Gewoon rauw, damn killer soldier.quote:
Ja, ik heb er eigenlijk ook al spijt vanquote:Op woensdag 24 november 2010 11:37 schreef Ploertendoder het volgende:
Nu krijg ik er trek inTS WAT DOE JE!!!!!!
![]()
![]()
Zelfde hier.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:37 schreef Ploertendoder het volgende:
Nu krijg ik er trek inTS WAT DOE JE!!!!!!
![]()
![]()
quote:
hahaahahahahaahahahhaa ik ga kapot hier.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:40 schreef Stokstaart het volgende:
Alles door elkaar zonder armen of benen en met een hele tube zaanse mayo zo met mijn bek op het bord scheppend en krijsend .
Filmpje?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:40 schreef Stokstaart het volgende:
Alles door elkaar zonder armen of benen en met een hele tube zaanse mayo zo met mijn bek op het bord scheppend en krijsend .
Ana.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:42 schreef Opdekop het volgende:
Ik eet trouwens geen snacks bij mijn patat, want dat krijg ik niet op. Het is OF een snack, OF patat. Met mayonaise en curry. Of mayonaise en pindasaus. Net waar ik zin in heb.
Ik niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:46 schreef Garisson72 het volgende:
Jullie zijn allemaal vadsig en dik, of jullie zijn op weg naar die status. TS voorop. Haha.
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:46 schreef Garisson72 het volgende:
Jullie zijn allemaal vadsig en dik, of jullie zijn op weg naar die status. TS voorop. Haha.
Ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:46 schreef Garisson72 het volgende:
goeiequote:Op woensdag 24 november 2010 11:42 schreef Opdekop het volgende:
Ik eet trouwens geen snacks bij mijn patat, want dat krijg ik niet op. Het is OF een snack, OF patat. Met mayonaise en curry. Of mayonaise en pindasaus. Net waar ik zin in heb.
Ja inderdaadquote:
Nee maar het lijkt op dit :quote:
Godverdomme. De tranen lopen over m'n wangen nu. Thx gastquote:Op woensdag 24 november 2010 11:40 schreef Stokstaart het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:40 schreef Stokstaart het volgende:
Hoezo verdelen? Doen de frietboer dat niet dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:03 schreef Lluijt het volgende:
frikandel speciaal er bij, dat is altijd zo irritant in zo'n klein smal bakkie als je afhaalt bij de Snackbar, je kan de saus dan amper verdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |