Dat dusquote:Op woensdag 24 november 2010 12:03 schreef Joe-Momma het volgende:
Blijven proberen.
hoe dom ben je wel niet om die tampon erin te laten. Haal m er dan gewoon uit voordat je neuken gaat
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:00 schreef Pox het volgende:
Dit gaat echt héél raar klinken, maar ik bedoel het dan ook echt bloedserieus.
Gistermiddag hadden ik en mijn vriend seks. Niet dat, dat raar is, maar mijn vriend en ik hebben haast elke dag behoefte aan seks. Zelfs als ik ongesteld ben, heb ik zin in seks.
Gisteren was het dus zo dat ik aan het eind van mijn periode was, maar ik had er voor de zekerheid nog wel een tampon erin... Voel je hem al aankomen? We waren allebei al hartstikke geilen dan gaat nadenken niet meer zo helder bij mij.
"Kan dat wel met tampon in?"
Ik: "Jahoor, touwtje heb je zo terug"
"Oké dan."
En nu, zit die tampon heel ver in mijn vagina, haast tegen de wand aan. We hadden allebei (!) het gisteren probeerd eruit te halen, zonder succes! We kunnen hem nog wel voelen als we het proberen en een klein plukje vast grijpen, maar als we het er proberen uit te trekken, laat alleen dat kleine plukje los. Hij zit er dus nog steeds in! Ik heb niet zoveel zin om dit tegen mijn huisarts te vertellen, hoezo genânt en best wel heel vies.![]()
![]()
![]()
![]()
Doe-het-zelf tips? Btw, ik weet dat dit op Fok! rare reacties gaat opleveren, maar ik bedoel dit echt serieus.
Ik weet niet hoe vaak jij seks hebt met een meisje, maar de vagina is van spier, die kun je dus verwijden. Zelfde met babies.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:05 schreef AlphaOmega het volgende:
Hoe uitgewoond moet je zijn om dit goed te laten passen. Of het moet om minitampons gaan...
Ik zat inderdaad gisternacht met een pincet, maar het is zo scherp, ik ben bang dat ik mezelf openhaal. Mijn vriend, met al zijn goeie humor, opperde al: VISTANG.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:04 schreef FruitenCo het volgende:
Pareltje ditMisschien kun je met een pincet het gevalletje eruit halen
Whahahaha. Uhm. Ja. Eigenlijk wel, hh. Mijn vriend vind op een of andere rare manier helemaal niets vies aan mij. Zelfs al ik heftig ongesteld ben heeft 'ie nog zin..quote:Maar. Nu ik erover nadenk. Je vent heeft dus lopen pompen tegen een doorweekte wollen prop? Klinkt als heerlijke seks.
En hij houdt ook nog van je na de seks?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:08 schreef Pox het volgende:
[..]
Whahahaha. Uhm. Ja. Eigenlijk wel, hh. Mijn vriend vind op een of andere rare manier helemaal niets vies aan mij. Zelfs al ik heftig ongesteld ben heeft 'ie nog zin..
Dat, maar laten zitten kan een hele nare uitwerking voor vrouwen hebben. De balans daar beneden is verneukt, in dit geval, als het al geen broodje aap is, letterlijk en figuurlijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:10 schreef Deetch het volgende:
zou toch even naar de huisarts gaan. Een huisarts kent nl. geen genante problemen, die heeft alles al eens meegemaakt.
Hoe zou jij kijken als een jong meisje naar je toe komt met: D'r zit een tampon ver in mijn vagina. Er zit waars. nog ongesteldheidsbloedjes aan en waarschijnlijk ook sapjes van mijn vriend in.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:10 schreef Deetch het volgende:
zou toch even naar de huisarts gaan. Een huisarts kent nl. geen genante problemen, die heeft alles al eens meegemaakt.
Vast wel te herstellen?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:11 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dat, maar laten zitten kan een hele nare uitwerking voor vrouwen hebben. De balans daar beneden is verneukt, in dit geval, als het al geen broodje aap is, letterlijk en figuurlijk.
Wie the fuck ben jij eigenlijk, er komt echt een diarree van posts van je af.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:11 schreef Pox het volgende:
[..]
Hoe zou jij kijken als een jong meisje naar je toe komt met: D'r zit een tampon ver in mijn vagina. Er zit waars. nog ongesteldheidsbloedjes aan en waarschijnlijk ook sapjes van mijn vriend in.
IK MOET AL KOTSEN ALS IK DIT LEES, ik typ dit zelfs notabene. NO WAY HUISARTS.
Ik ben Nynke. Hoi.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:12 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wie the fuck ben jij eigenlijk, er komt echt een diarree van posts van je af.
Nee, in het vervelendste geval is dat dodelijk... serieus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |