dingesquote:Op woensdag 24 november 2010 18:18 schreef tdrone het volgende:
ja is zoiets als dingetje (of hoe noemde je me ook alweer)
Danges.quote:
Ik gok dat dat ook hoi betekent?quote:
is arabisch ofzoquote:Op woensdag 24 november 2010 18:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik gok dat dat ook hoi betekent?
Weer wat geleerdquote:
Smakelijkquote:
Eet zequote:
Ja goed hequote:Op woensdag 24 november 2010 18:25 schreef tdrone het volgende:
kijk eens wie daar langs komt huppelen
Geweldig zelfsquote:
Ik wacht ook nog steeds op een picnickquote:Op woensdag 24 november 2010 18:31 schreef Lutte het volgende:
HT ALS JE DIT LEEST KUN JE DE NICKPIC PM'EN OKAY DANKJE
Kijk hem eens stoer stemmenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:36 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ben even stemmen (gemeenteraad)
tot zo!
Goedzo!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:36 schreef tdrone het volgende:
mensen ik ben even stemmen (gemeenteraad)
tot zo!
Ik heb er vandaag gemaakt, maar ik heb wallen, puistjes all over the place... Ik wacht even een paar dagen.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op een picnick
quote:Op woensdag 24 november 2010 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag gemaakt, maar ik heb wallen, puistjes all over the place... Ik wacht even een paar dagen.
Goed bezig, toch nog alles afquote:Op woensdag 24 november 2010 18:40 schreef Lutte het volgende:
Ik had net 2,5 kantje levensbeschouwing getypt, slaat ie het niet op. Ik janken, overstuur, weg vrije avond. Maar ik ben de hele tijd doorgegaan, nog niet gegeten (we eten altijd om vijf uur) en nu ben ik klaar. En mijn broer komt om half acht thuis, en die moet dan nog eten, dus eet ik gezellig met hem mee!
Hoe komt het? Ik heb dat vaak op zondag en maandag avond, behoorlijk vervelend.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat. Kan de hele tijd niet slapen.
Ja, ben wel blij dat ik door heb gewerkt nu. En er staat nog een bak spaghetti in de diepvries dus dat zal het wel worden, wat kroepoek erbij, prima.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Goed bezig, toch nog alles afMoet je ook nog eten maken?
[..]
Hoe komt het? Ik heb dat vaak op zondag en maandag avond, behoorlijk vervelend.
Bennyyyyyyyyyquote:
Heyquote:
Keertje naar de huisarts gaan als je er al langer last van hebt. En schaapjes tellen.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, ben wel blij dat ik door heb gewerkt nu. En er staat nog een bak spaghetti in de diepvries dus dat zal het wel worden, wat kroepoek erbij, prima.
En ik weet het niet, ik ben moe zat... Maar heb wel buikpijn enzo dus dat helpt niet mee.
Haha, ik ben de afgelopen paar weken nogal eens bij de huisarts geweest.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hey![]()
[..]
Keertje naar de huisarts gaan als je er al langer last van hebt. En schaapjes tellen.
Uiteraardquote:Op woensdag 24 november 2010 18:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik ben de afgelopen paar weken nogal eens bij de huisarts geweest.En mag ik ook brommertjes tellen?
quote:Op woensdag 24 november 2010 18:40 schreef Lutte het volgende:
Ik had net 2,5 kantje levensbeschouwing getypt, slaat ie het niet op. Ik janken, overstuur, weg vrije avond. Maar ik ben de hele tijd doorgegaan, nog niet gegeten (we eten altijd om vijf uur) en nu ben ik klaar. En mijn broer komt om half acht thuis, en die moet dan nog eten, dus eet ik gezellig met hem mee!
Ik wilde het wegklikken, en normaal vraagt ie dan of je het op wilt slaan, alleen nu dus niet. En toen was het weg. En ja, ik ben echt een drama met computers.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kon je het niet meer kopieren en plakken?
Dat doe ik altijd zo:quote:Op woensdag 24 november 2010 18:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kon je het niet meer kopieren en plakken?
Heeft-ie 'm niet zelf opgeslagen?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wilde het wegklikken, en normaal vraagt ie dan of je het op wilt slaan, alleen nu dus niet. En toen was het weg. En ja, ik ben echt een drama met computers.
quote:Op woensdag 24 november 2010 18:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd zo:
[ afbeelding ]
En dan:
[ afbeelding ]
Kom je er nu pas achter?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |