FireFox1 +1quote:
Noob? Patch is hier een alom gewaardeerde userquote:Op woensdag 24 november 2010 20:05 schreef glaba het volgende:
Ik weet ook niet, 1 of andere n00b had een vraag goed en ging toen helemaal trippen...
Het probleem is, jij stelt een vraag waar je ineens zelf 't antwoord op geeft. Vervolgens een nieuwe vraag stelt, die niet over films gaat. Dus dan loopt het even mis ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:05 schreef glaba het volgende:
Ik weet ook niet, 1 of andere n00b had een vraag goed en ging toen helemaal trippen...
Bedankt daarvoor btw.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:07 schreef glaba het volgende:
the_subtitute je bent vergeten jouw eigen punt mee te rekenen. Je staat op 20.
Plus...hij geeft jou een punt voor het herhalen van het antwoord dat hij zelf al gegeven heeft.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:11 schreef The_Substitute het volgende:
Het probleem is, jij stelt een vraag waar je ineens zelf 't antwoord op geeft. Vervolgens een nieuwe vraag stelt, die niet over films gaat. Dus dan loopt het even mis ja.
ik denk dat ie het met veel gevoel voor zelfspot zei. En van de tweede vraag weten we eigenlijk niet of het wel of niet over films gaat, aangezien niemand weet waar dat nummer vandaan komtquote:Op woensdag 24 november 2010 20:11 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Het probleem is, jij stelt een vraag waar je ineens zelf 't antwoord op geeft. Vervolgens een nieuwe vraag stelt, die niet over films gaat. Dus dan loopt het even mis
Ja idd.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:13 schreef wyccie het volgende:
Plus...hij geeft jou een punt voor het herhalen van het antwoord dat hij zelf al gegeven heeft.
Niet dat ik het jou niet gun, maar waar gaat dit dan nog om?
Niet te snel goede antwoorden geven, dit heeft me even wat tijd gekostquote:Op woensdag 24 november 2010 20:16 schreef The_Substitute het volgende:
Firefox mag door zijn inspiratieloosheid heen bijten en een nieuwe vraag stellen.
Laat patch dit niet zien, anders valt ie weer terug op oude gewoontes. Hij is net zo goed op weg.
Ja, dan is de terugval des te bruter.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:16 schreef The_Substitute het volgende:
Laat patch dit niet zien, anders valt ie weer terug op oude gewoontes. Hij is net zo goed op weg.
?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:19 schreef FireFox1 het volgende:
Uit welke films zijn onderstaande liedjes bekend?
Michael Jackson - Would You be There
Nickelback - Hero
Coolio - Gangsta's Paradise
Goo Goo Dolls - Iris
Joe Cocker/Jennifer Warns - Up Where We Belong
Sixpence None the Richer - Kiss Me
Harold Faltermeyer - Axel F
R. Kelly - I Believe i can fly
Aerosmith - Don't Wanna Miss a Thing
Simple Minds - Don't You Forget About Me
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:21 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
?
Spiderman![]()
Dangerous minds![]()
City Of Angels![]()
?
?
Beverly Hills Cop![]()
Spacejam![]()
Armageddon![]()
Breakfast Club![]()
rest weet ik nietquote:Op woensdag 24 november 2010 20:19 schreef FireFox1 het volgende:
Uit welke films zijn onderstaande liedjes bekend?
Michael Jackson - Would You be There
Nickelback - Hero. Spiderman
Coolio - Gangsta's Paradise. Dangerous minds
Goo Goo Dolls - Iris. City of angels
Joe Cocker/Jennifer Warns - Up Where We Belong
Sixpence None the Richer - Kiss Me. She's all that
Harold Faltermeyer - Axel F. Beverly hills cop
R. Kelly - I Believe i can fly. Die film met looney tunes en basketballers. Ehm.... Space Jam!
Aerosmith - Don't Wanna Miss a Thing. Armageddon
Simple Minds - Don't You Forget About Me. The breakfast club
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:23 schreef AvispaCS het volgende:
Sixpence None the Richer - Kiss Me
Romeo + Juliet
Alleen Michael Jackson en Joe Cocker/Jennifer Warns nogquote:
Shit, die 2 haal ik altijd door elkaar.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Dat was "Lovefool" van The Cardigans
Sorry, ik zie hem al!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alleen Michael Jackson en Joe Cocker/Jennifer Warns nog
Antwoord door DragonFodder gegeven: She's all thatquote:Op woensdag 24 november 2010 20:27 schreef AvispaCS het volgende:
[..]
En "Sixpence None the Richer - Kiss Me" dan?
Michael Jackson - Would You be There = Moonwalker?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alleen Michael Jackson en Joe Cocker/Jennifer Warns nog
Nopequote:Op woensdag 24 november 2010 20:30 schreef AvispaCS het volgende:
[..]
Michael Jackson - Would You be There = Moonwalker?
Bingoquote:Op woensdag 24 november 2010 20:31 schreef DragonFodder het volgende:
Free willy? Die is van rond die tijd
Het was te proberen in zijn eigen film.quote:
Kusje voor je pogingquote:Op woensdag 24 november 2010 20:33 schreef AvispaCS het volgende:
[..]
Het was te proberen in zijn eigen film.
Dank je, daar zat ik op te wachten.quote:
The_Sub +1quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:41 schreef The_Substitute het volgende:
1 momentje, u wordt zo geholpen...
Ik niet. Ik heb heb mass effect gespeeld.quote:
Nóg ouder?quote:
Uhh, jongere film bedoel ikquote:
Is 'm.quote:
FireFox1 +1quote:Op woensdag 24 november 2010 21:08 schreef FireFox1 het volgende:
Ik wist 'em, maar op youtube werd het antwoord al gegeven
1 van de meest integrerende films ooit gezienquote:
Ziet er Japans uit, ik haak afquote:Op woensdag 24 november 2010 21:25 schreef The_Substitute het volgende:
Voel je een hete adem ofzo?![]()
Over intrigerende films gesproken....Welke film?
[ afbeelding ]
Sorry, totaal geen interesse in Anime cq. Japanse filmsquote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef The_Substitute het volgende:
En ik beveel hem iedereen aan, die van een (animatie)film houdt die wat met je doet.
Ik eerst ook niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sorry, totaal geen interesse in Anime cq. Japanse films
quote:
Ik ben ook zo'n jankerd.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef DragonFodder het volgende:
Dat wordt bij mij een slagveld, ik huilde bij e.t. En frank en frey al. Maar ik heb goeie dingen gehoord, ik zal hem eens gaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |