abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89118098
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:21 schreef Meimeltje het volgende:

Ben al blij dat hij afgelopen nacht doorgeslapen heeft en geen extra voeding nodig heeft gehad! Ik hoop echt dat het nu een beetje door gaat zetten het doorslapen, het gaat de afgelopen 2 weken al 3 nachten goed!
Wat goed en heerlijk! Maar dan zou ik inderdaad zeker nog niet die laatste fles laten vervallen :+
Ik heb het nog niet uitgeprobeerd zonder laatste fles hier, maar ik zie echt die fles nog als hoofdreden waarom/waarop hij zo lekker doorslaapt.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89118285
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
Meimeltje; slaapt je mannetje nog niet door dan? wat vervelend.... Ik hoop voor jullie dat de trend zich dan nu voort gaat zetten.

en Wolf wat ben je mooi en groot joh!!!
Ik denk nu in totaal in die 11 maanden 5 keer doorgeslapen.....die laatste 3 keer dus in de afgelopen twee weken! Ik denk dus dat het langzaam nu wel gaat gebeuren ;)
Het is de eerste maanden ook een ontzettend slechte drinker geweest, die had echt nog wat in te halen denk ik ;) Hij eet en drinkt nu goed :)

Poppejans: was ik ook niet van plan haha. Kyllian heeft die fles voor het slapen gaan ook nog wel tot 1,5 ofzo gehad, hij gaf toen zelf aan hm niet meer te willen. Dyon kan het ook wel hebben, komt hij misschien nog eens op de gemiddelde lijn qua gewicht :P
Wil je het bij Wolf wel gaan proberen?
pi_89118720
jeetje Meimel dat had ik helemaal gemist joh! lijkt me wel zwaar! hoe vaak moet je er normaal gesproken nog uit?
Bij ons is het net andersom, heeeeeeeel af en toe haal ik Evie dr uit, maar de keren dat dat gebeurde was meestal in de late avond, voornacht, dus dan kan ik daarna nog heerlijk slapen.
Ik ben zo ontzettend verwend wat dat betreft!
(Evie slaapt meestal van 20 u tot ongeveer 9 u smorgens) al vanaf 2 maanden...
*maar ik ben me wel heel erg bewust van het feit dat we daarmee wel enorm veel geluk hebben, en ook dat dat geen garantie geeft voor de toekomst).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_89118990
Uhmm hij heeft een hele tijd gehad dat hij standaard rond 3 uur 's nachts wakker werd, maar viel normaal gesproken na een fles wel weer in slaap. Soms was hij vaker in de nacht wakker. Eerlijk gezegd weet ik het al niet eens meer precies als ik er zo over na denk :D We zijn er op een gegeven moment wel aan gewend geraakt geloof ik, alhoewel ons humeur de laatste tijd wel wat minder werd. Nu hebben we weer moed doordat we toch wel het gevoel hebben dat het beter gaat :) Gisteren bijv van 19.00 - 05.45 geslapen. Dat is echt zn record!
Kyllian sliep vanaf 4 maanden het klokje gewoon rond, dus het viel wel even tegen dit jaar met een baby die dat niet doet. Maar ach hij is verder gewoon zo leuk en lief :D

Heerlijk toch dat Evie zo'n goede slaper is!! Ik geloof dat het ook wel vaker meisjes zijn die goede slapers.
pi_89119315
je gaat dat ook een beetje vergeten he?
ik zit er ook eens over na te denken, maar ik ben wel tot 5 maanden elke nacht rond 5-6 uur uit bed geweest om te kolven. (en bleef wakker tot 22-23 uur voor de laatste kolfronde), dus helaas was het niet zo dat ik altijd lekker heb geslapen...
ook door mijn bekken sliep ik een poos heel slecht..
maar Evie sliep dus wel lekker ;)

ik ga duimen voor een doorslaapnacht voor jullie.. ik ga ook zo maar een poging doen.
pi_89124842
Bleh, niet lekker is dat, kinderen die niet doorslapen.
Maar Meimel, het klinkt echt alsof hij het nu wel gaat doen zo langzamerhand!
pi_89127346
Free hoe gaat het met Florian?
(en met jullie natuurlijk)
pi_89127807
Jeetje Meimeltje, wat rottig dat ie nog net echt doorslaapt, maar inderdaad het lijkt alsof het nu toch gaat gebeuren. *O* :*

Wij zijn net weer bij het cb geweest en goedgekeurd :P
8660 gram bij 71,5 cm ! Helemaal mooi op haar eigen lijntje (iets onder gemiddeld).
1e prik ging er zonder blikken of blozen in, maar de 2e was wel even heel erg auw! maar na een halve minuut weer lachen en spelen, dus gaat prima. Ze lijkt er tot nu toe ook echt geen last van te hebben maar ligt alweer lekker op bed.
Volgende keer mogen we ook alleen maar voor de prikjes komen en hoeven we niet meer op verhoor gesprek *O* Heel relaxt!

En de curves natuurlijk:
pi_89129777
dat gaat mooi Lijnloos! en de gewichtscurve gaat richting gemiddelde zelfs! goed zo Minke!!!

@Meimeltje; hoe is het van8 gegaan?
pi_89129898
Heerlijk Lijnloos. ^O^

Hier was meneer ook gelijk na de prikjes weer rustig (even huilen alleen tijdens), maar vandaag mocht ik hem wel mooi komen ophalen van het kdv. Arm manneke, toch wel koorts ervan(niks engs hoor, maar toch). Of kan dat niet van deze prik zijn? Soms kan het pas na 10 dagen ofzo, ik ben even niet zo op de hoogte...
pi_89129961
Wat ze net bij ons zeiden is dat ze er inderdaad vandaag/morgen nog wat koortsig van kunnen zijn. Maar voorgaande keren had Minke daar ook geen last van dus hoop van niet. En mocht het nodig zijn, dan was pcm wel een optie, maar niet te snel.
pi_89130096
Nee, R heeft tot nu toe ook geen reactie op prikken gehad en S had dat ook vrijwel niet. En het valt nog wel mee, maar de koorts was hoog genoeg om niet op het kdv te mogen blijven. Gelukkig kreeg ik meteen zorgverlof. Ik heb zo'n fijne baas nu.

Hij slaapt nu wel al sinds ik hem opgehaald heb (9.30uur). :Z

Ik dacht nog heel even 'zal ik hem gewoon in de doek doen en teruggaan om verder les te geven' :D. Toch maar niet gedaan :+ .
pi_89131333
Lijnloos, wat is Minke goed gegroeid zeg :D

R ziekjes, wat zielig. Gelukkig kon je hem wel eerder ophalen (naja je moet wel he).

Nou ik had gisteren niets moeten zeggen, het was vannacht juist een ramp. Hij werd rond half 2 wakker en wilde zelfs na een fles niet slapen. Zal zo'n 2 uur geduurd hebben denk ik, ben zelf wel erg moe nu.
Even op mn werk aan het bijkomen, alhoewel ik zo een sollicitant op gesprek krijg...gelukkig doe ik het samen met een andere collega.

Dyon was vanmorgen gewoon vrolijk, die heeft geen last van een ochtendhumeur als hij slecht slaapt geloof ik :P
pi_89135560
Oh Meimel toch. En 's nachts is altijd alles dubbelzwaar, ook nog. :*
pi_89135660
Meimel zou het aan de naam liggen. Mijn Dijon spookt ook al weken om 02.00 uur 's nachts en wil dan ook pas weer gaan slapen na een fles.
pi_89136253
:o Ik ben helemaal een dag te laat, dacht echt dat Stef van de 26e was :o
alsnog van harte gefeliciteerd lieve Stef, kleine dreumes *O* *O* *O* *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89139430
De vraag van vandaag: hoe oud is een babietje als ie voor 't eerst kruipt?
pi_89139470
Oh ja, onze Jurre heeft de eerste 7 maanden ook 's nachts nog een fles gedronken.
Toen werd ie te dik. Opgelost door om de paar weken ene schepje minder voeding in de fles te doen.
Werkte top!
pi_89140474
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:13 schreef fembol het volgende:
uh, echt goed kruipen kon Leander met 8 maanden (buik van de grond ed) Florian kontschuift sinds hij 7,5 maand is en leert nu pas kruipen (9 mnd)
pi_89140657
Mart tijgert al een hele poos. Af en toe kruipt hij, maar gaat dan weer over op tijgeren. Bijna 9 maanden.
  donderdag 25 november 2010 @ 16:43:09 #71
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_89140858
Heb ik iets gemist of heb ik er overheen gelezen dat we nu een 'vraag van vandaag' hebben?! :?
Tirza kruipt met buik van de grond af sinds ze 7 maanden(-1 dag) is. Het tijgeren heeft ze maar een paar dagen gedaan.

[ Bericht 45% gewijzigd door Elmo76 op 25-11-2010 16:46:00 (iets vergeten) ]
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_89149338
Dyon was bijna 10 maanden toen hij echt kroop. Hij tijgerde daarvoor een lange tijd.

Volgens mij is er geen 1 goed antwoord op 'de vraag van vandaag' ;) Sommige baby's kruipen al bij 6 maanden en andere zullen het kruipen overslaan.

Dijon dus ook aan het spoken. Wel fijn dat hij na een fles tenminste wel gaat slapen, was hier ook altijd zo maar vannacht dus niet.
pi_89150273
Dijon was 6 maanden oud toen hij in 1 week tijd besloot te gaan zitten, kruipen en staan. Nog een week later liep hij achter krukjes aan en met een leeftijd van 8 maanden liep hij los. Hij is nu 10 maanden oud en rent, klimt erop los. Zijn 2 jaar oudere broer was 13 maanden toen hij ging lopen en een week ofzo daarvoor besloot hij pas te gaan kruipen. En zijn 5 jaar oudere zus was 10 maanden toen ze los liep, 6 maanden toen ze ging kruipen. Elk kind is verschillend.

Gelukkig idd dat die van mij na een fles besluit verder te slapen maar elke nacht een gebroken nacht is ook niet niks. En dat echt al 10 maanden.
pi_89151515
ravi is 9 maanden (maar gecorrigeerd net geen 7 maanden nog) en die rolt ^O^
maar alleen in de box :{w
op de grond weigert hij te rollen. dan ligtie enkel te gieren van het lachen naar alles wat voorbij komt.

kruipen is nog ff geen item ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_89158369
Faja, wat een snellerd is Dijon :o
Zoontje van mijn vriendin was ook 8 maanden toen hij echt los liep, zo gek om zo'n klein mannetje al te zien lopen!

Wolf tijgert sinds hij 9 maanden is heel snel de hele kamer door.Denk niet dat hij over zal gaan tot het kruipen zonder de buik op de grond.
Hij loopt steeds sneller en makkelijker rond de tafel en met de loopkar, maar los lopen duurt nog wel een poos denk ik.
Oja en trekt zich overal aan op en pakt alles wat niet mag
}:| :P
pi_89158844
haha herkenbaar Poppejans; zo is Evie ook ongeveer bezig. soms een stapje, per ongeluk, los.
pi_89159036
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 16:13 schreef fembol het volgende:
Mijn drie baby's hebben geen van allen gekropen :)
  vrijdag 26 november 2010 @ 08:11:52 #78
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_89166372
Tessa is bijna 10 maanden en die tijgert/kruipt nog niet :P Ze komt een klein beetje vooruit door te kontschuiven, maar echt de hele kamer doorcrossen of achter me aan gaan doet ze niet

Tessa heeft nu 2 nachten goed geslapen! We hoefden er maar 2 keer per nacht uit ^O^ Ik denk dat het komt doordat we nu vanaf 5 uur niet meer spelen met dr, maar ze zichzelf dan nog vermaakt in de box :)

Lily: Tessa heeft nu het spijkertuinbroekje aan O+ Hij past prima! en staat zó leuk!!! *; Ik zal straks foto's maken ;)

[ Bericht 23% gewijzigd door Marlinde op 26-11-2010 08:38:17 ]
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_89166966
Ik weet niet eens meer wanneer Rienk voor het eerst kroop :@ Hij loopt nu een weekje O+

Hij kan ons bed in klimmen! :o Hij grijpt de dekens, zet zn voet op de rand en trekt zich zo op! En trots dat hij dan is _O- _O-

Faja, ik vind het echt zo superknap van Dijon! Ik weet nog dat filmpje dat hij zomaar ging zitten, toen Rienk net kon rollen ofzo ^O^ Echt zo gaaf!

Had ik het al verteld van mijn trouwring? Eergister liet ik hem vallen en toen viel de steen er zomaar uit :'( Na lang zoeken hebben we hem weer gevonden en nu hebben we hem gister weggebracht ("Gebeurt anders nooit hoor") duurt het misschien wel !3! weken voor hij terug komt omdat ze hem moeten opsturen naar de fabriek (Desiree) Ik baal echt als een stekker. Ben je verdomme een week getrouwd en zit je alweer zonder ring ;(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 26 november 2010 @ 08:53:51 #80
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_89167040
Vlindur wat balen van je ring zeg! Hoop dat hij eerder terug is dan de 3 weken dat het zou kunnen duren :*
Wat knap van Rienk! O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  vrijdag 26 november 2010 @ 09:15:56 #81
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_89167494
Wat fijn Marlinde dat Tessa beter slaapt nu! *O*

En balen van je ring Vlindur -O- Maar gelukkig heb je de steen nog gevonden en is je ring nog te maken! Alleen sjit dat dat zo lang moet duren. Gewoon regelmatig bellen, vaak is het dan net 'toevallig' vandaag binnengekomen!
Super dat Rienk al loopt en op jullie bed klimt! O+

Tirza loopt nog niet. Wel aan de hand en overal langs. Ze staat nu wel steeds vaker en langer los! *O* Meestal heeft ze het zelf dan niet eens in de gaten. Als ze echt bewust van de bank naar de tafel wil ofzo, dan gaat ze echt met het ene handje aan de bank, andere naar de tafel toe en dan steekt ze pas over zeg maar. En als ze gewoon staat te kletsen en iets in haar hand heeft, laat ze de andere gewoon los, draait zich om enzo! O+ Gek kind! O+
pi_89167603
Grappig Elmo :D
Mijn zus kon alleen lopen als ze iets vast had, gaven mijn ouders de zoom van haar eigen rokje in handen, liep ze zo weg :')

Balen Vlindur -O-
pi_89167755
Minke tijgerde rond de 6,5 maand, trok zich op rond de 8 en kruipen echt op handen en knieen rond de 9 of 10 maanden. Inmiddels loopt ze ook overal langs (tafel, bank, muur, kastjes) en staat ze heeeeel soms los (vooral per ongeluk) maar los stappen is nog niet gelukt. Stappen aan de hand doet ze wel, maar ze wil perse 2 handjes vast hebben met stappen. Oh en ze kan de trap op :X Zat gisteren al bijna boven (met mijn man achter haar uiteraard) terwijl ze zelfs nog een rol vuilniszakken met zich meesleepte... Ze is nu 11 maanden...

Rienk, kleine klauterkabouter! *O* (Vlindur, fijn dat je de steen in elk geval terug hebt, wel balen van de lange wachttijd. :* Maar ach, getrouwd ben je met je hart, niet met een ring...)
pi_89168342
Hoera voor de betere slapende Tessa :)

En wat ontzettend balen van je trouwring vlindur!

En hier hebben we vanochtend lekker geslapen tot 08u15. Toen ging ik naar de wc en werd meneertje wakker. Want een luxe eigenlijk ook. :)
  vrijdag 26 november 2010 @ 11:36:05 #85
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_89172104
goedemorgen allemaal!

Fijn dat Tessa beter slaapt nu! En Vlindur, balen van je ring zeg!

Pff, hier zijn de nachten ook nog steeds bagger, vannacht was het 3 uur troosten en 5 uur fles, daarna heeft ze nog tot 06.45 uur geslapen dus dat was wel fijn. Er zal vast een tijd komen dat ze doorslaapt, maar wanneer?
En voor de vraag van vandaag:
Noortje tijgerde met 5,5 maand, kroop met 6 maanden en ging staan met 6,5 maand. (en staat nu overal aan en das nie handig)
pi_89173326
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 22:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha herkenbaar Poppejans; zo is Evie ook ongeveer bezig. soms een stapje, per ongeluk, los.
Ik vind het altijd zo grappig en opvallend dat Evie vrijwel met alles echt exact die paar dagen ouder lijkt dan Wolf, als ik lees wat Evie voor nieuws kan, kan Wolf het altijd een week daarna :D
pi_89173377
Mijn zoon bleef tot ongeveer 9 maaden liggen zoals je hem neergelegd had (buik/rug en wat later ook zitten). Hij rolde soms wel om, maar niet intentioneel. Met 9 maanden kon hij rollen, nu wel heel bewust om ergens te komen of anders te gaan liggen.

Met 10 maanden had hij door dat hij al rupsend vooruit kon komen.

Nu met ruim 11 maanden kan hij rupsen/tijgeren in een behoorlijk tempo en schuift hij op zijn billen (voornamelijk op armkracht) overal heen waar hij zijn wil.

En hij ging vanochtend zelf staan :o *O* . Ik heb echt het gevoel dat hij een inhaalslag maakt. Hij gaat nu zo snel. Zal me niks verbazen als hij loopt voor zijn eerste verjaardag :7 . Oké, dat zou me wel verbazen, maar toch, bij wijze van :P
pi_89173862
Mart loopt langs tafels, muren, kast noem maar op. Dus eigenlijk zal het ons niets verbazen als hij daadwerkelijk voor zijn 1ste verjaardag loopt. Maar hé, dan kan natuurlijk ook allemaal heel anders gaan! ;)
  vrijdag 26 november 2010 @ 12:34:31 #89
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_89174409
Het blijft een verrassing met die kinders he! ;)
Wie weet duurt het nog maanden voordat ze lopen en misschien zie je volgende week ineens vanuit je ooghoek je baby aan de wandel gaan!

Ik had nog ff een vraagje en hoop van jullie medemoeders een antwoord te krijgen :D
Tirza kwijlt nogal veel, :9~ zeg maar gerust de hele dag door en ik loop er niet de hele dag met een doekje achteraan om het droog te vegen. Nu heeft ze door al dat gekwijl en door de speen waarachter het dus lekker broeierig wordt, een beetje uitslag onder haar mond. Ze begint nu ook af en toe te proberen om met haar tong het kwijl weer weg te krijgen, waardoor ik bang ben dat die uitslag nog erger gaat worden. Iemand een tip?!
pi_89174530
Gewoon laten kwijlen :D

Geen tips daarvoor. Het hoort erbij ;)
pi_89174745
uitslag in gezichtjes kan je wat verzachten met gewone vaseline 's avonds voor het slapen gaan. kan geen kwaad als ze het een beetje aflikt. zo doen we het hier ook met verkouden neusjes
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_89184693
ooee Becky; wat lijkt me dat zwaar joh! heel veel sterkte met de nachten :*

Mart gaat ook best rapjes Ymme! hoe oud issie nu?

Groofs dr mannetje gaat gewoon staan! wat goed joh! :o *O* straks haalt ie Evie nog in!

Marlinda; wat fijn dat Tessa dr nachr beter ging. Ik hoop voor jullie dat het zo door gaat en jullie binnenkort door kunnen slapen.
ennuh die tuinbroek staat je meisje mooi!

Evie is aan het overgaan op 1 slaapje; en gaat vandaag goed; slaapt al vanaf 13:30 uur. Straks dr uit en dan kijken hoe lang ze het volhoudt.
Het gaat met 2 slaapjes niet altijd goed, 2e slaapje wil ze niet altijd meer slapen, en om 20 u is ze dan nog klaarwakker...
dus denk dat het zover is... :z
pi_89184929
Mart is ook een grote slaapkop vandaag.
Vanochtend dan 08u15. Toen weer van 10u00 tot 12u00.

En nu van 15u00 tot nu! Hij wordt nu wakker hoor ik. :)
Slaapkoppie.

Oh en BJ, Mart is is van 2 Maart. Dus bijna 9 maanden. En het is een snelle hoor ;)
pi_89185933
Elmo, gewoon laten kwijlen. Je houdt het toch niet tegen. Wat je kan doen is de speen alleen geven bij het slapen gaan en wat al eerder werd geopperd een beetje vaseline. Kan geen kwaad als ze het in hun mond krijgen, mits niet hele klodders natuurlijk.

Groof wat stoer dat hij nu staat! Eenmaal staan, gaan ze stapje voor stapje toch in ene behoorlijk snel het lopen onder de knie krijgen hoor.

Vlinder, Dijon heeft natuurlijk 2 voorbeelden rond lopen thuis (soms 3) en wou al heel vroeg geen baby meer zijn. Lekker genieten van je baby, want echt soms zo jammer dat die van mij zo snel baby af was. Wel stoer hoor, en ik vind het bijzonder knap maar mijn laatste kuiken had best nog wat langer baby mogen blijven.
  vrijdag 26 november 2010 @ 16:56:28 #95
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_89186194
Thanks voor de tip. Ik zal vanavond een beetje vaseline onder d'r mondje doen.
En dat kwijlen hou je idd niet tegen, maar als ze al wat uitslag heeft en ook nog gaat likken, dan worden die kleine puntjes zometeen 1 grote plek en dan krijgt ze ook zo'n Pipogezichtje :+ en dat hoop ik eigenlijk een beetje te voorkomen!
pi_89187161
mweh -O-
pi_89187538
wat is er, freecell?

Geven jullie allemaal nog een late fles? En hoe laat is dat dan?

Leah drinkt al een maand of twee voor het laatst bij mij om een uur of 19.00. We staan wel altijd best vroeg op (uur of 5.30/6.00)
pi_89187642
Oorontsteking -O-

Geen late fles meer hier :) Die is er ergens rond 6 mnd afgegaan geloof ik. (hij liet hem staan)
Meestal is hij dan rond 6:30 wakker :)

Uitzondering afgelopen nacht, toen was het 1:15
pi_89187814
oorontsteking, bah
mijn kinderen hebben er (tot nu toe) geen last van maar ik had het erg als kind

auw ;(
pi_89187878
Ik moet Leah altijd wakker maken helaas, omdat ik er dan uit moet. Wel jammer.
alleen in het weekend natuurlijk niet

Ze is dan om 9.30/10.00 ook echt weer moe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')