Leve de engineering gadgetsquote:Op woensdag 24 november 2010 12:54 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
http://www.wowhead.com/item=44935/ring-of-the-kirin-tor
HS in Org.
Kost gelukkig maar 8,5Kquote:Op woensdag 24 november 2010 12:54 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
HS in Org.
Ohja rep, vind ik alsnog veelquote:
Ehr.. Alliance is de sterkere factie? Sinds wanneer?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef Migwi het volgende:
Nou, dat was rondje Kalimdor.
Night Elves op alle fronten achteruit eigenlijk.
Hopelijk laat Eastern Kingdoms meer Alliance actie zien, want dat is eigenlijk wel de sterkere factie, zo ver slaat het nog nergens op.
De horde is met de nieuwe warlord toch echt agressiever ingesteld. Ze zijn meer aan het aanvallen en de Alliance moet proberen te verdedigen. Daarnaast kom Deathwing er nog even overheen.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef Migwi het volgende:
Hopelijk laat Eastern Kingdoms meer Alliance actie zien, want dat is eigenlijk wel de sterkere factie, zo ver slaat het nog nergens op.
Voor kracht en war moet je bij de horde zijn. Voor diplomacy en dergelijke bij de alliance.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef Migwi het volgende:
Heb ik ookquote:Op woensdag 24 november 2010 12:54 schreef Faithfulness het volgende:
HS in Org.
Wij hebben al een lvl 80 priest tauren in het guildquote:Op woensdag 24 november 2010 13:14 schreef ufopiloot het volgende:
Racechangen lukt nog niet..Ik ben nu maar aan het vissen voor die nieuwe achievements
Hoef ik in Cataclysm niet te kutten
Haha jezusquote:Op woensdag 24 november 2010 13:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij hebben al een lvl 80 priest tauren in het guild
Vreemd.. ik krijg nog steeds dit:quote:Op woensdag 24 november 2010 13:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij hebben al een lvl 80 priest tauren in het guild
quote:This character does not have any eligible races to change to.
Moet je niet bij mij zijnquote:
Die verdraaide powerlevelers ook!quote:Op woensdag 24 november 2010 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij zijnik heb alleen staan lachen om de tauren. Maar het kan dus wel/
Ik vind dat geweldig dat we weer naar de dungeons moeten, zo moet iedereen weer overal naar toe en dat haalt het algehele niveau wat omhoog. Geen gezeur omdat het makkelijker moet maar gewoon noeste ingame arbeid.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:31 schreef Silmarwen het volgende:
Grrr nu moet je eerst de dungeon entrance ontdekken om te kunnen queueen voor je random... Van Howling Fjord naar de Nexus vliegen en zulks bs. Meh dat zuigt echt, en ik wil nog even snel 80 dingen voor Cata! 70 vandaag gehaald.
Het is ook nooit goed iddquote:Op woensdag 24 november 2010 13:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik vind dat geweldig dat we weer naar de dungeons moeten, zo moet iedereen weer overal naar toe en dat haalt het algehele niveau wat omhoog. Geen gezeur omdat het makkelijker moet maar gewoon noeste ingame arbeid.![]()
Naja nu krijg je eerst veel gezeur, maar als er weer nieuwe uitbreidingen komen dan zijn er dan veel meer die om de oude stijl vragen en dat newbies het te makkelijk hebben enzo.Eigenlijk is het een cirkel van vanilla naar Cataclysm en dan begint de cirkel weer opnieuw.
correctie: allemaal nog aanwezigquote:Op woensdag 24 november 2010 13:39 schreef Olment het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de Ulduar mounts? En ik hoorde(las) gister in trade dat de titel Kingslayer ook weg gaat vandaag.
Iemand opheldering?
hmm,, dat geeft mij meer tijd om ulduar op HM te clearenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:42 schreef ufopiloot het volgende:
Ulduar mount zijn niet weg, ICC mounts ook niet, Algalon titels zijn er ook nog (Starcaller/Astral Walker) en de ICC titels ook (Bane of the Fallen King/The Light of Dawn). Deze titels en mounts blijven ook gewoon in Cataclysm.
Alleen Immortal, Undying, Conqueror of Ulduar, Champion of Ulduar, Herald of the Titans, The Argent Defender zijn weggehaald, en ToGC heeft geen maximaal aantal tries meer en de bijbehorende mounts (Swift Alliance Steed/Horde Wolf, Crusader's Warhorse) zijn weggehaald.
Dat was een hele stapel achievementpoints die zijn verdwenenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:42 schreef ufopiloot het volgende:
Alleen Immortal, Undying, Conqueror of Ulduar, Champion of Ulduar, Herald of the Titans, The Argent Defender zijn weggehaald, en ToGC heeft geen maximaal aantal tries meer en de bijbehorende mounts (Swift Alliance Steed/Horde Wolf, Crusader's Warhorse) zijn weggehaald.
Nee, dat heb ik niet gezien. Klinkt als een bug? Misschien door een add on?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hebben jullie ook problemen met de maps?
Ik zie nog voor de helft de oude maps, met daaroverheen voor de helft de nieuwe
Dat soort dingen zouden toch feats of strength worden?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was een hele stapel achievementpoints die zijn verdwenenDat vind ik toch wel jammer, dat ze dat dan vervolgens ook echt aftrekken va je totaal.
Sinds dat Blizz vond dat the Horde en Alliance moesten bestaan uit de races die er nu inzitten?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr.. Alliance is de sterkere factie? Sinds wanneer?
Zijn het ook allemaal, maar die geven geen achievementpuntenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:45 schreef lifeblind het volgende:
Dat soort dingen zouden toch feats of strength worden?
Heb ze net allemaal uitgezet, en geen verschil. Zal wow zo eens opnieuw opstarten.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:45 schreef Isabeau het volgende:
Nee, dat heb ik niet gezien. Klinkt als een bug? Misschien door een add on?
240 hierquote:Op woensdag 24 november 2010 13:48 schreef ufopiloot het volgende:
Ik ben inderdaad 200 achievement punten armer uiteindelijk.
Nou, als je maar één keer naar de dungeon moet lopen vind ik het nogal nutteloos.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed iddEerst was het allemaal te simpel en casual ftw en nu is het weer allemaal te moeilijk en tijdverslindend
![]()
Nou, ik denk de hele tijd al: wow Blizzard! well done! Alles wel herkenbaar, maar toch heel anders.
En onbewust leg je meteen de grootste zwaktebod van Alliance blootquote:Op woensdag 24 november 2010 13:46 schreef Migwi het volgende:
[..]
Sinds dat Blizz vond dat the Horde en Alliance moesten bestaan uit de races die er nu inzitten?
Enige reden dat de Alliance niet de Horde wegvaagt is omdat er anders geen spel meer zou zijn.
Zeg nou zelf, ze zijn zwaar in de meerderheid, kracht komt niet echt kijken, Night Elves zijn volgens Orcs zelf net zo goed in gevecht. Dan heb je alleen de Tauren die echt sterk zijn, maar die zijn er zo weinig dat het echt geen impact maakt op het geheel. Zouden die sowieso een oorlog ingaan tegen de Alliance? Daar geloof ik niks van. Zelfde met de Draenei. Denk niet dat die zich zouden laten verleiden tot een oorlog waar ze niks mee te doen hebben.
En wat zal de Alliance:Horde ratio zijn? 5:1?
Met de technologie van de Alliance erbij terwijl de Horde, nuja, niks heeft? (Goblin engineering is ook voor Alliance aangezien maar één kartel bij de Horde zit).
Nee, ik vind de Horde een leuke factie, nuja, Tauren, Trolls en Blood Elves dan, maar ze zouden hendig het onderspit delven
Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En onbewust leg je meteen de grootste zwaktebod van Alliance bloot
Pride Edit
The Alliance is proud of itself. Their people are sophisticated and learned, and they excel in the intellectual pursuits such as arcane magic and engineering. Even after three bloody wars, they still view themselves as overall smarter than the Horde, and believe that greater brain power wins out over primal force. This is even after they fought alongside the Horde in the Third War and saw how they had changed. They underestimate the Horde, especially the new Horde under Thrall, and could easily be guilty of underestimating their enemies abilities
Maar natuurlijk, was er eentje vergeten en die zorgde ervoor. Zygorquote:Op woensdag 24 november 2010 13:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
Heb ze net allemaal uitgezet, en geen verschil. Zal wow zo eens opnieuw opstarten.
Ah dat verklaart het jaquote:Op woensdag 24 november 2010 13:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn het ook allemaal, maar die geven geen achievementpunten
Ja, dat is leuk en aardig, maar daarna zijn er nogal wat veranderingen geweest. En The Plague in WC3 hakte er aan Alliance kant toch wel een stuk heftiger in dan aan Horde kant.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:57 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ah dat verklaart het ja
Voor mij blijft Alliance gewoon sterker, dankzij warcraft 1Oude horde wilde Azeroth invaden omdat ze corrupted waren door Kil'jaeden, dus evil
En dat beeld is bij mij altijd zo gebleven.
Betere racials waar je in het begin nooit over na hebt gedacht. Horde members die bijv. een niet-orc hunter hebben.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:15 schreef internal het volgende:
Als vraagje voor iedereen die nu race changed. Is het het wel waar? Geld uitgeven om van ras te veranderen? Server/Faction change kan ik nog wel begrijpen maar race
Alleen daarvoorquote:Op woensdag 24 november 2010 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Betere racials waar je in het begin nooit over na hebt gedacht. Horde members die bijv. een niet-orc hunter hebben.
DPS tussen een hetzelfde geklede Orc of Tauren, gespeeld door dezelfde persoon is echt aanzienlijk.quote:
Hmn okquote:Op woensdag 24 november 2010 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DPS tussen een hetzelfde geklede Orc of Tauren, gespeeld door dezelfde persoon is echt aanzienlijk.
quote:Op woensdag 24 november 2010 10:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat sommige wowspelers sites als mmo-champion niet volgen en dergelijke: ok
Maar jij lees hier mee en we hebben het er al een tijdje over!![]()
Ik ben verdorie gisteren 1 quest vergeten die er vandaag natuurlijk niet meer is, maar ik was moe en wilde naar bed
Leuk hè?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:31 schreef ufopiloot het volgende:
WTF!
Ik heb wekenlang die tering hoeren tyfusdailies gedaan bij de Argent Tournament voor de tabards. Nu hebben ze gewoon diezelfde tabards bij de home cities gestopt, te koop voor 8 silver.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil mijn Champion's Seals terug, kan ik mounts van kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |