oeh nice Chineze fuck.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 16:17 schreef jantjeschmit het volgende:
Man met pet: *gniffel* Hé Kim! Ken nog een leuk nr: jaaaaa ik heb worstjes op mijn borstjes, bietjes op mijn knietjes.. *gniffel*
Zoals in de regels staat, uitleg bij je onderschrift is verboden, dus ook geen bijpassende filmpjes of plaatjes...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef Crutch het volgende:
De regels
Een plaatje bij een onderschrift posten is ook niet toegestaan evenals het onderschrift uitleggen.
Je haalt me de woorden uit mijn mond.quote:Op zondag 12 december 2010 16:48 schreef Lon3 het volgende:
[..]
[..]
Zoals in de regels staat, uitleg bij je onderschrift is verboden, dus ook geen bijpassende filmpjes of plaatjes...
Oh, sorry....quote:Op zondag 12 december 2010 16:48 schreef Lon3 het volgende:
[..]
[..]
Zoals in de regels staat, uitleg bij je onderschrift is verboden, dus ook geen bijpassende filmpjes of plaatjes...
Die vorige keer derde werd had ook een filmpje. (Je doet niet meer mee)quote:Op zondag 12 december 2010 16:48 schreef Lon3 het volgende:
[..]
[..]
klopt, heb ik gedaanquote:Op zondag 12 december 2010 18:12 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Die vorige keer derde werd had ook een filmpje. (Je doet niet meer mee)
En is dus ook niet...quote:Op zondag 12 december 2010 18:19 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
klopt, heb ik gedaanhad niet de regels gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |