Nopequote:Op woensdag 24 november 2010 20:30 schreef AvispaCS het volgende:
[..]
Michael Jackson - Would You be There = Moonwalker?
Bingoquote:Op woensdag 24 november 2010 20:31 schreef DragonFodder het volgende:
Free willy? Die is van rond die tijd
Het was te proberen in zijn eigen film.quote:
Kusje voor je pogingquote:Op woensdag 24 november 2010 20:33 schreef AvispaCS het volgende:
[..]
Het was te proberen in zijn eigen film.
Dank je, daar zat ik op te wachten.quote:
The_Sub +1quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 20:41 schreef The_Substitute het volgende:
1 momentje, u wordt zo geholpen...
Ik niet. Ik heb heb mass effect gespeeld.quote:
Nóg ouder?quote:
Uhh, jongere film bedoel ikquote:
Is 'm.quote:
FireFox1 +1quote:Op woensdag 24 november 2010 21:08 schreef FireFox1 het volgende:
Ik wist 'em, maar op youtube werd het antwoord al gegeven
1 van de meest integrerende films ooit gezienquote:
Ziet er Japans uit, ik haak afquote:Op woensdag 24 november 2010 21:25 schreef The_Substitute het volgende:
Voel je een hete adem ofzo?![]()
Over intrigerende films gesproken....Welke film?
[ afbeelding ]
Sorry, totaal geen interesse in Anime cq. Japanse filmsquote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef The_Substitute het volgende:
En ik beveel hem iedereen aan, die van een (animatie)film houdt die wat met je doet.
Ik eerst ook niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sorry, totaal geen interesse in Anime cq. Japanse films
quote:
Ik ben ook zo'n jankerd.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef DragonFodder het volgende:
Dat wordt bij mij een slagveld, ik huilde bij e.t. En frank en frey al. Maar ik heb goeie dingen gehoord, ik zal hem eens gaan kijken.
Ik ben niet eens papaquote:Op woensdag 24 november 2010 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n jankerd.
Als je papa wordt, kijk je sommige films op een andere manier
Ik bij showgirlsquote:Op woensdag 24 november 2010 21:55 schreef The_Substitute het volgende:
Ik zit eigenlijk een beetje te liegen. Heb zitten janken bij the Wolfman.
Wat een dramatische film was dat
Ik bij The Time Traveler's Wifequote:Op woensdag 24 november 2010 21:55 schreef The_Substitute het volgende:
Ik zit eigenlijk een beetje te liegen. Heb zitten janken bij the Wolfman.
Wat een dramatische film was dat
Is dat niet Pelé?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:58 schreef YellowBlacks het volgende:
Welke film is dit en 2 acteurs?
[ afbeelding ]
quote:
quote:The movie was based upon a popular and long-running British comic book character who first appeared in the comic "2000 AD".
Ik zal nu wat liever voor je zijnquote:
Die tel ik als 1. Dat geldt voor alle sequelsquote:Op woensdag 24 november 2010 22:29 schreef The_Substitute het volgende:
Star Trek - Hiervan zijn toch wel ongeveer 10 films gemaakt?
Had niet gedacht dat iemand het zó snel zou raden.. geniaal idee, beetje jammer van de uitvoering. Had meer in die film gezeten...quote:
Ik heb nog nooit in mijn leven een Japanse film gezienquote:Op woensdag 24 november 2010 23:11 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Film heeft lijkt heel erg op the final countdown, alleen dan japans.
Amerikaanse versie jaquote:Op woensdag 24 november 2010 23:18 schreef YellowBlacks het volgende:
geen seven samurai? Ringu (the ring)?
Je hebt het wel gedeeltelijk goedquote:Op woensdag 24 november 2010 23:41 schreef lamers het volgende:
GI Joe?
Never mind ben niet op aan het letten
Little_Miss_Naughty +1quote:
Time Slip! Geniale film, heb deze zelfs thuisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |