Het is nog belachelijk makkelijk om naar binnen te sneaken, dus dat moet lukkenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:45 schreef jna het volgende:
Ik wil ook een keer bij een operatie zijn
Ik heb wel een nicht die operatie-assistente is. Die ga ik eens lief aankijkenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het is nog belachelijk makkelijk om naar binnen te sneaken, dus dat moet lukken
quote:
Moet lukken.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb wel een nicht die operatie-assistente is. Die ga ik eens lief aankijken
Oh, sorry. Ik wist niet dat jij daar alleenrecht op had. Ik zal het nooit meer doen!quote:
Tuurlijk, ik smokkel je wel naar binnen. Zo'n blauwe pyjama aan en niemand heeft door dat je er eigenlijk niet hoort.quote:
quote:
DATE, DATE, DATE!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik smokkel je wel naar binnen. Zo'n blauwe pyjama aan en niemand heeft door dat je er eigenlijk niet hoort.
Hahahahahahahaquote:Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
DATE, DATE, DATE!
Wel originele locatie.
OK GEEFT NIET, WE CHATTEN!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik wist niet dat jij daar alleenrecht op had. Ik zal het nooit meer doen!
Bloempje!quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
DATE, DATE, DATE!
Wel originele locatie.
Heb al sinds donderdag last van mn oog en ben er sinds zondag achter dat er een adertje gesprongen is achter mn ooglidquote:
Oeh, dat klinkt niet echt prettig...quote:Op woensdag 24 november 2010 20:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb al sinds donderdag last van mn oog en ben er sinds zondag achter dat er een adertje gesprongen is achter mn ooglidDat in combinatie met lenzen is niet bepaald relax
Heb echt een mega rood jeuk oog..
Maar voor de rest alles goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |