hij heeft idd een b'tje gelijk..quote:Op woensdag 24 november 2010 16:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kopieerapparaat stuk op het werk ?
wie luistert er vrijwillig naar keshaquote:Op woensdag 24 november 2010 17:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lol
NIeuwe Ke$ha 2x gehoord. Wat een crap.
Ik?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
wie luistert er vrijwillig naar kesha
Geniaal bedoel je wellicht.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
hij heeft idd een b'tje gelijk..
die stem van die coen en sander is echt irritant..en triest
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:27 schreef benchMarc het volgende:
Die domme lul kan ook geeneens Duits spreken. Wat een ontzettende Herman.
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:27 schreef benchMarc het volgende:
Die domme lul kan ook geeneens Duits spreken. Wat een ontzettende Herman Johan.
Jawel hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 17:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogelijk zijn?
Nog nooit van persoonlijke smaak gehoord?
1989, nuff said :/ Misschien ontwikkel je over een aantal jaren nog wel eens wat humorquote:
euyquote:Op woensdag 24 november 2010 17:28 schreef benchMarc het volgende:
[..]
1989, nuff said :/ Misschien ontwikkel je over een aantal jaren nog wel eens wat humorEn ga je eens wat nuttigs doen in je leven, ipv heel Fok de hele dag onderspammen. (Ja, ik post zelf nu ook, maar anders bijna nooit).
Bedankt voor je advies chef, ik neem het mee als optie in mijn toekomstplannen.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:28 schreef benchMarc het volgende:
[..]
1989, nuff said :/ Misschien ontwikkel je over een aantal jaren nog wel eens wat humorEn ga je eens wat nuttigs doen in je leven, ipv heel Fok de hele dag onderspammen. (Ja, ik post zelf nu ook, maar anders bijna nooit).
Kopieerapparaat nog steeds niet gemaakt?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:28 schreef benchMarc het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |