Och jeempje Rienk toch... Hopelijk zijn jullie de nacht een beetje redelijk doorgekomen en kan de huisarts jullie straks nog wat verder helpen. Lijkt me heel eng en naar om je mannetje zo in ademnood te zien.
Florian!

wat ga je goed kerel!!! Fijn om zo'n post van je te zien Free, eens wat anders, lekker trots zijn hoor!

Harry in Parijs, dat moet toch fantastisch zijn

Draculettetje, even een hele dikke

voor jou! Hopelijk hoef je nu niet te stoppen met de bv...
Mijn ochtend begon ook weer heerlijk, manlief had de fles gedaan en daarna vertrokken richting werk. Ik een kwartier later opgestaan en richting MInke, ligt het kind in der eigen kots... halve bed onder, lekker plasje op de grond

En ze zat er ook echt een beetje hulpeloos bij te kijken. Maar na effe gesopt en schone kleren aan was ze weer haar vrolijke zelfje en omdat ze niet echt ziek lijkt (geen koorts of verhoging) heb ik haar toch maar naar het kdv gebracht. Misschien zat er gewoon even ernstig wat dwars of zo... Ze was wel heel moe nog, druk weekend achter de rug met verjaardagen waarbij ze in beide gevallen 's middags gewoon niet heeft geslapen... die is dus doodop nu. Hopelijk slaapt ze vandaag een beetje bij!