abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89090945
quote:
Leve de engineering gadgets :D
pi_89090948
quote:
Kost gelukkig maar 8,5K
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89090979
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:55 schreef internal het volgende:

[..]

Kost gelukkig maar 8,5K
6,8
pi_89091004
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:56 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

6,8
Ohja rep, vind ik alsnog veel :P
pi_89091129
Nou, dat was rondje Kalimdor.
Night Elves op alle fronten achteruit eigenlijk.
Hopelijk laat Eastern Kingdoms meer Alliance actie zien, want dat is eigenlijk wel de sterkere factie, zo ver slaat het nog nergens op.
pi_89091167
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef Migwi het volgende:
Hopelijk laat Eastern Kingdoms meer Alliance actie zien, want dat is eigenlijk wel de sterkere factie, zo ver slaat het nog nergens op.
Ehr.. Alliance is de sterkere factie? Sinds wanneer?
pi_89091188
quote:
De horde is met de nieuwe warlord toch echt agressiever ingesteld. Ze zijn meer aan het aanvallen en de Alliance moet proberen te verdedigen. Daarnaast kom Deathwing er nog even overheen.
pi_89091251
quote:
Voor kracht en war moet je bij de horde zijn. Voor diplomacy en dergelijke bij de alliance.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89091306
quote:
Heb ik ook :Y En de portal naar de Caverns of Time bij de Kirin Tor is er gewoon nog *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 24 november 2010 @ 13:12:22 #114
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_89091550
Geniaal dit, ik heb eerst eastern kingdom bekeken en opzich valt het daar reuze mee wat er veranderd is.

Loch Modan is drained en de wetlands is volgelopen op bepaalde plekken. Even kijken nu hoe het bij de gate vlakbij silverpine. En daarna maar naar Kalimdor, Ow jah en badlands heeft een grote brandplek ergens in het midden. Misschien dat de vogel net verkeerd vloog dat ik weinig zag, maar ja de rest kom ik vast nog wel een keer tegen in eastern.
pi_89091567
Gister nog even snel the undying title gehaald. Nu heet ik Stamina the unduying jeeej !
Stomme is dat we lich king heroic al neer hebben maar ik naxx nog nooit gedaan had op mijn cow druid.
.
pi_89091625
Racechangen lukt nog niet.. :'( Ik ben nu maar aan het vissen voor die nieuwe achievements :P Hoef ik in Cataclysm niet te kutten :+
pi_89091799
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:14 schreef ufopiloot het volgende:
Racechangen lukt nog niet.. :'( Ik ben nu maar aan het vissen voor die nieuwe achievements :P Hoef ik in Cataclysm niet te kutten :+
Wij hebben al een lvl 80 priest tauren in het guild :')
  woensdag 24 november 2010 @ 13:21:28 #118
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_89091904
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Haha jezus :') Geweldig :P
pi_89092035
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vreemd.. ik krijg nog steeds dit:
quote:
This character does not have any eligible races to change to.
pi_89092116
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:24 schreef ufopiloot het volgende:

Vreemd.. ik krijg nog steeds dit:

Moet je niet bij mij zijn :D ik heb alleen staan lachen om de tauren. Maar het kan dus wel/
  woensdag 24 november 2010 @ 13:31:12 #121
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89092330
Grrr nu moet je eerst de dungeon entrance ontdekken om te kunnen queueen voor je random... Van Howling Fjord naar de Nexus vliegen en zulks bs. Meh dat zuigt echt, en ik wil nog even snel 80 dingen voor Cata! 70 vandaag gehaald.
  woensdag 24 november 2010 @ 13:35:39 #122
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_89092535
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Moet je niet bij mij zijn :D ik heb alleen staan lachen om de tauren. Maar het kan dus wel/
Die verdraaide powerlevelers ook!
  woensdag 24 november 2010 @ 13:38:19 #123
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_89092656
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:31 schreef Silmarwen het volgende:
Grrr nu moet je eerst de dungeon entrance ontdekken om te kunnen queueen voor je random... Van Howling Fjord naar de Nexus vliegen en zulks bs. Meh dat zuigt echt, en ik wil nog even snel 80 dingen voor Cata! 70 vandaag gehaald.
Ik vind dat geweldig dat we weer naar de dungeons moeten, zo moet iedereen weer overal naar toe en dat haalt het algehele niveau wat omhoog. Geen gezeur omdat het makkelijker moet maar gewoon noeste ingame arbeid. :')

Naja nu krijg je eerst veel gezeur, maar als er weer nieuwe uitbreidingen komen dan zijn er dan veel meer die om de oude stijl vragen en dat newbies het te makkelijk hebben enzo. :') Eigenlijk is het een cirkel van vanilla naar Cataclysm en dan begint de cirkel weer opnieuw.
pi_89092726
Weet iemand hoe het zit met de Ulduar mounts? En ik hoorde(las) gister in trade dat de titel Kingslayer ook weg gaat vandaag.
Iemand opheldering?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_89092742
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:

Ik vind dat geweldig dat we weer naar de dungeons moeten, zo moet iedereen weer overal naar toe en dat haalt het algehele niveau wat omhoog. Geen gezeur omdat het makkelijker moet maar gewoon noeste ingame arbeid. :')

Naja nu krijg je eerst veel gezeur, maar als er weer nieuwe uitbreidingen komen dan zijn er dan veel meer die om de oude stijl vragen en dat newbies het te makkelijk hebben enzo. :') Eigenlijk is het een cirkel van vanilla naar Cataclysm en dan begint de cirkel weer opnieuw.
Het is ook nooit goed idd :D Eerst was het allemaal te simpel en casual ftw en nu is het weer allemaal te moeilijk en tijdverslindend :D

Nou, ik denk de hele tijd al: wow Blizzard! well done! Alles wel herkenbaar, maar toch heel anders.
pi_89092766
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:39 schreef Olment het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de Ulduar mounts? En ik hoorde(las) gister in trade dat de titel Kingslayer ook weg gaat vandaag.
Iemand opheldering?
correctie: allemaal nog aanwezig
pi_89092843
Ulduar mount zijn niet weg, ICC mounts ook niet, Algalon titels zijn er ook nog (Starcaller/Astral Walker) en de ICC titels ook (Bane of the Fallen King/The Light of Dawn). Deze titels en mounts blijven ook gewoon in Cataclysm.

Alleen Immortal, Undying, Conqueror of Ulduar, Champion of Ulduar, Herald of the Titans, The Argent Defender zijn weggehaald, en ToGC heeft geen maximaal aantal tries meer en de bijbehorende mounts (Swift Alliance Steed/Horde Wolf, Crusader's Warhorse) zijn weggehaald.
pi_89092906
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:42 schreef ufopiloot het volgende:
Ulduar mount zijn niet weg, ICC mounts ook niet, Algalon titels zijn er ook nog (Starcaller/Astral Walker) en de ICC titels ook (Bane of the Fallen King/The Light of Dawn). Deze titels en mounts blijven ook gewoon in Cataclysm.

Alleen Immortal, Undying, Conqueror of Ulduar, Champion of Ulduar, Herald of the Titans, The Argent Defender zijn weggehaald, en ToGC heeft geen maximaal aantal tries meer en de bijbehorende mounts (Swift Alliance Steed/Horde Wolf, Crusader's Warhorse) zijn weggehaald.
hmm,, dat geeft mij meer tijd om ulduar op HM te clearen :P
thx voor uitleg
(Jij ook Isabeau)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_89092927
Hebben jullie ook problemen met de maps?
Ik zie nog voor de helft de oude maps, met daaroverheen voor de helft de nieuwe :?
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_89092952
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:42 schreef ufopiloot het volgende:
Dat was een hele stapel achievementpoints die zijn verdwenen -O- Dat vind ik toch wel jammer, dat ze dat dan vervolgens ook echt aftrekken va je totaal.
pi_89092971
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hebben jullie ook problemen met de maps?
Ik zie nog voor de helft de oude maps, met daaroverheen voor de helft de nieuwe :?
Nee, dat heb ik niet gezien. Klinkt als een bug? Misschien door een add on?
  † In Memoriam † woensdag 24 november 2010 @ 13:45:55 #132
159966 lifeblind
pi_89092974
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was een hele stapel achievementpoints die zijn verdwenen -O- Dat vind ik toch wel jammer, dat ze dat dan vervolgens ook echt aftrekken va je totaal.
Dat soort dingen zouden toch feats of strength worden?
pi_89092981
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:01 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ehr.. Alliance is de sterkere factie? Sinds wanneer?
Sinds dat Blizz vond dat the Horde en Alliance moesten bestaan uit de races die er nu inzitten?
Enige reden dat de Alliance niet de Horde wegvaagt is omdat er anders geen spel meer zou zijn.

Zeg nou zelf, ze zijn zwaar in de meerderheid, kracht komt niet echt kijken, Night Elves zijn volgens Orcs zelf net zo goed in gevecht. Dan heb je alleen de Tauren die echt sterk zijn, maar die zijn er zo weinig dat het echt geen impact maakt op het geheel. Zouden die sowieso een oorlog ingaan tegen de Alliance? Daar geloof ik niks van. Zelfde met de Draenei. Denk niet dat die zich zouden laten verleiden tot een oorlog waar ze niks mee te doen hebben.
En wat zal de Alliance:Horde ratio zijn? 5:1?
Met de technologie van de Alliance erbij terwijl de Horde, nuja, niks heeft? (Goblin engineering is ook voor Alliance aangezien maar één kartel bij de Horde zit).
Nee, ik vind de Horde een leuke factie, nuja, Tauren, Trolls en Blood Elves dan, maar ze zouden hendig het onderspit delven :Y
pi_89092993
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:45 schreef lifeblind het volgende:

Dat soort dingen zouden toch feats of strength worden?
Zijn het ook allemaal, maar die geven geen achievementpunten ;)
pi_89093020
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:45 schreef Isabeau het volgende:
Nee, dat heb ik niet gezien. Klinkt als een bug? Misschien door een add on?
Heb ze net allemaal uitgezet, en geen verschil. Zal wow zo eens opnieuw opstarten.
pi_89093054
Ik ben inderdaad 200 achievement punten armer uiteindelijk.
pi_89093075
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:48 schreef ufopiloot het volgende:
Ik ben inderdaad 200 achievement punten armer uiteindelijk.
240 hier :{
pi_89093087
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed idd :D Eerst was het allemaal te simpel en casual ftw en nu is het weer allemaal te moeilijk en tijdverslindend :D

Nou, ik denk de hele tijd al: wow Blizzard! well done! Alles wel herkenbaar, maar toch heel anders.
Nou, als je maar één keer naar de dungeon moet lopen vind ik het nogal nutteloos.
Als het altijd zou zijn zou ik er geen probleem mee hebben, maar nu één keer ook al ben je er al tig keer geweest (voor de dungeon finder ingame was bijvoorbeeld) is gewoon raar.
  woensdag 24 november 2010 @ 13:49:10 #139
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_89093096
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:46 schreef Migwi het volgende:

[..]

Sinds dat Blizz vond dat the Horde en Alliance moesten bestaan uit de races die er nu inzitten?
Enige reden dat de Alliance niet de Horde wegvaagt is omdat er anders geen spel meer zou zijn.

Zeg nou zelf, ze zijn zwaar in de meerderheid, kracht komt niet echt kijken, Night Elves zijn volgens Orcs zelf net zo goed in gevecht. Dan heb je alleen de Tauren die echt sterk zijn, maar die zijn er zo weinig dat het echt geen impact maakt op het geheel. Zouden die sowieso een oorlog ingaan tegen de Alliance? Daar geloof ik niks van. Zelfde met de Draenei. Denk niet dat die zich zouden laten verleiden tot een oorlog waar ze niks mee te doen hebben.
En wat zal de Alliance:Horde ratio zijn? 5:1?
Met de technologie van de Alliance erbij terwijl de Horde, nuja, niks heeft? (Goblin engineering is ook voor Alliance aangezien maar één kartel bij de Horde zit).
Nee, ik vind de Horde een leuke factie, nuja, Tauren, Trolls en Blood Elves dan, maar ze zouden hendig het onderspit delven :Y
En onbewust leg je meteen de grootste zwaktebod van Alliance bloot

Pride Edit
The Alliance is proud of itself. Their people are sophisticated and learned, and they excel in the intellectual pursuits such as arcane magic and engineering. Even after three bloody wars, they still view themselves as overall smarter than the Horde, and believe that greater brain power wins out over primal force. This is even after they fought alongside the Horde in the Third War and saw how they had changed. They underestimate the Horde, especially the new Horde under Thrall, and could easily be guilty of underestimating their enemies abilities
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_89093360
quote:
6s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:49 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

En onbewust leg je meteen de grootste zwaktebod van Alliance bloot

Pride Edit
The Alliance is proud of itself. Their people are sophisticated and learned, and they excel in the intellectual pursuits such as arcane magic and engineering. Even after three bloody wars, they still view themselves as overall smarter than the Horde, and believe that greater brain power wins out over primal force. This is even after they fought alongside the Horde in the Third War and saw how they had changed. They underestimate the Horde, especially the new Horde under Thrall, and could easily be guilty of underestimating their enemies abilities

Ik zie het probleem niet?
Garrosh =/= Thrall. Thrall kon nadenken, ook niet altijd, als hij niet zo'n slacker was, was er helemaal geen war, maar dat terzijde. Garrosh is een heethoofd. Keer op keer worden we daar op gewezen. Ze gaan terug naar hoe ze waren.
Daarbij, the Horde lijkt eerder uit elkaar te vallen dan een cohesie te vormen.
Nee, dan kan de Alliance trots zijn (ook alleen maar de Humans denk ik), dat zal geen probleem vormen. En ik heb niet alles van Wrynn gevolgd, maar die kerel is niet stom van wat ik zover van hem heb meegekregen. Juist een onwijs goede leider. (voordat mensen hem gaan bashen, read up on what he did)
pi_89093408
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
Heb ze net allemaal uitgezet, en geen verschil. Zal wow zo eens opnieuw opstarten.
Maar natuurlijk, was er eentje vergeten en die zorgde ervoor. Zygor o|O
  † In Memoriam † woensdag 24 november 2010 @ 13:57:19 #142
159966 lifeblind
pi_89093431
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zijn het ook allemaal, maar die geven geen achievementpunten ;)
Ah dat verklaart het ja :P

Voor mij blijft Alliance gewoon sterker, dankzij warcraft 1 :P Oude horde wilde Azeroth invaden omdat ze corrupted waren door Kil'jaeden, dus evil :P En dat beeld is bij mij altijd zo gebleven.
pi_89093557
Blijkbaar moet je een class hebben die je al kon race changen. Van mijn hunter heb ik net een human gemaakt :)
pi_89093601
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:57 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ah dat verklaart het ja :P

Voor mij blijft Alliance gewoon sterker, dankzij warcraft 1 :P Oude horde wilde Azeroth invaden omdat ze corrupted waren door Kil'jaeden, dus evil :P En dat beeld is bij mij altijd zo gebleven.
Ja, dat is leuk en aardig, maar daarna zijn er nogal wat veranderingen geweest. En The Plague in WC3 hakte er aan Alliance kant toch wel een stuk heftiger in dan aan Horde kant.
pi_89094064
Als vraagje voor iedereen die nu race changed. Is het het wel waard? Geld uitgeven om van ras te veranderen? Server/Faction change kan ik nog wel begrijpen maar race :o
  woensdag 24 november 2010 @ 14:17:07 #146
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_89094121
Hogger baas in Stockades :')
Ook geen sig dus
pi_89094144
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:17 schreef Dennis_enzo het volgende:
Zoals het hoort.
pi_89094146
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:15 schreef internal het volgende:
Als vraagje voor iedereen die nu race changed. Is het het wel waar? Geld uitgeven om van ras te veranderen? Server/Faction change kan ik nog wel begrijpen maar race :o
Betere racials waar je in het begin nooit over na hebt gedacht. Horde members die bijv. een niet-orc hunter hebben.
  † In Memoriam † woensdag 24 november 2010 @ 14:19:04 #149
159966 lifeblind
pi_89094181
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:17 schreef Dennis_enzo het volgende:
*proest*

Wat? :D
pi_89094311
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:17 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Betere racials waar je in het begin nooit over na hebt gedacht. Horde members die bijv. een niet-orc hunter hebben.
Alleen daarvoor :o
pi_89094424
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:23 schreef internal het volgende:

[..]

Alleen daarvoor :o
DPS tussen een hetzelfde geklede Orc of Tauren, gespeeld door dezelfde persoon is echt aanzienlijk.
pi_89094590
quote:
99s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

DPS tussen een hetzelfde geklede Orc of Tauren, gespeeld door dezelfde persoon is echt aanzienlijk.
Hmn ok :P
pi_89094602
Zit te twijflen om te race changen naar orc of later naar goblin, hmmmm.
pi_89094605
WTF!

Ik heb wekenlang die tering hoeren tyfusdailies gedaan bij de Argent Tournament voor de tabards. Nu hebben ze gewoon diezelfde tabards bij de home cities gestopt, te koop voor 8 silver.

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Ik wil mijn Champion's Seals terug, kan ik mounts van kopen.
pi_89094641
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat sommige wowspelers sites als mmo-champion niet volgen en dergelijke: ok
Maar jij lees hier mee en we hebben het er al een tijdje over! :o

Ik ben verdorie gisteren 1 quest vergeten die er vandaag natuurlijk niet meer is, maar ik was moe en wilde naar bed :')
:@ ben er niet echt bij geweest geloof ik de laatste weken...
pi_89094689
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:31 schreef ufopiloot het volgende:
WTF!

Ik heb wekenlang die tering hoeren tyfusdailies gedaan bij de Argent Tournament voor de tabards. Nu hebben ze gewoon diezelfde tabards bij de home cities gestopt, te koop voor 8 silver.

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Ik wil mijn Champion's Seals terug, kan ik mounts van kopen.
Leuk hè? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')