abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89143925
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 17:55 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Als die weet wat dat is _O-
Staat hij daar allemaal leuzen te schreeuwen en als dan Gudde naar buiten komt vraagt hij of hij met hem op de foto mag. :D
  donderdag 25 november 2010 @ 17:58:22 #53
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_89143980
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:47 schreef satecl het volgende:

[..]

Kah :') Een van de slechtste verdedigers van de Eredivisie.. Onee sorry, ik was Bahia bijna vergeten.

Het wordt tijd dat Feyenoord even goed gaat scouten in de Jupiler League en op zoek gaat naar transfervrije spelers. Mijn lijstje voor interessante spelers.

Transfervrij:
- Hadouir
- Silberbauer
- Koevermans
- Wielaert

Jupiler League:
- de Leeuw
- Botteghin
- Sterk

Mooi lijstje voor Leo om even een paar weken te gaan kijken naar deze spelers.
De Leeuw is zeker een optie, maar misschien moet Feyenoord ook eens naar Ars van Zwolle kijken.
Dit seizoen in 14 wedstrijden, 17 goals en 5 Assists.
quote:
Sjoerd Ars
15-04-1984
211/102
Verder zijn van Beukering zijn statistieken niet heel slecht hoor, in vergelijking met Haddad.
quote:
Jhon Van Beukering
29-09-1983
207/77

Andreas Haddad
05-05-1982
146/49
Dus voor de breedte zou hij wel gewenst zijn, al blijft hij minder dan Koevermans.
quote:
Danny Koevermans
01-11-1978
247/136
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_89144014
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 17:57 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Staat hij daar allemaal leuzen te schreeuwen en als dan Gudde naar buiten komt vraagt hij of hij met hem op de foto mag. :D
Proest :X _O-
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89144491
Ga je maar niet teveel baseren op statistieken, ik bedoel, Makaay zijn statistieken zijn allemaal 3 zo niet 4x beter als diegene die jij opnoemde, maar alsnog liep het totaal niet met hem in het team...

Ik heb trouwens een goed gevoel bij Jhon op de een of andere manier...
pi_89144857
van Beukering kan best wel een goede spits voor Feyenoord zijn, weet alleen niet of hij vorm is hij heeft nogal een reputatie qua overgewicht. Misschien weet iemand hier hoe het met zijn conditie is?
  donderdag 25 november 2010 @ 18:23:42 #57
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_89144895
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ga je maar niet teveel baseren op statistieken, ik bedoel, Makaay zijn statistieken zijn allemaal 3 zo niet 4x beter als diegene die jij opnoemde, maar alsnog liep het totaal niet met hem in het team...

Ik heb trouwens een goed gevoel bij Jhon op de een of andere manier...
Nee niks is zeker, maar zo krijg je wel een beeld van spelers. Met in het achterhoofd in welke competities ze uitkomen natuurlijk. Maar geef hem toch ook wel een aardige kans idd.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_89146084
Dat football manager is wel een verdomd realistisch spel, Fernandez scheurt bij mij in de voorbereiding zijn kruisband, Vlaar heeft geregeld last van zijn hamstring en Cissé breekt zojuist zijn teen. _O-
  donderdag 25 november 2010 @ 18:53:00 #59
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_89146220
quote:
11s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:50 schreef Paul-89 het volgende:
Dat football manager is wel een verdomd realistisch spel, Fernandez scheurt bij mij in de voorbereiding zijn kruisband, Vlaar heeft geregeld last van zijn hamstring en Cissé breekt zojuist zijn teen. _O-
:')
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_89146419
Van Beukering kan het zomaar goed gaan doen bij jullie, als hij fit is (maar ik neem aan dat hij die motivatie voor Feyenoord wel op kan brengen, wat een kans voor hem).

Van Beukering was destijds in de jeugd van de Graafschap minstens gelijkwaardig aan Huntelaar volgens de kenners, alleen Huntelaar heeft zich aardig doorontwikkelt. Lens viel bij NEC ook zo op omdat de wisselwerking met Van Beukering zo goed was, dat was een gouden koppel. Dat kan wel wat zijn samen met Castaignos.
pi_89146761
Voordeel bij van Beukering is dat hij de club wel een beetje kent en snapt wat Feyenoord betekent. Als je een buitenlander haalt dan heb je weer kans dat hij zich niet prettig voelt in Rotterdam en alle andere problemen die daarbij kunnen komen.
  donderdag 25 november 2010 @ 19:46:19 #62
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_89148840
Ik heb ook op de een of andere manier wel een goed gevoel bij van Beukering - qua mentaliteit heeft hij het in elk geval. Hij wil zich ontzettend graag bewijzen danwel revancheren, en dat is al een erg goed begin.
pi_89151261
Ik zie het wel afketsen op salariseisen. Mocht hij al komen dan.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_89151271
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:46 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb ook op de een of andere manier wel een goed gevoel bij van Beukering - qua mentaliteit heeft hij het in elk geval. Hij wil zich ontzettend graag bewijzen danwel revancheren, en dat is al een erg goed begin.
Eh wat? Iemand die overal weggestuurd is wegens overgewicht of zijn contract inleverde wegens gebrek aan motivatie? :P

Vroeger in de tijd van Voetbal Totaal was hij hét talent. Of hij of Klaas-Jan Huntelaar zou De Nieuwe Grote Spits worden waar we allemaal op wachtten. Ik had mijn geld ook op Beukering ingezet. Dat het er niet uitgekomen is is denk ik vooral aan zijn mentaliteit te wijten juist.

Maar goed, hij is praktisch gratis dus lijkt het wat gewoon voor de breedte halen, wie weet betaalt de gok zich uit.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 25 november 2010 @ 20:43:38 #65
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_89151377
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:41 schreef Mwanatabu het volgende:
Eh wat? Iemand die overal weggestuurd is wegens overgewicht of zijn contract inleverde wegens gebrek aan motivatie? :P
Ik bedoel eerder qua z'n mentaliteit m.b.t. Feyenoord. Ik krijg de indruk dat hij alles op alles wil zetten om zich te bewijzen. En dat vind ik positief.
  donderdag 25 november 2010 @ 20:44:04 #66
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_89151402
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:40 schreef Happel het volgende:
Ik zie het wel afketsen op salariseisen. Mocht hij al komen dan.
Denk het niet, als hij al niet eens bij Cambuur of Go Ahead een contract kreeg... :')
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_89151554
Jhon is wel een balvaste spits, zou op zich een mooie speler kunnen zijn voor feyenoord. Waarom niet doen dan.. :P

Als hij mislukt levert hij toch na 5 weken zijn contract in :D
pi_89151769
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:43 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ik bedoel eerder qua z'n mentaliteit m.b.t. Feyenoord. Ik krijg de indruk dat hij alles op alles wil zetten om zich te bewijzen. En dat vind ik positief.
Oh dat zeker. Ik hoop alleen dat hij die uitspraak van "ik wil het gras opvreten" echt in de praktijk brengt en blijft brengen. Het zou gewoon godsgeklaagd zijn dat hij er 10 inschiet en vervolgens weer met een pens waar John de Wolf jaloers op is op de club verschijnt met een lulsmoes dat ie heus echt één keertje is wezen wokken.

Misschien moeten ze Lim Duan ook aantrekken om de kans dat er tenminste één niet mislukt te verhogen :P
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_89152583
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

De Leeuw is zeker een optie, maar misschien moet Feyenoord ook eens naar Ars van Zwolle kijken.
Dit seizoen in 14 wedstrijden, 17 goals en 5 Assists.

[..]

Verder zijn van Beukering zijn statistieken niet heel slecht hoor, in vergelijking met Haddad.

[..]

Dus voor de breedte zou hij wel gewenst zijn, al blijft hij minder dan Koevermans.

[..]

Die Ars is goed inderdaad.
  vrijdag 26 november 2010 @ 00:39:21 #70
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89163673
quote:
11s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:50 schreef Paul-89 het volgende:
_O- omg :')
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  vrijdag 26 november 2010 @ 00:42:01 #71
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89163746
quote:
11s.gif Op donderdag 25 november 2010 17:09 schreef Paul-89 het volgende:
Wtf ? Gini is vader geworden ?
WTF :')
mafkezen joh, die feyenoordnegerts :') Goed gekeken naar Drenthe blijkbaar, vorige week met z'n 3e kind bij z'n 2e vrouw :')
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_89166101
'FC Twente hoopt op terugkeer El Ahmadi'

FC Twente hoopt in de winterstop Karim El Ahmadi terug te kopen van Feyenoord. De Tukkers houden er ernstig rekening mee dat international Theo Janssen tussentijds vertrekt uit Enschede en zien in de Marokaan een prima vervanger. Ook PSV werd onlangs in verband gebracht met de middenvelder als nieuwe werkgever. Maar de Eindhovenaren hebben het gerucht al de kop in gedrukt.

Clubs die interesse hebben in Theo Janssen kunnen hem voor een schijntje wegplukken bij FC Twente. De middenvelder die internationaal furore maakt heeft een gelimiteerde transfersom in zijn contract opgenomen, waardoor hij voor drie miljoen euro te koop is. Dat is voor internationale normen een schijntje.

FC Twente heeft al wel een mondeling akkoord met Willem Janssen, dat meldde Johan Derksen onlangs in het tv-programma Voetbal International. De middenvelder van Roda JC leek in de zomer al op weg naar Enschede, maar Roda JC vroeg teveel geld voor Janssen. Volgens Derksen heeft FC Twente een mondeling akkoord dat Janssen komende zomer alsnog naar Enschede komt. Janssen kan transfervrij weg uit Kerkrade. Ook PSV en Feyenoord dingen naar de gunsten van Janssen, maar die heeft zijn keuze al op FC Twente laten vallen. FC Twente zal zich tot 1 januari stilhouden, omdat Janssen onder contract staat bij Roda JC en pas op 1 januari zijn laatste halve contractjaar ingaat.

Ruilen die handel :D
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89166526
Ruilen voor wie? Theo zal wel lekker naar het buitenland gaan en Willem wil slagen bij Twente (als het allemaal klopt wat de snor zegt).

Onder het kopje positief nieuws:
quote:
Auassar hervat de groepstraining bij Feyenoord

Adil Auassar heeft donderdag weer deelgenomen aan de groepstraining van Feyenoord. De middenvelder is hersteld van
een griepje.

Auassar werkte donderdag al een individueel programma af, maar is inmiddels weer bij de groep van trainer Mario Been aangesloten. Dat geldt niet voor Luigi Bruins. Deze moest zondag in de wedstrijd tegen FC Groningen verstek laten gaan met een liesblessure en werkte donderdag een individueel programma af.
pi_89167394
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 08:24 schreef Hilgo het volgende:
Ruilen voor wie? Theo zal wel lekker naar het buitenland gaan en Willem wil slagen bij Twente (als het allemaal klopt wat de snor zegt).

Onder het kopje positief nieuws:

[..]

Ruilen tegen Janssen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groetjes, Ezio.
pi_89168813
Ach die Van Beukering, ken ons het schelen misschien vindt hij bij ons het oude vuur weer terug. Ben wel benieuwd zou het een creatieve oplossing vinden. Die gozer moet zich nu gewoon de komen 4-6 weken helemaal de blubber trainen. Ergens moet dat talent toch nog wel verborgen zitten.

We kennen hem nog altijd een vergoeding per wedstrijd geven...
#12 is not for sale!
pi_89168958
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:07 schreef Haringkop het volgende:
Ach die Van Beukering, ken ons het schelen misschien vindt hij bij ons het oude vuur weer terug. Ben wel benieuwd zou het een creatieve oplossing vinden. Die gozer moet zich nu gewoon de komen 4-6 weken helemaal de blubber trainen. Ergens moet dat talent toch nog wel verborgen zitten.

We kennen hem nog altijd een vergoeding per wedstrijd geven...
Ik neem aan dat dat ook gaat gebeuren ?
Als je iemand een kans geeft die het zelfs bij amateurclubs heeft weten te verzieken moet je die niet zomaar een volledig contract geven . Zelfs niet een klein contract .
Groetjes, Ezio.
pi_89170469
Een vergoeding per doelpunt lijkt me wel wat :)
pi_89170702
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:56 schreef Hilgo het volgende:
Ja, maar dat gaat natuurlijk niemand mee akkoord. Hij is compleet afhankelijk van de ballen die hij gaat krijgen. JvB gaat gewoon per wedstrijd betaald worden.
pi_89170898
quote:
Bahia, van uitblinker tot zondebok
Geschreven op 2010-11-26 om 10:06:46 | Bekeken: 1204 | Reacties: 19 | Foto: OrangePictures | Bron: AD.nl

Feyenoord draait slecht. De volksclub staat zestiende en heeft degradatiezorgen. Komende weken worden cruciaal. Zondag wacht ADO Den Haag, daarna 'concurrenten' Willem II en Excelsior. Verdediger André Bahia deelt mee in de malaise: "Het wordt tijd dat we punten pakken, zodat we na de winterstop weer naar boven kunnen kijken," zegt Bahia.

Vorig seizoen was Bahia één van de uitblinkers, nu kan hij er - volgens onder meer clubicoon Willem van Hanegem - niks meer van. Een monoloog van de Braziliaan.

"Het grootste verschil met het Feyenoord van vorig jaar en nu is de benadering. Het heeft ook met verschil in cultuur te maken. Hier in Nederland kijkt de buitenwereld anders naar een jongen van achttien dan naar een man van dertig. Als de jonge speler een fout maakt, dan luidt het commentaar: 'Kan gebeuren, hij is jong.' De oudere speler kan er meteen niks van. In Brazilië wordt iedereen gelijk behandeld.

Als je daar bij het eerste komt, ben je dus goed genoeg en draag je medeverantwoordelijkheid. Je leert zo meteen met de druk omgaan. Als excuus voor de slechte prestaties van ons wordt vaak gezegd dat het team jong is en dat er daarom fouten worden gemaakt. Als je dat vaak genoeg te horen krijgt, valt de prikkel van het moeten presteren weg. Helaas ontbreekt het aan een 'tegengeluid'.

Vorig jaar zat Kevin Hofland hier nog, hij kon heel goed de vinger op de zere plek leggen. Nu missen we zo iemand in de kleedkamer."
"Het feit dat er veel spelers langdurig ontbreken vanwege blessures helpt ook niet. Als je bij Ajax, FC Twente en PSV de vier beste spelers weghaalt, krijgen zij het ook moeilijk.

Vorig seizoen viel alles op de goede plek en draaide ik misschien wel mijn beste seizoen. Het team was in balans en er was chemie tussen Ron Vlaar en mij. We scoorden makkelijk, waardoor het voor de verdediging ook simpel voetballen was. We hielden vaak de nul. Dit seizoen is alles anders. Ik ben eruit geweest met een blessure, Ron ook. We hebben tot dusverre niet veel samen gespeeld, dus is het weer even zoeken naar automatismen. Doordat we nu ook meer moeite hebben met scoren, komt er meer druk op de verdediging. Een fout is dan fataal."

"Als de resultaten tegenvallen, wordt er gezocht naar een zondebok. Willem van Hanegem pikte mij eruit in zijn column. In harde bewoordingen maakt hij duidelijk dat ik beter ander werk kan zoeken. Wat moet ik ermee? Ik kan tegen kritiek. Ben er zelfs blij mee als ik er beter van kan worden. Als dat niet het geval was had ik het hier nooit zo lang volgehouden. Ik ben een hele andere voetballer toen ik hier aankwam zes jaar geleden. Ik ben geen Messi of Ronaldinho die op hun achttiende al de beste waren.

Alleen met hard werken word ik beter. Ieder jaar heb ik stappen gemaakt. Ruim 150 duels heb ik gespeeld voor Feyenoord. Waar Brazilianen nog wel eens de naam hebben vaak te laat komen of ander problemen hebben, ben ik een uitzondering. Ik zet me voor de volle honderd procent in. Ik heb de club nooit in diskrediet gebracht, ben door Feyenoord nooit beboet of geschorst.

Als ik in Rotterdam loop, hoor ik nooit wat negatiefs van de supporters en voel ik alleen maar liefde. Dat is het enige dat telt. Ik weet wat ik tot nu toe heb bereikt en ben daar trots op. Niemand neemt mij het gevoel af dat ik een winnaar ben."
Blijft een held hoor, ondanks zijn matige spel.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 26 november 2010 @ 11:07:56 #80
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_89170920
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 10:56 schreef Hilgo het volgende:
Dan mag ie wel een aanvulling bij de sociale dienst gaan aanvragen. ;)
pi_89171044
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dan mag ie wel een aanvulling bij de sociale dienst gaan aanvragen. ;)
Bonnetjes bij de Burgerking sparen :D
Groetjes, Ezio.
pi_89174054
quote:
Kans is groot dat #Feyenoord Van Beukering vastlegt. Dat zegt Been zojuist.
Jan Dirk Stouten
pi_89174170
Cabral basis tegen Ado
pi_89175651
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Cabral basis tegen Ado
In plaats van? Bruins, en Wijnaldum speelt op 10 ofzo?
  vrijdag 26 november 2010 @ 13:27:16 #85
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_89176547
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:03 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

In plaats van? Bruins, en Wijnaldum speelt op 10 ofzo?
quote:
Feyenoord: Bruins haakt af, Cabral in basis

Jerson Cabral begint zondag tegen ADO Den Haag in de basis bij Feyenoord. De vleugelaanvaller vervangt Luigi Bruins, die kampt met een liesblessure. Hierdoor miste hij vorig weekend ook de wedstrijd tegen FC Groningen (2-0 verlies).

Door de entree van Cabral schuift Georginio Wijnaldum waarschijnlijk een linie terug, naar de positie van Bruins op het middenveld. Naast Bruins ontbreekt overigens ook Fedor Smolov. De aanvaller herstelt in Rusland van een hamstringblessure en is voorlopig niet inzetbaar, meldt de Rotterdamse club op haar officiële website.
pi_89176571
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Jan Dirk Stouten
Zo op voorhand ben ik er wel blij mee, er moest gewoon echt iets bij.
pi_89177992
Vader dus die Wijnaldum, die is net zo oud als ik, moet er niet aan denken zeg nu al kinderen.
Spelers worden geloof ik wel vaak beter als ze vader worden, of geldt dat alleen voor wielrenners?

Er zullen de komende wedstrijd echt punten gepakt moeten worden. Van Willem 2 en Excelsior moet je 10 van de 10 keer winnen, anders komt het niet meer goed
  vrijdag 26 november 2010 @ 16:08:50 #88
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89183987
Goed dat van Beukering een contract krijgt aangeboden, want het gaat zich 1000% inzetten, en het gras opvreten _O_ :O
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_89184141
Jij had gedacht dat we Drogba zouden halen ?
  vrijdag 26 november 2010 @ 16:23:09 #90
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_89184661
Net ofdat er niks tussenin te vinden is ..

En spits die bij 3 Jupiler League clubs geflopt is contracteren is gewoon onacceptabel.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_89185016
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:23 schreef PIETR het volgende:

En spits die bij 3 Jupiler League clubs geflopt is contracteren is gewoon onacceptabel.
Mocht het je niet opgevallen zijn . Er is helemaal geen geld voor spelers . Geen cent zelfs .
Groetjes, Ezio.
pi_89185233
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:23 schreef PIETR het volgende:

Ik schenk niet zoveel aandacht aan dat 'floppen' bij die JL clubs, hij is er bij de meeste volgens mij ook zelf mee gestopt.
pi_89192879
De nieuwe spits voor Feyenoord en hij is gratis

Charisteas (30) is weer vrij ARLES - Aanvaller Angelos Charisteas is weer beschikbaar. De Griekse voetbalnomade heeft zijn contract bij de Franse hekkensluiter Arles-Avignon laten ontbinden. De 30-jarige spits was eerder bij de Duitse club FC Nürnberg overbodig. Ook bij Ajax, Feyenoord en Leverkusen kon hij zich niet waarmaken.

Angelos Charisteas Charisteas maakte in de EK-finale in 2004 de enige treffer tegen Portugal (1-0). Sindsdien stelde hij bij nogal wat clubs teleur. De Griek heeft naar verluidt nog geen nieuwe werkgever gevonden.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_89192914
Nee man geen Charisteas :'(
Groetjes, Ezio.
pi_89192968
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:36 schreef Stokstaart het volgende:
Nee man geen Charisteas :'(
'

Hij is beter dan Van Beukering
pi_89193036
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:37 schreef Wilskracht het volgende:

[..]

'

Hij is beter dan Van Beukering
Dat weet je helemaal niet
Sowieso zal hij ook 10x meer salaris willen
Groetjes, Ezio.
pi_89193105
Charisteas is een leuke, hard werkende spits hoor. Dat veel Feyenoorders niet verder kijken dan hun eigen Neus lang is (pun intended) is niet zijn schuld.
pi_89193306
Charisteas statistieken

1997/98 Aris Saloniki A Division 9 2
1998/99 Athinaikos (huur) A Division 7 1
Aris Saloniki A Division 12 4
1999/00 Aris Saloniki A Division 19 1
2000/01 Aris Saloniki A Division 28 8
2001/02 Aris Saloniki A Division 19 4
2002/03 Werder Bremen Bundesliga 31 9
2003/04 Werder Bremen Bundesliga 24 4
2004/05 Werder Bremen Bundesliga 11 5
AFC Ajax Eredivisie 13 4
2005/06 AFC Ajax Eredivisie 17 8
2006/07 AFC Ajax Eredivisie 1 0
Feyenoord Eredivisie 28 9
2007/08 1. FC Nürnberg Bundesliga 24 6
2008/09 1. FC Nürnberg 2. Bundesliga 14 1
Bayer Leverkusen (huur) Bundesliga 13 1
2009/10 1. FC Nürnberg Bundesliga 19 1
2010/11 AC Arles Ligue 1 0 0
pi_89193375
Van Beukering statistieken

Seizoen Club Wedstrijden Goals Competitie
2000/01 Vitesse 3 2 Eredivisie

2001/02 Vitesse 26 3 Eredivisie
2002/03 Vitesse 6 0 Eredivisie
2002/03 FC Zwolle 6 2 Eerste divisie
2003/04 Vitesse 14 3 Eredivisie
2003/04 De Graafschap 11 9 Eerste divisie
2004/05 De Graafschap 31 9 Eredivisie
2005/06 De Graafschap 13 10 Eerste divisie
2006/07 De Graafschap 37 21 Eerste divisie
2007/08 N.E.C. 28 11 Eredivisie
2008/09 N.E.C. 19 4 Eredivisie
2009/10 De Graafschap 9 2 Eerste divisie
2010/2011 Go Ahead Eagles 4 1 Eerste divisie
pi_89193461
Zet ook meteen de statistieken van Drogba erbij
Groetjes, Ezio.
pi_89193491
Die jongen zal een salaris willen van + 1 miljoen . Anders gaat hij gewoon naar Griekeland of Rusland .
Groetjes, Ezio.
pi_89193574
Opzich vind ik het niet heel erg om burgerking erbij te hebben, alleen hopen dat hij en niet teveel betaald krijgt en er gewoon een zooi goals inschiet dit seizoen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')