abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 november 2010 @ 15:23:42 #26
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89096526
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Denken dat die mensen achterlijk zijn, volgens mij blijkt hieruit nu juist het tegenovergestelde.
Waaruit blijkt het tegendeel? Dat ze mensen op religie discrimineren? Dat vind ik flink achterlijk.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  woensdag 24 november 2010 @ 15:27:58 #27
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_89096699
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:22 schreef Viajero het volgende:
"De Christenen" nog wel. Wat allemaal? Wleke oorlogen zijn de laatste tijd in naam van het Christendom gevoerd.
Deze?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_89096757
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:27 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Deze?
Dat is grappig. Het is gevoerd voor de olie behalve als het zielige mensen goed uitkomt :')
pi_89096765
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:27 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Deze?
Yeah, een megalomane cowboy met een IQ van +/- 80 die maar wat uit zijn nek loopt te kletsen.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  woensdag 24 november 2010 @ 15:37:31 #30
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_89097129
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:29 schreef bijdehand het volgende:
Dat is grappig. Het is gevoerd voor de olie behalve als het zielige mensen goed uitkomt :')
Ik heb nooit gezegd dat het voor olie is gevoerd, tevens zeg ik nu niet dat het voor/ door/ vanuit Christenen is gevoerd. Dat zegt meneer Bush. Tevens is dat ook wat veel Islamieten (willen) geloven.

quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:29 schreef Lo-Fi het volgende:
Yeah, een megalomane cowboy met een IQ van +/- 80 die maar wat uit zijn nek loopt te kletsen.
En Osama is anders omdat? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_89097132
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:29 schreef Lo-Fi het volgende:
Yeah, zeg dat in het vervolg ook maar als een aantal megalomane cowboy met het IQ van een visstick uit het Midden-Oosten op één lijn gezet worden met de miljoenen moslims.
pi_89097349
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:37 schreef SicSicSics het volgende:
En Osama is anders omdat? :D
Iig beduidend minder dom en heeft nog steeds prima contacten met de CIA.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89097382
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:37 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat het voor olie is gevoerd, tevens zeg ik nu niet dat het voor/ door/ vanuit Christenen is gevoerd. Dat zegt meneer Bush. Tevens is dat ook wat veel Islamieten (willen) geloven.
Dat die oorlog om olie gevoerd is weet iedereen, maar moslims willen geloven dat maakt me eerlijk gezegd niet zo veel uit. Maar echt uit naam van het christendom kan ik me niet iets recents herinneren.
pi_89097486
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Yeah, zeg dat in het vervolg ook maar als een aantal megalomane cowboy met het IQ van een visstick uit het Midden-Oosten op één lijn gezet worden met de miljoenen moslims.
Zal ik doen.
pi_89097552
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:22 schreef Viajero het volgende:

[..]

"De Christenen" nog wel. Wat allemaal? Wleke oorlogen zijn de laatste tijd in naam van het Christendom gevoerd?
De meest recente, een opdracht van God, aldus Bush. Ik reageer gewoon op dezelfde wijze als degene die ik quote. Opvallend is echter dat jij dan niet schreeuwt dat hij het over "moslims" heeft.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2010 15:48:48 ]
pi_89097619
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:23 schreef Viajero het volgende:

[..]

Waaruit blijkt het tegendeel? Dat ze mensen op religie discrimineren? Dat vind ik flink achterlijk.
Wie is ze?
pi_89097636
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De meest recente, een opdracht van God, aldus Bush. Ik reageer gewoon op dezelfde wijze als degene die ik quote. Opvallend is echter dat jij dan niet schreeuwt dat hij het over "moslims" heeft.
Dat zijn de woorden van een zieke man die zijn eigen gelovige bevolking probeert te pleasen. Je denkt toch niet dat hij oprecht meent ook maar enige opdracht te hebben gekregen van God?

Net zoals veel moslims de islam misbruiken.
pi_89097688
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:49 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Dat zijn de woorden van een zieke man die zijn eigen gelovige bevolking probeert te pleasen. Je denkt toch niet oprecht dat hij ook maar enige opdracht heeft ervaren? :')
Je denkt toch niet dat de 'moslimfundamentalisten' die zich opblazen in ruil voor een aangenaam verblijf in het hiernamaals ook zo een opdracht ervaren? :')
pi_89097718
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat de 'moslimfundamentalisten' die zich opblazen in ruil voor een aangenaam verblijf in het hiernamaals ook zo een opdracht ervaren? :')
Dat denk ik zeker niet en dat zeg ik ook, maar dat maakt jouw aanname niet minder onzinnig.
pi_89097728
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:49 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Dat zijn de woorden van een zieke man die zijn eigen gelovige bevolking probeert te pleasen. Je denkt toch niet oprecht dat hij ook maar enige opdracht heeft ervaren? :')

Net zoals veel moslims de islam misbruiken.

Hij heeft het als opdracht ervaren, anders zou hij het niet zeggen. Ten tweede was de man de president van het machtigste land op de wereld.

Alleen nu is het wel een zieke man, vreemd dat het alleen niet ter sprake komt als er ineens een moslim in beeld komt die hetzelfde roept. Een Osama bijvoorbeeld.
pi_89097789
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hij heeft het als opdracht ervaren, anders zou hij het niet zeggen. Ten tweede was de man de president van het machtigste land op de wereld.

Alleen nu is het wel een zieke man, vreemd dat het alleen niet ter sprake komt als er ineens een moslim in beeld komt die hetzelfde roept. Een Osama bijvoorbeeld.
Dat is niet voorbehouden aan 1 geloof. Moslims misbruiken hun geloof net zo goed.

Net zoals de lachwekkende claim van Bush dat het een opdracht was. :')
  woensdag 24 november 2010 @ 15:54:55 #42
8369 speknek
Another day another slay
pi_89097833
Die Kopten hebben alle redenen om te gaan rellen.
Als Wilders de Fuhrer wordt en lekker kristallnachten organiseert, dan zouden de Marokkanen wat mij betreft die reden ook hebben.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 24 november 2010 @ 15:55:35 #43
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89097866
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mee eens. Je mag nooit hele groepen mensen beoordelen op wat een paar gekken in die groep zeggen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_89097899
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:52 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Dat denk ik zeker niet en dat zeg ik ook, maar dat maakt jouw aanname niet minder onzinnig.
Welke aanname? Het is nogal stating the obvious, maar het is erg grappig om te zien hoe men hier verontwaardigd reageert als diezelfde simpele retoriek wordt gebruikt wanneer het om 'moslims' gaat.
  woensdag 24 november 2010 @ 15:58:15 #45
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89097973
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat was inderdaad een heel onhandige uitspraak van Bush, net zoals het gebruik van het woord crusade.
En je hebt gelijk, "de moslims" als een groep wegzetten is ook belachelijk. Maar ja, ik kan niet op al het geschreeuw hier reageren :)
pi_89098027
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Welke aanname? Het is nogal stating the obvious, maar het is erg grappig om te zien hoe men hier verontwaardigd reageert als diezelfde simpele retoriek wordt gebruikt wanneer het om 'moslims' gaat.
Tja, dan moet je die mensen erop aanspreken. Ik maak daar geen onderscheid in en het heeft beide meer met een stoornis te maken dan met een geloof of whatever,
pi_89098107
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:54 schreef speknek het volgende:
Die Kopten hebben alle redenen om te gaan rellen.
Als Wilders de Fuhrer wordt en lekker kristallnachten organiseert, dan zouden de Marokkanen wat mij betreft die reden ook hebben.
Zouden Marokkanen ook mogen rellen met doden tot gevolg indien er een bouwstop op Moskeeen komt? Om de vergelijking maar wat realistischer te maken....
pi_89098350
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ben je bang dat ik ze irl niet durf te maken? :')
Waarom zou IK daarvoor BANG moeten zijn? Het laat wel goed zien wat voor prioriteiten jij in je leven hebt iig.
pi_89098472
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom zou IK daarvoor BANG moeten zijn? Het laat wel goed zien wat voor prioriteiten jij in je leven hebt iig.
Ik heb hele andere prioriteiten. Maar mijn mening geef ik graag.
  woensdag 24 november 2010 @ 16:11:29 #50
8369 speknek
Another day another slay
pi_89098570
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:01 schreef Mutant01 het volgende:
Zouden Marokkanen ook mogen rellen met doden tot gevolg indien er een bouwstop op Moskeeen komt? Om de vergelijking maar wat realistischer te maken....
Ik denk niet dat het hier alleen maar om de bouw van een enkele kerk/moskee gaat, is wat ik bedoel. De Kopten worden stelselmatig gediscrimineerd door de Egyptische overheid, ook in het bouwen van kerken.

Overigens is de enige dode een Christen, en is het aantal opgepakte mensen/gewonden ook typisch en in het algemeen een omgekeerde ratio dan bij ons zou gebeuren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')