Ja vastquote:Op woensdag 24 november 2010 20:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zei dat Shift 2 vast prima physics heeft ja.
Een aai over je bol en een stuk taart?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:59 schreef delano.888 het volgende:
WAAAAAAAAAROM lukken de licenses niet....
Qua racen gaat alles top, ik win alles, ook de license van draften en dan in de rechte lijn (b7 of b8) heb ik wel goud.
Alles met remmen en bochten heb ik brons, waarom lukt het zo slecht? Ik heb al handmatig, en voor me gevoel doe ik alles goed![]()
Help![]()
Overigens, wat krijg je als je alles goud haalt?
quote:
Dat wordt een bitch qua handling!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:04 schreef deepart het volgende:
Net een honda S2000 gekocht, even wat tunen en dan maar eens kijken of hij een beetje snel is.. nu al 246pk op 1250kg
Ik ben bezig met een Charger op te voeren. Zit nu al dik over de 500pk heen, alles stage1 nu.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:05 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dat wordt een bitch qua handling!
Die is erg tail happy heb ik al gemerkt!
Mijn scooby zit nu op 429pk en 1360kg(m'n geld was op
)
Ik merk het haha, maar toch gewonnen met 13+ sec voorsprongquote:Op woensdag 24 november 2010 21:05 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dat wordt een bitch qua handling!
Die is erg tail happy heb ik al gemerkt!
Mijn scooby zit nu op 429pk en 1360kg(m'n geld was op
)
In GT5P had je de Amuse S2000. Als je hem onder controle had reed je altijd alles zoek.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik merk het haha, maar toch gewonnen met 13+ sec voorsprong![]()
Nu even de live operatie kijken op TV.
Maar dat was met die Mine's Skyline ookquote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
In GT5P had je de Amuse S2000. Als je hem onder controle had reed je altijd alles zoek.
Minder last van, want 4wdquote:Op woensdag 24 november 2010 21:14 schreef RiKe het volgende:
[..]
Maar dat was met die Mine's Skyline ook
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 24 november 2010 21:17 schreef Hiya het volgende:
Hoe frustrerend kan goud halen zijn vooral bij Licenses; target tijd is 1:16:000 rij ik natuurlijk weer 1:16:001....
Helemaal mee eens. Al heerst er toch wel een heel klein beetje teleurstelling... Je verwacht de ULTIEME race simulator. En dat is het net nietquote:Op woensdag 24 november 2010 20:33 schreef deepart het volgende:
Mijn eerste indruk:
-Menu enorm traag, is jammer.
-grafisch gezien valt het mij tegen.
+Hetzelfde gevoel als de GT op de PS1
+Vermakelijk is het zeker.
Inderdaad heel vertrouwd gevoel inderdaad maar ik hoopte daar ook op, vooral qua handling. Grafisch vind ik hem toch wel errug mooi! Denk dat de hoge resolutie ook veel doet.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:12 schreef rycemasta het volgende:
Er is vrijwel geen drol veranderd en toch vind ik het een leuk spel.
Zo lang hoef ik gelukkig niet te wachten, 10-15sec ofzo...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:47 schreef DutchErrorist het volgende:
De laadtijden zijn wel echt verschrikkelijkElke keer een minuut wachten op dat hoofdmenu damn...
Gewoon Forza 3 gaan spelen, alleen maar "premium cars"quote:Op woensdag 24 november 2010 21:51 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb hem nog niet gespeeld (maar ga zeer waarschijnlijk komend weekend wat spelen bij iemand die hem al heeft), maar afgaande op de video's en screenshots erger ik me ontzettend aan één ding: de standard cars lijken net plastic speelgoedauto's naast de premium wagens. Dit is zo storend dat het toch een groot deel van het plezier wegneemt denk ik. Wie wil er nu in een RUF rijden die rechtstreeks van GT4 vandaan komt, en dan naast een Mercedes SLS die tot in de details perfect is nagemaakt?Het is een extreem groot verschil. Als Zweden en Zimbabwe. Als PvdA en VVD.
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Gewoon Forza 3 gaan spelen, alleen maar "premium cars"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |