Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!quote:Op woensdag 1 december 2010 17:05 schreef dawg het volgende:
hij is klaar
in totaal 9 uur werk, minder dan ik had verwacht. en hij is echt zooo vet geworden![]()
pics komen nog.
wow die wil ik wel in het goed zienquote:Op woensdag 1 december 2010 18:22 schreef JohnnyChase het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is de mijne in de maak; Een soort strijdende engel, die met twee ingetrokken knieën uit de wolken springt. Een grote gedetailleerde vleugel tot iets over mijn schouder, en het lijf mooi beschaduwd. De afbeelding laat zich beter zien als ik mn arm recht heb. Meer foto's volgen nog.
ziet er niet verkeerd uit vergeleken met wat het was. Beter even een pic als hij geheeld isquote:Op woensdag 1 december 2010 16:25 schreef Turbomuis het volgende:
Heb vandaag ein-de-lijk (na 5 jaar!) m'n tattoo laten afmaken. Ik had een standaard plaatje zeg maar, en wilde die al sinds ik die heb laten zetten 'personaliseren'. En eindelijk, been there done that
Ik ben zooo blij!
Zo wassie eerst:
[ afbeelding ]
De schets:
[ afbeelding ]
Het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier het resultaat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:35 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
Ik snap dat je er heel erg blij mee bent, want het is echt tof geworden!quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:02 schreef dawg het volgende:
[..]
hier het resultaat.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heel erg blij mee.![]()
Ziet er goed oud dawg!!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:02 schreef dawg het volgende:
[..]
hier het resultaat.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heel erg blij mee.![]()
Het staat voor me vader en me moeder (het bovenste en het onderste bolletje) en de andere bolletjes staan voor mijn zus, broer en ikzelf. Mijn broer zit niet vast omdat het hij geadopteerd is (dus niet het bloed van mijn ouders deelt).quote:
Ja, zal ik zeker doen. Maar ik was zoooo blij, kon echt niet wachten met postenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:38 schreef genakt het volgende:
[..]
ziet er niet verkeerd uit vergeleken met wat het was. Beter even een pic als hij geheeld is
Zo blijkt maar weer, als je de achtergrond van iets weet word het veel interessanter...opeens is het een mooie tat geworden i.p.v. een paar simpele lijnenquote:Op zondag 5 december 2010 23:59 schreef MarsX het volgende:
[..]
Het staat voor me vader en me moeder (het bovenste en het onderste bolletje) en de andere bolletjes staan voor mijn zus, broer en ikzelf. Mijn broer zit niet vast omdat het hij geadopteerd is (dus niet het bloed van mijn ouders deelt).
zo zie jij het. gelukkig zien hij en ik dat andersquote:Op maandag 6 december 2010 09:47 schreef GimmeGore het volgende:
Stiekem vind ik de betekenis nogal jammer om te weten. Als ik zelf dingen had kunnen bedenken vond ik hem leuker.
Sowieso vind ik het een beetje sneu voor de adoptie broer zo van:"je hoort er niet bij en zal dat ook nooit horen en dat staat voor de rest van mijn leven vastgelegd op mijn lichaam"
wanneer komen de foto's?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:22 schreef JohnnyChase het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is de mijne in de maak; Een soort strijdende engel, die met twee ingetrokken knieën uit de wolken springt. Een grote gedetailleerde vleugel tot iets over mijn schouder, en het lijf mooi beschaduwd. De afbeelding laat zich beter zien als ik mn arm recht heb. Meer foto's volgen nog.
Ligt er maar net aan wat je wil. Waar zit je aan te denken, welke stijl/onderwerp?quote:Op maandag 13 december 2010 17:49 schreef aMpz het volgende:
Heb op dit moment nog geen tattoo maar wil uiteindelijk een sleeve over mijn hele arm. Is het dan handiger om te wachten en direct je hele arm te laten doen of nu een tattoo en over een tijd als ik weer wat ideeën heb de tattoo uitbreiden?
Sleeve in het teken van de Romeinen/Grieken etc. Met bijvoorbeeld dit:'quote:Op maandag 13 december 2010 17:58 schreef n0a het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je wil. Waar zit je aan te denken, welke stijl/onderwerp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |