Zo kort is mijn rokje niet trouewns.quote:
Nu hou ik van jequote:
mijn rokje denk ik.quote:
Pics?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo kort is mijn rokje niet trouewns.
School zequote:
Nee, vraag Ez maar, die heeft 'm gezien.quote:
Die je zaterdag aanhad?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, vraag Ez maar, die heeft 'm gezien.
awwwquote:
Ja, die.quote:
Slijmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op woensdag 24 november 2010 12:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
awwwschatje, poepie, lieverdje, lekkerding, knappe slet, geile hoer, verdomd lekker kutwijf(vent) van me
Oh, dat viel inderdaad nog wel mee. Heb ze korter gezienquote:
verneder me dan mopquote:Op woensdag 24 november 2010 12:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
awwwschatje, poepie, lieverdje, lekkerding, knappe slet, geile hoer, verdomd lekker kutwijf(vent) van me
Ik heb ook nog wel korter, maar die heeft Sas, en die heb ik voor t eerst sinds 2 maanden weer gesproken gisterenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh, dat viel inderdaad nog wel mee. Heb ze korter gezien
Pareltje iddquote:Op woensdag 24 november 2010 12:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
oh yeah !
zal ik die dildo weer op die drilboor zetten
Tevens:
Genânt probleempje
Rook zequote:
NBT help mequote:
Ik werd door iemand gewezen op de FOK! Stats:quote:
Wat is er?quote:
Wat houd dit in? 204 ? 204 wat?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik werd door iemand gewezen op de FOK! Stats:
1 204 Ploertendoder
2 159 Flippiee
3 115 lipjes
Schaaaaaaaaaaaaaaatquote:Op woensdag 24 november 2010 12:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
nou toch maar even posten op school
204 postsquote:
je heb er toch veel meel?quote:
204 posts op 1 dagquote:
204 posts geplaatst vandaag dusquote:
quote:
http://thuisserver.net/fokdagcijfers/quote:Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef NBT het volgende:
hoe kan je zien hoeveel post je op 1 dag heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |