Ik heb sowieso al teveel schoenen waarvan ik een hoop bijna nooit draag. En in de praktijk (helemaal met dit soort weer) kom ik toch vaak op 1 of 2 paar uit die ik als beater gebruik. Ik ben sowieso niet zo van het mooi houden, als je ze eenmaal een keer aan hebt gehad... mijn DQM 90s zien er afgetrapter uit dan mijn HOA Infrareds bv.
Die DQMs waren dus mijn eerste internetaankoop en die zijn ook nooit hier leverbaar geweest dus dat was nog wel geinig. Maar tegenwoordig heeft elk(e) stad(je) een exclusieve sneakerstore, ja dan is het al gauw niet exclusief meer he. Er komt niet zo heel veel meer uit wat echt moeilijk te krijgen is (heel veel komt vaak gewoon in NL terecht) en van die speciale shop collabs zijn er inmiddels ook gewoon teveel (en ik ga daar ook niet voor in de rij staan).
Die EQTs heb ik in de presale gekocht omdat ik het nieuws had gemist dat het min of meer een GR zou worden, ik dacht aan net zo'n limited serie als die van 2006.
Oftewel, het zijn maar schoenen, het gaat al gauw richting verslaving en behalve jij en 'de scene' boeit het verder niemand wat je aan je voeten hebt.

. Om het maar even te relativeren.

.