nee, dan hadden ze een onderzoek ingesteldquote:Op woensdag 24 november 2010 09:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, en dan ook nog tegen 2 paupertegenstanders
Als Ajax nu tegen Twente, Grunn, PSV had moeten voetballen haddden ze vast en zeker even gewacht met schorsenBegrijpelijk maar hypocriet.
Selmaquote:
quote:vanavond 19:15,
kwam langs rijden bij de ROC van twente aan de gieterij (hengelo)..
een zwarte (of andere donkere kleur) verlaagde polo 6n2 met volgens mij bbs rm/rsen er nog onder...
zag er in ieder geval strak uit.. :tu:
reed 2 autos achter je..
iemand van hier???
dank!quote:
wie is Mallah?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:36 schreef haakon het volgende:
net tussenpresentatie gehad voor Mallah
Wat een dikke mongool is dat zeg.
Selmaquote:
geen dankquote:Op woensdag 24 november 2010 10:42 schreef Mdrop het volgende:
Een fatsoenlijke TT, voelt als een bevrijding.
@Remco; Telt een KNVB schorsing niet in de beker?
Henrikequote:
Patrick! Nee, gisteren hele avond thuis geweest, en de auto ookquote:Op woensdag 24 november 2010 11:12 schreef Intelligence het volgende:
Remco! Reed jij gister rond 19:00 bij t nieuwe ROC?
waar heb je dat gepost? en heb je nog iets van de nummerplaat onthouden misschien?quote:
misschien ben je dus wel gefopt door een 6N-bezitterquote:Op woensdag 24 november 2010 11:19 schreef Intelligence het volgende:
Ik heb t niet gepost, iemand anders @ VWForum in t Twente gespot topic
Er is ook elke zondag een 6N bij ons met RM's eronder, verlaagd, dus dat kan m ook zijn, heeft dacht ik ook 6N2 achterlichten
niet dat ik weetquote:Op woensdag 24 november 2010 11:22 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Wouter; net een Nick van van Berg op 3FM, die ging vandaag 5 huizen bekijken... toevallig familie?
daar dacht ik vanmorgen dus ook aan, dat er iemand met de keeper aan het praten was... die even later met z'n verdediging babbeldequote:Op woensdag 24 november 2010 11:47 schreef FCTVCF het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zou ook bestraft moeten worden onder de noemer Spelbederfquote:Op woensdag 24 november 2010 12:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar dacht ik vanmorgen dus ook aan, dat er iemand met de keeper aan het praten was... die even later met z'n verdediging babbeldeen Mourinho maar zeggen dat hij die opzettelijke gele/rode kaarten niet waardeert
Niet mee eens, zolang de regels zo achterlijk zijn dat je er gebruik van kunt maken hoef je dit de spelers/trainers niet aan te rekenen.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dit zou ook bestraft moeten worden onder de noemer Spelbederf
op welke regels m.b.t. gele/rode kaarten en schorsingen doel je dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:06 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Niet mee eens, zolang de regels zo achterlijk zijn dat je er gebruik van kunt maken hoef je dit de spelers/trainers niet aan te rekenen.
Dat je gele kaarten meeneemt naar de volgende ronde, hierdoor krijg je gewoon dat je dan liever die 6e wedstrijd maar niet speelt, en geen gele kaart heb in de knock out.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op welke regels m.b.t. gele/rode kaarten en schorsingen doel je dan?
Ja ze bestraffen het ookquote:Op woensdag 24 november 2010 12:13 schreef Redbaron het volgende:
Ik vond het op deze manier spelbederf![]()
en wat mij betreft mogen ze dat ook bestraffen
jah, zo'n regel nodigt inderdaad uit tot slimme overtredingen makenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:12 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Dat je gele kaarten meeneemt naar de volgende ronde, hierdoor krijg je gewoon dat je dan liever die 6e wedstrijd maar niet speelt, en geen gele kaart heb in de knock out.
Dit is al heel vaak gebeurd hoor, maar dan meestal met een slimme overtreding op het middenveld en niet 2 keer over heel duidelijk tijd rekken
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:13 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Ja ze bestraffen het ookMet een gele kaart en dat willen ze juist.
schaf paardrijden dan ook gelijk af...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:16 schreef Samzz het volgende:
Beter schaffen we voetbal gewoon afKomt alleen maar narigheid van
iemand bestraffen door hem de gele kaart, waarmee zijn tijdrekken is bestraft, gewoon kwijt te schelden; hoe geniaal zou dat zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 12:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
![]()
Gewoon een extra wedstrijd schorsen...
of die gele kaart terugdraaien waardoor het voor niets is geweest
Voetbalquote:Op woensdag 24 november 2010 12:16 schreef Samzz het volgende:
Beter schaffen we voetbal gewoon afKomt alleen maar narigheid van
ik was vergeten mijn PI aan te passen, sorry...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:20 schreef Samzz het volgende:
En de eerste zit alweer op de kast
Het is zó makkelijk
Het zou me niks verbazen. Het gebeurt je namelijk vaker.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was vergeten mijn PI aan te passen, sorry...
denken dat mensen met 1 zo'n post al op de kast zitten
dat ik snel op de kast zit?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen. Het gebeurt je namelijk vaker.
De paardensport is 70 keer kleiner dan de voetbalsport, als het ook zo groot was als voetbal was dit ook dagelijkse kost bij de paardensport.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:20 schreef Samzz het volgende:
Nu alleen nog even uitleggen welke tak van de paardensport mensen dusdanig tot waanzin drijft dat ze het nodig vinden steden kort en klein te slaan, Remco
Nee hoor. Men is in de paardensport heel gewoon gebleven. (Ja, ik geloof het zelfquote:Op woensdag 24 november 2010 12:23 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
De paardensport is 70 keer kleiner dan de voetbalsport, als het ook zo groot was als voetbal was dit ook dagelijkse kost bij de paardensport.
Zijn er ook zoveel paardenfans als voetbalfans dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor. Men is in de paardensport heel gewoon gebleven. (Ja, ik geloof het zelf).
Er zijn meer toppaarden in Nederland dan er topvoetballers zijn
Het zal je verbazenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Zijn er ook zoveel paardenfans als voetbalfans dan?
Tuurlijk, ik ook. Alleen geef ik zoveel om Twente dat ik er altijd bij wil zijn, en dat ik bijna mijn gehele maandelijkse loon aan Twente uitgeef. (De rest gaat op aan bierquote:Op woensdag 24 november 2010 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zal je verbazenEr zijn ook mensen die meer dingen leuk vinden dan alleen voetbal of paarden
Jouw keusquote:Op woensdag 24 november 2010 12:34 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ook. Alleen geef ik zoveel om Twente dat ik er altijd bij wil zijn, en dat ik bijna mijn gehele maandelijkse loon aan Twente uitgeef. (De rest gaat op aan bier)
Trouwens, 7 december enschede stadje?
laat ik het hier op houden: als een serieuze reactie van mij op een niet-serieuze post van jou door jou beschouwd wordt als dat ik op de kast zit, dan moet je dat lekker doen...quote:
goed puntquote:Op woensdag 24 november 2010 12:23 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
De paardensport is 70 keer kleiner dan de voetbalsport, als het ook zo groot was als voetbal was dit ook dagelijkse kost bij de paardensport.
ik heb wel geld, maar geen geld er voor over om naar Milaan te gaanquote:Op woensdag 24 november 2010 12:24 schreef FCTVCF het volgende:
Wat een kutzooi trouwens, heb geen geld om naar Milaan te gaan![]()
3e uitwedstrijd die ik voor de TV ga kijkenZaterdag wel naar NEC-uit, jij ook toevallig REmco?
vroeger was het voetbal ook veel minder asociaal...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor. Men is in de paardensport heel gewoon gebleven. (Ja, ik geloof het zelf).
Er zijn meer toppaarden in Nederland dan er topvoetballers zijn
BAM!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Zijn er ook zoveel paardenfans als voetbalfans dan?
en toch geloof ik niet dat de paardensport qua fan-aantal ook maar in de buurt komt van voetbalquote:Op woensdag 24 november 2010 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zal je verbazenEr zijn ook mensen die meer dingen leuk vinden dan alleen voetbal of paarden
Rallysportquote:Op woensdag 24 november 2010 12:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Honkbal![]()
Ijshockey![]()
American Football![]()
F1
En een goeiemiddag allentesaam
Je manier van antwoorden zegt mij genoegquote:Op woensdag 24 november 2010 12:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
laat ik het hier op houden: als een serieuze reactie van mij op een niet-serieuze post van jou door jou beschouwd wordt als dat ik op de kast zit, dan moet je dat lekker doen...
[..]
goed punt
[..]
ik heb wel geld, maar geen geld er voor over om naar Milaan te gaanzaterdag NEC uit wordt hem ook niet, heb laat op de middag nog een wedstrijd...
[..]
vroeger was het voetbal ook veel minder asociaal...
[..]
BAM!
[..]
en toch geloof ik niet dat de paardensport qua fan-aantal ook maar in de buurt komt van voetbal
FragranceX?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:38 schreef Redbaron het volgende:
Mijn nieuwe geurtjes zijn verzonden
quote:
hiermee zeg je volgens mij dat je mijn manier van antwoorden beter kunt interpreteren dan ikzelfquote:Op woensdag 24 november 2010 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je manier van antwoorden zegt mij genoeg
Oh luchtverfrisser dusquote:Op woensdag 24 november 2010 12:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
neen, Poppy Jasmin voor in de auto/vrachtwaggel
Nee, dat ik snap wat je bedoelt en het mijn vermoeden alleen maar bevestigdquote:Op woensdag 24 november 2010 12:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
[..]
hiermee zeg je volgens mij dat je mijn manier van antwoorden beter kunt interpreteren dan ikzelf
ALLEMAAL LEUGENS!quote:Op woensdag 24 november 2010 13:01 schreef Intelligence het volgende:
Remco, op VWF zegt die gast dat het een 6N2 was met zwart hart ... klinkt toch echt als jou auto
@ Samzz, paardevolk gewoon? Ga eens naar Boekelo Eventing ofzo, wat een achterbaks uit de hoogte kakvolk loopt daar rond...
Paardewereldje gebeuren ook genoeg dingen die niet door de beugel kunnen
Springbalkjes betimmeren bijv met omgekeerde bierdopjes, zodat ie t wat beter voelt als ie m raakt, paard van tegenstander een mars voeren voor een dopingcontrole, mars schijnt false positive te veroorzaken bij paarden... en zo kan ik nog wel ff door gaan met dit soort praktijken, ken er genoeg.
en toch ben ik gisterenavond niet in Hengelo geweestquote:Op woensdag 24 november 2010 13:01 schreef Intelligence het volgende:
Remco, op VWF zegt die gast dat het een 6N2 was met zwart hart ... klinkt toch echt als jou auto
Ghallo goedemiddag u spreken met Ali osram uit arnhemquote:
Wat een linkmiechel.quote:José Mourinho ontkende na afloop dat er sprake was van opzet en legde de schuld naar bij de Schotse arbiter Craig Thomson. "Ik sprak tijdens de wedstrijd met zoveel van mijn spelers, niet alleen met Alonso.''
"Ik denk dat er totaal geen noodzaak was om in de slotfase met rode kaarten te gaan zwaaien. De wedstrijd was namelijk bij die 4-0 stand al lang en breed beslist. Natuurlijk zijn we al groepswinnaar, maar ik wil over twee weken gewoon van Auxerre winnen", aldus Mourinho.
precies, net als op de plaatjes die Robin posttequote:Op woensdag 24 november 2010 13:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat een linkmiechel.![]()
Met 4-0 voorsprong hoef je toch ook geen tijd te rekken.
En het valt ook niet op dat de 1 naar de keeper loopt en die weer naar een speler en die dan rood krijgt.
quote:Op woensdag 24 november 2010 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Redbaron en FCTVCF; http://www.nu.nl/sport/23(...)de-kaarten-real.html
Ja gewoon die 2e geel bij beide heren terugdraaien.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
![]()
was heul geen opzet in t spel...
En dan de FIFA die gaat bekijken of ze extra kunnen schorsen..Mooiste zou zijn die 2e kaart ongedaan te maken
Have funquote:Op woensdag 24 november 2010 13:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja gewoon die 2e geel bij beide heren terugdraaien.
Nu ga ik sporten
Voetbal en ijshockeyquote:Op woensdag 24 november 2010 12:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Honkbal![]()
Ijshockey![]()
American Football![]()
K1
En een goeiemiddag allentesaam
lekkere hap uit je bammetjes genomen jah?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn lunch weer gesuarezd (lees; gegeten )
Jepquote:Op woensdag 24 november 2010 14:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lekkere hap uit je bammetjes genomen jah?
Wat kunnen ze andersquote:Op woensdag 24 november 2010 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
Machiel
hoorde net op het journaal dat Ajax de 7 wedstrijden schorsing voor Suárez heeft geaccepteerd
weinig natuurlijkquote:
Ik zou 'm schorsen voor het levenquote:Op woensdag 24 november 2010 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weinig natuurlijkmaar het blijft veel, 7 wedstrijden; al vind ik het niet meer dan logisch en terecht, hij had ook nog een voorwaardelijke periode staan van de JC-schaal...
San
ik denk niet dat Ajax dat zal accepterenquote:Op woensdag 24 november 2010 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou 'm schorsen voor het leven
Hi
Schijt aan Ajaxquote:Op woensdag 24 november 2010 15:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk niet dat Ajax dat zal accepteren
en hoe is het je eigenlijk?
een SAA-leven; Schijt Aan Ajaxquote:Op woensdag 24 november 2010 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schijt aan AjaxJuist daarom al schorsen voor het leven.
Met mij prima, met jou?
Meubels kijkenquote:Op woensdag 24 november 2010 15:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een SAA-leven; Schijt Aan Ajax![]()
met mij ook prima, aanvraag voor de starterslening is de deur uit, nu afwachten... vrijdag nog weer wat meubels kijken
nou, na vrijdag en zaterdag stop ik er toch echt mee; anders kan ik helemaal geen keuze meer maken, dan heb ik teveel leuke dingen gezienquote:
Allemaal kopenquote:Op woensdag 24 november 2010 15:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou, na vrijdag en zaterdag stop ik er toch echt mee; anders kan ik helemaal geen keuze meer maken, dan heb ik teveel leuke dingen gezien
6 hoekbanken, 10 stoelen, 3 bedden, 5 salontafels en 4 eetkamertafels is toch echt wat veelquote:
Bedden moet je niet te lang over doen. Gewoon naar Richter en een goede boxspring uitzoekenquote:Op woensdag 24 november 2010 15:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
6 hoekbanken, 10 stoelen, 3 bedden, 5 salontafels en 4 eetkamertafels is toch echt wat veel
ik wil een ledikant, geen boxspringquote:Op woensdag 24 november 2010 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedden moet je niet te lang over doen. Gewoon naar Richter en een goede boxspring uitzoeken
en terecht !quote:Op woensdag 24 november 2010 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
Machiel
hoorde net op het journaal dat Ajax de 7 wedstrijden schorsing voor Suárez heeft geaccepteerd
Een ledikant? Je bent toch geen babyquote:Op woensdag 24 november 2010 15:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik wil een ledikant, geen boxspringen heb er al 1 uitgezocht, vrijdag na school ff vragen wat die kost is 180x200 en inclusief nachtkastjes...
blijkbaar heet een 'normaal' 2-persoonsbed een ledikant, wist ik ook nietquote:Op woensdag 24 november 2010 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een ledikant? Je bent toch geen baby
Serieusquote:Op woensdag 24 november 2010 15:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
blijkbaar heet een 'normaal' 2-persoonsbed een ledikant, wist ik ook niet
Theorie heb je al toch ?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
29 december TTT,
12 januari afrijden
nee, ik kwam er dus ook zaterdag achterquote:Op woensdag 24 november 2010 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
SerieusNooit geweten
Maar dan nog, echt, er zijn geen betere bedden op de wereld dan boxsprings
hopen dat het niet sneeuwtquote:Op woensdag 24 november 2010 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
29 december TTT,
12 januari afrijden
Hoe kan dat nouquote:Op woensdag 24 november 2010 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, ik kwam er dus ook zaterdag achteren boxsprings is niet mijn ding, vind het er niet mooi uitzien en vind het ook niet fijn liggen...
[..]
hopen dat het niet sneeuwt
Gewoon goed leren, is helemaal niet zo moeilijkquote:
TTT ben ik het mee eens. Maar ik hoefde met mijn examen door de TTT geen bijzondere verrichtingen meer te doenquote:Op woensdag 24 november 2010 15:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Gewoon goed leren, is helemaal niet zo moeilijk
TTT is geldverspilling al zeg ik het zelf.. Speciale verrichtingen moet je toch ook gewoon in het verkeer doen?
Maar mooi dat t al zo snel kan dan ja
i don't know, is voor iedereen anders denk ikquote:
precies, dat was wel handigquote:Op woensdag 24 november 2010 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
TTT ben ik het mee eens. Maar ik hoefde met mijn examen door de TTT geen bijzondere verrichtingen meer te doen
bij mij toen ook, wel makkelijk om te merken hoe zo'n praktijkexamen nou gaatquote:
moiquote:
zo kun je het ook zien jah, de post van Justin en de quote ervan door David Marko had ik als 1 meegeteldquote:
Bakker dicht op woensdag? Since whenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:09 schreef 100% Tukker het volgende:
...en daar sta je dan voor een dichte deur bij de meubelwinkelt in Glanerbrugt... woensdag gesloten...
Had je moeten wetenquote:Op woensdag 24 november 2010 16:12 schreef Samzz het volgende:
Oh, dat had ik kunnen weten natuurlijk.
Nee, Jacky's Place...quote:Op woensdag 24 november 2010 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bakker dicht op woensdag? Since when
Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 24 november 2010 16:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, Jacky's Place...
Volgende keer eerst maar even op de website kijken...
He getver.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Klein winkeltje aan de Euregioweg voor glimmend woonwagenmeubilair...
Lijkt een beetje op Ierse folkquote:
Hoi As.quote:
?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:59 schreef haakon het volgende:
[..]
Hahaaaa Remco krijgt het ook al door
hier ookquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 16:59 schreef haakon het volgende:
[..]
Hahaaaa Remco krijgt het ook al door
i.p.v. vragen "alles goed?" vroeg ik "GTP?"quote:
Lekker he, naar huis toe gaanquote:Op woensdag 24 november 2010 17:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier ookde woensdag is weer voorbij, sluit nu af en ga naar huis
[..]
[..]
i.p.v. vragen "alles goed?" vroeg ik "GTP?"
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:04 schreef Under_Score het volgende:
heb de sneeuwbandjes al gemonteerd![]()
dat was ik, tijdens het monterenquote:
Ja twijfelachtig nog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:44 schreef ACT-F het volgende:
Volgens mijn glazen bol gaat het in ieder geval a.s. maandag sneeuwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Wat bij jou in de straat?quote:
Wil je mee etenquote:Op woensdag 24 november 2010 17:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Daar sta je dan, op Almelo de Riet
Mooi station tochquote:Op woensdag 24 november 2010 17:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Daar sta je dan, op Almelo de Riet
Broodje bamischijf pindaquote:Op woensdag 24 november 2010 17:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Broodje bamischijf pinda David.Bij die snackbar
whaaaaaaa waarom klikte ikquote:Op woensdag 24 november 2010 17:55 schreef Assiej het volgende:
@Bas,
ik heb de ultieme vrouw voor je gevonden
Godverdecholera ik heb net me eten op! Dat wil ik nog even binnen houden!quote:Op woensdag 24 november 2010 17:55 schreef Assiej het volgende:
@Bas,
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:44 schreef ACT-F het volgende:
Volgens mijn glazen bol gaat het in ieder geval a.s. maandag sneeuwen
Hier sneeuwt ie van jou nu ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Ja van die snackbar daar bij station de rietquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 17:55 schreef Assiej het volgende:
@Bas,
och och ik post ook een keer watquote:Op woensdag 24 november 2010 18:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik pleit voor een ban voor Astrid
Astridquote:Op woensdag 24 november 2010 18:03 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja ik zag het, heb je die draden tussen haar anus gezien?
Maak een topic dan waarin je dat plaatje zet. Dan ben je zo weg voor een week denk ik.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 18:03 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja ik zag het, heb je die draden tussen haar anus gezien?
Dit.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maak een topic dan waarin je dat plaatje zet. Dan ben je zo weg voor een week denk ik.
Net zoals tubgirl en goatse enzo.
Ik heb je niet gevraagt om te klikken hoor ?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maak een topic dan waarin je dat plaatje zet. Dan ben je zo weg voor een week denk ik.
Als je echt zo simpel denktquote:Op woensdag 24 november 2010 18:04 schreef Assiej het volgende:
En ik maar denken dat de meesten mannen het motto hadden ' Als er maar een gat heeft '
dat motto hebben zelfs de grootste boeren bij mij in de fabriek nietquote:Op woensdag 24 november 2010 18:04 schreef Assiej het volgende:
En ik maar denken dat de meesten mannen het motto hadden ' Als er maar een gat heeft '
*Gaat teleurgesteld in een hoekje zittenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:05 schreef omearos het volgende:
[..]
dat motto hebben zelfs de grootste boeren bij mij in de fabriek niet
Doeiquote:Op woensdag 24 november 2010 18:06 schreef Assiej het volgende:
[..]
*Gaat teleurgesteld in een hoekje zitten
ach, wees blij, valt het blijkbaar toch nog mee met de mannenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:06 schreef Assiej het volgende:
[..]
*Gaat teleurgesteld in een hoekje zitten
Hej das helemaal waar!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:08 schreef omearos het volgende:
[..]
ach, wees blij, valt het blijkbaar toch nog mee met de mannen
Yes! Mijn doel is bereiktquote:Op woensdag 24 november 2010 18:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
* Harde porno fantasieën over assie zijn spontaan verdampt
Ff proberen dan maarquote:Op woensdag 24 november 2010 18:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
lopen wel leuke jongens, vooral in de zomer (vakantiekrachten) en die komen dan spontaan allemaal roken of lunchen op mijn afdeling, want daar lopen bijna alle vrouwelijke vakantiekrachtenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hej das helemaal waar!
Nog leuke boertjes over dan?
Ik vond het nog wel een fascinerend kleurenscalaquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 18:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
* Harde porno fantasieën over assie zijn spontaan verdampt
ben benieuwdquote:
eensch!quote:Op woensdag 24 november 2010 18:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik pleit voor een ban voor Astrid
Rokenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:11 schreef omearos het volgende:
[..]
lopen wel leuke jongens, vooral in de zomer (vakantiekrachten) en die komen dan spontaan allemaal roken of lunchen op mijn afdeling, want daar lopen bijna alle vrouwelijke vakantiekrachten
daar gebruik ik ethanol voor.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar maak ik gladde oppervlakken streeploos mee schoon
ik zou hem alleen niet drinkenquote:
Verdund is het prima te pruimenquote:
en giftigquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 18:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Verdund is het prima te pruimen![]()
Een agent vroeg mij een keer of alcohol had gedronken. Nee zeg ik, is me iets te sterk, ik hou het liever bij bier
hmm, in de war met methanol.quote:
Ethanol is inderdaad een gif, maar in kleine hoeveelheden prima te doen. Waar ik niet aan zou beginnen is methanolquote:
^quote:Op woensdag 24 november 2010 18:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Huh, ik kan niet meer posten vanaf m'n telefoon
Dus ik blazen. Verschijnt er een "P". P van Pils, dat ding heeft gelijk!quote:
Hoe weet je dan dat je met je telefoon niet meer kan posten?quote:
Omdat ik het probeerde?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat je met je telefoon niet meer kan posten?
Waarom wil je met je telefoon posten als je een laptop hebt waarmee je dat kan doen?quote:
Wat vraag jij veelquote:Op woensdag 24 november 2010 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wil je met je telefoon posten als je een laptop hebt waarmee je dat kan doen?
Omdat ik in de trein ineens niet meer kon postenquote:
Ik snap hetquote:Op woensdag 24 november 2010 18:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat ik in de trein ineens niet meer kon posten
Was al bang dat ik geband was
Brave Hendriks worden niet gebandquote:Op woensdag 24 november 2010 18:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Omdat ik in de trein ineens niet meer kon posten
Was al bang dat ik geband was
Wie lange dauert es bis sie ihre banaan bekomt?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ich habe eine Banaananfrage gemacht ne
Drei Wochenquote:Op woensdag 24 november 2010 18:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wie lange dauert es bis sie ihre banaan bekomt?
Ik word hier nog niets wijzer vanquote:Op woensdag 24 november 2010 18:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja. Da's een verkapte banaanvraag
Je was het er mee eens man.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik word hier nog niets wijzer van
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 24 november 2010 18:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar trouwens Assiej. De volgende keer als je naaktfotos van jezelf maakt zet ze dan gewoon in KPD en niet op een speciale website.
Ik las banaan-vraagquote:Op woensdag 24 november 2010 18:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je was het er mee eens man.
quote:Op woensdag 24 november 2010 18:59 schreef Netsplitter het volgende:
haakon & Assiej: Sint is geschokt door dat plaatje, dus geen rijm voor jullie. Wel 48 uur.
dat stond er ookquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ich habe eine Banaananfrage gemacht ne
Waar?quote:
Ik moest serieus bijna kotsenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
Nicole heeft Machiel en Astrid laten bannen?
en was dat plaatje zo ranzig dan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |