nee, dan hadden ze een onderzoek ingesteldquote:Op woensdag 24 november 2010 09:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, en dan ook nog tegen 2 paupertegenstanders
Als Ajax nu tegen Twente, Grunn, PSV had moeten voetballen haddden ze vast en zeker even gewacht met schorsenBegrijpelijk maar hypocriet.
Selmaquote:
quote:vanavond 19:15,
kwam langs rijden bij de ROC van twente aan de gieterij (hengelo)..
een zwarte (of andere donkere kleur) verlaagde polo 6n2 met volgens mij bbs rm/rsen er nog onder...
zag er in ieder geval strak uit.. :tu:
reed 2 autos achter je..
iemand van hier???
dank!quote:
wie is Mallah?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:36 schreef haakon het volgende:
net tussenpresentatie gehad voor Mallah
Wat een dikke mongool is dat zeg.
Selmaquote:
geen dankquote:Op woensdag 24 november 2010 10:42 schreef Mdrop het volgende:
Een fatsoenlijke TT, voelt als een bevrijding.
@Remco; Telt een KNVB schorsing niet in de beker?
Henrikequote:
Patrick! Nee, gisteren hele avond thuis geweest, en de auto ookquote:Op woensdag 24 november 2010 11:12 schreef Intelligence het volgende:
Remco! Reed jij gister rond 19:00 bij t nieuwe ROC?
waar heb je dat gepost? en heb je nog iets van de nummerplaat onthouden misschien?quote:
misschien ben je dus wel gefopt door een 6N-bezitterquote:Op woensdag 24 november 2010 11:19 schreef Intelligence het volgende:
Ik heb t niet gepost, iemand anders @ VWForum in t Twente gespot topic
Er is ook elke zondag een 6N bij ons met RM's eronder, verlaagd, dus dat kan m ook zijn, heeft dacht ik ook 6N2 achterlichten
niet dat ik weetquote:Op woensdag 24 november 2010 11:22 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Wouter; net een Nick van van Berg op 3FM, die ging vandaag 5 huizen bekijken... toevallig familie?
daar dacht ik vanmorgen dus ook aan, dat er iemand met de keeper aan het praten was... die even later met z'n verdediging babbeldequote:Op woensdag 24 november 2010 11:47 schreef FCTVCF het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zou ook bestraft moeten worden onder de noemer Spelbederfquote:Op woensdag 24 november 2010 12:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar dacht ik vanmorgen dus ook aan, dat er iemand met de keeper aan het praten was... die even later met z'n verdediging babbeldeen Mourinho maar zeggen dat hij die opzettelijke gele/rode kaarten niet waardeert
Niet mee eens, zolang de regels zo achterlijk zijn dat je er gebruik van kunt maken hoef je dit de spelers/trainers niet aan te rekenen.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dit zou ook bestraft moeten worden onder de noemer Spelbederf
op welke regels m.b.t. gele/rode kaarten en schorsingen doel je dan?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:06 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Niet mee eens, zolang de regels zo achterlijk zijn dat je er gebruik van kunt maken hoef je dit de spelers/trainers niet aan te rekenen.
Dat je gele kaarten meeneemt naar de volgende ronde, hierdoor krijg je gewoon dat je dan liever die 6e wedstrijd maar niet speelt, en geen gele kaart heb in de knock out.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op welke regels m.b.t. gele/rode kaarten en schorsingen doel je dan?
Ja ze bestraffen het ookquote:Op woensdag 24 november 2010 12:13 schreef Redbaron het volgende:
Ik vond het op deze manier spelbederf![]()
en wat mij betreft mogen ze dat ook bestraffen
jah, zo'n regel nodigt inderdaad uit tot slimme overtredingen makenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:12 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Dat je gele kaarten meeneemt naar de volgende ronde, hierdoor krijg je gewoon dat je dan liever die 6e wedstrijd maar niet speelt, en geen gele kaart heb in de knock out.
Dit is al heel vaak gebeurd hoor, maar dan meestal met een slimme overtreding op het middenveld en niet 2 keer over heel duidelijk tijd rekken
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:13 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Ja ze bestraffen het ookMet een gele kaart en dat willen ze juist.
schaf paardrijden dan ook gelijk af...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:16 schreef Samzz het volgende:
Beter schaffen we voetbal gewoon afKomt alleen maar narigheid van
iemand bestraffen door hem de gele kaart, waarmee zijn tijdrekken is bestraft, gewoon kwijt te schelden; hoe geniaal zou dat zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 12:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
![]()
Gewoon een extra wedstrijd schorsen...
of die gele kaart terugdraaien waardoor het voor niets is geweest
Voetbalquote:Op woensdag 24 november 2010 12:16 schreef Samzz het volgende:
Beter schaffen we voetbal gewoon afKomt alleen maar narigheid van
ik was vergeten mijn PI aan te passen, sorry...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:20 schreef Samzz het volgende:
En de eerste zit alweer op de kast
Het is zó makkelijk
Het zou me niks verbazen. Het gebeurt je namelijk vaker.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was vergeten mijn PI aan te passen, sorry...
denken dat mensen met 1 zo'n post al op de kast zitten
dat ik snel op de kast zit?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen. Het gebeurt je namelijk vaker.
De paardensport is 70 keer kleiner dan de voetbalsport, als het ook zo groot was als voetbal was dit ook dagelijkse kost bij de paardensport.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:20 schreef Samzz het volgende:
Nu alleen nog even uitleggen welke tak van de paardensport mensen dusdanig tot waanzin drijft dat ze het nodig vinden steden kort en klein te slaan, Remco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |