Betalen zul je, nog meer!quote:Op woensdag 24 november 2010 15:56 schreef Copycat het volgende:
Hoe sloop ik die kinderfunctie eruit?
Dat vraagt de RK kerk zich ook al jaren af.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:56 schreef Copycat het volgende:
Heb ook al gezocht, maar helaas....quote:Op woensdag 24 november 2010 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden. En wil het ook eruit slopen. Ik hou niet van chit chat tijdens het FOK!ken.
Inmiddels waarschijnlijk al een stuk of wat keerquote:Op woensdag 24 november 2010 15:57 schreef remlof het volgende:
Ik heb geen idee wat dat DM is. Maar denk dat ik er vanzelf wel achter zal komen
ik las kankerfunctiequote:Op woensdag 24 november 2010 15:56 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een beetje een PI crisis.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:01 schreef Copycat het volgende:
D_K, die vaste PI van je, vind ik ook al geen goed plan. Overdaad van hetzelfde maakt nietszeggend. Of zo.
Ja en bedanktquote:Op woensdag 24 november 2010 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inmiddels waarschijnlijk al een stuk of wat keer
Jij, Ik, Pietje, Gert, iedereen!quote:
Die is nog in ontwikkeling maar komt er wel. Dan kun je op een cameraatje klikken en kun je via de webcam van die ander even meekijken.quote:
Kan Danny slecht tegen kritiek?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:04 schreef Copycat het volgende:
En als je het niks vindt, kun je niet tegen veranderingen.
Kritiek blijft een moeilijk iets.
Does a bear shit in the woods?quote:
Bij ons zijn ze slechts rudimentair aanwezig als het goed isquote:Op woensdag 24 november 2010 16:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij, Ik, Pietje, Gert, iedereen!
Een baby is smerig vaak viesssss, Patrick. Dat spuugt wat in het rond en doet maar.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:05 schreef Juud79 het volgende:
.
Een baby is bijna nooit echt vies, behalve na een spuitluier,
quote:Does the Pope shit in the woods? It's a question that has puzzled philosophers, theologians, journalists, and historians for centuries.
http://uncyclopedia.wikia(...)shit_in_the_woods%3F
Ik kan maar beter een boot gaan huren.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Een baby is smerig vaak viesssss, Patrick. Dat spuugt wat in het rond en doet maar.
Ik wilde ze soms wel in een pan Dettol koken zo smerig waren ze. En de meur! De meur!
Ik weet toch niet wat beren doen!quote:
zo een zeurige geur.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Een baby is smerig vaak viesssss, Patrick. Dat spuugt wat in het rond en doet maar.
Ik wilde ze soms wel in een pan Dettol koken zo smerig waren ze. En de meur! De meur!
Baby's zijn toch vettig van nature? Je gaat je boter toch ook niet bakken in de margarine!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo een zeurige geur.
Maar Juud, er bestaan zoveel lekkere smeerseltjes wat veilig is voor een babyhuidje, zwitsal en nog johson of zoiets.
echt als je baby straks een paar haartjes heeft gooi je er een soort lekkere haarolie voor baby`s in.
Ja dat vind ik nergens op slaan, dat is hetzelfde als zeggen ja hij kijkt graag tv, zodra die aan is draait ie zn hoofd er naartoequote:Op woensdag 24 november 2010 16:05 schreef Juud79 het volgende:
@Marrije, geen bijvoeding voor 6 maanden is ook volgens de WHO richtlijnen.
Er zijn nog steeds heel veel ouders die zeggen. 'Ja, maar op de potjes staat 4 maanden' of 'Hij kijkt zo naar mijn eten en gaat smakken, hij wil het ook'![]()
@Caro, baby's wassen voordat ze in bad gaan.... ik gruwel daarvan, zeep is slecht voor de huid en ik weet niet of jij het fijn zo vinden om gewassen te worden en dan zo lekker de kou over je huid te voelen gaan, maar ik vind dat zielig en onnodig.
Een baby is bijna nooit echt vies, behalve na een spuitluier, dus over het algemeen is een badje met wat badolie erin het eerste half jaar, meer dan voldoende, zelfs haartjes wassen is al overbodig, tenzij ze een enorme bos haar hebben.
Gewoon wat Axe overheen spuiten of Febreze.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:10 schreef Toverheks het volgende:
zo een zeurige geur.
Maar Juud, er bestaan zoveel lekkere smeerseltjes wat veilig is voor een babyhuidje, zwitsal en nog johson of zoiets.
echt als je baby straks een paar haartjes heeft gooi je er een soort lekkere haarolie voor baby`s in.
heb jij wel eens een baby geroken die *tandjes* moet krijgen, de stront zit in de nek geplakt, gewoon water en een babyzeepje doet wonderenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Baby's zijn toch vettig van nature? Je gaat je boter toch ook niet bakken in de margarine!
Doe ik ook nog vaakquote:Op woensdag 24 november 2010 16:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo een zeurige geur.
onze eerste was / is allergisch en mocht niet met zeep gewassen worden en al helemaal geen zwitsal (zei de kinderarts).quote:
Hoge drukspuit!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb jij wel eens een baby geroken die *tandjes* moet krijgen, de stront zit in de nek geplakt, gewoon water en een babyzeepje doet wonderen
Daar ben je ook een beetje te oud voor!quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo een zeurige geur.
OMG dat was ik helemaal vergeten... waar ben ik aan begonnen?!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb jij wel eens een baby geroken die *tandjes* moet krijgen, de stront zit in de nek geplakt, gewoon water en een babyzeepje doet wonderen
We hadden toevallig nog een fles douchegel (of iets in die richting) staan.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoge drukspuit!
[..]
Daar ben je ook een beetje te oud voor!
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:16 schreef hondjes het volgende:
Wat een generatie gaat dat worden over 20 jaar.
Trauma van verkeerde badje.
Vettig haar, niet teveel wassen, anders verliezen ze hun eigen vetlaagje.
Hopenlijk kunnen ze de harde maatschappij aan, anders kunnen we nu
beter al gaan investeren in trauma hulp.
Echt hè, ik word er ook een beetje debiel van daarom deed ik ook maar wat en het leeft nog steeds. Olé!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:16 schreef hondjes het volgende:
Wat een generatie gaat dat worden over 20 jaar.
Trauma van verkeerde badje.
Vettig haar, niet teveel wassen, anders verliezen ze hun eigen vetlaagje.
Hopenlijk kunnen ze de harde maatschappij aan, anders kunnen we nu
beter al gaan investeren in trauma hulp.
Dat spul werkt he?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jaren gebruikt voor mn lelijke infuusplekken...
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
We hadden toevallig nog een fles douchegel (of iets in die richting) staan.
BIj gebrek aan beter een paar dagen gebruikt, ze vroegen op mijn werk of ik toevallig een kindje te logeren had.
Gewoon een busje talkpoeder per luier dan kun je de luier gewoon uitkloppen en opnieuw gebruiken.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt hè, ik word er ook een beetje debiel van daarom deed ik ook maar wat en het leeft nog steeds. Olé!
hahha ja he Leandra, van die glibberige poep dat beige gekleurd bbbrrrrquote:Op woensdag 24 november 2010 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG dat was ik helemaal vergeten... waar ben ik aan begonnen?!![]()
![]()
![]()
![]()
En mijn baby is een Zwitsal-baby, ik vind Zwitsal zo heerlijk ruiken
Als ik vroeger 's nachts oorpijn had (en dan ging het om het serieuze spul qua pijn), en een warm washandje tegen het oor hielp niet, dan kreeg ik een theelepeltje Jenever.... ik vind het nog goor spulquote:Op woensdag 24 november 2010 16:15 schreef Noek het volgende:
Ik voel me zo ontaard altijd als ik moeders hoor. Ik deed maar wat en ik heb er ook eigenlijk helemaal geen verstand van. Maar ze zijn wel zoet!
Dat is een beetje raar maar succes!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gewoon een busje talkpoeder per luier dan kun je de luier gewoon uitkloppen en opnieuw gebruiken.
oh dat kreeg ik bij kiespijn, keteltje dronk me vader, zie me nog bij de kast staan en hij maar gieten, zat zo een tuitje op die je ook weer op je volgende fles kon draaien, hij heeft wat in zijn leven tuitjes op flessen gedraaitquote:Op woensdag 24 november 2010 16:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik vroeger 's nachts oorpijn had (en dan ging het om het serieuze spul qua pijn), en een warm washandje tegen het oor hielp niet, dan kreeg ik een theelepeltje Jenever.... ik vind het nog goor spul
Ik denk dat ik er prima op sliep
Ja....het maakte de harde plekken een stuk zachter...heb ook biodermal gebruikt maar dat was toch echt minderquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is een beetje raar maar succes!
Vanmorgen dacht ik aan jouw verhaal..quote:Op woensdag 24 november 2010 16:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt hè, ik word er ook een beetje debiel van daarom deed ik ook maar wat en het leeft nog steeds. Olé!
helemaal mee eens, maar denk ook als je je eerste baby krijgt, er komt zoveel op je af, er is zoveel tegenwoordig te koop dat je amper nog kan kiezen.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:25 schreef hondjes het volgende:
[..]
Vanmorgen dacht ik aan jouw verhaal..
Geen ontbijt in huis, je gaf ze 5 euro en kwamen thuis met koekjes en snoepjes..
En toen kwam de vraag..Hebben we het goed gedaan , Ma...met van die heerlijke kinder gezichtjes..
En daar zaten jullie , lekker te smullen.
Daar gaat het om,,Niet om badjes en cremetjes of wat dan ook.
Wees er gewoon voor de kids voor als ze je nodig hebben
Liefde, een aai over hun bol, kost niets en geeft zoveel...
Je kunt tegenwoordig helemaal nat gaan wat betreft aankopen.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
helemaal mee eens, maar denk ook als je je eerste baby krijgt, er komt zoveel op je af, er is zoveel tegenwoordig te koop dat je amper nog kan kiezen.
en ach al smeer je je baby wel of niet in, iedereen doet maar lekker wat hij en zij maar wil.
ik was ook heel truttig met de 1e, de 3e was een makkie, geen aankleedkussen enzo ( voorbeeld) deed het gewoon op de bank.
echt he, zelfde met een kinderwagen, ik zie er veel hoor over de 700 euro is een bepaalt merk of zoiets, echt je kan blijven kopen, er is zo en zoveel op de markt, merk of geen merk je koopt je nog blauw ook, en je hebt dat zullen jullie straks ook wel merken, dingen die je niet eens gaat gebruiken.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig helemaal nat gaan wat betreft aankopen.
Als je dat vraagt, wil Danny een plee van goud.quote:
Nee dat gaan wij niet merken omdat we al een tijdje heel bewust alles bij elkaar sprokkelen.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he, zelfde met een kinderwagen, ik zie er veel hoor over de 700 euro is een bepaalt merk of zoiets, echt je kan blijven kopen, er is zo en zoveel op de markt, merk of geen merk je koopt je nog blauw ook, en je hebt dat zullen jullie straks ook wel merken, dingen die je niet eens gaat gebruiken.
Herkenbaar, en omdat ik op herhaling ben en het voor N. de eerste is, zijn er nogal wat dingen waarvan ik zoiets heb van "leuk, maar het kan ook zonder"quote:Op woensdag 24 november 2010 16:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
helemaal mee eens, maar denk ook als je je eerste baby krijgt, er komt zoveel op je af, er is zoveel tegenwoordig te koop dat je amper nog kan kiezen.
Je wordt waarschijnlijk steeds makkelijker, bij de eerste durf je amper iets anders te doen dan de kraamhulp zegt, en bij de derde vertelt de kraamhulp je weinig nieuws meerquote:ik was ook heel truttig met de 1e, de 3e was een makkie, geen aankleedkussen enzo ( voorbeeld) deed het gewoon op de bank.
Ja hallo! Zonder bugaboo kan je tegenwoordig niet over straat hoor!quote:Op woensdag 24 november 2010 16:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he, zelfde met een kinderwagen, ik zie er veel hoor over de 700 euro is een bepaalt merk of zoiets, echt je kan blijven kopen, er is zo en zoveel op de markt, merk of geen merk je koopt je nog blauw ook, en je hebt dat zullen jullie straks ook wel merken, dingen die je niet eens gaat gebruiken.
nou we zullen het er over een jaartje wel eens weer over hebben, dan hebben jullie al ongeveer een half jaar jullie baby`tje dan kom je dingen in de kast tegen dat hij/zij nog nooit aan gehad heeft of dat je nog nooit gebruikt hebt.quote:
Ja, ik wil ook weleens wat.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:34 schreef Copycat het volgende:
Als je dat vraagt, wil Danny een plee van goud.
oke, dus heel bewust.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee dat gaan wij niet merken omdat we al een tijdje heel bewust alles bij elkaar sprokkelen.
Durf ik wel op te wedden dat het niet zo is.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou we zullen het er over een jaartje wel eens weer over hebben, dan hebben jullie al ongeveer een half jaar jullie baby`tje dan kom je dingen in de kast tegen dat hij/zij nog nooit aan gehad heeft of dat je nog nooit gebruikt hebt.
Moet ie wel zittend plassen, want zo'n gouden WC-bril is loeizwaar, das niet handig als je die moet optillen.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je dat vraagt, wil Danny een plee van goud.
Hem kennende gaat dat automatisch of je dat nu wil of niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ie wel zittend plassen, want zo'n gouden WC-bril is loeizwaar, das niet handig als je die moet optillen.
ja, jij zal helemaal raar staan te kijken van dingen wat nu wel mag en moet, en wat je 19 jaar terug juist niet moest doen, er is heel veel in die jaren veranterd.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Herkenbaar, en omdat ik op herhaling ben en het voor N. de eerste is, zijn er nogal wat dingen waarvan ik zoiets heb van "leuk, maar het kan ook zonder"
Daarentegen zijn er ook dingen waarvan ik nu zoiets heb van "Oeh... dat hadden ze toen niet" zoals een voedingskussen en een Tummy Tub... beiden niet noodzakelijk, maar wel zo leuk dat ze wel gekocht zijn
[..]
Je wordt waarschijnlijk steeds makkelijker, bij de eerste durf je amper iets anders te doen dan de kraamhulp zegt, en bij de derde vertelt de kraamhulp je weinig nieuws meer
Zo geloof ik niet in dat op de rug slapen wat babies nu moeten, maar om te voorkomen dat er gezeik komt over het op de zij slapen hebben we al wel zo'n ding gekocht waarmee ze wel op de zij kunnen en mogen slapen...
Die van ons gaat ook niet op de rug de eerste tijd, gewoon ouderwets om en om op de zij. Ik hoor veels te vaak over helmpjes en voorkeurshoudingen.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Herkenbaar, en omdat ik op herhaling ben en het voor N. de eerste is, zijn er nogal wat dingen waarvan ik zoiets heb van "leuk, maar het kan ook zonder"
Daarentegen zijn er ook dingen waarvan ik nu zoiets heb van "Oeh... dat hadden ze toen niet" zoals een voedingskussen en een Tummy Tub... beiden niet noodzakelijk, maar wel zo leuk dat ze wel gekocht zijn
[..]
Je wordt waarschijnlijk steeds makkelijker, bij de eerste durf je amper iets anders te doen dan de kraamhulp zegt, en bij de derde vertelt de kraamhulp je weinig nieuws meer
Zo geloof ik niet in dat op de rug slapen wat babies nu moeten, maar om te voorkomen dat er gezeik komt over het op de zij slapen hebben we al wel zo'n ding gekocht waarmee ze wel op de zij kunnen en mogen slapen...
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:37 schreef Dementor het volgende:
Hem kennende gaat dat automatisch of je dat nu wil of niet.
De bril omhoog of zittend plassen?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hem kennende gaat dat automatisch of je dat nu wil of niet.
Ik gok dat de bril altijd omhoog gaat.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
De bril omhoog of zittend plassen?
Sander wilde alleen maar op zijn buik slapen. Later bleek dat dat weigendood tot gevolg kon hebben. Hij leeft nog steeds.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:34 schreef Leandra het volgende:
Met het verschil dat ik nog tegen de standaard badkamer aan zit te kijken, maar jij gewoon bedrag X hebt betaald voor de luxe versie, zodat je wat meer keuze had...quote:Op woensdag 24 november 2010 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
En wil je het niet, slopen ze je hele badkamer aan gort. Echt, de logica is om te janken. Maar dat doet Danny al. Voor tien.
Maar wat moet je dan met een gouden WC-bril als hij toch permanent omhoog staat??quote:Op woensdag 24 november 2010 16:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik gok dat de bril altijd omhoog gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |