Maar dat is als je zelf aan het typen bent. Voorheen stond dat in rode letters boven je reageervenster maar PIETERST vindt het vast weer FANTASTISCH HOOR!!!!11!!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef Gert het volgende:
Dat test ik net uit en toen wachtte ik zonder iets te typen en zag ik het toch!!!
Kan iemand NU even wat typen?
Precies jaquote:Op woensdag 24 november 2010 22:36 schreef Noek het volgende:
Maar dat is als je zelf aan het typen bent. Voorheen stond dat in rode letters boven je
Ik dacht het net dus ook te zien toen ik NIETS in het reageerscherm aan het typen was!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dat is als je zelf aan het typen bent. Voorheen stond dat in rode letters boven je reageervenster maar PIETERST vindt het vast weer FANTASTISCH HOOR!!!!11!!
Noem je me nou een hitsige puber?quote:
Ja, zo zie ik U gern.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Noem je me nou een hitsige puber?
Je moet ook niet typen dat je een jonge licky licky zoekt om de spinnenwebben uit je flots te zoenen.quote:
Vond het zelf wel een sexy openingszin!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet ook niet typen dat je een jonge licky licky zoekt om de spinnenwebben uit je flots te zoenen.![]()
Ja dat gaat nu extra snel met die chat, normaal had ik dit pas na een half uur per PM gehoord.
Ik ben meer geïnteresseerd in Hero Brinkmanquote:Op woensdag 24 november 2010 23:02 schreef Gert het volgende:
Heel die hartoperatie gemist trouwens. Maar dat zo nog wel effe bij P&W aan bod komen in de zappservice..
Wakker!quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 08:34 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen
er was sneeuw voorspelt, maar zie nog niks, en zie ook nog niks vallen.
Mogge Haksquote:Op donderdag 25 november 2010 08:34 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen
er was sneeuw voorspelt, maar zie nog niks, en zie ook nog niks vallen.
hey FANNquote:Op donderdag 25 november 2010 08:41 schreef anufri het volgende:
[..]
[..]
Mogge Haks![]()
Gaat het sneeuwen ?![]()
Dan ken ik mijn kaplaarzen aanCool
Het was niet eens in breedbeeld.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:02 schreef Gert het volgende:
Heel die hartoperatie gemist trouwens. Maar dat zo nog wel effe bij P&W aan bod komen in de zappservice..
Als ik je nu een goatse stuur, zou ik dan gebanned worden?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:45 schreef Marrije het volgende:
Notificeer mij als je ergens een rel ziet
jij wil rellen met mijquote:Op donderdag 25 november 2010 09:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als ik je nu een goatse stuur, zou ik dan gebanned worden?
dat chatsysteem schijnt nogal wat werk gekost te hebben dus het volgende fantastische speeltje duurt vast nog ffquote:Op donderdag 25 november 2010 09:56 schreef Dementor het volgende:
Ik ben benieuwd welke superfunctie we vandaag kado krijgen, eerst het chatsysteem zonder uitschakel mogelijkheid en vervolgens sneeuw in de header dat voor een processor belasting zorgt waardoor met name laptops enorm warm kunnen worden.
wordt aan gewerkt dacht ik gelezen te hebbenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:01 schreef Noek het volgende:
Zo, gezellig hè?
Er zitten niet eens smileys in die chat.
Dat is eens wat anders dan een moestuin.quote:
Kuttekop!quote:Op donderdag 25 november 2010 09:57 schreef Noek het volgende:
Ja, hoi. Zal ik iedereen even een goedemorgen notificeren?
Toch gezellig zo'n chat, lekker persoonlijk en dichtbij de mens. Warm en fluffy!
Ik moest echt even nadenken over wie je het had ... Ik dacht eerst aan Iteejerquote:Op donderdag 25 november 2010 10:03 schreef Noek het volgende:
Cc begint gelijk weer te schelden hoor op de chat. Geen wonder dat Johan & Opa haar niet meer wilden.
National Enquirer, mijn favoriete metgezel tijdens een lunch. Een lunch met een flinke lading zout.quote:
Pietje ook.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kuttekop!
Ga Yvonne opchatten, die vindt het geweldig!
Pietje denkt gewoon dat ie zo hogerop komt binnen de FOK! hiërarchie.quote:
Johan en Pietje.quote:
Excuses aan de pre puber die nog geen weet heeft van hitsigheid.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een nare opmerking. Ziet dat jong eruit als een hitsige puber? Ga toch trollen, in FB. Of weet je wat, doe 't via de chat.
En dat ligt aan je laptop want je auto kan dat ook ofzo.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:16 schreef Marrije het volgende:
Las net ook in FB over die sneeuw-belasting, nou ja dan knal ik fok wel weg als ik niet kijk.
Zo verkocht hij ook spul bij de BCC.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:21 schreef Noek het volgende:
[..]
En dat ligt aan je laptop want je auto kan dat ook ofzo.
Man man.
quote:Op donderdag 25 november 2010 10:22 schreef Dementor het volgende:
Zo verkocht hij ook spul bij de BCC.
Ik wist niet dat ik op tweakers zat.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:29 schreef HeatWave het volgende:
Eerst iedereen even het OS update, dan de browser, flash, rebooten en dan nog eens terugkomen.
En dan ook nog de laptop uitschelden voor rammelbak.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik op tweakers zat.
Do you like my new Bolex?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:33 schreef Noek het volgende:
[..]
En dan ook nog de laptop uitschelden voor rammelbak.
Hm!
[ afbeelding ]
Danny's computer is zo warm geworden dat ie als zonnebank fungeert. En als haargroeimiddel.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:33 schreef Noek het volgende:
En dan ook nog de laptop uitschelden voor rammelbak.
Hm!
[ afbeelding ]
Met kerst leggen ze de kast op z'n kant en gaan ze gourmetten.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Danny's computer is zo warm geworden dat ie als zonnebank fungeert. En als haargroeimiddel.
Ik moet bij Pietje denken aan een housewarmingquote:Op donderdag 25 november 2010 10:15 schreef Dementor het volgende:
Ik moet bij Pietje nog steeds denken aan die glazen tafel.
Ik wilde naar de uitzending maar dat was toen binnen no time uitverkocht.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:40 schreef CarOnline het volgende:
Oh. Ik heb zomaar mn kast verkocht!
Nu móet ik zaterdag wel kijken naar een nieuwe
Heel vervelend allemaal.
En ik wil naar de SYTYCD voorstelling.
Lijkt me hartstikke leuk
Alleen Danny mag komen.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik moet bij Pietje denken aan een housewarming
*taptaptap*
Oh ja, goeie, * mental notequote:Op donderdag 25 november 2010 10:44 schreef CarOnline het volgende:
Ik moet bij Pietje denken aan een housewarming
*taptaptap*
We chatten wel wanneer we komen.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ja, goeie, * mental note
wees blij dat het zonder poespas is anders werd ie te heet om vast te houdenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:26 schreef remlof het volgende:
Waar gaat het over? Ik zit in de mobiele layout zonder poespas
Goeiemorgen trouwens.
Ja hier t zelfde!quote:Op donderdag 25 november 2010 10:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wilde naar de uitzending maar dat was toen binnen no time uitverkocht.
Het tweede. Alhoewel het snauwen al na twee keer begon.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:50 schreef Gert het volgende:
Kan ik dat daar nog vragen, waarom dat ding niet gewoon uit kan?
Of is dat al 100 keer gevraagd en weggesnauwd?
Ja, nou én. Een auto kan ook 140. Even flash, browsen en kom dan maar terug.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:50 schreef Jian het volgende:
Mijn FF van 1 naar 27% wanneer die banner in beeld komt.Ik haat sneeuw, ook digitale
Maar dan heb je wel sneeuw!quote:Op donderdag 25 november 2010 10:50 schreef Jian het volgende:
Mijn FF van 1 naar 27% wanneer die banner in beeld komt.Ik haat sneeuw, ook digitale
OK laatste vraag dan: waarom kan/mag die chat in godsnaam NIET gewoon uit. Afzonderlijk, zonder dat de pm dan ook uit moet.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het tweede. Alhoewel het snauwen al na twee keer begon.
die auto breng je dus terug als ie maar 140 kan terwijl ie 200 zou moeten kunnen.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, nou én. Een auto kan ook 140. Even flash, browsen en kom dan maar terug.
Dat is de samenvatting want ik doe echt mijn best om het te volgen maar het is me soms een beetje too muchie.
zover is men nog nietquote:Op donderdag 25 november 2010 10:55 schreef Gert het volgende:
[..]
OK laatste vraag dan: waarom kan/mag die chat in godsnaam NIET gewoon uit. Afzonderlijk, zonder dat de pm dan ook uit moet.
hoe zie je dat, ik wil ook ff checkenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:50 schreef Jian het volgende:
Wellicht omdat ze die functie bovenop de oude hebben gebouwd?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:55 schreef Gert het volgende:
[..]
OK laatste vraag dan: waarom kan/mag die chat in godsnaam NIET gewoon uit. Afzonderlijk, zonder dat de pm dan ook uit moet.
Dan is 't hele idee van een open chatsysteem weg. Als de helft 't uitzet kan je net zo goed de functionaliteit eruit slopen.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:55 schreef Gert het volgende:
nou niemand, de mensen wiens auto 200 kan en het niet erg vinden dat ie binnen een jaar verrot is daargelatenquote:Op donderdag 25 november 2010 10:57 schreef Jian het volgende:
Eigenwijs secreet dat het is, stug volhouden terwijl niemand dus zit te wachten op die wintersport van 'm
OK...quote:Op donderdag 25 november 2010 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan is 't hele idee van een open chatsysteem weg. Als de helft 't uitzet kan je net zo goed de functionaliteit eruit slopen.
Omdat het ook als notificatie gebouwd is. Bijvoorbeeld voor jullie mods?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |