dingesquote:Op woensdag 24 november 2010 18:18 schreef tdrone het volgende:
ja is zoiets als dingetje (of hoe noemde je me ook alweer)
Danges.quote:
Ik gok dat dat ook hoi betekent?quote:
is arabisch ofzoquote:Op woensdag 24 november 2010 18:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik gok dat dat ook hoi betekent?
Weer wat geleerdquote:
Smakelijkquote:
Eet zequote:
Ja goed hequote:Op woensdag 24 november 2010 18:25 schreef tdrone het volgende:
kijk eens wie daar langs komt huppelen
Geweldig zelfsquote:
Ik wacht ook nog steeds op een picnickquote:Op woensdag 24 november 2010 18:31 schreef Lutte het volgende:
HT ALS JE DIT LEEST KUN JE DE NICKPIC PM'EN OKAY DANKJE
Kijk hem eens stoer stemmenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:36 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ben even stemmen (gemeenteraad)
tot zo!
Goedzo!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:36 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ben even stemmen (gemeenteraad)
tot zo!
Ik heb er vandaag gemaakt, maar ik heb wallen, puistjes all over the place... Ik wacht even een paar dagen.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op een picnick
quote:Op woensdag 24 november 2010 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag gemaakt, maar ik heb wallen, puistjes all over the place... Ik wacht even een paar dagen.
Goed bezig, toch nog alles afquote:Op woensdag 24 november 2010 18:40 schreef Lutte het volgende:
Ik had net 2,5 kantje levensbeschouwing getypt, slaat ie het niet op. Ik janken, overstuur, weg vrije avond. Maar ik ben de hele tijd doorgegaan, nog niet gegeten (we eten altijd om vijf uur) en nu ben ik klaar. En mijn broer komt om half acht thuis, en die moet dan nog eten, dus eet ik gezellig met hem mee!
Hoe komt het? Ik heb dat vaak op zondag en maandag avond, behoorlijk vervelend.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat. Kan de hele tijd niet slapen.
Ja, ben wel blij dat ik door heb gewerkt nu. En er staat nog een bak spaghetti in de diepvries dus dat zal het wel worden, wat kroepoek erbij, prima.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Goed bezig, toch nog alles afMoet je ook nog eten maken?
[..]
Hoe komt het? Ik heb dat vaak op zondag en maandag avond, behoorlijk vervelend.
Bennyyyyyyyyyquote:
Heyquote:
Keertje naar de huisarts gaan als je er al langer last van hebt. En schaapjes tellen.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, ben wel blij dat ik door heb gewerkt nu. En er staat nog een bak spaghetti in de diepvries dus dat zal het wel worden, wat kroepoek erbij, prima.
En ik weet het niet, ik ben moe zat... Maar heb wel buikpijn enzo dus dat helpt niet mee.
Haha, ik ben de afgelopen paar weken nogal eens bij de huisarts geweest.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hey![]()
[..]
Keertje naar de huisarts gaan als je er al langer last van hebt. En schaapjes tellen.
Uiteraardquote:Op woensdag 24 november 2010 18:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik ben de afgelopen paar weken nogal eens bij de huisarts geweest.En mag ik ook brommertjes tellen?
quote:Op woensdag 24 november 2010 18:40 schreef Lutte het volgende:
Ik had net 2,5 kantje levensbeschouwing getypt, slaat ie het niet op. Ik janken, overstuur, weg vrije avond. Maar ik ben de hele tijd doorgegaan, nog niet gegeten (we eten altijd om vijf uur) en nu ben ik klaar. En mijn broer komt om half acht thuis, en die moet dan nog eten, dus eet ik gezellig met hem mee!
Ik wilde het wegklikken, en normaal vraagt ie dan of je het op wilt slaan, alleen nu dus niet. En toen was het weg. En ja, ik ben echt een drama met computers.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kon je het niet meer kopieren en plakken?
Dat doe ik altijd zo:quote:Op woensdag 24 november 2010 18:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kon je het niet meer kopieren en plakken?
Heeft-ie 'm niet zelf opgeslagen?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wilde het wegklikken, en normaal vraagt ie dan of je het op wilt slaan, alleen nu dus niet. En toen was het weg. En ja, ik ben echt een drama met computers.
quote:Op woensdag 24 november 2010 18:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd zo:
[ afbeelding ]
En dan:
[ afbeelding ]
Kom je er nu pas achter?quote:
das Wiep van The Voice of Hollandquote:Op woensdag 24 november 2010 18:53 schreef eNGine10 het volgende:
Wie is dat nou weer in je UI trouwens Benny?
Neen, ik was in een bestand dat ik naar mezelf had gemaild aan het werken, en hij staat nergens als tussentijds opgeslagen ding, en ik heb in alle bestanden op een paar weinigvoorkomende worden gezocht... Maarja, ik ken het nu wel heel goed, haha.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heeft-ie 'm niet zelf opgeslagen?
Fanboy!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
das Wiep van The Voice of Holland
[VOH]Wiep Laurenssen
Haha, ik heb nog maar drie en een halve minuut geFOK!t vandaag, en ik heb pagina's dus ik begon steeds bij de laatst geposte post.quote:
Ze is wel doable.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
wieperdepierp
jammer dat ze eruit is maar hou haar maar als UI
Hoezo?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:57 schreef Ploertendoder het volgende:
Ooh en iBenny delete nu zijn System32![]()
Je kreeg een virusmeldingquote:
Jaquote:
wat een niveau weerquote:Op woensdag 24 november 2010 18:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
JaOoh jij ziet die chatberichtjes niet?
Jaquote:
ja best laag he? Doe je voeten omhoog, want dat lage niveau komt langsquote:
Ohw, ik klikte erop omdat ik dacht dat er een nieuw update in het topic wasquote:Op woensdag 24 november 2010 18:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
JaOoh jij ziet die chatberichtjes niet?
ik zie jou binenkort nog wel een virus binnenhalenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik klikte erop omdat ik dacht dat er een nieuw update in het topic was
Stoer hoor, Apple afkraken.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
JaNieuwe functie van FOK!
Daar kom je wel achter als je niet met je eisnot op FOK! zit
[..]
ja best laag he? Doe je voeten omhoog, want dat lage niveau komt langs
Ik heb zelf ook een iPod Touch, dus ik mag dat zeggenquote:
Jij mag dat altijd.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een iPod Touch, dus ik mag dat zeggen
met peren vergelijkenquote:
Chat systeem !quote:Op woensdag 24 november 2010 19:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
met peren vergelijken![]()
En waar kan ik ergens klagen over die stomme pop-ups?
SWJ en Ludo spelen valsquote:Op woensdag 24 november 2010 19:07 schreef Lutte het volgende:
Wordt er nog gestemd?
De FOK! mod van het jaar 2010: De tweede en LAATSTE ronde!
Benny of Symph. FOK! voor allen, allen voor FOK!.
Ik heb al gestemd hequote:Op woensdag 24 november 2010 19:07 schreef Lutte het volgende:
Wordt er nog gestemd?
De FOK! mod van het jaar 2010: De tweede en LAATSTE ronde!
Benny of Symph. FOK! voor allen, allen voor FOK!.
Van je collega's moet je het maar hebben he?quote:
Linkjes spammen dacht ikquote:
Mijn broer heeft vanuit Nijmegen gestemd, moest ie van mij.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:10 schreef tdrone het volgende:
bedacht me net dat ik op deze laptop nog niet gestemd heb
Studeert ie in Nijmegen?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn broer heeft vanuit Nijmegen gestemd, moest ie van mij.
Sneuquote:
Das wel heeeeel triest. Je wilt natuurlijk geen stemquote:Op woensdag 24 november 2010 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=365126
Ohw, het maakt mij eigenlijk niet uit waar ik eindigquote:Op woensdag 24 november 2010 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das wel heeeeel triest. Je wilt natuurlijk geen stem
op Benny-topic?
Je bent te lief. Je bent niet zo'n kneus die een topicpointer neerplempt, en je stemde niet op jezelf maar op Symph.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, het maakt mij eigenlijk niet uit waar ik eindig
Ik vind het al grappig dat ik 3de sta
Slijmjurkquote:Op woensdag 24 november 2010 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bent te lief. Je bent niet zo'n kneus die een topicpointer neerplempt, en je stemde niet op jezelf maar op Symph.
Kusje voor Benny, samen met Symphonic toch wel een van mijn favo modje.
en ik ben pas sinds 22 juni modquote:Op woensdag 24 november 2010 19:16 schreef tdrone het volgende:
ik vind dat zeker knap ook omdat je op een niet heel drukbezocht forum mod
Zal ik jou eens volspammen?quote:
Jeweetz.quote:
Lutte!quote:
Benny!quote:
Jepquote:Op woensdag 24 november 2010 19:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zal ik jou eens volspammen?
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zal ik jou eens volspammen?
Neequote:Op woensdag 24 november 2010 19:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Staat die datum op je hard getatood?
Je bent een schatquote:Op woensdag 24 november 2010 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bent te lief. Je bent niet zo'n kneus die een topicpointer neerplempt, en je stemde niet op jezelf maar op Symph.
Kusje voor Benny, samen met Symphonic toch wel een van mijn favo modje.
?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben op FOK! gekomen door een TAL...
Hihi.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:24 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Lieve lieve Lutte,
10 pond grutten,
10 pond kaas,
Krijg je van Sinterklaas.
x
OOooh op die fietsquote:Op woensdag 24 november 2010 19:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
Benny is op fok gekomen door iemand van TAL PD
Nee door X Factor... een TALquote:Op woensdag 24 november 2010 19:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
Benny is op fok gekomen door iemand van TAL PD
Ik luisterde net een leukequote:
haha grappig! ik had hem gelezen!quote:Op woensdag 24 november 2010 19:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihi.
Kijk deze dan, hoe origineel, even in mijn fobo proppen.
[..]
welke?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik luisterde net een leukeIk lag dubbel
quote:
zo slecht dat ik gewoon moest lachenquote:
Ja je heb 2 mooie uien jaquote:
quote:
Ben je mod van TAL, herken je waar talent niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
Dit vind ik nog steeds -veruit- de slechtste kersthit
Ik liep al bij de eerste noot een gehoorbeschadiging opquote:Op woensdag 24 november 2010 19:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben je mod van TAL, herken je waar talent niet.
Haha, hoeft niet hoor. Heb er net eentje voor tong80 gemaakt.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik wil een gedicht maken voor Lutte maar ik ben inspiratieloos
haha ik ben nu aan het typenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, hoeft niet hoor. Heb er net eentje voor tong80 gemaakt.
heb je die al gepostquote:Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, hoeft niet hoor. Heb er net eentje voor tong80 gemaakt.
Hij is leukquote:Op woensdag 24 november 2010 19:46 schreef Ploertendoder het volgende:
CC gebruikt de UI die ik heb gemaakt
quote:
Er zijn mensen die het beter kunnenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
niet zo verlegen
je bent een geweldige UI maker
Ja oke, maar ik vind hem tof!quote:Op woensdag 24 november 2010 19:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het beter kunnen
Jewel! Ik heb een leven van de Sint!quote:Op woensdag 24 november 2010 19:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik dacht straks vindt ze hem niet leuk ofzo
haha de goedheiligman is gulquote:Op woensdag 24 november 2010 19:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jewel! Ik heb een leven van de Sint!
Waarin?quote:
Daar doe ik niet aan, want dat is vies.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan, want dat is vies.
Hoi, wie ben jij?quote:
Luttekutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Hoi, wie ben jij?
[..]
Luttekut
Benny is tof, dus stem eventjes op hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb al gestemdquote:Op woensdag 24 november 2010 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny is tof, dus stem eventjes op hem.
[TAL SC #821] Lutte is lief
[GRTDOJW] #765 Waar Lutte moderator zou moeten worden
Nee, ik stem neit op mensen die ik neit ken.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny is tof, dus stem eventjes op hem.
Ik noem dat CTRL+Vquote:Op woensdag 24 november 2010 20:05 schreef Lutte het volgende:
DW, dit is de link: De FOK! mod van het jaar 2010: De tweede en LAATSTE ronde!
Die anderen zaten nog onder mijn kontrol+plakkuh van mijn FoBo update.
*she was there*quote:Op woensdag 24 november 2010 20:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik lurkte bij Lutte's update
Ik heb op SWJ gestemd.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:05 schreef Lutte het volgende:
DW, dit is de link: De FOK! mod van het jaar 2010: De tweede en LAATSTE ronde!
Die anderen zaten nog onder mijn kontrol+plakkuh van mijn FoBo update.
SWJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Gaaaaf! Die van jou staat in mijn notities, kan ik hem er vanavond of morgen inzetten!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
owja Lutte ik heb jouw gedicht in mn FoBo gezet
hehe dankje lieverdquote:Op woensdag 24 november 2010 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gaaaaf! Die van jou staat in mijn notities, kan ik hem er vanavond of morgen inzetten!
Ik weet het nier, zou best kunnen, ik was er niet bijquote:Op woensdag 24 november 2010 20:12 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
Was het forum nou aan het bokken vanmiddag?
Ik kon opeens niet meer posten, ook niet na een reboot
Hee Symphonic! Ik zou het niet weten, ik was op school.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:12 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
Dat klopt... komt door de chatfunctiequote:Op woensdag 24 november 2010 20:12 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
Nee maar gisteren wel offlinequote:Op woensdag 24 november 2010 20:12 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
Hoi moppiequote:Op woensdag 24 november 2010 20:12 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
waarvoor is die chatfunctie? tegen slowchatters ofzo?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat klopt... komt door de chatfunctie
Nee gewoon een aanvullingquote:Op woensdag 24 november 2010 20:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarvoor is die chatfunctie? tegen slowchatters ofzo?
Ehm... goeie vraagquote:Op woensdag 24 november 2010 20:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarvoor is die chatfunctie? tegen slowchatters ofzo?
het was eerst alleen voor de crew bestemd om snel te kunnen waarschuwen. Maar ze hebben toch besloten om het voor iedereen beschikbaar te stellenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm... goeie vraag
Voor de leuk ofzo... En voor mods is het handig om iemand snel te waarschuwen en je zult er andere waarschuwingen krijgen ofzo
Bovenin in het forum is er een link chat.quote:
Hier werkt het in ieder geval weer. Ik hoop morgen op mijn werk ook weer.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
oke het is nu opgelost toch?
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:22 schreef iBenny het volgende:
symph, we bedoelen de vensters rechtsonderin
ik heb echt ff geen flauw idee wat je bedoeltquote:Op woensdag 24 november 2010 20:22 schreef iBenny het volgende:
symph, we bedoelen de vensters rechtsonderin
ik kom er al jaren niet meerquote:Op woensdag 24 november 2010 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
Zoveel mensen zitten niet op de chat toch?
ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 24 november 2010 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb echt ff geen flauw idee wat je bedoelt
Test...quote:Op woensdag 24 november 2010 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb echt ff geen flauw idee wat je bedoelt
die is alleen direct messagequote:Op woensdag 24 november 2010 20:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
Oke ik snap het maar waarom zijn er dan 2 chats op een forum?
Ik kwam er sowieso niet.quote:
hmmm... irc staat er een beetje los vanquote:Op woensdag 24 november 2010 20:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
Oke ik snap het maar waarom zijn er dan 2 chats op een forum?
Mijn DM gezien?quote:
Whehehe jaquote:
Dan heb je best gefaaldquote:Op woensdag 24 november 2010 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe ja
Ik heb sinds vandaag een nieuwe verbinding dus ik dacht dat het daar aan lag.
10x gereboot, voor niets dus
met een pot voetbal?quote:
Motortjequote:
?quote:
Kusjequote:
Nee, een zwarte piet.quote:
Nee, die is een witte lquote:Op woensdag 24 november 2010 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja je vader is toch een zwarte piet?
Niet voor mij?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:39 schreef tdrone het volgende:
straks eens nicpics voor cc en HT maken
Je wil er wel 1 van mij.quote:
Hij is ook alweer weg, zal wel snel tevreden zijn denk ikquote:Op woensdag 24 november 2010 20:43 schreef tdrone het volgende:
dan zal dat wel een luisterpiet zijn geweest die kijkt of je wel lief bent
Kloptquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Twee dode kinderen gevonden in Tienhoven
damn
Dat riekt naar een familiedrama...quote:Op woensdag 24 november 2010 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Twee dode kinderen gevonden in Tienhoven
damn
dat ruik jij goed!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat riekt naar een familiedrama...
Inderdaad. Altijd sneu.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat riekt naar een familiedrama...
Begin 2009 hier in Zwijndrecht nog....quote:
ja het is altijd vervelend zoiets....quote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Begin 2009 hier in Zwijndrecht nog....
Moet je zelf ook iedere keer lachen als je Zwijndrecht typt?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Begin 2009 hier in Zwijndrecht nog....
Nee, want ik ben er geboren en getogen. tevens heeft het niks met zwijnen te makenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moet je zelf ook iedere keer lachen als je Zwijndrecht typt?
ik wel hehequote:Op woensdag 24 november 2010 20:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moet je zelf ook iedere keer lachen als je Zwijndrecht typt?
Nu ga ik je opzoekenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:53 schreef iBenny het volgende:
Dat familiedrama in Almere van een tijdje geleden is achter ons huis
Vreselijk. Dat soort dingen lijken wel in de mode of zoquote:Op woensdag 24 november 2010 20:53 schreef iBenny het volgende:
Ik dus ook hahaquote:
Ik heb een ex die uit Nij Beets komt.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:53 schreef iBenny het volgende:
Niet gelezen in het modeblad voor Ouders?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Vreselijk. Dat soort dingen lijken wel in de mode of zo
Veel beter dan Boerenhol (Zeeland)quote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik dus ook hahaZwijndrecht hihi
Wat moet ik met zo'n blad?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niet gelezen in het modeblad voor Ouders?
hahaha Boerenhol hahahaahahahquote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Veel beter dan Boerenhol (Zeeland)
handig voor laterquote:Op woensdag 24 november 2010 20:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wat moet ik met zo'n blad?
Voor ons 2?quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Veel beter dan Boerenhol (Zeeland)
Doen we speciaal voor jou een nieuwequote:Op woensdag 24 november 2010 20:56 schreef ElmoFan het volgende:
Godverdomme, heb ik tijd is dit topic al weer vol
Een plaats die je voor altijd zal koppelen aan dat gebeurenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een ex die uit Nij Beets komt.
Moeten we allemaal op jou wachten dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:56 schreef ElmoFan het volgende:
Godverdomme, heb ik tijd is dit topic al weer vol
Lastig bij sollicitatiegesprekkenquote:
Doen We!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
jep PD
ja dat is lastig Elmo!
'sgoequote:
Nee, maar het is wel fijn als hij nog niet dicht is als ik er net benquote:Op woensdag 24 november 2010 20:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Moeten we allemaal op jou wachten dan?
[..]
Lastig bij sollicitatiegesprekken
[..]
Doen We!
HTquote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef ElmoFan het volgende:
Ik vind dat nieuwe update ballonnetje helemaal neit fijn
nee ik ook nietquote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef ElmoFan het volgende:
Ik vind dat nieuwe update ballonnetje helemaal neit fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |