Betalen zul je, nog meer!quote:Op woensdag 24 november 2010 15:56 schreef Copycat het volgende:
Hoe sloop ik die kinderfunctie eruit?
Dat vraagt de RK kerk zich ook al jaren af.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:56 schreef Copycat het volgende:
Heb ook al gezocht, maar helaas....quote:Op woensdag 24 november 2010 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden. En wil het ook eruit slopen. Ik hou niet van chit chat tijdens het FOK!ken.
Inmiddels waarschijnlijk al een stuk of wat keerquote:Op woensdag 24 november 2010 15:57 schreef remlof het volgende:
Ik heb geen idee wat dat DM is. Maar denk dat ik er vanzelf wel achter zal komen
ik las kankerfunctiequote:Op woensdag 24 november 2010 15:56 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een beetje een PI crisis.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:01 schreef Copycat het volgende:
D_K, die vaste PI van je, vind ik ook al geen goed plan. Overdaad van hetzelfde maakt nietszeggend. Of zo.
Ja en bedanktquote:Op woensdag 24 november 2010 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inmiddels waarschijnlijk al een stuk of wat keer
Jij, Ik, Pietje, Gert, iedereen!quote:
Die is nog in ontwikkeling maar komt er wel. Dan kun je op een cameraatje klikken en kun je via de webcam van die ander even meekijken.quote:
Kan Danny slecht tegen kritiek?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:04 schreef Copycat het volgende:
En als je het niks vindt, kun je niet tegen veranderingen.
Kritiek blijft een moeilijk iets.
Does a bear shit in the woods?quote:
Bij ons zijn ze slechts rudimentair aanwezig als het goed isquote:Op woensdag 24 november 2010 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij, Ik, Pietje, Gert, iedereen!
Een baby is smerig vaak viesssss, Patrick. Dat spuugt wat in het rond en doet maar.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:05 schreef Juud79 het volgende:
.
Een baby is bijna nooit echt vies, behalve na een spuitluier,
quote:Does the Pope shit in the woods? It's a question that has puzzled philosophers, theologians, journalists, and historians for centuries.
http://uncyclopedia.wikia(...)shit_in_the_woods%3F
Ik kan maar beter een boot gaan huren.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Een baby is smerig vaak viesssss, Patrick. Dat spuugt wat in het rond en doet maar.
Ik wilde ze soms wel in een pan Dettol koken zo smerig waren ze. En de meur! De meur!
Ik weet toch niet wat beren doen!quote:
zo een zeurige geur.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Een baby is smerig vaak viesssss, Patrick. Dat spuugt wat in het rond en doet maar.
Ik wilde ze soms wel in een pan Dettol koken zo smerig waren ze. En de meur! De meur!
Baby's zijn toch vettig van nature? Je gaat je boter toch ook niet bakken in de margarine!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo een zeurige geur.
Maar Juud, er bestaan zoveel lekkere smeerseltjes wat veilig is voor een babyhuidje, zwitsal en nog johson of zoiets.
echt als je baby straks een paar haartjes heeft gooi je er een soort lekkere haarolie voor baby`s in.
Ja dat vind ik nergens op slaan, dat is hetzelfde als zeggen ja hij kijkt graag tv, zodra die aan is draait ie zn hoofd er naartoequote:Op woensdag 24 november 2010 16:05 schreef Juud79 het volgende:
@Marrije, geen bijvoeding voor 6 maanden is ook volgens de WHO richtlijnen.
Er zijn nog steeds heel veel ouders die zeggen. 'Ja, maar op de potjes staat 4 maanden' of 'Hij kijkt zo naar mijn eten en gaat smakken, hij wil het ook'![]()
@Caro, baby's wassen voordat ze in bad gaan.... ik gruwel daarvan, zeep is slecht voor de huid en ik weet niet of jij het fijn zo vinden om gewassen te worden en dan zo lekker de kou over je huid te voelen gaan, maar ik vind dat zielig en onnodig.
Een baby is bijna nooit echt vies, behalve na een spuitluier, dus over het algemeen is een badje met wat badolie erin het eerste half jaar, meer dan voldoende, zelfs haartjes wassen is al overbodig, tenzij ze een enorme bos haar hebben.
Gewoon wat Axe overheen spuiten of Febreze.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:10 schreef Toverheks het volgende:
zo een zeurige geur.
Maar Juud, er bestaan zoveel lekkere smeerseltjes wat veilig is voor een babyhuidje, zwitsal en nog johson of zoiets.
echt als je baby straks een paar haartjes heeft gooi je er een soort lekkere haarolie voor baby`s in.
heb jij wel eens een baby geroken die *tandjes* moet krijgen, de stront zit in de nek geplakt, gewoon water en een babyzeepje doet wonderenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Baby's zijn toch vettig van nature? Je gaat je boter toch ook niet bakken in de margarine!
Doe ik ook nog vaakquote:Op woensdag 24 november 2010 16:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo een zeurige geur.
onze eerste was / is allergisch en mocht niet met zeep gewassen worden en al helemaal geen zwitsal (zei de kinderarts).quote:
Hoge drukspuit!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb jij wel eens een baby geroken die *tandjes* moet krijgen, de stront zit in de nek geplakt, gewoon water en een babyzeepje doet wonderen
Daar ben je ook een beetje te oud voor!quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo een zeurige geur.
OMG dat was ik helemaal vergeten... waar ben ik aan begonnen?!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb jij wel eens een baby geroken die *tandjes* moet krijgen, de stront zit in de nek geplakt, gewoon water en een babyzeepje doet wonderen
We hadden toevallig nog een fles douchegel (of iets in die richting) staan.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoge drukspuit!
[..]
Daar ben je ook een beetje te oud voor!
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:16 schreef hondjes het volgende:
Wat een generatie gaat dat worden over 20 jaar.
Trauma van verkeerde badje.
Vettig haar, niet teveel wassen, anders verliezen ze hun eigen vetlaagje.
Hopenlijk kunnen ze de harde maatschappij aan, anders kunnen we nu
beter al gaan investeren in trauma hulp.
Echt hè, ik word er ook een beetje debiel van daarom deed ik ook maar wat en het leeft nog steeds. Olé!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:16 schreef hondjes het volgende:
Wat een generatie gaat dat worden over 20 jaar.
Trauma van verkeerde badje.
Vettig haar, niet teveel wassen, anders verliezen ze hun eigen vetlaagje.
Hopenlijk kunnen ze de harde maatschappij aan, anders kunnen we nu
beter al gaan investeren in trauma hulp.
Dat spul werkt he?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jaren gebruikt voor mn lelijke infuusplekken...
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
We hadden toevallig nog een fles douchegel (of iets in die richting) staan.
BIj gebrek aan beter een paar dagen gebruikt, ze vroegen op mijn werk of ik toevallig een kindje te logeren had.
Gewoon een busje talkpoeder per luier dan kun je de luier gewoon uitkloppen en opnieuw gebruiken.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt hè, ik word er ook een beetje debiel van daarom deed ik ook maar wat en het leeft nog steeds. Olé!
hahha ja he Leandra, van die glibberige poep dat beige gekleurd bbbrrrrquote:Op woensdag 24 november 2010 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG dat was ik helemaal vergeten... waar ben ik aan begonnen?!![]()
![]()
![]()
![]()
En mijn baby is een Zwitsal-baby, ik vind Zwitsal zo heerlijk ruiken
Als ik vroeger 's nachts oorpijn had (en dan ging het om het serieuze spul qua pijn), en een warm washandje tegen het oor hielp niet, dan kreeg ik een theelepeltje Jenever.... ik vind het nog goor spulquote:Op woensdag 24 november 2010 16:15 schreef Noek het volgende:
Ik voel me zo ontaard altijd als ik moeders hoor. Ik deed maar wat en ik heb er ook eigenlijk helemaal geen verstand van. Maar ze zijn wel zoet!
Dat is een beetje raar maar succes!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gewoon een busje talkpoeder per luier dan kun je de luier gewoon uitkloppen en opnieuw gebruiken.
oh dat kreeg ik bij kiespijn, keteltje dronk me vader, zie me nog bij de kast staan en hij maar gieten, zat zo een tuitje op die je ook weer op je volgende fles kon draaien, hij heeft wat in zijn leven tuitjes op flessen gedraaitquote:Op woensdag 24 november 2010 16:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik vroeger 's nachts oorpijn had (en dan ging het om het serieuze spul qua pijn), en een warm washandje tegen het oor hielp niet, dan kreeg ik een theelepeltje Jenever.... ik vind het nog goor spul
Ik denk dat ik er prima op sliep
Ja....het maakte de harde plekken een stuk zachter...heb ook biodermal gebruikt maar dat was toch echt minderquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is een beetje raar maar succes!
Vanmorgen dacht ik aan jouw verhaal..quote:Op woensdag 24 november 2010 16:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt hè, ik word er ook een beetje debiel van daarom deed ik ook maar wat en het leeft nog steeds. Olé!
helemaal mee eens, maar denk ook als je je eerste baby krijgt, er komt zoveel op je af, er is zoveel tegenwoordig te koop dat je amper nog kan kiezen.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:25 schreef hondjes het volgende:
[..]
Vanmorgen dacht ik aan jouw verhaal..
Geen ontbijt in huis, je gaf ze 5 euro en kwamen thuis met koekjes en snoepjes..
En toen kwam de vraag..Hebben we het goed gedaan , Ma...met van die heerlijke kinder gezichtjes..
En daar zaten jullie , lekker te smullen.
Daar gaat het om,,Niet om badjes en cremetjes of wat dan ook.
Wees er gewoon voor de kids voor als ze je nodig hebben
Liefde, een aai over hun bol, kost niets en geeft zoveel...
Je kunt tegenwoordig helemaal nat gaan wat betreft aankopen.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
helemaal mee eens, maar denk ook als je je eerste baby krijgt, er komt zoveel op je af, er is zoveel tegenwoordig te koop dat je amper nog kan kiezen.
en ach al smeer je je baby wel of niet in, iedereen doet maar lekker wat hij en zij maar wil.
ik was ook heel truttig met de 1e, de 3e was een makkie, geen aankleedkussen enzo ( voorbeeld) deed het gewoon op de bank.
echt he, zelfde met een kinderwagen, ik zie er veel hoor over de 700 euro is een bepaalt merk of zoiets, echt je kan blijven kopen, er is zo en zoveel op de markt, merk of geen merk je koopt je nog blauw ook, en je hebt dat zullen jullie straks ook wel merken, dingen die je niet eens gaat gebruiken.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig helemaal nat gaan wat betreft aankopen.
Als je dat vraagt, wil Danny een plee van goud.quote:
Nee dat gaan wij niet merken omdat we al een tijdje heel bewust alles bij elkaar sprokkelen.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he, zelfde met een kinderwagen, ik zie er veel hoor over de 700 euro is een bepaalt merk of zoiets, echt je kan blijven kopen, er is zo en zoveel op de markt, merk of geen merk je koopt je nog blauw ook, en je hebt dat zullen jullie straks ook wel merken, dingen die je niet eens gaat gebruiken.
Herkenbaar, en omdat ik op herhaling ben en het voor N. de eerste is, zijn er nogal wat dingen waarvan ik zoiets heb van "leuk, maar het kan ook zonder"quote:Op woensdag 24 november 2010 16:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
helemaal mee eens, maar denk ook als je je eerste baby krijgt, er komt zoveel op je af, er is zoveel tegenwoordig te koop dat je amper nog kan kiezen.
Je wordt waarschijnlijk steeds makkelijker, bij de eerste durf je amper iets anders te doen dan de kraamhulp zegt, en bij de derde vertelt de kraamhulp je weinig nieuws meerquote:ik was ook heel truttig met de 1e, de 3e was een makkie, geen aankleedkussen enzo ( voorbeeld) deed het gewoon op de bank.
Ja hallo! Zonder bugaboo kan je tegenwoordig niet over straat hoor!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he, zelfde met een kinderwagen, ik zie er veel hoor over de 700 euro is een bepaalt merk of zoiets, echt je kan blijven kopen, er is zo en zoveel op de markt, merk of geen merk je koopt je nog blauw ook, en je hebt dat zullen jullie straks ook wel merken, dingen die je niet eens gaat gebruiken.
nou we zullen het er over een jaartje wel eens weer over hebben, dan hebben jullie al ongeveer een half jaar jullie baby`tje dan kom je dingen in de kast tegen dat hij/zij nog nooit aan gehad heeft of dat je nog nooit gebruikt hebt.quote:
Ja, ik wil ook weleens wat.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:34 schreef Copycat het volgende:
Als je dat vraagt, wil Danny een plee van goud.
oke, dus heel bewust.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee dat gaan wij niet merken omdat we al een tijdje heel bewust alles bij elkaar sprokkelen.
Durf ik wel op te wedden dat het niet zo is.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou we zullen het er over een jaartje wel eens weer over hebben, dan hebben jullie al ongeveer een half jaar jullie baby`tje dan kom je dingen in de kast tegen dat hij/zij nog nooit aan gehad heeft of dat je nog nooit gebruikt hebt.
Moet ie wel zittend plassen, want zo'n gouden WC-bril is loeizwaar, das niet handig als je die moet optillen.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je dat vraagt, wil Danny een plee van goud.
Hem kennende gaat dat automatisch of je dat nu wil of niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ie wel zittend plassen, want zo'n gouden WC-bril is loeizwaar, das niet handig als je die moet optillen.
ja, jij zal helemaal raar staan te kijken van dingen wat nu wel mag en moet, en wat je 19 jaar terug juist niet moest doen, er is heel veel in die jaren veranterd.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Herkenbaar, en omdat ik op herhaling ben en het voor N. de eerste is, zijn er nogal wat dingen waarvan ik zoiets heb van "leuk, maar het kan ook zonder"
Daarentegen zijn er ook dingen waarvan ik nu zoiets heb van "Oeh... dat hadden ze toen niet" zoals een voedingskussen en een Tummy Tub... beiden niet noodzakelijk, maar wel zo leuk dat ze wel gekocht zijn
[..]
Je wordt waarschijnlijk steeds makkelijker, bij de eerste durf je amper iets anders te doen dan de kraamhulp zegt, en bij de derde vertelt de kraamhulp je weinig nieuws meer
Zo geloof ik niet in dat op de rug slapen wat babies nu moeten, maar om te voorkomen dat er gezeik komt over het op de zij slapen hebben we al wel zo'n ding gekocht waarmee ze wel op de zij kunnen en mogen slapen...
Die van ons gaat ook niet op de rug de eerste tijd, gewoon ouderwets om en om op de zij. Ik hoor veels te vaak over helmpjes en voorkeurshoudingen.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Herkenbaar, en omdat ik op herhaling ben en het voor N. de eerste is, zijn er nogal wat dingen waarvan ik zoiets heb van "leuk, maar het kan ook zonder"
Daarentegen zijn er ook dingen waarvan ik nu zoiets heb van "Oeh... dat hadden ze toen niet" zoals een voedingskussen en een Tummy Tub... beiden niet noodzakelijk, maar wel zo leuk dat ze wel gekocht zijn
[..]
Je wordt waarschijnlijk steeds makkelijker, bij de eerste durf je amper iets anders te doen dan de kraamhulp zegt, en bij de derde vertelt de kraamhulp je weinig nieuws meer
Zo geloof ik niet in dat op de rug slapen wat babies nu moeten, maar om te voorkomen dat er gezeik komt over het op de zij slapen hebben we al wel zo'n ding gekocht waarmee ze wel op de zij kunnen en mogen slapen...
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:37 schreef Dementor het volgende:
Hem kennende gaat dat automatisch of je dat nu wil of niet.
De bril omhoog of zittend plassen?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hem kennende gaat dat automatisch of je dat nu wil of niet.
Ik gok dat de bril altijd omhoog gaat.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
De bril omhoog of zittend plassen?
Sander wilde alleen maar op zijn buik slapen. Later bleek dat dat weigendood tot gevolg kon hebben. Hij leeft nog steeds.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:34 schreef Leandra het volgende:
Met het verschil dat ik nog tegen de standaard badkamer aan zit te kijken, maar jij gewoon bedrag X hebt betaald voor de luxe versie, zodat je wat meer keuze had...quote:Op woensdag 24 november 2010 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
En wil je het niet, slopen ze je hele badkamer aan gort. Echt, de logica is om te janken. Maar dat doet Danny al. Voor tien.
Maar wat moet je dan met een gouden WC-bril als hij toch permanent omhoog staat??quote:Op woensdag 24 november 2010 16:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik gok dat de bril altijd omhoog gaat.
Wat moet je met chat roulette op je site terwijl er nooit iemand komt?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wat moet je dan met een gouden WC-bril als hij toch permanent omhoog staat??
Ik zat net te bedenken dat hij waarschijnlijk best lekker warm zit, als je even zit... maar daar merk je dan ook niets van
Ja, met B. was het ook een opgerolde handdoek, maar dat mag tegenwoordig dus niet meer...quote:Op woensdag 24 november 2010 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sander wilde alleen maar op zijn buik slapen. Later bleek dat dat weigendood tot gevolg kon hebben. Hij leeft nog steeds.![]()
Dochterlief wilde alleen op haar zij slapen. Opgerolde badhanddoek en op gelost. Soms is het zo simpel.
Die staat me minder in de weg dan dit verhaal... echt, als ik kijk wat er soms in topics gemod wordt, dan wil ik niet weten wat mensen nu gaan doen met een kloonaccount.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat moet je met chat roulette op je site terwijl er nooit iemand komt?
Dat ziet er onnatuurlijk uit! Is dat een kapstok waar je je baby aan kan hangen?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, met B. was het ook een opgerolde handdoek, maar dat mag tegenwoordig dus niet meer...
Maar goed, we hebben deze:
[ afbeelding ]
Dus problem solved
niet alleen kwa aankopen, maar bij de eerste zat ik oei ik groei te lezen, kijken of mn kind wel mee ging met alle sprongetjesquote:Op woensdag 24 november 2010 16:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en ach al smeer je je baby wel of niet in, iedereen doet maar lekker wat hij en zij maar wil.
ik was ook heel truttig met de 1e, de 3e was een makkie, geen aankleedkussen enzo ( voorbeeld) deed het gewoon op de bank.
Ja, moet je wel zorgen dat het hangertje precies in het midden zit, anders hangt hij scheefquote:Op woensdag 24 november 2010 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat ziet er onnatuurlijk uit! Is dat een kapstok waar je je baby aan kan hangen?
Dat ook ja!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:54 schreef Dementor het volgende:
Het lijkt meer op een soort jetpack.
Dat ziet er wel heel relaxed uit. Vooral dat elleboogsteuntje.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:50 schreef Leandra het volgende:
Ja, met B. was het ook een opgerolde handdoek, maar dat mag tegenwoordig dus niet meer...
Maar goed, we hebben deze:
[ afbeelding ]
Dus problem solved
Vertel dat eens aan Danny in het FB topic.quote:
Ja, en alles is "de remedie" tegen wiegendood...quote:Op woensdag 24 november 2010 16:57 schreef Marrije het volgende:
Bij mijn oudste was nog het advies hem op zijn zij te leggen, tegenwoordig adviseert men de baby op de rug te leggen. En dat heeft heel wat afgeplatte hoofdjes tot gevolg omdat de kindjes dan een voorkeurshouding hebben die door de ouders niet wordt doorbroken.
Omdat het hele op de zij slapen niet meer mag... en zo'n handdoek kan zomaar wegrollenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ziet er wel heel relaxed uit. Vooral dat elleboogsteuntje.
Maar waarom mag een opgerolde handdoek niet meer?
![]()
Gokje: dat heeft niet zoveel zin.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel dat eens aan Danny in het FB topic.
Omdat er kussentjes te koop zijn.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ziet er wel heel relaxed uit. Vooral dat elleboogsteuntje.
Maar waarom mag een opgerolde handdoek niet meer?
![]()
je vergeet nog het speentje, een speentje is juist goed, vermindert de kans op wiegedoodquote:Op woensdag 24 november 2010 17:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en alles is "de remedie" tegen wiegendood...
Niet meer op de zij slapen, sinds dat gebeurt is het aantal gevallen wiegendood enorm gedaald.
Niet onder een dekbedje slapen, sinds dat gebeurt is het aantal gevallen wiegendood enorm gedaald.
Niet roken tijdens de zwangerschap, sinds dat gebeurt is het aantal gevallen wiegendood enorm gedaald.
Niet in huis of zelfs in de tuin roken, sinds dat gebeurt is het aantal gevallen wiegendood enorm gedaald.
Ik heb geen twijfel dat er best effect zal zijn van de maatregelen, maar daarbij schat ik persoonlijk de niet-roken factor als hoogste in, al was het alleen maar omdat het vrijwel alleen nog voorkomt daar waar wel gerookt wordt.
Maar ik word zo moe van ieder verbod en het zogenaamde volledige effect van dat ene verbod.
Dat zei ik ook. En toen moest ik een gouden wc kopen voor Danny.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:08 schreef Gert het volgende:
En als je het ook afzonderlijk aan en uit kunt zetten, is het verder prima. Nu niet.
ik heb de jongste 2 braaf op hun rug gelegd, positie van het hoofd links / rechts goed afgewisseldquote:Op woensdag 24 november 2010 17:08 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Omdat er kussentjes te koop zijn.![]()
Nee, zonder gekheid, kindjes kunnen zonder dat stukje aan de voorkant volgens experts alsnog op hun buik draaien, wat gevaarlijk is.
Die van ons krijgt een rolletje in zijn rug en evt iets aan de voorkant, ik ga voor een paar weken niet zo'n ding kopen, krenterig als ik ben.
Ja heerlijk vind ik t, en ik ben allergisch voor bijna alles en niet voor Zwitsal ,vreemd dat een dokter dat dan afraadt, er is nu ook een Zwitsal-luchtje , wil mijn dochter van 15 voor sinterklaas ....quote:Op woensdag 24 november 2010 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG dat was ik helemaal vergeten... waar ben ik aan begonnen?!![]()
![]()
![]()
![]()
En mijn baby is een Zwitsal-baby, ik vind Zwitsal zo heerlijk ruiken
ik ook bij de 1e, maar heb dat gauw aan de kant gegooid, je moet gewoon doen wat je gevoel je ingeeft qua opvoeden enzo.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
niet alleen kwa aankopen, maar bij de eerste zat ik oei ik groei te lezen, kijken of mn kind wel mee ging met alle sprongetjesNu heb ik veel meer zoiets van 'ze lopen uiteindelijk allemaal'
Ja, maar ze draaien hun hoofd toch heel snel zelf? Zeker bij een voorkeurshouding.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb de jongste 2 braaf op hun rug gelegd, positie van het hoofd links / rechts goed afgewisseld
maar die van mij heeft niet zoveel met de speen en als ik dat ding in zn mond stop is het net Maggie Simpsonquote:Op woensdag 24 november 2010 17:12 schreef Juud79 het volgende:
Zonder dekentje, in een slaapzak, met een speen, op de rug, in een kamer van ongeveer 18 graden.
daarom wissel ik het voor ze afquote:Op woensdag 24 november 2010 17:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, maar ze draaien hun hoofd toch heel snel zelf? Zeker bij een voorkeurshouding.
Jij eet iedere avond dingen die ik nu niet kan eten.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:13 schreef Copycat het volgende:
En hier wordt vanavond Thai gegeten. Door mij en een vriend van me. Met kinderen. Maar die zijn bij zijn ex. Of zijn vriend.
je bedoelt het consultatiebureau?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:17 schreef Toverheks het volgende:
ach, 1 raad kan ik de jonge moeders meegeven, luister vooral niet naar het Zuigelingenzorg, doe lekker wat je denkt wat goed is, en over babyvoeding, molenaars nog wat vinden baby`s lekker en daar komen ze van aan.
geen potjes, gewoon prakken of in de blender kan ik ook nog meegeven, gewoon geen poespas groot worden ze toch wel.
Een pasgeborene mag echt niet in een slaapzakje Juud. Daar kunnen ze in wegzakken. Pas vanaf een maand of 6. Echt!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:12 schreef Juud79 het volgende:
Zonder dekentje, in een slaapzak, met een speen, op de rug, in een kamer van ongeveer 18 graden.
Op hun rug krijgen ze toch een plat achterhoofd van? De mijne moesten iig nog op hun zij om en om.....maar t verandert bijna elk jaar weer....quote:Op woensdag 24 november 2010 17:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, maar ze draaien hun hoofd toch heel snel zelf? Zeker bij een voorkeurshouding.
Dit dus.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:17 schreef hondjes het volgende:
Totdat blijkt dat het kindje niet wil slapen en 8 uur achter mekaar huilt
Na drie dagen en oververmoeid zijn , gooi je alles aan de kant en
denk je,,dan maar zo..jij je zin..
mag ook een week zijn
kan je nagaan wat er in al die jaren verandert is, vroeger heten het gewoon zuigelingenburoquote:Op woensdag 24 november 2010 17:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
je bedoelt het consultatiebureau?
ja en ook geen dekbedje, gewoon een lekkere deken met lakentje als ik het nog goed weet van zoveel jaar terugquote:Op woensdag 24 november 2010 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een pasgeborene mag echt niet in een slaapzakje Juud. Daar kunnen ze in wegzakken. Pas vanaf een maand of 6. Echt!
niet gestemdquote:Op woensdag 24 november 2010 17:20 schreef remlof het volgende:
Ow nee, wacht. Tussen beppende moeders kom je niet, dat had ik moeten weten uit OUD
Tot laters
grapje? je hebt gewoon slaapzakjes van 0 - 3 mnd of maat 56 erin. En dat mag gewoon, stelregel is dat het hoofd niet door de opening mag passen.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een pasgeborene mag echt niet in een slaapzakje Juud. Daar kunnen ze in wegzakken. Pas vanaf een maand of 6. Echt!
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:24 schreef mootie het volgende:
Ok, even opsommen: Chat moet ik niet aanklikken, die van Marije had stinkhaar, D-K haat zwitsal, Noek doet gewoon maar wat en douwt er dan snoep in, Leandra schiet de beeb met een jetpak naar de wieg, Rem heeft iets met harde tepels, Bee slaapt nooit in een slaapzak en ik mag niet meer in de tuin roken?
NVT.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:13 schreef remlof het volgende:
Effe tussen de babymeur deur: heeft iemand van jullie nog gestemd? 24 november: Herindelingsverkiezingen
hahahaquote:Op woensdag 24 november 2010 17:24 schreef mootie het volgende:
Ok, even opsommen: Chat moet ik niet aanklikken, die van Marije had stinkhaar, D-K haat zwitsal, Noek doet gewoon maar wat en douwt er dan snoep in, Leandra schiet de beeb met een jetpak naar de wieg, Rem heeft iets met harde tepels, Bee slaapt nooit in een slaapzak en ik mag niet meer in de tuin roken?
Omdat het de rook zelf is... er zijn serieus al kraamhulpen die het niet voldoende vinden dat papa in de tuin rookt, want als papa dan bij de baby komt dan neemt hij toch die smerige rooklucht mee..quote:Op woensdag 24 november 2010 17:09 schreef Copycat het volgende:
Waarom is roken in woonkamer/tuin een wiegendoodrisico?
Woonkamer kan ik ook helemaal inkomen, de stank gaat toch ook in de gordijnen en banken zitten. Maar de tuin..... en dan een volwassen vent gaan vertellen dat hij in zijn eigen tuin niet mag roken, bij voorkeur door een kraamhulp van 18.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat het de rook zelf is... er zijn serieus al kraamhulpen die het niet voldoende vinden dat papa in de tuin rookt, want als papa dan bij de baby komt dan neemt hij toch die smerige rooklucht mee..
De woonkamer kan ik me dan nog wel wat bij voorstellen, daar is de baby ook regelmatig, maar ongeacht het feit dat ik de pest inheb dat N. nog niet gestopt is (want het stinkt) zit ik er niet op te wachten dat de kraamhulp hem gaat vertellen dat hij stout is omdat hij nog (in de tuin) rookt.
Ja, maar een speen is weer een no-go bij borstvoeding, en gezien borstvoeding veel beter is dan flesvoeding....quote:Op woensdag 24 november 2010 17:12 schreef Juud79 het volgende:
die tepel-speenverwarring is maar tijdelijkquote:Op woensdag 24 november 2010 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar een speen is weer een no-go bij borstvoeding, en gezien borstvoeding veel beter is dan flesvoeding....
Conclusie: je kunt het toch nooit goed doen
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:24 schreef mootie het volgende:
Ja, ik zie het ook al helemaal voor me hè... ik denk dat ik in m'n broek plas van het lachen.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Woonkamer kan ik ook helemaal inkomen, de stank gaat toch ook in de gordijnen en banken zitten. Maar de tuin..... en dan een volwassen vent gaan vertellen dat hij in zijn eigen tuin niet mag roken, bij voorkeur door een kraamhulp van 18.
Ik zat er al op te wachten... je kon er natuurlijk ook op wachtenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:42 schreef Marrije het volgende:
Zo, er krijgt er eentje een camera aangeboden (in het bedeltopic).
Hey! Heb je zijn YouTube blog al gezien?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:35 schreef mootie het volgende:
En wat is die Dandyblue voor wazig ding eigenlijk?
Die zag ik zelfs aankomen toen ze vertelde dat ze haar camera niet kon vinden.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:45 schreef Leandra het volgende:
Ik zat er al op te wachten... je kon er natuurlijk ook op wachten
maar ik denk dat ie niet goed genoeg is, wat was het ook alweer? 'dag dag kinderbijslagquote:Op woensdag 24 november 2010 17:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten... je kon er natuurlijk ook op wachten
Ja, het duurde zelfs wel erg lang... van de eerste "camera kwijt" melding tot het aanbod.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zag ik zelfs aankomen toen ze vertelde dat ze haar camera niet kon vinden.
Ja.... zag ik nou ergens ¤ 80,= kinderbijslag staan? Krijgt ze het per maand ofzo?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar ik denk dat ie niet goed genoeg is, wat was het ook alweer? 'dag dag kinderbijslag'
haar zoon heet jan, dan staat jan lul zo raar hequote:Op woensdag 24 november 2010 17:51 schreef Noek het volgende:
Ze gaat haar cadeaubonnen niet voor jan lul uitgeven. Wel schattig om te zien hoe netjes ze in het bedeltopic is. l*l ipv lul. Haar oude topics hadden een hele andere toon!
Nee, dan is l*l een stuk beter.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
haar zoon heet jan, dan staat jan lul zo raar he
Ja, als je van drie hoog achter naar een huis met tuin verhuist dan hoort daar een andere toon bij hèquote:Op woensdag 24 november 2010 17:51 schreef Noek het volgende:
Ze gaat haar cadeaubonnen niet voor jan lul uitgeven. Wel schattig om te zien hoe netjes ze in het bedeltopic is. l*l ipv lul. Haar oude topics hadden een hele andere toon!
ja ik zag nog een kastje en kussens voorbij komen maar dat laat je buiten beschouwingquote:Op woensdag 24 november 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het duurde zelfs wel erg lang... van de eerste "camera kwijt" melding tot het aanbod.
Maar goed, je kunt niet alles hebben.... en TM is echt een enorme schat, maar je zou op een bepaald moment toch de eer aan jezelf kunnen houden en zaken kunnen weigeren?!
Volgens mij is het inmiddels een fiets, lampen, een camera, en dat zijn de grotere dingen, de senseo padhouders en god weet wat er nog meer van TM die kant op is gegaan laat ik dan even buiten beschouwing.
Kennelijk is de "Piet snot" variant nog niet doorgebroken aan de locale goudkustquote:
Ook van TM? Die kwamen toch van die omdehoekopstand dame die ze sinds het topic kent?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja ik zag nog een kastje en kussens voorbij komen maar dat laat je buiten beschouwing
Serieus, een camera?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het duurde zelfs wel erg lang... van de eerste "camera kwijt" melding tot het aanbod.
Maar goed, je kunt niet alles hebben.... en TM is echt een enorme schat, maar je zou op een bepaald moment toch de eer aan jezelf kunnen houden en zaken kunnen weigeren?!
Volgens mij is het inmiddels een fiets, lampen, een camera, en dat zijn de grotere dingen, de senseo padhouders en god weet wat er nog meer van TM die kant op is gegaan laat ik dan even buiten beschouwing.
lol, geen idee meer van wie het kwamquote:Op woensdag 24 november 2010 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook van TM? Die kwamen toch van die omdehoekopstand dame die ze sinds het topic kent?
Nix bijzonders hoor, een 6 megapixel Samsung die alleen maar functioneert met de juiste batterijen...quote:Op woensdag 24 november 2010 17:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Serieus, een camera?
*bijlezen gaat
Ja hey, want daarom vraag ik het dus ook hey!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hey! Heb je zijn YouTube blog al gezien?
nou nee, die krijgt ze vast wel van iemand die dealdiomdehoekheeftzittenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nix bijzonders hoor, een 6 megapixel Samsung die alleen maar functioneert met de juiste batterijen...
OMG die batterijen, zul je zien dat daar die bonnen aan opgaan
Ja haha hey! Dan heb je je antwoord toch al hey!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:59 schreef mootie het volgende:
Ja hey, want daarom vraag ik het dus ook hey!
bij iedere andere TS had ik het waarschijnlijk geweldig gevonden maar nu lukt het me nauwelijks er objectief tegenaan te kijkenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:01 schreef Leandra het volgende:
En het vervelendste is dat dit soort reacties helemaal niets voor mij zijn, maar wat daar gebeurt is zo gruwelijk genant dat het eigenlijk niet meer lukt er geen mening over en commentaar op te hebben![]()
Maar bij iedere post zit ik me toch bijna te schamen voor m'n gedachten, en helemaal dat ik die gedachten post
OMG, ook dat nogquote:Op woensdag 24 november 2010 18:01 schreef Noek het volgende:
Ik wil een stream op Djmo. Ik realiseerde me later pas dat het Dj Mo is. CarO en ik kregen het onze strot ook niet uit toen we het er eventjes over hadden.
Ja, het hele "wat is FOK! toch geweldig" gevoel wat je er anders van zou hebben is wel wegquote:Op woensdag 24 november 2010 18:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
bij iedere andere TS had ik het waarschijnlijk geweldig gevonden maar nu lukt het me nauwelijks er objectief tegenaan te kijken
Neuh, van Monique of Monica of More ofzo...quote:
Dat dan wel weer, sterker nog; daar wil ik zelfs wel voor betalenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:05 schreef Marrije het volgende:
Die stream vind ik wel een geniaal idee.
monique toch?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, van Monique of Monica of More ofzo...
Het zal een naam zijn die 30 jaar geleden in de namen top 10 stond...
quote:Op woensdag 24 november 2010 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dan wel weer, sterker nog; daar wil ik zelfs wel voor betalen
Win win! Misschien heeft er iemand nog een webcam voor haar!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dan wel weer, sterker nog; daar wil ik zelfs wel voor betalen
Vast wel, plus dat ze gelijk een bron van inkomsten heeft.... double winquote:Op woensdag 24 november 2010 18:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Win win! Misschien heeft er iemand nog een webcam voor haar!
Dat weet jij toch niet! Misschien is het wel iedere minuut.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een gemiep over die chat. Alsof je opeens ieder uur lastig gevallen wordt.
Het is meer dat het kan en dat je het dan niet kunt voorkomen, behalve door je hele PM (wat heeft die er nou weer mee te maken) dicht te timmeren...quote:Op woensdag 24 november 2010 18:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een gemiep over die chat. Alsof je opeens ieder uur lastig gevallen wordt.
Wie zegt dat er een verschil is tussen PM / chat?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:15 schreef Leandra het volgende:
PM heeft de "bescherming" dat men weet dat Admins ze kunnen inzien indien dat nodig geacht wordt, en we hoeven een mod toch niet uit te leggen wat voor grove opmerkingen er soms gemod worden in topics?
Dan leer je maar omgaan met je sterrenstatus, Gerdaquote:Op woensdag 24 november 2010 18:13 schreef Noek het volgende:
Dat weet jij toch niet! Misschien is het wel iedere minuut.
Misschien moet je je pagina-instelling gewoon wijzigen? Als je die op 303 zet, dan is het maar 1 paginaquote:Op woensdag 24 november 2010 18:16 schreef SeSeSeS het volgende:
Zie ik dat nou goed? 8 pagina's in één dag zeiken over wel of niet chatten? Dat werkt zoniet hé? ga chatten dan!
wat dan een verkapte ik vind m niet goed genoeg isquote:Op woensdag 24 november 2010 18:14 schreef Leandra het volgende:
Of, misschien dan toch een: nee, ik heb al zoveel van jou gekregen, ik kan het niet aannemen.
De chats kunnen niet worden ingezien door de admins, PM kan wel worden ingezien (is destijds een hele rel over geweest), dus als je per chat wordt lastiggevallen, dan moet je maar screenshots maken en aan een admin PM'en?!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie zegt dat er een verschil is tussen PM / chat?
Het vertrouwen!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
wat dan een verkapte ik vind m niet goed genoeg is
Dat zou ook nog kunnen, maar het zou ook een oprecht "nee, ik kan het echt niet aannemen" kunnen zijn... toch?!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zou toch helemaal de bloody limit zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 18:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
tot nu toe nergens een melding gezien van tis wel genoeg zo en gewoon zeggen ' 't ding voldoet niet aan mn eisen' zou ook weer zo wat zijnquote:
als het nou om het nieuwste model ging. . .quote:Op woensdag 24 november 2010 18:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen, maar het zou ook een oprecht "nee, ik kan het echt niet aannemen" kunnen zijn... toch?!
Ik voel je wel hoor. Maar ze wil hem wel. Ze pm't nu haar adres door want dan heeft ze het ding vrijdag.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
tot nu toe nergens een melding gezien van tis wel genoeg zo en gewoon zeggen ' 't ding voldoet niet aan mn eisen' zou ook weer zo wat zijn
dat pleit dan nog weer voor drquote:Op woensdag 24 november 2010 18:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik voel je wel hoor. Maar ze wil hem wel. Ze pm't nu haar adres door want dan heeft ze het ding vrijdag.
Ja, maar dat weet TM al, de man van TM heeft er al eea afgeleverd, en TM heeft volgens mij ook al eea opgestuurd.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik voel je wel hoor. Maar ze wil hem wel. Ze pm't nu haar adres door want dan heeft ze het ding vrijdag.
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:35 schreef mootie het volgende:
En ik vind het gemeen van D-K dat er geen Zwitsal in huis mag! Laat Lays maar lekker ruiken naar babies <3
En wat is die Dandyblue voor wazig ding eigenlijk?
Tis toch godsgeklaagd zo'n iemandquote:Op woensdag 24 november 2010 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
Ze zou het goed doen als fundraiser bij een stichting of een goed doel. Ze haalt de miljoenen wel binnen
Goedkoopste TNO 10dv ondervloer voor laminaatquote:Op woensdag 24 november 2010 18:36 schreef Laysa het volgende:
Sjeeeessss het is nog niet simpel om een goede ondervloer te vinden...denk je een beetje goedkoper klaar te zijn...moet ie TNo gekenmerkt zijn...Kassa!!!!
die was ik via google al tegengekomen....quote:Op woensdag 24 november 2010 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goedkoopste TNO 10dv ondervloer voor laminaat
Compleet met linkje naar een goedkoop adres, kan alleen niet inschatten of het werkelijk goedkoop is....
we komen vrij duur uit....er zitten nogal wat eisen aan appartementen....mwah....komt goedquote:Op woensdag 24 november 2010 18:50 schreef Leandra het volgende:
Nah, je hebt sowieso een ondervloer nodig, en die prijs per m² valt denk ik nog mee...
Ik bedoelde meer in de zin van "een willekeurige andere ondervloer is ook niet gratis"quote:Op woensdag 24 november 2010 18:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
we komen vrij duur uit....er zitten nogal wat eisen aan appartementen....mwah....komt goed
Ah dan begreep ik je verkeerdquote:Op woensdag 24 november 2010 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer in de zin van "een willekeurige andere ondervloer is ook niet gratis"
Als het verschil ¤ 0,50 per m² is dan is dat uiteindelijk nog te overzien.
Nee....nou ik heb altijd wel wat nieuws nodig maar daar ga ik niet om schooienquote:Op woensdag 24 november 2010 19:40 schreef mootie het volgende:
Lays! Heb jij niet iets nodig voor je nieuwe huis, ik zit al te bedenken waar ik volgend jaar om kan gaan schooien.
Ik heb nog een oud, verrot, vies koffiezetapparaat en een surfplank uit je 1980, zal ik?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....nou ik heb altijd wel wat nieuws nodig maar daar ga ik niet om schooien
Ik heb dadelijk 2 senseo's en een koffiezet app...nee hoeft niet...en surfen op het balkon ga ik denk ik niet doenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb nog een oud, verrot, vies koffiezetapparaat en een surfplank uit je 1980, zal ik?
Nog wel 2 m2 wit laminaatquote:Op woensdag 24 november 2010 19:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb dadelijk 2 senseo's en een koffiezet app...nee hoeft niet...en surfen op het balkon ga ik denk ik niet doen![]()
![]()
Hedde nog een knap ondervloertje?
Nee.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:51 schreef Dementor het volgende:
Kunnen we die rukchat al uitschakelen?
Ik heb er 1) geen last van en 2) ik kan me er al helemaal niet druk om maken.quote:
"Het gaat veel te snel"quote:Op woensdag 24 november 2010 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuke discussie over kranten op de iPad bij DWDD. Koos Posthuma als 80jarige gaat zich er ff mee bemoeien
.
Jank eens niet zo hard....SSSTTTTTTTTTTTTquote:Op woensdag 24 november 2010 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb er 1) geen last van en 2) ik kan me er al helemaal niet druk om maken.
Daarnaast wordt er teveel gezeken hier, in de stiltecoupe.
Stilte coupe.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jank eens niet zo hard....SSSTTTTTTTTTTTT
Ben je ooit via PM lastig gevallen?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:03 schreef Dementor het volgende:
Als iemand je lastig valt moet je maar een screenshot maken, fuck dan moet je dus ook nog moeite doen om van iemand af te komen.
Ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben je ooit via PM lastig gevallen?
Dan had je nog de mogelijkheid om een topic te mijden of tijdelijk je pm box of fotoboek niet te openen, nu kun je er niet om heen.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
mjah ok, point taken, maar die deed 't ook via forum, fotoboek etc.
O dus er zit nog steeds geen uit functie op? Das hendig sjiek!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan had je nog de mogelijkheid om een topic te mijden of tijdelijk je pm box of fotoboek niet te openen, nu kun je er niet om heen.
Ik vind dat kwalijk.
Hoe verzin je zoiets he?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O dus er zit nog steeds geen uit functie op? Das hendig sjiek!
ga ook even in de bedelstandquote:Op woensdag 24 november 2010 17:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Serieus, een camera?
*bijlezen gaat
Remmie weet natuurlijk precies hoe dat zit natuurlijk!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe verzin je zoiets he?
Wie weet kunnen ze het nu niet uitschakelen omdat er dan iets anders om flikkert, het zou mij niets verbazen.
Maar het is wel sneeuw op een mooi herfstblaadjequote:Op woensdag 24 november 2010 21:24 schreef Dementor het volgende:
Loller, sinds wanneer sneeuwt het in de Fok headers?
Maar maar maar, waar is mijn mooie rode blaadje nou!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gewoon zeggen "goh, leuk!", jullie kunnen 't!
Aan het sporten, luie hond.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gaat over gaga, waar is Noek.
Maar kun je mensen wel blokken? Dat kan toch zeker wel?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het is geen chat systeem maar bedoeld voor notificaties! Duidelijk! Het kwartje valt nu!
Gooi 't er maar uit joh, ik kan er ook niks aan doen dat die vrije trap aangeraakt werd.quote:
Geen idee!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar kun je mensen wel blokken? Dat kan toch zeker wel?
Pietje, ssssttt. Dit is de stilte Pietjecoupé.
Nuff said. De chat is kut.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:34 schreef skippy22 het volgende:
De manier om met fok meisjes in contact te komen
Dat is ook. Dit is FOK!, een fijne hechte gemeenschap met alleen maar slimme maar vooral lieve users die niks dan goeds voor de wereld willen want wie wil dat nu niet? Immers!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, laten we u opeens skippy22 serieus nemen.
whehehequote:
Iedereen kan 't leren hoor, dat chatten. Sommige huismoeders zijn er wat onzeker over, maar daar moet je je niet teveel van aantrekken. Komt allemaal goed!quote:
Sterker nog, je kunt ze gewoon zelf hosselen. KLB is een goede start!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:13 schreef mootie het volgende:
Krijg ik nu allemaal hitsige pubertjes achter mee aan?![]()
Gij gruwelijke Neppietje.... ik kan heus wel chatten!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iedereen kan 't leren hoor, dat chatten. Sommige huismoeders zijn er wat onzeker over, maar daar moet je je niet teveel van aantrekken. Komt allemaal goed!
Met Keldertje kan je tenminste zien wat voor vlees je in de kuip hebt!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Sterker nog, je kunt ze gewoon zelf hosselen. KLB is een goede start!
Daar zeggen ze allemaal me ipv mijn, dan heb ik dus meteen een slapjequote:Op woensdag 24 november 2010 22:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Sterker nog, je kunt ze gewoon zelf hosselen. KLB is een goede start!
Me is gewoon prima Brabants!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zeggen ze allemaal me ipv mijn, dan heb ik dus meteen een slapje
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zeggen ze allemaal me ipv mijn, dan heb ik dus meteen een slapje
Dat is leuker als Teun dat zegt over jullie!quote:
Moet ik nu op zoek naar de feature?quote:Op woensdag 24 november 2010 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dit topic heeft 2 volgers die niet gereageerd hebben.
Yeah, ontsnapt uit de me in Peru.quote:
Ik gooi wel een notificatie op het systeem!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet ik nu op zoek naar de feature?
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik gooi wel een notificatie op het systeem!
Als je aan 't typen bent (een reactie) stoppen de updates toch jonguuh. Dus dan krijg je die melding. Als je niet aan 't typen bent komen de reacties er automagisch bij.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:28 schreef Gert het volgende:
Wat is dit trouwens voor iets:
[ afbeelding ]
Zijn de updates niet meer automatisch vanaf nu?![]()
Pietje wat is dit voor shit!
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:04 schreef remlof het volgende:
Hij komt, hij komt Elfstedentocht
Of niet, maar dan lag het niet aan ons
quote:Op woensdag 24 november 2010 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat is leuker als Teun dat zegt over jullie!
Ouwe lurker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |