Staat hij daar allemaal leuzen te schreeuwen en als dan Gudde naar buiten komt vraagt hij of hij met hem op de foto mag.quote:
De Leeuw is zeker een optie, maar misschien moet Feyenoord ook eens naar Ars van Zwolle kijken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:47 schreef satecl het volgende:
[..]
KahEen van de slechtste verdedigers van de Eredivisie.. Onee sorry, ik was Bahia bijna vergeten.
Het wordt tijd dat Feyenoord even goed gaat scouten in de Jupiler League en op zoek gaat naar transfervrije spelers. Mijn lijstje voor interessante spelers.
Transfervrij:
- Hadouir
- Silberbauer
- Koevermans
- Wielaert
Jupiler League:
- de Leeuw
- Botteghin
- Sterk
Mooi lijstje voor Leo om even een paar weken te gaan kijken naar deze spelers.
Verder zijn van Beukering zijn statistieken niet heel slecht hoor, in vergelijking met Haddad.quote:Sjoerd Ars
15-04-1984
211/102
Dus voor de breedte zou hij wel gewenst zijn, al blijft hij minder dan Koevermans.quote:Jhon Van Beukering
29-09-1983
207/77
Andreas Haddad
05-05-1982
146/49
quote:Danny Koevermans
01-11-1978
247/136
Proestquote:Op donderdag 25 november 2010 17:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Staat hij daar allemaal leuzen te schreeuwen en als dan Gudde naar buiten komt vraagt hij of hij met hem op de foto mag.
Nee niks is zeker, maar zo krijg je wel een beeld van spelers. Met in het achterhoofd in welke competities ze uitkomen natuurlijk. Maar geef hem toch ook wel een aardige kans idd.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ga je maar niet teveel baseren op statistieken, ik bedoel, Makaay zijn statistieken zijn allemaal 3 zo niet 4x beter als diegene die jij opnoemde, maar alsnog liep het totaal niet met hem in het team...
Ik heb trouwens een goed gevoel bij Jhon op de een of andere manier...
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:50 schreef Paul-89 het volgende:
Dat football manager is wel een verdomd realistisch spel, Fernandez scheurt bij mij in de voorbereiding zijn kruisband, Vlaar heeft geregeld last van zijn hamstring en Cissé breekt zojuist zijn teen.
Eh wat? Iemand die overal weggestuurd is wegens overgewicht of zijn contract inleverde wegens gebrek aan motivatie?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:46 schreef Dekatria het volgende:
Ik heb ook op de een of andere manier wel een goed gevoel bij van Beukering - qua mentaliteit heeft hij het in elk geval. Hij wil zich ontzettend graag bewijzen danwel revancheren, en dat is al een erg goed begin.
Ik bedoel eerder qua z'n mentaliteit m.b.t. Feyenoord. Ik krijg de indruk dat hij alles op alles wil zetten om zich te bewijzen. En dat vind ik positief.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:41 schreef Mwanatabu het volgende:
Eh wat? Iemand die overal weggestuurd is wegens overgewicht of zijn contract inleverde wegens gebrek aan motivatie?
Denk het niet, als hij al niet eens bij Cambuur of Go Ahead een contract kreeg...quote:Op donderdag 25 november 2010 20:40 schreef Happel het volgende:
Ik zie het wel afketsen op salariseisen. Mocht hij al komen dan.
Oh dat zeker. Ik hoop alleen dat hij die uitspraak van "ik wil het gras opvreten" echt in de praktijk brengt en blijft brengen. Het zou gewoon godsgeklaagd zijn dat hij er 10 inschiet en vervolgens weer met een pens waar John de Wolf jaloers op is op de club verschijnt met een lulsmoes dat ie heus echt één keertje is wezen wokken.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik bedoel eerder qua z'n mentaliteit m.b.t. Feyenoord. Ik krijg de indruk dat hij alles op alles wil zetten om zich te bewijzen. En dat vind ik positief.
Die Ars is goed inderdaad.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:58 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
De Leeuw is zeker een optie, maar misschien moet Feyenoord ook eens naar Ars van Zwolle kijken.
Dit seizoen in 14 wedstrijden, 17 goals en 5 Assists.
[..]
Verder zijn van Beukering zijn statistieken niet heel slecht hoor, in vergelijking met Haddad.
[..]
Dus voor de breedte zou hij wel gewenst zijn, al blijft hij minder dan Koevermans.
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:50 schreef Paul-89 het volgende:
Dat football manager is wel een verdomd realistisch spel, Fernandez scheurt bij mij in de voorbereiding zijn kruisband, Vlaar heeft geregeld last van zijn hamstring en Cissé breekt zojuist zijn teen.
WTFquote:
quote:Auassar hervat de groepstraining bij Feyenoord
Adil Auassar heeft donderdag weer deelgenomen aan de groepstraining van Feyenoord. De middenvelder is hersteld van
een griepje.
Auassar werkte donderdag al een individueel programma af, maar is inmiddels weer bij de groep van trainer Mario Been aangesloten. Dat geldt niet voor Luigi Bruins. Deze moest zondag in de wedstrijd tegen FC Groningen verstek laten gaan met een liesblessure en werkte donderdag een individueel programma af.
Ruilen tegen Janssenquote:Op vrijdag 26 november 2010 08:24 schreef Hilgo het volgende:
Ruilen voor wie? Theo zal wel lekker naar het buitenland gaan en Willem wil slagen bij Twente (als het allemaal klopt wat de snor zegt).
Onder het kopje positief nieuws:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Ik neem aan dat dat ook gaat gebeuren ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:07 schreef Haringkop het volgende:
Ach die Van Beukering, ken ons het schelen misschien vindt hij bij ons het oude vuur weer terug. Ben wel benieuwd zou het een creatieve oplossing vinden. Die gozer moet zich nu gewoon de komen 4-6 weken helemaal de blubber trainen. Ergens moet dat talent toch nog wel verborgen zitten.
We kennen hem nog altijd een vergoeding per wedstrijd geven...
Ja, maar dat gaat natuurlijk niemand mee akkoord. Hij is compleet afhankelijk van de ballen die hij gaat krijgen. JvB gaat gewoon per wedstrijd betaald worden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:56 schreef Hilgo het volgende:
Een vergoeding per doelpunt lijkt me wel wat
Blijft een held hoor, ondanks zijn matige spel.quote:Bahia, van uitblinker tot zondebok
Geschreven op 2010-11-26 om 10:06:46 | Bekeken: 1204 | Reacties: 19 | Foto: OrangePictures | Bron: AD.nl
Feyenoord draait slecht. De volksclub staat zestiende en heeft degradatiezorgen. Komende weken worden cruciaal. Zondag wacht ADO Den Haag, daarna 'concurrenten' Willem II en Excelsior. Verdediger André Bahia deelt mee in de malaise: "Het wordt tijd dat we punten pakken, zodat we na de winterstop weer naar boven kunnen kijken," zegt Bahia.
Vorig seizoen was Bahia één van de uitblinkers, nu kan hij er - volgens onder meer clubicoon Willem van Hanegem - niks meer van. Een monoloog van de Braziliaan.
"Het grootste verschil met het Feyenoord van vorig jaar en nu is de benadering. Het heeft ook met verschil in cultuur te maken. Hier in Nederland kijkt de buitenwereld anders naar een jongen van achttien dan naar een man van dertig. Als de jonge speler een fout maakt, dan luidt het commentaar: 'Kan gebeuren, hij is jong.' De oudere speler kan er meteen niks van. In Brazilië wordt iedereen gelijk behandeld.
Als je daar bij het eerste komt, ben je dus goed genoeg en draag je medeverantwoordelijkheid. Je leert zo meteen met de druk omgaan. Als excuus voor de slechte prestaties van ons wordt vaak gezegd dat het team jong is en dat er daarom fouten worden gemaakt. Als je dat vaak genoeg te horen krijgt, valt de prikkel van het moeten presteren weg. Helaas ontbreekt het aan een 'tegengeluid'.
Vorig jaar zat Kevin Hofland hier nog, hij kon heel goed de vinger op de zere plek leggen. Nu missen we zo iemand in de kleedkamer."
"Het feit dat er veel spelers langdurig ontbreken vanwege blessures helpt ook niet. Als je bij Ajax, FC Twente en PSV de vier beste spelers weghaalt, krijgen zij het ook moeilijk.
Vorig seizoen viel alles op de goede plek en draaide ik misschien wel mijn beste seizoen. Het team was in balans en er was chemie tussen Ron Vlaar en mij. We scoorden makkelijk, waardoor het voor de verdediging ook simpel voetballen was. We hielden vaak de nul. Dit seizoen is alles anders. Ik ben eruit geweest met een blessure, Ron ook. We hebben tot dusverre niet veel samen gespeeld, dus is het weer even zoeken naar automatismen. Doordat we nu ook meer moeite hebben met scoren, komt er meer druk op de verdediging. Een fout is dan fataal."
"Als de resultaten tegenvallen, wordt er gezocht naar een zondebok. Willem van Hanegem pikte mij eruit in zijn column. In harde bewoordingen maakt hij duidelijk dat ik beter ander werk kan zoeken. Wat moet ik ermee? Ik kan tegen kritiek. Ben er zelfs blij mee als ik er beter van kan worden. Als dat niet het geval was had ik het hier nooit zo lang volgehouden. Ik ben een hele andere voetballer toen ik hier aankwam zes jaar geleden. Ik ben geen Messi of Ronaldinho die op hun achttiende al de beste waren.
Alleen met hard werken word ik beter. Ieder jaar heb ik stappen gemaakt. Ruim 150 duels heb ik gespeeld voor Feyenoord. Waar Brazilianen nog wel eens de naam hebben vaak te laat komen of ander problemen hebben, ben ik een uitzondering. Ik zet me voor de volle honderd procent in. Ik heb de club nooit in diskrediet gebracht, ben door Feyenoord nooit beboet of geschorst.
Als ik in Rotterdam loop, hoor ik nooit wat negatiefs van de supporters en voel ik alleen maar liefde. Dat is het enige dat telt. Ik weet wat ik tot nu toe heb bereikt en ben daar trots op. Niemand neemt mij het gevoel af dat ik een winnaar ben."
Dan mag ie wel een aanvulling bij de sociale dienst gaan aanvragen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:56 schreef Hilgo het volgende:
Een vergoeding per doelpunt lijkt me wel wat
Bonnetjes bij de Burgerking sparenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dan mag ie wel een aanvulling bij de sociale dienst gaan aanvragen.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:03 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
In plaats van? Bruins, en Wijnaldum speelt op 10 ofzo?
quote:Feyenoord: Bruins haakt af, Cabral in basis
Jerson Cabral begint zondag tegen ADO Den Haag in de basis bij Feyenoord. De vleugelaanvaller vervangt Luigi Bruins, die kampt met een liesblessure. Hierdoor miste hij vorig weekend ook de wedstrijd tegen FC Groningen (2-0 verlies).
Door de entree van Cabral schuift Georginio Wijnaldum waarschijnlijk een linie terug, naar de positie van Bruins op het middenveld. Naast Bruins ontbreekt overigens ook Fedor Smolov. De aanvaller herstelt in Rusland van een hamstringblessure en is voorlopig niet inzetbaar, meldt de Rotterdamse club op haar officiële website.
Mocht het je niet opgevallen zijn . Er is helemaal geen geld voor spelers . Geen cent zelfs .quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:23 schreef PIETR het volgende:
Net ofdat er niks tussenin te vinden is ..
En spits die bij 3 Jupiler League clubs geflopt is contracteren is gewoon onacceptabel.
Ik schenk niet zoveel aandacht aan dat 'floppen' bij die JL clubs, hij is er bij de meeste volgens mij ook zelf mee gestopt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:23 schreef PIETR het volgende:
Net ofdat er niks tussenin te vinden is ..
En spits die bij 3 Jupiler League clubs geflopt is contracteren is gewoon onacceptabel.
'quote:
Dat weet je helemaal nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 19:37 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
'
Hij is beter dan Van Beukering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |