SCIIquote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef Afwazig het volgende:
Gewoon Nintendo en Blizzard games kopen. Die hebben daar over het algemeen niet of nauwelijks last van.
Maar die hebben wel heel weinig keuze voor de 360.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef Afwazig het volgende:
Gewoon Nintendo en Blizzard games kopen. Die hebben daar over het algemeen niet of nauwelijks last van.
De lui die deadlines belangrijker vinden zijn natuurlijk de publishers, niet degenen die coden of artwork verzorgen. Neemt niet weg dat je dit soort glitches gewoon moet merken tijdens het testen en moet patchen.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:32 schreef grindfreakje het volgende:
Komt wel vaker voor, dan koop je een game en zitten er wat foutjes in de code, meestal kleine dingetjes (falende hitdetectie in metro of fall out, level teruggeworpen worden in Bioshock, grafische foutjes alom etc..) erg irritant maar het spel kan er wel om gespeeld worden.
Paar dagen geleden voor de vriendin Fable III gekocht voor de ontspanning omdat ze net 2 maanden fulltime aan het coden is geweest voor het werk. En nu komt ze net helemaal pissig boven vanwege dat grandioze kutspel. Blijkt dus dat het zo fucking vol fouten zit dat het onspeelbaar is, en nu heeft ze een falling glitch, waar je alleen uit kunt komen als je met een nieuw spel begint. 15 uur RPG dus volledig naar de kloten, en erg veel mensen hebben hier dus last van. nu zijn er dus een paar "oplossingen' die afhankelijk zijn van je specifieke falling glitch maar hier dus gewoon niet werken. (want weet verdorie maar eens waar je rondzweeft.)
Kortom ik erger mij aan al die game-developers die deadlines belangrijker vinden dan een goed product en daardoor onspeelbare rotzooi op de markt zetten, dan eerst vaak het probleem niet erkennen of zelfs beweren dat je gecheat hebt.
Fable III gaat morgen weer terug naar de winkel, want die update laat ook nog even op zich wachten.
Het is gewoon een zeer terechte klacht.quote:
Ja want die zat vol bugs waardoor de game onspeelbaar werd.quote:
Maar met de kennis van nu, en de grote ontwikkelingsteams, zou dat niet meer mogen gebeuren vind ik. Of anders héél snel gepatcht moeten worden.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:52 schreef Snackie017 het volgende:
bij a2 racers 2 kon je al ergens door een muur heen rijden om buiten het level langs te gaan en zo als eerst bij de finish uit te komen,
Als je bij Black ops van venster swtiched krijg je heel de match flikkerende gele beelden te zien lol.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:56 schreef Bluurgh het volgende:
De nieuwe need for speed dan.. voor een race zie je een filmpje wat overloopt in de race, waarbij 'press enter to skip' staat, druk je op enter, zie je knipperend 'skipping' staan, tot het filmpje klaar is met afspelen.. faal
Als je even googled op glitch fable 3 dan zie je hoeveel geluk je hebt gehad.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef Verbodsbord het volgende:
Haten op Fable 3Zonder problemen gespeeld hoor
Dat bedoel ik dus, maar het duurt vaak een tijd voor een probleem echt onderkent word, en dan nog kan het snel 1 of zelfs 2 maanden duren voor er een patch is. En dat is zeker voor de topspelen gewoon ongelofelijk slecht.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar met de kennis van nu, en de grote ontwikkelingsteams, zou dat niet meer mogen gebeuren vind ik. Of anders héél snel gepatcht moeten worden.
Grove stomme bugs/glitches komen tegenwoordig naar mijn idee steeds vaker voor.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:26 schreef speknek het volgende:
Ja falling glitches kwamen vroeger nooit voor.
Dat is zeker wel waar ja helaasquote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Grove stomme bugs/glitches komen tegenwoordig naar mijn idee steeds vaker voor.
Ha ha familie tweakerquote:Op woensdag 24 november 2010 21:32 schreef grindfreakje het volgende:
Paar dagen geleden voor de vriendin Fable III gekocht voor de ontspanning omdat ze net 2 maanden fulltime aan het coden is geweest voor het werk.
En nu komt ze net helemaal pissig boven vanwege dat grandioze kutspel.
15 uur RPG dus volledig naar de kloten
Xbox game, pc versie komt volgende week pasquote:Op donderdag 25 november 2010 01:30 schreef BlackLining het volgende:
Iemand een PC game geven als die net 2 maanden codekloppen achter de rug heeft?
Mij zou je er niet blij mee maken
Fablequote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef Verbodsbord het volgende:
Haten op Fable 3Zonder problemen gespeeld hoor
Je loopt door een poort een stad in, valt en blijft tot in de eeuwigheid vallen, terwijl het spel al gelijk een nieuwe savegame heeft aangemaakt, en er is geen mogelijkheid om zelf verschillende savegames bij te houden.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:26 schreef Frag_adder het volgende:
Bij morrowind (elder scrolls 3) hadden ze de vetste bug ooitJe kon door het level heen vallen en werd er dan aan de bovenkant automatisch weer ingeduwd. Als je niet genoeg levens had viel je dan dood
![]()
Gewoon meerdere savegames bij houden of gaat dit niet bij fable?
QFT.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:38 schreef Tunafish het volgende:
[..]
De lui die deadlines belangrijker vinden zijn natuurlijk de publishers, niet degenen die coden of artwork verzorgen. Neemt niet weg dat je dit soort glitches gewoon moet merken tijdens het testen en moet patchen.
Toen was het ook mogelijk om zelf savegames te makenquote:Toen was je gewoon wat meer gewend om altijd meerdere saves aan te houden.
Dan nog. Als ik klaar ben met een codeproject wil ik weg achter dat scherm.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Xbox game, pc versie komt volgende week pas
Leuke optie, maar gamen op een apple/pc vind ik niets in vergelijking tot consoles.quote:Op donderdag 25 november 2010 21:52 schreef Jahr00n het volgende:
Op een Apple werkt het denk ik zonder problemen. Misschien een optie?
Mensen die dwepen met oude spellenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:34 schreef robin007bond het volgende:
Terechte klacht.
Bij die goede oude 2d games had je dit nog niet!
Mensen die complexiteit als excuus gebruiken voor falende producten.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:32 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Mensen die dwepen met oude spellen. Het is gewoon een logisch gevolg van toenemende complexiteit. Sowieso, klassieke 2d spellen met 3d spellen anno 2010 vergelijken
. Ik ben zelf programmeur en mensen hebben geen idee hoe gigantisch fucking veel code bij hedendaagse spellen komt kijken. En dan heb je idd nog eens scherpe deadlines.
Ga jij maar eens een programma van pak 'm beet een 500k+ regels code schrijven, zonder fouten te maken...veel succesquote:Op donderdag 25 november 2010 23:20 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Mensen die complexiteit als excuus gebruiken voor falende producten.
Een falend product is een falend product. Als ze het niet aankunnen moeten ze mischien terug gaan naar 2D?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:26 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Ga jij maar eens een programma van pak 'm beet een 500k+ regels code schrijven, zonder fouten te maken...veel succes. De beste stuurlui staan weer eens aan wal
.
Het is gewoon een utopie om foutloze software te verwachten. Ja, misschien calc.exe.
Een product faalt pas als het na de eerste patch nog niet werkt.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:41 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
[..]
Een falend product is een falend product. Als ze het niet aankunnen moeten ze mischien terug gaan naar 2D?
En dat is vaak ook het geval.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:54 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Een product faalt pas als het na de eerste patch nog niet werkt.
Een product faalt als je het in de winkel koopt en het blijkt gewoon nog niet gereed te zijn voor distributie. Je koopt toch ook geen willekeurig ander product en dat je daarna hoort van de fabrikant, ja sorry dat het niet werkt, maar we denken volgend kwartaal waarschijnlijk je probleem opgelost te hebben.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:54 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Een product faalt pas als het na de eerste patch nog niet werkt.
Vroeger gingen geeks over de productie van games, nu zijn het boekhouders.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:32 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Grove stomme bugs/glitches komen tegenwoordig naar mijn idee steeds vaker voor.
3 maanden is wel redelijk voor het uitbrengen van een patch. En zolang het spel opstart en je kunt spelen werkt het gewoon. Het is pas kritiek als je bij wijze van spreken niet eens voorbij de intro komt of het spel om de 5 minuten crashed. En uiteindelijk blijft het software. Je kunt het moeilijk met een waterkoker of wasmachine vergelijken omdat het gebruik en productie in een redelijk vast stramien zit. Terwijl games vaak een port van de console zijn en ook nog eens op verschillende platformen moet kunnen draaien.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:45 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Een product faalt als je het in de winkel koopt en het blijkt gewoon nog niet gereed te zijn voor distributie. Je koopt toch ook geen willekeurig ander product en dat je daarna hoort van de fabrikant, ja sorry dat het niet werkt, maar we denken volgend kwartaal waarschijnlijk je probleem opgelost te hebben.
En hoelang mag die patch volgens jou op zich laten wachten? Fable is bv alweer een maand oud maar er is nog niets wat de problemen oplost.
En niet voorbij level 4 komen geld voor jou dus als een geslaagd spel....quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:40 schreef IDisposable het volgende:
[..]
3 maanden is wel redelijk voor het uitbrengen van een patch. En zolang het spel opstart en je kunt spelen werkt het gewoon. Het is pas kritiek als je bij wijze van spreken niet eens voorbij de intro komt of het spel om de 5 minuten crashed. En uiteindelijk blijft het software. Je kunt het moeilijk met een waterkoker of wasmachine vergelijken omdat het gebruik en productie in een redelijk vast stramien zit. Terwijl games vaak een port van de console zijn en ook nog eens op verschillende platformen moet kunnen draaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |