quote:Op woensdag 24 november 2010 17:28 schreef benchMarc het volgende:
[..]
1989, nuff said :/ Misschien ontwikkel je over een aantal jaren nog wel eens wat humorEn ga je eens wat nuttigs doen in je leven, ipv heel Fok de hele dag onderspammen. (Ja, ik post zelf nu ook, maar anders bijna nooit).
het maakt toch niet hoeveel je post ??quote:Op woensdag 24 november 2010 17:33 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ja wat? Kijk mijn regdatum en aantal posts...
Daar gaat het ook niet om, meer om de enorme drogreden.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:33 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ja wat? Kijk mijn regdatum en aantal posts...
What the F**quote:Op woensdag 24 november 2010 17:34 schreef benchMarc het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om van dit trieste forum verwijderd te willen worden. Kan dat?
Gewoon username en alle posts weg. Ooit was Fok nog wel eens wat, maar nu is het een forum waar mensen zoals ik alleen nog maar komen om te bashen, omdat het niveau gewoon dusdanig sneu is en het volk nog allemaal net 15 jaar is. Of bestaat uit mensen die geen leven hebben.
En mensen die naar Coen en Sander luisteren
Dat kan niet, je bent levenslang tot Fok veroordeeld!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:34 schreef benchMarc het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om van dit trieste forum verwijderd te willen worden. Kan dat?
Gewoon username en alle posts weg. Ooit was Fok nog wel eens wat, maar nu is het een forum waar mensen zoals ik alleen nog maar komen om te bashen, omdat het niveau gewoon dusdanig sneu is en het volk nog allemaal net 15 jaar is. Of bestaat uit mensen die geen leven hebben.
Nooooooooooooooooooooooo..........quote:Op woensdag 24 november 2010 17:36 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kan niet, je bent levenslang tot Fok veroordeeld!
Vroeger was alles beter, kerel.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:34 schreef benchMarc het volgende:
Vroeger, toen Coen en Sander nog niet bij 3FM waren.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:38 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter, kerel.
Coen zit sinds 2002 bij 3FM, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:43 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Vroeger, toen Coen en Sander nog niet bij 3FM waren.
Helemaal eens met deze tweetquote:Rare titel voor de Serious Request '10 anthem, "Wijd Open". Het doel is aids... #kut #3FM #SR10
En kijk nu eens naar mijn registratiedatum? Goedzoquote:Op woensdag 24 november 2010 17:45 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Coen zit sinds 2002 bij 3FM, maar dat terzijde.
Ja gozer, die twee jaartjes waren inderdaad SUPERIEUR! Wat was 3FM toen goed zeg, poeh! Tot Coen kwam, tja, toen was het ineens he-le-maal niks.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:49 schreef benchMarc het volgende:
[..]
En kijk nu eens naar mijn registratiedatum? Goedzo
Poepoe, kijk hem eens oldbie zijn!11einz!!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:49 schreef benchMarc het volgende:
[..]
De tering! Een echte Fok-veteraan.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:49 schreef benchMarc het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De tering! Een echte Fok-veteraan.
Knielen voor deze grootheid uit het stenen tijdperk van Fok mensen.
En in die tijd nog geen duizend posts.. kijk nu eens naar mijn postaantal?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:49 schreef benchMarc het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En in die tijd nog geen duizend posts.. kijk nu eens naar mijn postaantal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |