abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89570167
Mensen, hoe managen jullie je muziek eigenlijk?

Ik gebruik verschillende muziekappjes (want gebruik mn telefoon ook als mp3 speler), maar eigenlijk is bij geen van allen de muziek lekker te ordenen. Zo wil ik bijv album of nummer titels aanpassen, album art erbij en dergelijke..

Ideaal zou zijn om dit vanaf mn pc te doen, ik krijg mn telefoon wel herkent in het doubletwist windows programma, en in WMP, maar kan daar niet dingen aanpassen zoals dat in de itunes-ipod combi wel kan. Iemand een idee? Thanks a lot :)
pi_89572060
quote:
Op zondag 5 december 2010 17:14 schreef Kyr het volgende:

[..]

CPU te hoog? Cache opgeruimd?
hoe doe je dat?
pi_89572462
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:45 schreef GalaxyS het volgende:

[..]

hoe doe je dat?
CPU kun je zien / beëindigen met "Android system info" app, en cache kun je opruimen met het app "Cachemate".
pi_89576863
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 16:40 schreef GalaxyS het volgende:
mijn galaxy is nogal traag laatste tijd, ik heb froyo met launcherpro..

erg vervelend, ik wou dat alles zo soepeltjes liep als op ios alleen dan met android zegmaar!
(en ik heb voodoo lagfix)
In een Linux systeem (wat Android ook is) moet je het bureaublad of in dit geval de launcher als aparte applicatie zien. Door LauncherPro op reguliere wijze te instaleren heb je 2 launchers tegelijk lopen (Touchwiz van Samsung en LauncherPro), De oplossing waarvoor ik heb gekozen is om de complete launcher van Samsung te verwijderen.

Een andere is makkelijkere en minder extreme oplossing is de orginele launcher terug te brengen naar 1 bureaublad en 0 widgets.
pi_89577515
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 08:12 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

In een Linux systeem (wat Android ook is) moet je het bureaublad of in dit geval de launcher als aparte applicatie zien. Door LauncherPro op reguliere wijze te instaleren heb je 2 launchers tegelijk lopen (Touchwiz van Samsung en LauncherPro), De oplossing waarvoor ik heb gekozen is om de complete launcher van Samsung te verwijderen.

Een andere is makkelijkere en minder extreme oplossing is de orginele launcher terug te brengen naar 1 bureaublad en 0 widgets.
Hoe verwijderde je TouchWiz?

(ik heb root en gebruik al het strock android lockscreen en launcher pro, maar touchwiz staat er nog wel op.

edit: ah, ik zie dat TouchWiz er al helemaal niet meer op staat (custom rom). Wel adw, zal die eens wat verkleinen/weg gooien :)
pi_89580894
Eindelijk mijn toestel weer terug. En gelukkig is de reparatie ook onder garantie uitgevoerd.
pi_89583714
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 09:09 schreef jampot het volgende:

[..]

Hoe verwijderde je TouchWiz?

(ik heb root en gebruik al het strock android lockscreen en launcher pro, maar touchwiz staat er nog wel op.

edit: ah, ik zie dat TouchWiz er al helemaal niet meer op staat (custom rom). Wel adw, zal die eens wat verkleinen/weg gooien :)
AWD hoef je er alleen af te gooien als ze hem in je rom hebben verweven. Anders sluit die zichzelf gewoon af/wordt niet opgestart bij gebruik alternatieve launcher.
pi_89584331
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:05 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

AWD hoef je er alleen af te gooien als ze hem in je rom hebben verweven. Anders sluit die zichzelf gewoon af/wordt niet opgestart bij gebruik alternatieve launcher.
Hij zit erin verweven, maar is daardoor ook niet te verwijderen...

(tenminste niet via instellingen-toepassen)
pi_89588585
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:04 schreef jampot het volgende:
Mensen, hoe managen jullie je muziek eigenlijk?

Ik gebruik verschillende muziekappjes (want gebruik mn telefoon ook als mp3 speler), maar eigenlijk is bij geen van allen de muziek lekker te ordenen. Zo wil ik bijv album of nummer titels aanpassen, album art erbij en dergelijke..

Ideaal zou zijn om dit vanaf mn pc te doen, ik krijg mn telefoon wel herkent in het doubletwist windows programma, en in WMP, maar kan daar niet dingen aanpassen zoals dat in de itunes-ipod combi wel kan. Iemand een idee? Thanks a lot :)
Ik manage mn muziek al jaren dmv iTunes.
Om dit fatsoenlijk op je android telefoon te krijgen kost nogal wat moeite ben ik achter gekomen. Na lang zoeken heb ik een programma gevonden die daadwerkelijk alles naar je telefoon overzet en de informatie van iTunes behoud.

iSyncr
RAH RAH
pi_89589538
Heb gisteren via 'kies' 2.2 erop gezet, maar qua snelheid vind ik hem zeker niet sneller geworden.
Wil nu die one-click lag fix proberen, maar dan zal ik hem eerst moeten rooten, toch? Dan vraag ik me nog af of iemand een goede tutorial heeft, wat ook op 2.2 werkt. Kom alleen maar tutorials tegen op internet voor de galaxy S te rooten op 2.1 , en niet op 2.2.
pi_89590295
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:27 schreef jampot het volgende:

[..]

Hij zit erin verweven, maar is daardoor ook niet te verwijderen...

(tenminste niet via instellingen-toepassen)
Je kan wel roms flashen maar niet een standaard launcher verwijderen :X?

*Tip ANDroot applicatie van 2 dollar ofzo
pi_89590441
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:38 schreef Aad_van_Toor het volgende:
Heb gisteren via 'kies' 2.2 erop gezet, maar qua snelheid vind ik hem zeker niet sneller geworden.
Wil nu die one-click lag fix proberen, maar dan zal ik hem eerst moeten rooten, toch? Dan vraag ik me nog af of iemand een goede tutorial heeft, wat ook op 2.2 werkt. Kom alleen maar tutorials tegen op internet voor de galaxy S te rooten op 2.1 , en niet op 2.2.
1) Android market
2) Download z4root
3) Click

Klaar, je hebt nu root

*Ps je kan ook via one-click-lagfix rooten maar dat zou ik niet doen. Je krijgt dan niet de laatste busybox erbij en wat minder rechten (volgens XDA). One click root is verder wel een redelijke fix waarmee je stukken sneller gaat.
pi_89591254
Z4root kan ik niet vinden in de market? Vind alleen iets met japanse tekens.
pi_89592957
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:20 schreef Aad_van_Toor het volgende:
Z4root kan ik niet vinden in de market? Vind alleen iets met japanse tekens.
Als je Z4root alleen had ingetypt bij Google was je er al uit gekomen :{w

Tijdelijke link

Dit is een apk file soort .exe voor Android dit moet het instaleren op je telefoon.
  maandag 6 december 2010 @ 17:18:49 #116
164283 Luco
Buongiorno!
pi_89593687
z4Root lijkt te werken op mijn telefoon. Er zijn in ieder geval geen gekke dingen gebeurd. Hoe kan ik nu al die bloatware verwijderen?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_89597722
:) Gingerbread is uit, ik hoop dat er snel truckjes online zijn om hem via Odin te installeren.
pi_89602113
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:17 schreef D3ft0n3 het volgende:

[..]

Ik manage mn muziek al jaren dmv iTunes.
Om dit fatsoenlijk op je android telefoon te krijgen kost nogal wat moeite ben ik achter gekomen. Na lang zoeken heb ik een programma gevonden die daadwerkelijk alles naar je telefoon overzet en de informatie van iTunes behoud.

iSyncr
Thanks voor de tip! Ik wilde eingelijk iTunes vermijden, dus als iemand nog een goed idee heeft, graag :)

quote:
Je kan wel roms flashen maar niet een standaard launcher verwijderen ?
Blijkbaar :p
  Redactie Sport / Supervogel maandag 6 december 2010 @ 21:32:32 #119
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_89607131
quote:
Op maandag 6 december 2010 15:55 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Je kan wel roms flashen maar niet een standaard launcher verwijderen :X?
Jawel, er zijn Roms waar hij is uitgesloopt. :)
pi_89620877
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2010 21:32 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Jawel, er zijn Roms waar hij is uitgesloopt. :)
Uit elke rom kan je een launcher verwijderen (ook de standaard). Sommige dev-ers hebben die irritante gewoonte ADW in de rom te verweven. Gewoon slopen die handel en je eigen launcher kiezen })
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:18 schreef Luco het volgende:
z4Root lijkt te werken op mijn telefoon. Er zijn in ieder geval geen gekke dingen gebeurd. Hoe kan ik nu al die bloatware verwijderen?
Samsung tools ofzo en het kan eventueel ook met Titanium back-up met chuck norris mode, Ook met Root-manager maar die laatste is wat minder gebruiksvriendelijk.
pi_89621243
Als je touchwis nou helemaal verwijdert, kan je dan straks (lees over 100 jaar) nog wel via kies updaten naar 2.3? Ik moest voor 2.2 switchen van Launcher pro naar touchwis.
  dinsdag 7 december 2010 @ 16:07:42 #122
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_89635898
Ik wordt een beetje moe van die batterij van me. Ik gebruik mijn telefoon niet eens erg veel en kan 'm elke dag opladen. -O-
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_89636300
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wordt een beetje moe van die batterij van me. Ik gebruik mijn telefoon niet eens erg veel en kan 'm elke dag opladen. -O-
Kijk eens of er veel 3e-partij apps worden gerunt in het achtergrond. Die kunnen best wat batterij zuigen.
pi_89637852
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 06:56 schreef exile79 het volgende:
Als je touchwis nou helemaal verwijdert, kan je dan straks (lees over 100 jaar) nog wel via kies updaten naar 2.3? Ik moest voor 2.2 switchen van Launcher pro naar touchwis.
Je deed switchen van LauncherPro naar touchwiz en toevallig deed hij het toen wel. Dat betekent natuurlijk niet dat het moest het is zeer waarschijnlijk stom toeval geweest. LauncherPro is een applicatie dus runt het in een sandbox. Dat heeft geen invloed op de diepere werkingen van android.
pi_89642524
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had daar in het begin ook veel last van, maar nadat ik dit gelezen had wist ik gelijk waar ik het moest zoeken. Ik heb de Galaxy opnieuw opgestart en die Gallery app niet meer gebruikt en vanaf toen gaat de batterij in plaats van amper 1 dag met gemak 2 a 3 dagen mee.
PSN id: NL_SToRM
pi_89643291
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 16:54 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Je deed switchen van LauncherPro naar touchwiz en toevallig deed hij het toen wel. Dat betekent natuurlijk niet dat het moest het is zeer waarschijnlijk stom toeval geweest. LauncherPro is een applicatie dus runt het in een sandbox. Dat heeft geen invloed op de diepere werkingen van android.
Hm, ik vraag het me af. Ik dacht het óf ergens gelezen te hebben toen ik er mee bezig was, of dat kies het aangaf. Voor kies moest alles kloppen: De usb instelling, externe sd card ontkoppelen én switchen naar touchwis. Maar ik kan me ook vergissen in dat laatste hoor. Heb zoveel zitten prutsen afgelopen maand :)
pi_89653154
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:14 schreef exile79 het volgende:

[..]

Hm, ik vraag het me af. Ik dacht het óf ergens gelezen te hebben toen ik er mee bezig was, of dat kies het aangaf. Voor kies moest alles kloppen: De usb instelling, externe sd card ontkoppelen én switchen naar touchwis. Maar ik kan me ook vergissen in dat laatste hoor. Heb zoveel zitten prutsen afgelopen maand :)
Dat klopt. In een andere launcher dan touchwiz wordt de telefoon niet herkend door KIES. Je kunt wel met home switcher makkelijk heen en weer switchen tussen launchers
RAH RAH
pi_89662664
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:03 schreef D3ft0n3 het volgende:

[..]

Dat klopt. In een andere launcher dan touchwiz wordt de telefoon niet herkend door KIES. Je kunt wel met home switcher makkelijk heen en weer switchen tussen launchers
De mijne werd herkent, maar oké. blijkbaar telt dit voor vele mensen niet
pi_89664983
quote:
Op woensdag 8 december 2010 01:48 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

De mijne werd herkent, maar oké. blijkbaar telt dit voor vele mensen niet
Vanavond ga ik het toestel van iemand anders updaten. Ik zal nog eens goed opletten.
pi_89666122
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 09:07 schreef exile79 het volgende:

[..]

Vanavond ga ik het toestel van iemand anders updaten. Ik zal nog eens goed opletten.
Ik twijfel nu trouwens aan mezelf, bij mijn enige update had ik volgens mij eerst een harde reset gedaan :'). Maar zeker weten doe ik het niet :X

Lang leve Odin is het hier (gebruiksvriendelijker dan stompzinnige Kies)
  woensdag 8 december 2010 @ 13:11:35 #131
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_89673293
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 18:58 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Ik had daar in het begin ook veel last van, maar nadat ik dit gelezen had wist ik gelijk waar ik het moest zoeken. Ik heb de Galaxy opnieuw opgestart en die Gallery app niet meer gebruikt en vanaf toen gaat de batterij in plaats van amper 1 dag met gemak 2 a 3 dagen mee.
Ok ik heb het even gelezen. Ik heb zelf zo'n taakbeheer dingetje die ik eigenlijk altijd check om te zien of er nog misschien iets staat te draaien. Ik zet eigenlijk altijd alles meteen uit als ik het niet gebruik. Of moet ik nog ergens anders zoeken om te kijken wat mijn batterij zo opvreet?
Die Gallerij is toch een standaard ding? Kan ik die eraf gooien en iets anders gebruiken om mijn foto's mee te bekijken?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_89674061
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:11 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ok ik heb het even gelezen. Ik heb zelf zo'n taakbeheer dingetje die ik eigenlijk altijd check om te zien of er nog misschien iets staat te draaien. Ik zet eigenlijk altijd alles meteen uit als ik het niet gebruik. Of moet ik nog ergens anders zoeken om te kijken wat mijn batterij zo opvreet?
Die Gallerij is toch een standaard ding? Kan ik die eraf gooien en iets anders gebruiken om mijn foto's mee te bekijken?
http://geekfor.me/faq/you(...)killer-with-android/
pi_89684657
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 09:50 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ik twijfel nu trouwens aan mezelf, bij mijn enige update had ik volgens mij eerst een harde reset gedaan :'). Maar zeker weten doe ik het niet :X

Lang leve Odin is het hier (gebruiksvriendelijker dan stompzinnige Kies)
Ik heb ook odin (as you know ;) ), kan ik daar makkelijker mee updaten dan met kies dan?
pi_89689185
Er schijnt een nieuwe firmware update van Samsung te zijn. Froyo 2.2.1. Schijnt het apparaat nu wel sneller te maken en paar kleine bugs in 2.2 te verhelpen. Iemand deze al geinstalleerd?

Bron: Firmware: XXJPU (FROYO 2.2.1!)
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 8 december 2010 @ 20:18:44 #135
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_89691901
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:28 schreef Justinn het volgende:
Er schijnt een nieuwe firmware update van Samsung te zijn. Froyo 2.2.1. Schijnt het apparaat nu wel sneller te maken en paar kleine bugs in 2.2 te verhelpen. Iemand deze al geinstalleerd?

Bron: Firmware: XXJPU (FROYO 2.2.1!)
Nadat ik gebackupt heb ga ik ermee bezig :)
pi_89695311
Ik ga weer kijken naar de vorderingen cyanogenmod en even aan bugtesting doen 8-). Daarna weer XXJPU denk ik O+
pi_89700391
Morgen eens flashen. Batterij te laag :p

Schijnt veel en veel sneller te zijn ook in de browser, en TW zelf. Ben benieuwd!
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_89723442
Heb de laatste firmwarenu draaien zonder lagfix, tot nu toe nog geen lag ervaren :-).
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 9 december 2010 @ 16:09:06 #139
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_89723694
quote:
Op donderdag 9 december 2010 16:03 schreef Kandijfijn het volgende:
Heb de laatste firmwarenu draaien zonder lagfix, tot nu toe nog geen lag ervaren :-).
Nee ik ook nog niet echt. Wel staan alle animaties nu standaard uit, en hetzelfde bij de invoegtoepassingen bij de browser.
En ik vind het ook jammer dat er nu maar maximaal 4 vensters mogelijk zijn in de Browser.. ;(
pi_89724444
quote:
7s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:09 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Nee ik ook nog niet echt. Wel staan alle animaties nu standaard uit, en hetzelfde bij de invoegtoepassingen bij de browser.
En ik vind het ook jammer dat er nu maar maximaal 4 vensters mogelijk zijn in de Browser.. ;(
Nog maar 4 vensters dat had ik nog niet eens door -O-, animaties ook uitgezet :o. Slimme jongens bij Samsung zo krijg je de roms wel sneller,

Heb jij Doc's rom al eens uitgetest?
pi_89726267
Heeft iemand het programmatje Layar wel eens zinvol gebruikt?
  donderdag 9 december 2010 @ 17:12:41 #142
164283 Luco
Buongiorno!
pi_89726320
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 17:10 schreef Justinn het volgende:
Heeft iemand het programmatje Layar wel eens zinvol gebruikt?
Nee. Is toch ook nog niet van toepassing in Nederland toch?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_89726830
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 17:12 schreef Luco het volgende:

[..]

Geen idee, ik vroeg me af wat het nut ervan is. Ik startte het vandaag voor het eerst op en kon alle huizen die bij mij in de buurt te koop staan zien. Gewoon een kaart is dan toch veel handiger of zie ik dat verkeerd? :')
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 9 december 2010 @ 17:30:39 #144
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_89726958
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:24 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Nog maar 4 vensters dat had ik nog niet eens door -O-, animaties ook uitgezet :o. Slimme jongens bij Samsung zo krijg je de roms wel sneller,

Heb jij Doc's rom al eens uitgetest?
Die heb ik nu draaiende ja. Werkt wel goed nog. Helaas nog geen AOSP lockscreen en Extended Powermenu, omdat de kernel van JPU heel anders is dan die van JPO/JPA..
Er zijn nog wel een aantal bugs, omdat dit gewoon een gelekte firmware is..
Ben ook het JPU en Doc-draadje op XDA aan het volgen, maar er zijn nog wel een aantal problemen helaas.
pi_89731100
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 17:12 schreef Luco het volgende:

[..]

Het is een Nederlandse start-up dude -O-, tis best wel een grappige app eigenlijk maar totaal geen overzicht. Meer een ''zie eens wat mijn telefoon kan app''
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 10 december 2010 @ 07:14:46 #147
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_89750746
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 02:41 schreef gnilrednoz het volgende:
Hier, voor de eckte bazen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=814091
Cool, hij is gereleased.
Vanmiddag maar even flashen dan. :)
pi_89763984
Mijn batterij was wel heel dramatisch geworden na een paar keer flashen, toch maar even battery stat gereset. Nu mét veel dingen doen, pushmail, Facebook sync nog op 75% 7. 00 van de later gehaald. Ook geen lagfix meer dat helpt ook wel volgens mij
  zaterdag 11 december 2010 @ 01:16:08 #149
164283 Luco
Buongiorno!
pi_89791677
Leuk, ik beetje kutten met root enzo, en nu FC't eerst LauncherPro de hele tijd (Als standaard launcher) en na een factory reset FC't het Samsung toetsenbord. Oftewel, ik kan alles behalve tekst inveoren, wat vrij essentieel is :').

Toch maar eens die 2.2.1 met Odin erop proberen te flashen
  zaterdag 11 december 2010 @ 01:38:33 #150
164283 Luco
Buongiorno!
pi_89792125
:'). Dat ging een stuk makkelijker dan verwacht...
pi_89795893
Net de root + lagfix erop gezet. Hij is nu al bliksem snel, straks een ROM proberen >:)
  zaterdag 11 december 2010 @ 10:52:06 #152
164283 Luco
Buongiorno!
pi_89795968
Als je er een andere ROM opgooit is je lagfix en root er weer vanaf toch?

Ik ben er nu Voodoo op aan het gooien, daarna maar SuperUser en BusyBox en dan kunnen we eens echt gaan spelen.

[ Bericht 20% gewijzigd door Luco op 11-12-2010 11:05:01 ]
pi_89797034
Hier Doc's ROM draaiende. Maar die van Darky ziet er ook wel erg goed uit. Misschien maar eens een switch maken.

Die kan gewoon over Docs versie geflasht worden toch? Zonder factory reset enzo :p
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 11 december 2010 @ 12:31:28 #154
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_89798376
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:43 schreef jampot het volgende:
Die kan gewoon over Docs versie geflasht worden toch? Zonder factory reset enzo :p
Zou ik maar niet doen als ik jou was :').
Eerst naar JM8, dan CWM installeren en dan vanuit CWM de ROM flashen.
pi_89805120
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:31 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Zou ik maar niet doen als ik jou was :').
Eerst naar JM8, dan CWM installeren en dan vanuit CWM de ROM flashen.
Ik heb CWM, want daarmee flash je Docs rom ook.

Dan moet ik nog wel terug naar JM8? En JM8 is zeker niet via CWM te flashen, maar moet via dat pc programmatje met odin enzo?
pi_89805553
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 02:41 schreef gnilrednoz het volgende:
Hier, voor de eckte bazen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=814091
zal ik dit doen?
pi_89807248
waar kan ik odin downloaden??
pi_89807532
kutzooi, ik heb net de root van deze pagina toegepast, hij start normaal op maar na die animatie en na dat knipperde S ding is het scherm zwart, de lichtjes van de knopjes doen het wel, wtf!!!!
pi_89807687
hij doet het weer:D

[ Bericht 29% gewijzigd door GalaxyS op 11-12-2010 17:48:08 ]
pi_89809311
wow heel gaaf deze rom
  Redactie Games zaterdag 11 december 2010 @ 18:40:18 #161
181272 crew  Noppie2000
pi_89809472
@ GalaxyS: :')
pi_89809587
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:40 schreef Noppie2000 het volgende:
@ GalaxyS: :')
de computer herkent hem niet meer :P
pi_89813437
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:34 schreef GalaxyS het volgende:
wow heel gaaf deze rom
In welk opzicht?
pi_89813526
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 20:38 schreef jampot het volgende:

[..]

In welk opzicht?
alles is echt supersmooth, en het heeft het nieuwe gingerbread design wat ook gaaf is.

Trouwens, je kunt voodoo uitzetten door zo'n mapje te maken met "disable lagfix', komt deze terug als je dat mapje weghaalt?
pi_89833201
beetje dood hier zeg?
  zondag 12 december 2010 @ 17:35:16 #166
164283 Luco
Buongiorno!
pi_89839579
M'n interne SDkaart is nu opeens Read-Only als ik 'm verbind met m'n PC en WiFi disconnect ie elke seconde weer.

Lang leve die 2.2.1 ROM :') :+
pi_89843927
Er staat bij dat darky ding dat ik dit moet hebben:
- or Froyo and a kernel with Recovery 2e [by ChainFire] to flash 'update.zip' files.

Maar als ik vervolgens naar die tut ga, dan snap ik er de ballen van.
Ik zie een stuk of 14 zipjes, welke moet ik hebben dan?
  Redactie Sport / Supervogel zondag 12 december 2010 @ 19:40:28 #168
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_89843999
quote:
19s.gif Op zondag 12 december 2010 19:38 schreef TwenteFC het volgende:
Er staat bij dat darky ding dat ik dit moet hebben:
- or Froyo and a kernel with Recovery 2e [by ChainFire] to flash 'update.zip' files.

Maar als ik vervolgens naar die tut ga, dan snap ik er de ballen van.
Ik zie een stuk of 14 zipjes, welke moet ik hebben dan?
Sorry, maar als je er weinig van afweet moet je er niet aan beginnen.
pi_89844229
quote:
14s.gif Op zondag 12 december 2010 19:40 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Sorry, maar als je er weinig van afweet moet je er niet aan beginnen.
:') We hebben niet voor niks de 3 button option.. en ik leer snel.
  zondag 12 december 2010 @ 19:49:00 #170
164283 Luco
Buongiorno!
pi_89844309
Is dat Darky ding echt zo geweldig? Overweeg 'm te installeren (maar moet me nog even goed inlezen :+).
  Redactie Sport / Supervogel zondag 12 december 2010 @ 19:50:08 #171
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_89844356
quote:
19s.gif Op zondag 12 december 2010 19:46 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:') We hebben niet voor niks de 3 button option.. en ik leer snel.
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:49 schreef Luco het volgende:
Is dat Darky ding echt zo geweldig? Overweeg 'm te installeren (maar moet me nog even goed inlezen :+).
Kijk, jij snapt het.
  zondag 12 december 2010 @ 19:54:54 #172
164283 Luco
Buongiorno!
pi_89844531
Irritante is dat ik flashen via Odin eindelijk snap (en aandurf) en ze nu weer met allerlei update.zip's komen (Wat ook niet lastig is). Lullige is alleen dat ik met die 2.2.1 JPU opeens een read-only interne SDkaart heb (En via m'n PC dus niks erop kan zetten)
pi_89844746
quote:
14s.gif Op zondag 12 december 2010 19:50 schreef Pino112 het volgende:

[..]

[..]

Kijk, jij snapt het.
Die tutorial is gewoon onduidelijk je ziet deze zipjes:

quote:
File Type: zip CF-Root-JPH-v1.0.zip (5.98 MB, 1108 views)
File Type: zip CF-Root-JPH-v1.1.zip (5.98 MB, 2643 views)
File Type: zip CF-Root-JPK-v1.1.zip (5.98 MB, 6068 views)
File Type: zip CF-Root-JPM-v1.2-Busybox-1.15.3.zip (5.98 MB, 1268 views)
File Type: zip CF-Root-JPM-v1.2-Busybox-1.17.1.zip (5.92 MB, 11007 views)
File Type: zip CF-Root-JP6-v1.2-Busybox-1.15.3.zip (5.99 MB, 1124 views)
File Type: zip CF-Root-JP6-v1.2-Busybox-1.17.1.zip (5.92 MB, 12693 views)
File Type: zip CF-Root-JPJPA-v1.2-Busybox-1.15.3.zip (5.99 MB, 465 views)
File Type: zip CF-Root-JPJPA-v1.2-Busybox-1.17.1.zip (5.92 MB, 3034 views)
File Type: zip CF-Root-XX_XEU_JPO-v1.2-Busybox-1.15.3.zip (5.98 MB, 1939 views)
File Type: zip CF-Root-XX_XEU_JPO-v1.2-Busybox-1.17.1.zip (5.92 MB, 8341 views)
File Type: zip CF-Root-XW_XEE_JPA-v1.2-Busybox-1.15.3.zip (5.98 MB, 535 views)
File Type: zip CF-Root-XW_XEE_JPA-v1.2-Busybox-1.17.1.zip (5.92 MB, 5596 views)
File Type: zip CF-Root-XX_OXA_JPU-v1.3-BusyBox-1.15.3.zip (5.99 MB, 446 views)
File Type: zip CF-Root-XX_OXA_JPU-v1.3-BusyBox-1.17.1.zip (5.93 MB, 7271 views)
En mijn buildnummer is FROYO.XWPJA met kernel-versie 2.6.32.9 .. welk zipje moet ik dan heben? Mijn gevoel zegt dezeFile Type: zip CF-Root-XW_XEE_JPA-v1.2-Busybox-1.17.1.zip (5.92 MB, 5596 views)
pi_89844824
Nogal onduidelijk inderdaad. Toen ik die tutorial volgde waren er veel minder zipjes :p
  zondag 12 december 2010 @ 20:02:09 #175
164283 Luco
Buongiorno!
pi_89844861
Waar haal je al die zipjes in godsnaam vandaan? Darky's heeft al automagisch een Voodoo Lagfix ingebouwd en is dus ook al automatisch geroot?
  zondag 12 december 2010 @ 20:02:31 #176
164283 Luco
Buongiorno!
pi_89844876
Ah wacht, voor de ChainFire dinges natuurlijk!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 12 december 2010 @ 20:04:55 #177
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_89844975
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:01 schreef jampot het volgende:
Nogal onduidelijk inderdaad. Toen ik die tutorial volgde waren er veel minder zipjes :p
Is niks onduidelijk. Je moet gewoon het zipje bijpassend aan je huidige firmware downloaden.
In jouw geval inderdaad die JPA.
  zondag 12 december 2010 @ 20:27:38 #178
164283 Luco
Buongiorno!
pi_89846017
Nou, we gaan maar eens die Darky proberen. Eerst een die .zip op m'n externe SD zetten en via de interne bestandsmanager naar m'n interne zien te krijgen. Daarna maar eens kijken of het werkt, CWM zit er al op zie ik!

[edit]Kak, moet natuurlijk eerst de Lagfix eraf gooien.
pi_89846582
:P Pfff, dat hoeren odin blijft hangen op SetupConnection..
  zondag 12 december 2010 @ 20:40:52 #180
164283 Luco
Buongiorno!
pi_89846737
quote:
19s.gif Op zondag 12 december 2010 20:38 schreef TwenteFC het volgende:
:P Pfff, dat hoeren odin blijft hangen op SetupConnection..
Je hebt de goede CFRoot dus? Ik ga nu m'n lagfix disablen en hoop dat m'n CWM blijft staan. Als dat zo is ga ik gewoon die Darky zip erop knallen en duimendraaien dat het goed gaat. 3button combo heeft het tot nu toe altijd gedaan, dus wat dat betreft heb ik er wel vertrouwen in dat ik er evt een oude rom weer op kan gooien.
pi_89847004
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:40 schreef Luco het volgende:

[..]

Je hebt de goede CFRoot dus? Ik ga nu m'n lagfix disablen en hoop dat m'n CWM blijft staan. Als dat zo is ga ik gewoon die Darky zip erop knallen en duimendraaien dat het goed gaat. 3button combo heeft het tot nu toe altijd gedaan, dus wat dat betreft heb ik er wel vertrouwen in dat ik er evt een oude rom weer op kan gooien.
Nee daar ben ik nu nog mee bezig.. maar het lukt maar niet.

1. Ik start odin, en selecteer de cfroot als pda.
2. Ik doe mijn mobiel er aan, en doe via cmd adb reboot download
3. mijn mobiel staat nu in download en in odin klik ik op start

en het enige dat die dan laat zien is:

quote:
<ID:0/005> Added!!
<ID:0/005> Odin v.3 engine (ID:5)..
<ID:0/005> File analysis..
<ID:0/005> SetupConnection..
  zondag 12 december 2010 @ 20:48:15 #182
164283 Luco
Buongiorno!
pi_89847152
quote:
19s.gif Op zondag 12 december 2010 20:45 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Nee daar ben ik nu nog mee bezig.. maar het lukt maar niet.

1. Ik start odin, en selecteer de cfroot als pda.
2. Ik doe mijn mobiel er aan, en doe via cmd adb reboot download
3. mijn mobiel staat nu in download en in odin klik ik op start

en het enige dat die dan laat zien is:

[..]

Hoezo start je 'm niet gewoon zelf in download modus en sluit je 'm dan aan op je PC?

Ik heb net de Darky zip geinstalleerd en ben nu aan het rebooten. Alles lijkt tot nu toe goed te gaan, maar ik blijf duimendraaien. Hoop vooral dat m'n wifi probleem zo verholpen is, vond dat toch wel erg vervelend.

De boot animatie is in ieder geval wel veranderd nu zie ik. Zal al wel betekenen dat er iets goed is gegaan *O*
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_89847181
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:48 schreef Luco het volgende:

[..]

Hoezo start je 'm niet gewoon zelf in download modus en sluit je 'm dan aan op je PC?

Ik heb net de Darky zip geinstalleerd en ben nu aan het rebooten. Alles lijkt tot nu toe goed te gaan, maar ik blijf duimendraaien. Hoop vooral dat m'n wifi probleem zo verholpen is, vond dat toch wel erg vervelend.
Daarmee bleef odin ook hangen.
  zondag 12 december 2010 @ 20:49:54 #184
164283 Luco
Buongiorno!
pi_89847240
Fuck yeah, Darky installeren is gelukt *O*
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_89847282
:( Kut odin
  zondag 12 december 2010 @ 20:57:43 #186
164283 Luco
Buongiorno!
pi_89847757
Alles werkt weer :).

* Luco gaat lekker doorprutsen.
pi_89849331
:') Ik doe nu op de laptop precies dezelfde stappen en hij ramt hem er in 1x doorheen ... ongelooflijk.
  zondag 12 december 2010 @ 21:24:35 #188
164283 Luco
Buongiorno!
pi_89849473
Dan lag het dus aan je PC, klaar. Hoe ver ben je onderhand?
pi_89849569
Hij is op dit moment bezig, ik heb maar voor de "clean" methode gekozen. ( Wel eerst al mijn APK's gebackupped)
  zondag 12 december 2010 @ 21:29:54 #190
164283 Luco
Buongiorno!
pi_89849764
Succes. Ik zat toch al op een "schone" rom, vorige keer niks gebackupped :'). Kan nu wel vanaf scratch beginnen, ook wel leuk :).
pi_89850402
Ik hoor nu zo'n bitch praten, ik neem dus aan dat het goed is gegaan :)
Duurde even, maar dan heb je ook wat.

edit: het is gelukt *O* *O* *O*
  zondag 12 december 2010 @ 22:00:24 #192
164283 Luco
Buongiorno!
pi_89851501
quote:
19s.gif Op zondag 12 december 2010 21:41 schreef TwenteFC het volgende:
Ik hoor nu zo'n bitch praten, ik neem dus aan dat het goed is gegaan :)
Duurde even, maar dan heb je ook wat.

edit: het is gelukt *O* *O* *O*
*O*.

Ziet er goed uit en voelt vrij snel zonder extra lagfix. Quadrant was bij mij iets van 1250.
pi_89851856
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:00 schreef Luco het volgende:

[..]

*O*.

Ziet er goed uit en voelt vrij snel zonder extra lagfix. Quadrant was bij mij iets van 1250.
1520 hier, maar ik ben al superblij dat hij werkt nu. :)
(Al vond ik de icoontjes van 2.2 mooier :P )
pi_89853751
Is gaaf he dat darky's :D Hij gaat facking soepel hier met launcherpro, al die animaties enzo zijn best wel vet!
pi_89854999
mijn galaxy heeft een scheur in het scherm ;(
Er hep een vrouw aan gezeten :(
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_89855246
quote:
14s.gif Op zondag 12 december 2010 22:53 schreef FUFR het volgende:
mijn galaxy heeft een scheur in het scherm ;(
Er hep een vrouw aan gezeten :(
Bij mij is me samsung galaxy gisteren van me nachtkastje gevallen, ongeveer halve meter hoogte, en nu is me scherm helemaal naar de klote. Gewoon echt helemaal gebarst :'( :'(

Samsung een email gestuurd maarja die zullen dat wel weet niet willen repareren onder de garantie.
Echt verschrikkelijke kwaliteit die telefoon zeg, heb me iphone wel 1000 keer laten vallen en die doet het nog perfect, en me samsung valt 1 keer van me kastje en meteen helemaal naar de klote :(
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
pi_89855409
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:57 schreef Cubewood. het volgende:

[..]

Bij mij is me samsung galaxy gisteren van me nachtkastje gevallen, ongeveer halve meter hoogte, en nu is me scherm helemaal naar de klote. Gewoon echt helemaal gebarst :'( :'(

Samsung een email gestuurd maarja die zullen dat wel weet niet willen repareren onder de garantie.
Echt verschrikkelijke kwaliteit die telefoon zeg, heb me iphone wel 1000 keer laten vallen en die doet het nog perfect, en me samsung valt 1 keer van me kastje en meteen helemaal naar de klote :(
zijn genoeg verhalen van een iphone waar het scherm ook snel barst, wat voor een ondergrond is hij op gevallen?
pi_89855554
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:59 schreef GalaxyS het volgende:

[..]

zijn genoeg verhalen van een iphone waar het scherm ook snel barst, wat voor een ondergrond is hij op gevallen?
Houten vloer maar precies op de hoek gevallen en nu is het hele scherm naar de kloten.

Heb me iphone echt honderden keren laten vallen zelf op een betonnen vloer en daar is nooit wat mee gebeurt.

Had natuurlijk kunnen weten dat ik samsung niet op de kwaliteit had kunnen vertrouwen :(
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
pi_89857322
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 23:01 schreef Cubewood. het volgende:

[..]

Houten vloer maar precies op de hoek gevallen en nu is het hele scherm naar de kloten.

Heb me iphone echt honderden keren laten vallen zelf op een betonnen vloer en daar is nooit wat mee gebeurt.

Had natuurlijk kunnen weten dat ik samsung niet op de kwaliteit had kunnen vertrouwen :(
het klopt dat de bouwkwaliteit niet super is.. ik bewaar hem altijd in zo'n leren hoesje van valenta, ik heb verder ook geen case ofzo.. misschien toch maar doen, maar of het helpt..

Nou succes met de reparatie van je toestel
pi_89857327
tegelvloer hier, vanaf de bank. een paar maanden geleden de camera... :N
mijn iphone heb ik zelf 3x kapot laten vallen :')
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_89859274
quote:
Op zondag 12 december 2010 23:34 schreef FUFR het volgende:
tegelvloer hier, vanaf de bank. een paar maanden geleden de camera... :N
mijn iphone heb ik zelf 3x kapot laten vallen :')
als het zovaak gebeurt vind ik dat wel een beetje jammer wedr hoor haha dan zijn er genoeg hoesjes die dat preventeren
  maandag 13 december 2010 @ 00:29:40 #202
164283 Luco
Buongiorno!
pi_89859701
quote:
Op maandag 13 december 2010 00:17 schreef GalaxyS het volgende:

[..]

als het zovaak gebeurt vind ik dat wel een beetje jammer wedr hoor haha dan zijn er genoeg hoesjes die dat preventeren
een hoesje dat voorkomt dat je telefoon valt! Anti-zwaartekracht! Eureka, doe mij er ook zo een!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')