Wat goed en heerlijk! Maar dan zou ik inderdaad zeker nog niet die laatste fles laten vervallenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:21 schreef Meimeltje het volgende:
Ben al blij dat hij afgelopen nacht doorgeslapen heeft en geen extra voeding nodig heeft gehad! Ik hoop echt dat het nu een beetje door gaat zetten het doorslapen, het gaat de afgelopen 2 weken al 3 nachten goed!
Ik denk nu in totaal in die 11 maanden 5 keer doorgeslapen.....die laatste 3 keer dus in de afgelopen twee weken! Ik denk dus dat het langzaam nu wel gaat gebeurenquote:Op woensdag 24 november 2010 22:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
Meimeltje; slaapt je mannetje nog niet door dan? wat vervelend.... Ik hoop voor jullie dat de trend zich dan nu voort gaat zetten.
en Wolf wat ben je mooi en groot joh!!!
uh, echt goed kruipen kon Leander met 8 maanden (buik van de grond ed) Florian kontschuift sinds hij 7,5 maand is en leert nu pas kruipen (9 mnd)quote:Op donderdag 25 november 2010 16:13 schreef fembol het volgende:
De vraag van vandaag: hoe oud is een babietje als ie voor 't eerst kruipt?
Mijn drie baby's hebben geen van allen gekropenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:13 schreef fembol het volgende:
De vraag van vandaag: hoe oud is een babietje als ie voor 't eerst kruipt?
Ik vind het altijd zo grappig en opvallend dat Evie vrijwel met alles echt exact die paar dagen ouder lijkt dan Wolf, als ik lees wat Evie voor nieuws kan, kan Wolf het altijd een week daarnaquote:Op donderdag 25 november 2010 22:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha herkenbaar Poppejans; zo is Evie ook ongeveer bezig. soms een stapje, per ongeluk, los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |