abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89190058
ha, dus zo'n vraag van vandaag is wel een goed idee dus!
Jullie kijken te weinig Sesamstraat, daar is ook altijd een vraag van vandaag....
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:42:32 #102
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89190293
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 17:26 schreef lily het volgende:
wat is er, freecell?

Geven jullie allemaal nog een late fles? En hoe laat is dat dan?

Leah drinkt al een maand of twee voor het laatst bij mij om een uur of 19.00. We staan wel altijd best vroeg op (uur of 5.30/6.00)
Ja, Fabian krijgt nog rond achten een pjamapap, soms wat later
pi_89190545
oh, amaranta

heb jij toevallig nog interesse in een dichte strip cerazette?
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:55:19 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89190807
Haha, ik heb er juist ook een tegeef. Mijn lichaam reageerde niet goed op de cerazette, en aangezien ik geen bv meer geef, ben ik terug over op microgynon. Ik heb dus ook 1 gesealde liggen :)
pi_89190849
ah oke

ik ben vandaag gestopt (met die pil niet met de bv)
  vrijdag 26 november 2010 @ 19:01:02 #106
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89191067
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 18:56 schreef lily het volgende:
ah oke

ik ben vandaag gestopt (met die pil niet met de bv)
Ik een maand geleden met beide.
  vrijdag 26 november 2010 @ 19:02:16 #107
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89191126
Ik ben zelfs halverwege een strip gestopt.
pi_89191855
ja, ik nu ook (op advies van HA)
pi_89192084
Ik heb trouwens zo'n raar babyboekje gekocht.

Ik zocht een schoenkadootje voor Leah (als de jongens de schoen zetten moet Leah's schoen er natuurlijk ook bij dus ik moet nu steeds voor haar ook snel wat zoeken).

Vond ik zo'n klein dik boekje, met van die dikke bladzijdes, je kent ze wel. Ik gris dat mee maar wat een idote plaatjes, of liever gezegd: woordjes :D

Leah vindt boekjes te gek en ze "leest" ze ook echt en ik vind het leuk om dan tegen haar de woorden op te noemen.

Wat staat er oa in:

staafmixer
nachtkastje
strijkijzer
eierdop
fluitketel

wat zijn dat voor babywoorden :(

haar eerste woordje: staafmixer O+
pi_89192329
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:26 schreef lily het volgende:
wat is er, freecell?

Geven jullie allemaal nog een late fles? En hoe laat is dat dan?

Leah drinkt al een maand of twee voor het laatst bij mij om een uur of 19.00. We staan wel altijd best vroeg op (uur of 5.30/6.00)
Hier precies zo. Hij had een fles pap nog rond 1830uur en dan slapen van 19 tot 6. Maar vandaag ben ik die fles vergeten en heeft hij dus als laatste gewoon avondgegeten. Ik ben benieuwd. R slaapt trouwens sinds hij 8 weken oud was helemaal door, vanaf 19uur, bedoel ik dan. Dus zonder late avondvoeding. (S heeft tot 9 maanden nog een nachtvoeidng gehad.)
pi_89192926
ah, ik ben ook benieuwd, groofsken. en met 8 weken doorslapen: joechei :D
  vrijdag 26 november 2010 @ 19:48:33 #112
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_89193625
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 19:16 schreef lily het volgende:
ja, ik nu ook (op advies van HA)
Ik ook op advies. Had jij ook doorbraakbloedingen?
pi_89194049
Lily, wij hebben toen onze oudste nog geen jaar oud was een plastic fotomapje gevuld met echte foto's van haar fles drinken, broodje, honden, papa, mama etc en die elke keer benoemen. Nog voor ze een jaar was praatte ze al de oren van onze hoofd. Misschien een leuk schoenideetje?
pi_89194095
Met een late fles bedoel ik hier dat hij voor het naar bed gaan een fles krijgt, dat is hier 19.00/19.30
Maar gisteren en vandaag wou hij maar een paar slokjes dus misschien zit hij vol van het avondeten tegenwoordig en laten we die vervallen, dat is nog effe uitproberen.
Ik heb de enorme LUXE gehad dat Wolf 's nachts in de kraamweek al geen nachtvoeding(en) meer wou, gaven we rond 23.30 de laatste fles en meneer sliep tot 7.00, heerlijk!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89194323
23.30 uur noem ik een nachtvoeding :D .
pi_89194412
Volgens mij hebben we dat boekje hier ook, Lily :D .
  vrijdag 26 november 2010 @ 20:15:19 #117
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_89195288
Ehm hier nog wel een late fles, zo rond 23.00 a 23.30 uur, van 210/7 met pap. Dan wordt ze over het algemeen tussen 05.00 en 06.45 wakker voor een fles, bij 05.00 uur krijgt ze 60/2 en dan de rest rond 07.00 uur met pap of om 07.00 uur 210/7 met pap. Maar de keren die ze doorgeslapen heeft tot 06.45 zijn zeeeer uitzonderlijk.

Ik had ook de cerazette, doorbraakbloedingen maar wel pas net na het stoppen met bv. Sinds gister weer aan de microgynon.
pi_89197760
Heb je wel eens geprobeerd die late avondvoeding te laten voor wat het is? Of af te bouwen?

Niet dat ik vind dat je dat zou moeten doen hoor. Maar het lijkt me wel zwaar, elke nacht die onderbreking.

Voor mij was de reden om te stoppen met de nachtvoeding haar eerste tandje. Tandjes poetsen, dan slapen en pas de volgende dag weer eten.
  vrijdag 26 november 2010 @ 20:58:46 #119
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_89198102
Groofsken, dat hebben we zeker gedaan, maar dat was geen succes, dan komt ze om 1 of 2 uur voor een voeding. Ik probeer eerst die nachtvoeding eraf te halen. Eerst waren er 5 schepjes, en nu nog maar 2, na dit weekend 1 schepje en daarna een speentje.

Meestal zijn we nog op trouwens rond die tijd, geven we Noortje de fles en dan gaan we slapen.
pi_89198346
Oh ja, dat scheelt. Nou ik ben benieuwd. Hopen dat het lukt. :Y
pi_89198993
Minke krijgt ook rond 19.00 uur nog een fles, meestal met wat rijstebloem... maar de laatste tijd drinkt ze er maar heel weinig van met rijstebloem en de hele fles als ie zonder is. Ik laat het dus nu vaker even zonder...
En dan slaapt ze door tot ik haar wakker maak als ik moet werken, rond 6.15 uur of tot we haar laten slapen rond 7.30 als we niet hoeven te werken... En in dat geval gaat ze meestal eerst in bed lekker spelen en brabbelen tegen haar pop.
pi_89199050
selene heeft ook heel lang nog een late (pap) fles gehad hoor. met 11 maanden kreeg ze iig nog (dat weet ik toevallig uit mijn hoofd ;) ). ravi was daar al heel vlot vanaf. vanaf juli zat hij op 4 flessen per dag en dan de laatste iets na 7 uur.

je merkt het vanzelf of een kindje het nodig heeft of niet. selene liet hem vanzelf staan uiteindelijk. we merken nu trouwens wel goed dat ravi die laatste fles gebruikt als reservefles zeg maar. als hij op een dag lekker gegeten heeft drinkt hij direct een stuk minder van die fles. komt vanzelf goed dus.

en hij eet beter van mijn kooksels dan van potjes nu *O*
als het maar geprakt is. anders doet hij het gewoon niet. speeltjes pakt hij wel, eten niet 8)7

selene kreeg dus een papfles voordat wij gingen slapen. meestal zo rond 10 uur
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:24:05 #123
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_89200025
Hier gaan alle vier de flessen van 210/7 (sinds gister, daarvoor nog 5 a 180/6) helemaal op, inclusief pap 's avonds en pap 's ochtends.
Bij 5 * 180/6 was het nog huilen na de fles, nu niet meer, ze eet nu ook super goed. Alleen die nachtlfes..... :'(
pi_89201300
ach Becky, komt vanzelf wel een keer

Ik weet niet eens meer hoe dat allemaal zat bij mijn twee andere kinderen. Ben ik gewoon vergeten door de tijd :P
pi_89201829
becky, valt die late fles niet wat naar voren te halen anders? dat je bv elke dag rond 10 uur een papfles aanbiedt?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:53:35 #126
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_89202266
Dat gaan we nu proberen omdat ze nu 210/7 krijgt, misschien dat het helpt, maar we hebben het eerder geprobeerd en ook toen kwam ze om 4 uur ipv 5 uur.

Maar ik heb me er maar bij neergelegd, er komt een tijd dat..........

Drogen jullie ook zo uit met die verwarming aan, voel me net een rozijntje.
pi_89216474
Rozijnlippen: check!
En wat balen van die flessen nog 's nachts }:| Overdag meer eten instoppen misschien?

Vannacht perongeluk verwarming aangelaten. We zien voordelen... als je 's morgens beneden komt vries je niet meteen dood, als je 'snachts uit je bed moet kan je zonder kippenvel op je voetzolen over de overloop én Florian werd 2x wakker in de nacht, even heen en sliep daarna tot 7:00 :o
Maakte wat 'tadada' geluidjes en ging toen pitten tot 7:50 :o
pi_89216566
Wat heerlijk dat Florian goed geslapen heeft. :)
pi_89216612
Vanmiddag hebben we sinterklaas bij mijn vader op het werk.
(ook kleinkinderen tellen mee, zo leuk).

Maar afgelopen zondag wilde ze bij de intocht in ons dorp, Mart spekkies geven.
Mag dat? En kan dat? Spekje of een pepernoot?
pi_89216665
Een spekkie blijft nogal snel tegen je gehemelte plakken, dus dat zou ik niet doen,
pi_89217794
Goedemorgen!

Ymme, een pepernoot kan je proberen maar het geeft een verschrikkelijk troep :X
pi_89218476
Ik heb Leah vanochtend om 8.30 maar wakker gemaakt. Zo lang slaapt ze normaal niet dus ik moest even kijken.

Haar kamertje stonk een uur in de wind.
Poepexplosie in haar luier, pyjama en slaapzak en ze sliep als een roosje :D (en rook niet als een roosje)
Ze krijgt haar 3de tandje (boven) en ze heeft de vreselijkste luiers al een week. De hele bovenverdieping stonk toen ik haar met de deur open aan het verschonen was. Papa en de jongens wisten niet hoe snel ze langs moesten rennen naar beneden.
pi_89218808
Wat 'stoer' dat ze daar dan gewoon doorheen sliep.
Zij zelf had er dus minder last van dan jullie. :)

En had ik al vermeld dan Mart z'n 6de tand aan het doorkomen is...
(en ik vraag mij zo vaak af de laatste tijd, waar is mijn baby?).
pi_89226975
Lily, zo'n poepexplosie had mijn madammetje ook eergisteren. Haar romper was vies tot aan de oksels en haar maillot was tot haar knieën gevuld, en toen ik die uittrok zat de muur ook onder :X :X :X

Ik heb het hele spul incl. kind maar in het grote bad geparkeerd en afgespoeld met de douchekop. Dat er zo veel uit zo'n klein lijfje kan komen zeg...

Mijn muppet kan zich voortbewegen *O* vandaag had ze ineens helemaal door hoe ze zich met haar armen kan voortslepen. We hebben dus gelijk maar even de boel hier veilig gemaakt voor kinderhandjes.
pi_89227963
Waaah, die explosies! :o

Wat gaaf dat Hannah vooruit komt ^O^

Hier leek ventje eerst weer beter, maar begon vanmiddag te spugen en diarree. Hmmm. Volgens mij heeft hij niks geks gehad, dus zal wel gewoon een virusje zijn denk ik...
  zaterdag 27 november 2010 @ 17:30:17 #136
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_89229428
Mjammie die poepexplosies! :r
Tirza heeft geen explosies, maar de kleur en de frequentie van haar volle luiers is nou ook niet bepaald om blij van te worden! :')
Leah's 3de tandje! *O* En Mart's 6de tandje! *O*
Een voortbewegende Hannah! *O*
Och en Free, is je mannetje nu alweer/nog steeds ziek?! Houdt het dan nooit op! :*
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 11:19 schreef ymme het volgende:
.
(en ik vraag mij zo vaak af de laatste tijd, waar is mijn baby?).
Ja Ymme, dat vraag ik me ook vaak genoeg af. Eigenlijk al sinds Tirza zelf gaat zitten en staan en kruipt. Wie heeft mijn baby gezien?! :? ;)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_89250980
Ik kan eindelijk terug op fok :D En nu dus ook eens bijgelezen.

Voor wat de vraag van donderdag betreft: geen idee, Thomas wil alleen maar rechtstaan en rondwandelen in zijn park. Rollen en kruipen is niet aan hem besteed (volgende week 9 maanden). Wat betekent dat hij dus vrij regelmatig als een hulpeloze schildpad of walvis in zijn park ligt.

En voor de rest weet ik het eigenlijk niet meer :@ (ik ga dus terug vanaf hier inpikken)
Ik heb nu een week (een hele week :o ) vakantie *O* en heb al bijna anderhalve dag geslapen :')
pi_89251833
Ik heb afgelopen week amper kunnen bijhouden hier. Jee... nog maar november en het is al een gekkenhuis op m'n werk. Ik dacht dat dat voorgaande jaren pas in december begon, met de eind-van-het-jaar-"ow-jee-we-moeten-onze-targets-wel-halen"-gekte.
We hebben wel al twee sinterklaasfeestjes gehad deze week. En Lars vond alles prima. Mijn 'angst' dat hij zou gaan gillen bij mannen met een baard werd gelukkig geen waarheid :) Sinterklaas was wel interessant, maar 't cadeautje (en dan met name het pakpapier; cadeautje zelf nog niet eens zo) was veel mooier.

Leonieke vakantie! Geniet ervan!

En ik las over poepexplosies.. en tandjes... gut... arme kindjes. (en mama's ;) )

Ik hoor gebrabbel uit de babyfoon! Tijd om weer lekker met m'n menneke te knuffelen... tot later!
pi_89261280
ik wil even laten weten dat ik hoop morgen weer aktief mee te kunnen schrijven en teruglezen
ben zelf vanaf woensdag ziek (kan niks binnenhouden, sinds vandaag weer wat water)
en ik heb meneer aangestoken die kreeg het vanaf donderdag.

probeer via foon wel wat mee te lezen, maar mn hoofd staat meer opknappen dan dat ik wat onthoud.
gelukkig lijkt ons kleine meisje er niet wat van mee te krijgen, alleen mn bv is bij lange na niet meer genoeg, hoop niet dat dit het einde van de bv betekend, gelukkig nog wel een vriezer vol...
pi_89268842
Wat is het rustig hier, ben ik niet gewend ;)

Draculetje, beterschap :*

Leonieke, geniet maar lekker van je vrije week. Hopelijk kun je wat uitrusten.

Bij Florian ook nog zo aan het rommelen. Hier ook. Dyon heeft de afgelopen 2 weken af en toe koorts, spugen en is niet altijd in zn hum.

Hannah lekker aan het tijgeren!

Wij zijn een weekendje weg geweest zonder kids. Eerste keer sinds lange tijd, maar het is wel goed geweest ;) Ik werd 's nachts wel een paar keer wakker, aangezien ik niet anders gewend ben, maar heb wel heerlijk uit kunnen slapen! Kids hebben zich bij opa en oma vermaakt, alhoewel Dyon weer een spooknacht had en wat ziekjes is (veel hoesten, verkouden en koortsig).
  zondag 28 november 2010 @ 23:11:04 #141
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89280105
Geen poepexplosies hier, maar wel een heel moe jongetje na een lang weekend Parijs :Y
Maar het goede nieuws is: hij drinkt overdag weer uit de borst! *O*

En Parijs was zo gaaf. En Harry zo lief en makkelijk. Echt, kind heeft van zijn leven nog geen metro gezien, valt in slaap in de Bondolino, mama loopt door metrogangen, mama stapt in overvolle metro, Harry slaapt nog steeds. Opeens friemel, oogjes open, kijkt om zich heen en lcht naar de eerste de beste Fransoos die naast hem staat :D
En dat dus continu O+

Ow ik hoor hem piepen door de babyfoon dus ga maar even checken

Ow en Florian, beterschap voor je oren!
pi_89283010
Even zonder bij te lezen.

Wij zijn vanavond 2 keer bij de huisartsenpost geweest. :{
Rienk was vanmiddag zo vreselijk benauwd dat ik met in in de douchecabine ben gaan zitten zodat hij kon stomen (bovenkant dichtgemaakt met vuilniszakken) maar het hielp niks en hij was zo zielig en pieperig, hard-ademig en kortademig dat we maar hebben gebeld. Ze heeft hem nagekeken en hij heeft nu ventolin en een neusspray mee gekregen om zn luchtwegen te verwijden. Als het niet zou verbeteren zouden ze hem opnemen zodat hij beneveld zou worden..
Eenmaal thuis hebben we hem weer een pufje gegeven en toen naar bed gebracht. Hij sliep een uurtje thuis en werd toen weer van zichzelf wakker, weer helemaal benauwd enzo. We waren best bang en onzeker dus maar weer gebeld. En we mochten weer langskomen. Maar toen we er waren was hij niet meer benauwd natuurlijk. Dus weer naar huis (Ze heeft hem wel weer nageken en vond hem er al een stuk beter uitzien dan eerder die avond) en we mogen hem nu om de 2 uur pufjes geven, wel 2 of 3 als dat nodig lijkt. En mocht het morgen niet verbeterd zijn moeten we weer langs komen -O- (of als het vannacht helemaal misgaat natuurlijk)
Morgen moet J. toch naar de huisarts (blaas nog steeds -O- ) dus dan nemen we Rienk sowieso mee. Even weer laten luisteren.

En achteraf klopt het allemaal wel. Rienk is altijd al kortademig geweest en hoorden we hem altijd luid ademen. Hij heeft nu een aanval ofzo gehad. Babyastma.. ;(

Bleh :{
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 29 november 2010 @ 00:36:03 #143
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_89283475
He gatsie Vlindur. Dat zijn geen dingen die je graag wilt horen he.
Hopelijk slaat dit goed aan en hoeven jullie niet nog een keer langs vannacht. :*
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_89285923
noh Rienkje ;( Dat is ook echt niet leuk zoiets. Ventolin geeft vaak wel snel verlichting!

Harry in Parijs O+
  maandag 29 november 2010 @ 07:38:29 #145
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_89286060
Klinkt als een heerlijk weekendje parijs met Harry O+

Rienk, arm kereltje! Hoop dat alles goed met je gaat! :*
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_89286115
Ik kom een keer niét mopperen,klagen, piepen of zeuren :+

Kijk nou O+

Hij stond daar zomaar ineens alsof het de normaalste zaak van de wereld was :)

En gisteren zwaaide hij naar TARA en zei: 'dag!' :D
pi_89286627
Arme Rienk..... hij klonk ook echt naar toen ik je aan de foon had.... Hopelijk is de nacht goed gegaan. Ik zie je niet op msn enzo.....
En ik hoop dat ze in het ziekenhuis vernevelen en niet benevelen ;)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_89286673
Oh, en ik weet wel wanneer Rienk echt kroop: toen Thijs begon overal langs te wandelen. In augustus dus!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_89287332
Och jeempje Rienk toch... Hopelijk zijn jullie de nacht een beetje redelijk doorgekomen en kan de huisarts jullie straks nog wat verder helpen. Lijkt me heel eng en naar om je mannetje zo in ademnood te zien.

Florian! *O* wat ga je goed kerel!!! Fijn om zo'n post van je te zien Free, eens wat anders, lekker trots zijn hoor! :*

Harry in Parijs, dat moet toch fantastisch zijn O+

Draculettetje, even een hele dikke :* voor jou! Hopelijk hoef je nu niet te stoppen met de bv...

Mijn ochtend begon ook weer heerlijk, manlief had de fles gedaan en daarna vertrokken richting werk. Ik een kwartier later opgestaan en richting MInke, ligt het kind in der eigen kots... halve bed onder, lekker plasje op de grond :X En ze zat er ook echt een beetje hulpeloos bij te kijken. Maar na effe gesopt en schone kleren aan was ze weer haar vrolijke zelfje en omdat ze niet echt ziek lijkt (geen koorts of verhoging) heb ik haar toch maar naar het kdv gebracht. Misschien zat er gewoon even ernstig wat dwars of zo... Ze was wel heel moe nog, druk weekend achter de rug met verjaardagen waarbij ze in beide gevallen 's middags gewoon niet heeft geslapen... die is dus doodop nu. Hopelijk slaapt ze vandaag een beetje bij! :z
pi_89287372
Ah gut, Rienk. Hopelijk gaat het nu wat beter met hem?

Florian die staat in de box. Wat goed jongen!

Minke die mama een heerlijk ochtendje bezorgt ;) Gelukkig is ze verder niet ziek.

Harry die samen met papa en mama naar Parijs is geweest. Wat leuk! Hij kan later zeggen dat hij heel jong was toen hij voor het eerst naar het buitenland ging. ;) :)

Een *O* voor Leo dr vrije week. Heerlijk moet dat zijn zeg. En nu genieten! En even niet aan je werk denken. Ook geen mails checken ja oO/

Verder een :* voor hen die het nodig hebben. :* (en ik vergeten ben).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')