Opzettelijk voor een tweede gele kaart gaan omdat dat tactisch goed uitkomt is echter natuurlijk niet de bedoeling. "Spelbederf" lijkt me van toepassing - en dan mag men langer schorsenquote:Op woensdag 24 november 2010 15:06 schreef pirlo444 het volgende:
nee onterecht 2 gele kaarten levert 1 wedstrijd schorsing op! maar kan iemand dit bericht verifieren?
Lijkt me niet verstandig, tenzij de UEFA dit vaker wil gaan zien.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:09 schreef Kremers het volgende:
Nee, de UEFA kan beide langer schorsen vanwege onsportief gedrag. Het is dus niet zeker, ze kunnen ook een geldboete opgelegd krijgen.
Denk dat de UEFA voor het geld gaat
op spelbederf staat een gele kaart meer niet zover ik weetquote:Op woensdag 24 november 2010 15:08 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Opzettelijk voor een tweede gele kaart gaan omdat dat tactisch goed uitkomt is echter natuurlijk niet de bedoeling. "Spelbederf" lijkt me van toepassing - en dan mag men langer schorsen
Nope - de UEFA mag hiervoor na afloop besluiten tot langer schorsen of een geldboete.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:15 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
op spelbederf staat een gele kaart meer niet zover ik weet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij moeten ze dit toch juist aanpakken als de UEFA dit niet vaker wil zien? Als we nu zeggen: "Ramos, Alonso, dat was gewoon een goede tactiek van jullie" dan kunnen we dit trucje nog heel regelmatig gaan zien.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:11 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig, tenzij de UEFA dit vaker wil gaan zien.
Hoewel... dat levert ze dan natuurlijk wel meer geld op....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |