abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_89081734

Play

Farmville is hét spel van Facebook waarbij je je eigen farm kan aanmaken om er vervolgens veel verschillende crops op te planten, het naar je eigen smaak in te richten én ook nog eens bomen en dieren kan oogsten.


XP - Je krijgt voor het aankopen van bepaalde items een hoeveelheid XP.
Deze XP heb je nodig om te kunnen levelen. In totaal zijn er 90 levels.

Ribbons - Je kan verschillende ribbons halen, door bepaalde hoeveelheden te voltooien.
Hieronder valt bijvoorbeeld: 50 buren toevoegen aan je farm, of zoveel soorten bomen te oogsten.
Op het moment zijn er 37 ribbons, maar er zullen er vast nog wel een aantal bij komen.

Masterys - De mastery kan je zien in de Market, dat is het balkje onder de crops hun foto en die 3 sterren.
Als je met je muis op dat balkje gaat staan krijg je te zien hoeveel je van die soort moet oogsten om dan de eerste mastery ster te halen. Je kan ook zien hoe ver je bent, die balk wordt langzamerhand blauw.
Als je een ster hebt gehaald krijg je een hoeveelheid xp.

Bushels - Als je gewassen oogst kun je bushels van dat gewas krijgen. Voor 30.000 coins kun je een marktkraampje kopen waarin je je bushels voor een bepaalde tijd kunt aanbieden. Als anderen een bushel van je kopen kun als beloning kiezen uit coins, XP of fuel. Zelf kun je ook bushels van anderen pakken, dit kost je (vooralsnog) niets. Als je bij voorbeeld grapes oogst en net voor het oogsten een grape bushel activeert dan krijg je dubbele masterypunten. Ook zijn bushels nodig om producten te produceren in je crafting building, lees hier meer over bij "goods".

Goods - Goods zijn producten die je in kunt leveren voor fuel, hoe hoger het level van het product hoe meer fuel het oplevert. In een crafting building, dat kan een bakkerij een wijnboerderij of een spa zijn, kun je goods maken om ze daarna te verkopen aan je buren. Goods maak je van verschillende bushels die je bij je buren kunt pakken, elk product heeft andere bushels nodig. Elke keer als je een product maakt of verkoopt kan het een level omhoog gaan, dat houdt in dat ze duurder voor je buren zijn om ze te kopen maar ook dat ze meer fuel opleveren. Als een bepaalds aantal goods een level omhoog zijn gegaan kan je je crafting building upgraden met coins.

Co-op - Het samen boeren. Met een aantal mensen moet je zo snel mogelijk een opdracht voltooien voor een beloning in de vorm van xp en coins, en daarnaast een aparte beloning bij het behalen van een gouden medaille. Je kan Co-ops joinen via de wall of via de co-op knop in het spel zelf. Voor meer info: klik hier.


De Dairy Farm - Deze stal is bedoeld voor koeien, en heeft ruimte voor 20 koeien. Als je er een stier bij plaatst heb je kans op kalfjes. De kalfjes kunnen overigens NIET in de Dairy Farm.

De Chicken Coop - Deze opslag is bedoeld voor kippen, en heeft ruimte voor 20 kippen.
Sinds kort is deze opslag ook uit te breiden tot een opslag van 60 kippen. Deze stal heeft ruimte voor 20 kippen, van allerlei soorten. Het voordeel van deze stal is dat het eieren kan produceren. Als je een ei weet te produceren uit je Chicken Coop kan je deze posten op je startpagina. Iedereen die een ei open maakt, kan allerlei verschillende cadeautjes krijgen.

Horse Stable - Deze stal is bedoeld voor paarden, en heeft ruimte voor 20 paarden. Sinds kort is hij in stappen uit te breiden naar ruimte voor 40 paarden. Bij het oogsten van deze stal maak je kans op verschillende bonussen. Als je een stallion in je stal zet (via de feed) dan heb je kans op een veulentje. Het leuke aan deze stal is dat je hem zelf moet opbouwen. Je moet 50 items verzamelen om de stal compleet te krijgen en te kunnen gebruiken voor je paarden. Via hulp van vrienden kan je je stal zo snel mogelijk af maken.

Deze 50 items zijn opgedeeld in de volgende categoriën:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Harness
- Horseshoe

De Nursery - Een speciale stal voor kalfjes en veulens. De Nursery is net als de Horse Stable een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Blanket
- Bottle

Je kalfjes en veulens kunnen opgroeien in de Nursery tot volwassen beesten die je dan weer in je Dairy Farm of Horse Stable kunt zetten Als je in de Nursery kijkt en met je muis over de verschillende beesten gaat kun je zien waarin ze opgroeien. Want ze veranderen niet per definitie in een volwassen versie van hun soort. Je moet het volgroeide jong wel vervangen voor een nieuw exemplaar.

De Beehive - Je kunt nu ook bijen verzamelen in de daarvoor bestemde Beehive, deze wordt steeds groter naarmate er meer bijen in zitten. Ook de Beehive is een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de categoriën:
- Smoker
- Bees wax
- Wooden board
- Brick
- Nail

Om de bijen te kunnen verzamelen in je Beehive moet je eerst een "Queen Bee" vinden, deze kun je vinden tijdens het fertilizen van land van je buren óf bij het oogsten van bloemen op je eigen farm. De bijen zelf kun je krijgen door gifts van je buren of door ze te kopen van FC. Het nut van de bijen is dat je pollinated seeds (bestuivde zaden) krijgt van crops die gefertilized zijn. Ze zorgen ervoor dat je Pollinated crops krijgt in je market waarmee je een grotere kans krijgt dat je meer bushels bij het oogsten van die crops vind.

De Pigpen - Sinds kort is het mogelijk om je varkens onderdak te geven in dit hok, in totaal is er ruimte voor 20 varkens. Ook de Pigpen is een verzamelgebouw waarvoor je ditmaal maar 30 items moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de volgende 3 categoriën:
- Brick
- Nail
- Wooden board

De Garage- Je kunt hier niet alleen al je voertuigen kwijt maar je kunt ze hierin ook nog eens upgraden! Door vehicle parts (die je kan krijgen als gifts van buren) toe te voegen aan je voertuig kun je ervoor zorgen dat ze over een groter stuk land hun werk doen, stel je tractor kan 2x2 ploegen en je upgrade hem één keer dan kan hij 2x3 ploegen! De maximale grote dat je je voertuig kan laten ploegen is 9x9. Vanaf level 20 kun je de garage in de farmers market kopen voor 50.000 coins, daarna moet je nog eens 30 items verzamelen om hem op te kunnen bouwen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Storage Cellar - Dit is een opslagplaats die weinig plaats in beslag neemt maar die ervoor zorgt dat je tot maarliefst 500 spullen kan opslaan. Hier moet je natuurlijk wel iets voor doen. Door shovels toe te voegen vergroot je het aantal spullen die je kwijt kan, elke shovel zorgt voor 1 plekje ruimte meer. Het leuke is dat je ook prijzen kan claimen met je shovels, zo kun je bijv. voor 60 shovels een miner sheep claimen en voor 200 shovels een antique tractor!


FarmVille Calculator
FarmVille Wiki
FarmVille Freak
Hoeveel moet ik planten voor ik een mastery haal?


Wanneer je level 10 bereikt kan je collections verzamelen. Onderdelen hiervoor vind je bij vrienden of op je eigen farm. Zodra je een collection compleet hebt kan je deze op je prikbord of op het forum plaatsen zodat anderen hier weer een collectible door krijgen.
Complete Handleiding
Uitleg Firefox
Uitleg Chrome
Uitleg Internet Explorer


Als buren kan je elkaar gifts sturen. Wil je een gift versturen die niet in je lijstje staat?
Gebruik dan deze handleiding.

FOK!kers op farmville:

! Je wordt vriendelijk verzocht bij het toevoegen van een van deze personen erbij te vermelden dat je van FOK! bent en/of dat het voor FV is !

Buurvrouw_Rietman
Cat22
DjFrodo
Gateway
Hara
just me
koei
Krioro
liesje1979
Maranelloot
Morrisz
NelisZ
Nizno
Lienzz
Lorteti
Peekies
Pindanoot
Pisces29
ry4life
sbientje
Sjowhan
Solique
TJV
Tombolafan
Trainfreak

Wel meespelen maar niet al je gegevens blootgeven?
Hier kun je tips over de privacy settings voor Facebook en Farmville vinden.


Deze OP is hier te vinden.
pi_89081735
Kunnen jullie allemaal even naar het oude topic kijken, naam mijn linkjes? Of die werken.

Het zijn wat eieren, bomen, en nog wat ander spul. :)
pi_89081901
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 06:03 schreef hemelsblauw het volgende:
Kunnen jullie allemaal even naar het oude topic kijken, naam mijn linkjes? Of die werken.

Het zijn wat eieren, bomen, en nog wat ander spul. :)
Ik heb je blood orange tree. dankje.
  Redactie Sport woensdag 24 november 2010 @ 08:28:26 #4
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_89082470
Ik ben bezig met mijn 4e orchard dus alle nails, wooden boards en bricks zijn welkom.

Watering cans natuurlijk ook. O-)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_89082557
wie zei nou dat je alle gifts in 1 keer kon accepteren ofzo? hoe dan? :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Redactie Sport woensdag 24 november 2010 @ 08:34:36 #6
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_89082569
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 08:33 schreef sbientje het volgende:
wie zei nou dat je alle gifts in 1 keer kon accepteren ofzo? hoe dan? :D
Ja zo'n schermpje kreeg ik gisteren ook, maar ik weet niet hoe ik die nou weer kan krijgen :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_89082784
er is weer een nieuwe tijdelijke collectie :') met sneeuwballen enzo
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89083676
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 08:33 schreef sbientje het volgende:
wie zei nou dat je alle gifts in 1 keer kon accepteren ofzo? hoe dan? :D
Toevallig vond ik gisteren een add-in voor Google Chrome genaamd FV Extender.
Daar zit een functie in om alles te accepteren.
Link en er staat een filmpje hoe het werkt. :)
pi_89083806
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 09:24 schreef sandermans het volgende:

[..]

Toevallig vond ik gisteren een add-in voor Google Chrome genaamd FV Extender.
Daar zit een functie in om alles te accepteren.
Link en er staat een filmpje hoe het werkt. :)
oh dat is handig. Ik gebruik alleen geen chrome :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89083862
quote:
Op woensdag 24 november 2010 08:33 schreef sbientje het volgende:
wie zei nou dat je alle gifts in 1 keer kon accepteren ofzo? hoe dan? :D
Niet alles in één keer, maar wel alle soorten in één keer. Dus klik en alle mystery gifts, klik alle special deliveries. Terwijl ik gisteren nog 30 keer moest klikken voor alles apart. Dus het is bij requests gewoon anders geworden sinds gisteren.

Ik had pas zo veel mooie bloemen en nu is alles weer droopy. Zo irritant.
pi_89083969
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 09:31 schreef hemelsblauw het volgende:

[..]

Niet alles in één keer, maar wel alle soorten in één keer. Dus klik en alle mystery gifts, klik alle special deliveries. Terwijl ik gisteren nog 30 keer moest klikken voor alles apart. Dus het is bij requests gewoon anders geworden sinds gisteren.

Ik had pas zo veel mooie bloemen en nu is alles weer droopy. Zo irritant.
oh, nou dat is bij mij niet hoor :D

haha moet je zo'n bloemenstalletje kopen en veel bloemen zaaien. Ik heb geen bloemen meer staan, stalletje heb ik ook weggedaan
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89084141
Bij mij kwam het toen die nieuwe market er was. Heb je die al
Wel?

Ja. Ik heb wel veel bloemen staan altijd. Maar spaar er nu veel op, en als alles droopy is en verwijderd zet ik deze keer in één keer nieuwe neer.
pi_89084482
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 09:42 schreef hemelsblauw het volgende:
Bij mij kwam het toen die nieuwe market er was. Heb je die al
Wel?

Ja. Ik heb wel veel bloemen staan altijd. Maar spaar er nu veel op, en als alles droopy is en verwijderd zet ik deze keer in één keer nieuwe neer.
jad ie wel
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89087315
Mijn vriend kan al een maand lang spullen accepteren op de nieuwe manier, bij mij kwam het gister pas voor het eerst op, echter geen idee hoe ik dat voor elkaar kreeg.
  woensdag 24 november 2010 @ 11:41:38 #15
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_89087973
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_89090725
quote:
Thank you, i've to the Indian laurel tree
  woensdag 24 november 2010 @ 13:11:03 #17
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_89091499
wat een lelijke market layout zeg :r
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 november 2010 @ 13:18:10 #18
163650 Greys
pi_89091766
Maar als je alle gifts in één keer accepteert, dan stuur je dus nooit een gift terug?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 24 november 2010 @ 13:24:45 #20
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89092040
Ik heb gegokt en de laatste bug meegenomen :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 november 2010 @ 13:25:08 #21
163650 Greys
pi_89092055
Ik heb de derde bug en het was een stick bug *O*
(Die had ik nog nodig :P )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 24 november 2010 @ 13:42:33 #23
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_89092825
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:18 schreef Greys het volgende:
Maar als je alle gifts in één keer accepteert, dan stuur je dus nooit een gift terug?
Geen idee, maar hoop het niet. Da's juist ook het "leuke" van het giften, het terugsturen en dus een bedankje sturen..
  † In Memoriam † woensdag 24 november 2010 @ 13:50:25 #24
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89093143
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 24 november 2010 @ 13:51:23 #25
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_89093172
Lees net dat er binnenkort (maar 't is geheel niet zeker wanneer :P) 28x28 komt :D.
Fijn O+.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 november 2010 @ 13:54:07 #26
163650 Greys
pi_89093301
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 24 november 2010 @ 13:56:52 #27
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_89093412
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:18 schreef Greys het volgende:
Maar als je alle gifts in één keer accepteert, dan stuur je dus nooit een gift terug?
Je kan er wel voor kiezen om iets terug te sturen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_89093455
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:54 schreef Greys het volgende:
Een sjaal
Heb het koud. :)

Ik kan jullie alleen maar iets sturen via een hele lijst. Kan nog steeds niet komen buurten. :(
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 november 2010 @ 14:00:20 #29
163650 Greys
pi_89093542
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:57 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Heb het koud. :)

Ik kan jullie alleen maar iets sturen via een hele lijst. Kan nog steeds niet komen buurten. :(
Zie je ons wel gewoon op de feed? Dus de dingen die wij 'aanbieden' zeg maar, kan je daar wel iets mee?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89093776
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:00 schreef Greys het volgende:

Zie je ons wel gewoon op de feed? Dus de dingen die wij 'aanbieden' zeg maar, kan je daar wel iets mee?
Ik zie jullie bij my neigbors boven in de rij. Op de startpagina ook ja, bij het cafe werkt het wel.
Alleen niet onderin de rij, zodat ik naar jullie farm toe kan.
Daarvoor moet ik dus via dat ((( bordje, waar ik kan "zien" wie er geweest is. Alleen staat daar geen naam bij en weet ik dus nog niet bij wie ik iets heb kunnen doen. :')
  woensdag 24 november 2010 @ 14:13:33 #31
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_89093992
Zie jou (ook) wel in het lijstje, maar zie je niet in het spel zelf; ik denk dat er sowieso een probleem is met de balk, want bij mij staan er namen door elkaar heen, en laden niet alle buurtjes.
Denk dus dat het daardoor komt dat je nog niemand ziet. Komt vanzelf ;)
pi_89094077
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:13 schreef Sjowhan het volgende:
Zie jou (ook) wel in het lijstje, maar zie je niet in het spel zelf; ik denk dat er sowieso een probleem is met de balk, want bij mij staan er namen door elkaar heen, en laden niet alle buurtjes.
Denk dus dat het daardoor komt dat je nog niemand ziet. Komt vanzelf ;)
Vind het gewoon raar dat twee personen wel altijd in die rij staan en de rest soms. Heel soms.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 november 2010 @ 14:25:49 #33
163650 Greys
pi_89094403
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:13 schreef Sjowhan het volgende:
Zie jou (ook) wel in het lijstje, maar zie je niet in het spel zelf; ik denk dat er sowieso een probleem is met de balk, want bij mij staan er namen door elkaar heen, en laden niet alle buurtjes.
Denk dus dat het daardoor komt dat je nog niemand ziet. Komt vanzelf ;)
Ja die namen die door elkaar staan heb ik ook idd. Al een week, minstens, geloof ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89094756
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:13 schreef Sjowhan het volgende:
Zie jou (ook) wel in het lijstje, maar zie je niet in het spel zelf; ik denk dat er sowieso een probleem is met de balk, want bij mij staan er namen door elkaar heen, en laden niet alle buurtjes.
Denk dus dat het daardoor komt dat je nog niemand ziet. Komt vanzelf ;)
dat is bij mij idd ook ja... als ik erop kom dan staat er vanaf level 65 en later komt de rest er dan bij en dan staan alle namen (tot level 65) door elkaar/over elkaar
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 november 2010 @ 14:39:55 #35
163650 Greys
pi_89094939
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 24 november 2010 @ 14:46:38 #36
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89095180
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
Wild cashew tree
die ruil ik in voor een rose pot
http://apps.facebook.com/(...)ObbLmP41nvSdg&ref=nf

[ Bericht 0% gewijzigd door just me op 24-11-2010 14:52:03 ]
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † woensdag 24 november 2010 @ 14:51:00 #37
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89095341
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Redactie Sport woensdag 24 november 2010 @ 14:57:13 #38
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_89095552
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_89096060
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 24 november 2010 @ 16:01:27 #40
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_89098126
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  woensdag 24 november 2010 @ 16:03:42 #41
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  woensdag 24 november 2010 @ 16:04:49 #42
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  woensdag 24 november 2010 @ 16:07:21 #43
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_89098772
quote:
Ik wilde verzenden, blijkt dat ik je niet (meer) als vriend heb :o
Dus ik heb je een verzoek verstuurd. Kon alleen geen beschrijving toevoegen...maar ik heet Mick ;)

quote:
White walnut! :D
  † In Memoriam † woensdag 24 november 2010 @ 16:25:45 #45
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89099209
Ik kan nergens meer het zelfbouw-pakket orchard vinden, wie weet waar ie te vinden is?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_89099265
quote:
5s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:25 schreef just me het volgende:
Ik kan nergens meer het zelfbouw-pakket orchard vinden, wie weet waar ie te vinden is?
bij buildings... het is even zoeken idd :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89099325
Waarom bouwt iedereen zoveel orchards? Wat heeft het voor nut boven arborists?
  † In Memoriam † woensdag 24 november 2010 @ 16:44:06 #48
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89100041
Ruimt lekker op, alle bomen bij elkaar!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_89100122
Een egel en een fontein met de mysterygame (36 Farmcash). :'(
  Redactie Sport woensdag 24 november 2010 @ 16:46:32 #50
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_89100141
quote:
11s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:28 schreef Peekies het volgende:
Waarom bouwt iedereen zoveel orchards? Wat heeft het voor nut boven arborists?
Mystery seedlings!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_89100791
Die baby bourbon turkeys groeien op tot gewoner kalkoenen :{ Wat heb je daar nou aan.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_89101604
Ik heb farmpjes gezien. Laat ik het maar FARM noemen. :D Wat een volle bakken.
pi_89101750
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † woensdag 24 november 2010 @ 17:28:44 #54
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89101871
Bloedsinasappelboom:
http://apps.facebook.com/(...)iMRrplKZyVoUi&ref=nf

nog bedankt, ik heb de orchard gevonden !

en the belted kalf heb ik :@
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_89102054
Ik ga Naser Alselawe eruit gooien, van level 196 naar 209 in een dag wordt me te gortig.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  woensdag 24 november 2010 @ 18:33:11 #56
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_89104208
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 17:34 schreef Kimbell het volgende:
Ik ga Naser Alselawe eruit gooien, van level 196 naar 209 in een dag wordt me te gortig.
Lol. Dat heb ik een paar maanden geleden al gedaan toen ze van 98 naar 110 vloog oid. On-mo-ge-lijk. Sowieso ken en heb ik maar een handvol mensen die boven de 100 zijn, dus als je daar dan opeens tussen staat valt dat wel op.

En een tip: Mensen die moeite hebben met de They of Mystery-Ribbon kunnen via de Thanksgiving Feast 'Harvest Surprises' redeemen voor 10 Dishes. Deze dozen tellen mee voor die Ribbon.

Was eerst alleen maar te krijgen door het kopen van Mystery Boxes van 16 FC per stuk dacht ik.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_89104727
quote:
Op woensdag 24 november 2010 17:00 schreef Kimbell het volgende:
Die baby bourbon turkeys groeien op tot gewoner kalkoenen :{ Wat heb je daar nou aan.
Neee! Worden ze groot? Nou ja..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89105184
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 18:45 schreef sbientje het volgende:

[..]

Neee! Worden ze groot? Nou ja..
Daar kwam ik ook al achter. :{ De volgende blijft gewoon baby bij mij. Dan maar zijn hele leven met een roze druppel bovenop zijn kop. :6
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † woensdag 24 november 2010 @ 19:14:49 #59
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89106010
zaailing die wel groot wil worden :)
http://apps.facebook.com/(...)Lb0mFTpokCUqV&ref=nf
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_89106441
Bedankt voor de tip Xebber. :)
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  † In Memoriam † woensdag 24 november 2010 @ 19:23:59 #61
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89106453
zaailing, in deze boomgaard staat een kauwgomballen boom maar ik weet niet wat voor zaadje het is!
http://apps.facebook.com/(...)Lb0mFTutnCUqV&ref=nf
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 november 2010 @ 19:27:19 #62
163650 Greys
pi_89106613
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89106621
Mn internet werkt weer _O_

Farmhands
Schots eitje
Seedling
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_89106728
Bedankt voor de 5000 coins Greys.

Ik gooi er nu wat harvest suprises op voor diegene die dat lintje nog moeten, wel snel zijn want ik denk niet dat ik de tijd heb om ze hier ook nog eens neer te zetten. Zullen ze wel weg zijn. ;)
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_89106755
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 november 2010 @ 19:35:44 #66
163650 Greys
pi_89106979
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 november 2010 @ 19:36:30 #67
163650 Greys
pi_89107022
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:27 schreef ry4life het volgende:
Mn internet werkt weer _O_

Farmhands
Heel blij met de Farmhands, dank je! Ik was er doorheen! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89107059
Hoe doen jullie dat hier met die linkjes trouwens? Passen jullie ze aan dat je ze alleen zelf kan zien zodat je de tijd hebt om ze erop te zetten?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 november 2010 @ 19:41:16 #69
163650 Greys
pi_89107244
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:37 schreef TJV het volgende:
Hoe doen jullie dat hier met die linkjes trouwens? Passen jullie ze aan dat je ze alleen zelf kan zien zodat je de tijd hebt om ze erop te zetten?
Hoe bedoel je? :)
Je klikt op 'Share' als je iets weg te geven hebt, dan kopieer je de link, daarna druk je op 'skip'.
Dus dan komt ie niet op de feed, maar alleen hier. Bedoel je dat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 november 2010 @ 19:47:56 #70
163650 Greys
pi_89107530
Gaan jullie die dishes allemaal inruilen voor dat schip?
Ik geloof dat ik dat hele schip niet hoef eigenlijk :D :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89107697
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? :)
Je klikt op 'Share' als je iets weg te geven hebt, dan kopieer je de link, daarna druk je op 'skip'.
Dus dan komt ie niet op de feed, maar alleen hier. Bedoel je dat?
Dat kan ook ja. Je kunt ook voordat je op Share klikt, op dat slotje ernaast klikken zodat je iets met bijvoorbeeld maar één persoon kan delen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_89107705
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
Gaan jullie die dishes allemaal inruilen voor dat schip?
Ik geloof dat ik dat hele schip niet hoef eigenlijk :D :@
Ik weet het nog niet, wil iig de kalkoen de fontein en het schaap.
Heeft iemand het schip al op zijn farm staan, wil weten hoe hij er uit ziet en hoer groot hij is :D
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_89108370
quote:
Op woensdag 24 november 2010 18:57 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Daar kwam ik ook al achter. :{ De volgende blijft gewoon baby bij mij. Dan maar zijn hele leven met een roze druppel bovenop zijn kop. :6
Potver! Dat vind ik niks.. Ik kan niet tegen die roze druppels :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89108841
Heb een kleine glitch gevonden mbt het accepteren van gifts.. weet niet of ie al bekend was?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 november 2010 @ 20:18:09 #75
163650 Greys
pi_89109027
Waar zit dat nieuwe menuutje in Farmville zelf dan? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89109079
Rechtsboven klikken op die rode Z.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  woensdag 24 november 2010 @ 20:21:54 #77
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_89109216
quote:
12s.gif Op woensdag 24 november 2010 18:33 schreef Xebber het volgende:

[..]

Lol. Dat heb ik een paar maanden geleden al gedaan toen ze van 98 naar 110 vloog oid. On-mo-ge-lijk. Sowieso ken en heb ik maar een handvol mensen die boven de 100 zijn, dus als je daar dan opeens tussen staat valt dat wel op.

En een tip: Mensen die moeite hebben met de They of Mystery-Ribbon kunnen via de Thanksgiving Feast 'Harvest Surprises' redeemen voor 10 Dishes. Deze dozen tellen mee voor die Ribbon.

Was eerst alleen maar te krijgen door het kopen van Mystery Boxes van 16 FC per stuk dacht ik.
Thanks, eindelijk een manier om die ribbon af te krijgen zonder FC te moeten kopen :)
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_89109295
Met die Z kom ik gewoon bij de facebook requests uit
You dream it, I live it.
  † In Memoriam † woensdag 24 november 2010 @ 20:28:25 #80
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89109578
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_89109999
Pfff, ik was aan het sparen voor die boot, met dishes. Blijkt die boot super lelijk te zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 november 2010 @ 20:41:56 #82
163650 Greys
pi_89110359
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:19 schreef TJV het volgende:
Rechtsboven klikken op die rode Z.
Die doet bij mij niets, die Z :) Of ik er nou één of dertien keer op klik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89110856
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Die doet bij mij niets, die Z :) Of ik er nou één of dertien keer op klik.
Raar :?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  woensdag 24 november 2010 @ 20:55:44 #85
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_89111147
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 november 2010 @ 21:26:24 #86
163650 Greys
pi_89113208
Ik heb zometeen 2 miljoen gespaard en twijfel of ik mijn farm nog zal uitbreiden qua grootte of dat ik het gewoon lekker zo laat :') Wat is verstandig? Doen jullie elke upgrade?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89113689
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
Ik heb zometeen 2 miljoen gespaard en twijfel of ik mijn farm nog zal uitbreiden qua grootte of dat ik het gewoon lekker zo laat :') Wat is verstandig? Doen jullie elke upgrade?
Ik zou upgraden. Dan komt het geld sneller binnen en je kunt er nog altijd voor kiezen om minder grond als akker te gebruiken maar gewoon te kneuteren op je farm. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89113763
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef hemelsblauw het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)iMRrqmR.HVoUi&ref=nf

Blood Orange Treeeee.
Hij was er nog! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89113882
You dream it, I live it.
pi_89114018
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef Meddo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoera, ik heb een brok kolen? :P

Wat moet ik daarmee? :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89114339
Dat is van de nieuwe sneeuw collectie :D
You dream it, I live it.
pi_89114633
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:41 schreef Meddo het volgende:
Dat is van de nieuwe sneeuw collectie :D
Ah, thanks! Daar heb ik idd ook al een handschoen van. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 november 2010 @ 21:47:05 #93
163650 Greys
pi_89114708
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik zou upgraden. Dan komt het geld sneller binnen en je kunt er nog altijd voor kiezen om minder grond als akker te gebruiken maar gewoon te kneuteren op je farm. O+
Ja da's waar!
Ik heb altijd het idee dat die twee lullige extra strookjes veldjes niet zoveel uitmaken qua geld.
En ik vind het altijd zo'n gekloot om die truus dan weer in haar hooibalen te krijgen _O-
Maar denk dat ik het toch maar doe idd. Het is de laatste upgrade stap geloof ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 24 november 2010 @ 21:47:51 #94
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89114755
quote:
2s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:30 schreef ry4life het volgende:
[ link | afbeelding ]
wow die was er nog *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_89114832
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja da's waar!
Ik heb altijd het idee dat die twee lullige extra strookjes veldjes niet zoveel uitmaken qua geld.
En ik vind het altijd zo'n gekloot om die truus dan weer in haar hooibalen te krijgen _O-
Maar denk dat ik het toch maar doe idd. Het is de laatste upgrade stap geloof ik.
26x26 en je bent meester. :Y

Nu je de veldjes inclusief gewas kunt verplaatsen is het een stuk minder gedoe om Truus tot de orde te roepen. :P
Als je buren er niet bijspringen. Eergisteren vond ik Hara tussen de balen! :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Sport woensdag 24 november 2010 @ 21:50:30 #96
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_89114962
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
Ik heb zometeen 2 miljoen gespaard en twijfel of ik mijn farm nog zal uitbreiden qua grootte of dat ik het gewoon lekker zo laat :') Wat is verstandig? Doen jullie elke upgrade?
Hoe spaar jij zo snel? :D Het schiet niet op hier en ik wil ook naar de 26x26.

Ik heb net al de laatste ster van mijn bakery gekocht, maar 1 miljoen sparen duurde al een eeuw. _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 november 2010 @ 21:53:57 #97
163650 Greys
pi_89115229
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:50 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Hoe spaar jij zo snel? :D Het schiet niet op hier en ik wil ook naar de 26x26.

Ik heb net al de laatste ster van mijn bakery gekocht, maar 1 miljoen sparen duurde al een eeuw. _O-
Snel? :D Ik vond het nog lang duren :P
Gewoon steeds een heel veld vol zaaien met spullen die veel centjes opleveren.
En veel collectibles sparen en collecties inruilen enzo. Braaf elke dag de dieren harvesten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 24 november 2010 @ 22:27:43 #98
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_89117570
Ik had 1.6 miljoen zo bij elkaar maar die laatste 400k duurde echt een aantal dagen :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_89117810
Hebben jullie op je farm zo een mega groot veld in het midden met plantjes en de gebouwen er om heen? Ik vind dat namelijk zo lelijk.
pi_89118051
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:31 schreef hemelsblauw het volgende:
Hebben jullie op je farm zo een mega groot veld in het midden met plantjes en de gebouwen er om heen? Ik vind dat namelijk zo lelijk.
ja :9~
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † woensdag 24 november 2010 @ 22:38:42 #101
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89118363
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:31 schreef hemelsblauw het volgende:
Hebben jullie op je farm zo een mega groot veld in het midden met plantjes en de gebouwen er om heen? Ik vind dat namelijk zo lelijk.
Dat is helemaal niet lelijk oO/
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Redactie Sport woensdag 24 november 2010 @ 22:39:23 #102
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_89118399
Ik verander iederee week van opstelling want ik vind alles lelijk staan. _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  † In Memoriam † woensdag 24 november 2010 @ 22:47:33 #103
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89118829
Zit er eentje hier naast me vol verbazing mee te rekenen dat ik in die 11 jaar dat ik fok "zit" 11 posts per dag heb gedaan :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_89118942
Ik vind het dus wel lelijk. Het is inderdaad lastig om een mooie boerderij te maken. Vooral door lelijke dingen als het kalkoenenhok. En door lelijke rare bomen. Oja en lelijke rare dieren zoals die stomme lama met een hoed.

Maarja, ik weet nu echt niet wat ik van mijn dishes moet kopen. Wat gaan jullie halen? Ik wilde eerst zo graag die boot. Maar nu ik die bij mn buren al heb gezien wil ik die niet meer.
pi_89119038
is er een nieuwe expansion, begrijp ik dat goed?
ik zie niks in m'n market helaas ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Redactie Sport woensdag 24 november 2010 @ 22:55:55 #106
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_89119257
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:49 schreef hemelsblauw het volgende:
Ik vind het dus wel lelijk. Het is inderdaad lastig om een mooie boerderij te maken. Vooral door lelijke dingen als het kalkoenenhok. En door lelijke rare bomen. Oja en lelijke rare dieren zoals die stomme lama met een hoed.

Maarja, ik weet nu echt niet wat ik van mijn dishes moet kopen. Wat gaan jullie halen? Ik wilde eerst zo graag die boot. Maar nu ik die bij mn buren al heb gezien wil ik die niet meer.
Ik wil die fontein en daarna ga ik alleen maar cadeautjes halen. :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 november 2010 @ 22:57:03 #107
163650 Greys
pi_89119318
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:51 schreef Mirjam het volgende:
is er een nieuwe expansion, begrijp ik dat goed?
ik zie niks in m'n market helaas ;(
Ik moet die gewone laatste nog ;) Daar was ik nog niet.
Maar ik geloof dat er binnenkort nog eentje komt ja, dat werd hier gezegd :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 24 november 2010 @ 23:00:31 #108
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89119496
}:| ik wil een heel groot varkenshok }:|
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Redactie Sport woensdag 24 november 2010 @ 23:01:23 #109
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_89119535
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:00 schreef just me het volgende:
}:| ik wil een heel groot varkenshok }:|
Ik heb al mijn extra varkens al verkocht omdat ze te veel ruimte innamen.

Ik wil ook een hok voor geiten.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 24 november 2010 @ 23:01:47 #110
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_89119557
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:49 schreef hemelsblauw het volgende:
Ik vind het dus wel lelijk. Het is inderdaad lastig om een mooie boerderij te maken. Vooral door lelijke dingen als het kalkoenenhok. En door lelijke rare bomen. Oja en lelijke rare dieren zoals die stomme lama met een hoed.
Ik hou van functionaliteit, het moet dus handig zijn. Bovendien ben ik een beetje streberig, dus ben ik veel bezig met mastery's e.d.. Daar heb je veel land voor nodig, vandaar mijn keuze om in een klein hoekje wat gebouwen te hebben staan, en verder geen poespas.

En nu met die nieuwe bomenmastery's ben ik veel met de bomen bezig. Ik heb ondertussen 40 Orchards, en iedere Orchard heeft zijn eigen soort boom. Lekker snel masteren dus.

Bovendien, ik heb een ontzettende hekel aan boerderijen die honderden loslopende dieren hebben, honderden bomen overal en nergens neergepleurd hebben om maar wat gaatjes te vullen, en zo veel mogelijk verschillende dingen waar je niks mee kan op hun farm hebben staan "voor de sier". Mij niet gezien. Die boerderijen laden retetraag, vreselijk.

quote:
Maarja, ik weet nu echt niet wat ik van mijn dishes moet kopen. Wat gaan jullie halen? Ik wilde eerst zo graag die boot. Maar nu ik die bij mn buren al heb gezien wil ik die niet meer.
Ik lever ze in voor die boxes, die tellen mee voor die Ribbon.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 november 2010 @ 23:03:46 #111
163650 Greys
pi_89119641
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:00 schreef just me het volgende:
}:| ik wil een heel groot varkenshok }:|
Ik ook ja. Snap ook niet dat ze die upgrade niet voor hebben laten gaan op bv dat Funhouse enzo.
Hebben jullie allemaal dikkies in je varkenshok omdat die gouden truffels vinden? Ik dacht eerst dat dat handig was, maar je kunt beter strawberry piggies krijgen dan die dikkies, toch? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 november 2010 @ 23:13:17 #112
163650 Greys
pi_89120081
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Sport woensdag 24 november 2010 @ 23:13:52 #113
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_89120107
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:13 schreef Greys het volgende:
[ link | afbeelding ]
Sorry, Greys's event has expired. Try again next time!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  † In Memoriam † woensdag 24 november 2010 @ 23:22:06 #114
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89120458
Nou die stomme varkens vinden truffels bij mensen waar je niet bij kunt posten :(
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_89120518
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:22 schreef just me het volgende:
Nou die stomme varkens vinden truffels bij mensen waar je niet bij kunt posten :(
heb ik ook steeds, mensen die al eeuwen niet online zijn geweest :')
maar dat soort mensen gooi ik dan ook uit m'n lijst :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † woensdag 24 november 2010 @ 23:24:42 #116
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89120556
Morgenavond maar grote schoonmaak houden <O)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_89122179
baby kalkoen
http://apps.facebook.com/(...)oS26kDRtu7LLq&ref=nf

cream mini foal
http://apps.facebook.com/(...)ObbLqJ31ivSdg&ref=nf

ennn ik heb even een fazant gekocht en nu ben ik
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89122237
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 00:09 schreef sbientje het volgende:
baby kalkoen
http://apps.facebook.com/(...)oS26kDRtu7LLq&ref=nf

cream mini foal
http://apps.facebook.com/(...)ObbLqJ31ivSdg&ref=nf

ennn ik heb even een fazant gekocht en nu ben ik
[ afbeelding ]
Cream mini dankje, en proficiat. :D
pi_89124867
Er zijn extra kippenhok expansion. Kunnen nu na raising maximaal 80 kippen in.
pi_89124913
quote:
Op donderdag 25 november 2010 07:15 schreef Sientje_ het volgende:
Er zijn extra kippenhok expansion. Kunnen nu na raising maximaal 80 kippen in.
Ik had liever ruimte voor de varkentjes maar goed :D
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_89124944
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 07:29 schreef ry4life het volgende:

[..]

Ik had liever ruimte voor de varkentjes maar goed :D
Ik ook :P

Hier mijn kippenhokhelplinkje
You dream it, I live it.
  † In Memoriam † donderdag 25 november 2010 @ 07:35:35 #122
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89124945
wie wil er klikken voor mijn kippenhok O-)
http://apps.facebook.com/(...)%21u6RcLJBXHf&ref=nf
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_89125031
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 07:29 schreef ry4life het volgende:

[..]

Ik had liever ruimte voor de varkentjes maar goed :D
Ik ook, maar er is tenminste een uitbreiding nu .
Heb op beide linkjes gelikt ^.^ en heb er zelf ook nog een voor het kippenhok;
http://apps.facebook.com/(...)%28hzJ-6LdKai&ref=nf
  Redactie Sport donderdag 25 november 2010 @ 08:21:45 #124
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_89125320
Help, help, help! Hou mijn kippen warm! O-)

http://apps.facebook.com/(...)%28hzJ-6LdKai&ref=nf
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_89125652
Ik doe mee :')
Ik wil niet meer kippen, ik wil ruimte voor mn varkens en schapen en geiten :(

klikkerdeklikkippenhok

Vanmiddag of vanavond gooi ik collectibles hier neer :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  donderdag 25 november 2010 @ 08:54:10 #126
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_89125706
Yay Barn Raising time :P

Help Mara's kippen de winter door :+
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
  donderdag 25 november 2010 @ 09:11:34 #127
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_89125970
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2010 07:15 schreef Sientje_ het volgende:
Er zijn extra kippenhok expansion. Kunnen nu na raising maximaal 80 kippen in.
Ik denk 100. Vierde ster is volgens mij 80, vijfde 100. :)

:D

Mijn linkje.

Hierboven allemaal geklikt. :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Xebber op 25-11-2010 09:19:36 ]
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_89126188
jep, 100 kunnen erin :)

en het is weer double mastery weekend dit weekend

hier ook mijn barnraising linkje, ik ga zo bi jullie allemaal klikken :)
oh, bijvoegen is dan wel handig :')
http://apps.facebook.com/(...)A8raDQNwSx%29%21QiDU

[ Bericht 40% gewijzigd door sbientje op 25-11-2010 09:29:09 ]
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 25 november 2010 @ 09:29:14 #129
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_89126286
Seedlings van de dag:

1

2

3

4

5

6
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † donderdag 25 november 2010 @ 09:44:08 #130
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89126551
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 08:48 schreef tombolafan het volgende:
Ik doe mee :')
Ik wil niet meer kippen, ik wil ruimte voor mn varkens en schapen en geiten :(

Sorry, only your friends can help you raise a barn.

wij zijn toch vrienden? Of heb je me eruit gezet ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_89127227
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 09:23 schreef sbientje het volgende:
jep, 100 kunnen erin :)

en het is weer double mastery weekend dit weekend

hier ook mijn barnraising linkje, ik ga zo bi jullie allemaal klikken :)
oh, bijvoegen is dan wel handig :')
http://apps.facebook.com/(...)A8raDQNwSx%29%21QiDU
Is dat het linkje wat gewoon boven in de balk staat? Wil mijne ook plaatsen, maar weet niet hoe. :@
  donderdag 25 november 2010 @ 10:29:25 #132
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_89127706
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 10:09 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Is dat het linkje wat gewoon boven in de balk staat? Wil mijne ook plaatsen, maar weet niet hoe. :@
Nee, je klikt op expand/collectibles/seeds/whatever, en dan krijg je zo'n share-melding. Daar druk je op de vetgedrukte letters rechts en kies je voor snelkoppeling kopiëren. Die link onder je ctrl-v plak je hier. Staan in de OP ook wat voorbeelden. :)

Tweede Expand. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_89127816
quote:
12s.gif Op donderdag 25 november 2010 10:29 schreef Xebber het volgende:

[..]

Nee, je klikt op expand/collectibles/seeds/whatever, en dan krijg je zo'n share-melding. Daar druk je op de vetgedrukte letters rechts en kies je voor snelkoppeling kopiëren. Die link onder je ctrl-v plak je hier. Staan in de OP ook wat voorbeelden. :)

Tweede Expand. :)
O die manier, ja dat lukt ook nog wel. :P rechtermuisknop *O*

Mijn farm doet weer raar _O- Kan niets aanklikken. Volgens mij wil ik te snel.
* Bengeltje gaat cappuccino drinken.
pi_89128237
Overal geklikt, nu mijn farm openen en dan kom ik met een linkje.

Komend weekend is double mastery weekend! *O* En ik ben lekker veel thuis, eindelijk eens goed werk maken van die clover. :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89128268
As promised, chicken coop raise KLIKJE
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89128311
En als dankjewel: Longhorn cow
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89128351
ik heb nog 3 klikjes nodig, wie wil me helpen?

klik? O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Redactie Sport donderdag 25 november 2010 @ 10:55:07 #138
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_89128420
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2010 08:21 schreef DeLuna het volgende:
Help, help, help! Hou mijn kippen warm! O-)

http://apps.facebook.com/(...)%28hzJ-6LdKai&ref=nf
Ik nog 4! O-)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_89128424
Ik wil wel helpen, maar dan zou ik eerst iedereen moeten toevoegen.
  Redactie Sport donderdag 25 november 2010 @ 10:55:29 #140
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_89128434
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 10:52 schreef Mirjam het volgende:
ik heb nog 3 klikjes nodig, wie wil me helpen?

klik? O+
Klik!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport donderdag 25 november 2010 @ 11:04:03 #142
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_89128703
Pfff, ik dacht even dat ik weer overnieuw kon beginnen. :{
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_89128720
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 11:04 schreef DeLuna het volgende:
Pfff, ik dacht even dat ik weer overnieuw kon beginnen. :{
was je alles kwiet?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † donderdag 25 november 2010 @ 11:12:54 #144
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89128951
Ik kom nog even bedelen voor 'n klikje
http://apps.facebook.com/(...)%21u6RcLJBXHf&ref=mf
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † donderdag 25 november 2010 @ 11:13:53 #145
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89128989
quote:
*O* je bent er al *O*
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_89128990
Overal waar ik kon geklikt, maar de meeste barnraisings waren al over.

En ik doe ook mee met de trend;
http://apps.facebook.com/(...)%28hzJ-6LdKai&ref=nf
Graag klikje voor 2e barnraising ^_^
pi_89129967
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 10:49 schreef Cat22 het volgende:
Overal geklikt, nu mijn farm openen en dan kom ik met een linkje.

Komend weekend is double mastery weekend! *O* En ik ben lekker veel thuis, eindelijk eens goed werk maken van die clover. :9
goed plan idd, ga ik ook doen :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89130069
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 25 november 2010 @ 11:53:10 #149
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_89130240
Overal weer voor zover mogelijk geklikt. :)

Barn Raisin' van de andere farm. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Redactie Sport donderdag 25 november 2010 @ 12:11:47 #150
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_89130849
Ik moet er nog steeds 3!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_89131985
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 09:44 schreef just me het volgende:

[..]

Sorry, only your friends can help you raise a barn.

wij zijn toch vrienden? Of heb je me eruit gezet ;)
Ik heb nog nooit iemand eruit gezet! :o
Stom Farmville _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 november 2010 @ 12:56:09 #153
163650 Greys
pi_89132121
Waar het nog kon heb ik geklikt op jullie rais-linkjes :Y

10 Fuel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 november 2010 @ 13:02:06 #154
163650 Greys
pi_89132308
Oh en excuus aan degenen die hier ooit hebben geroepen geen special deliveries (meer) te willen, ik stuur ze toch naar iedereen elke dag :@ Weet niet meer wie het niet wilden en wie ik er tussenuit moet vissen. Da's de enige manier waarop ik nog aan shovels kan komen omdat ik er eindelijk eens vanaf wil dat ik steeds shovels uit die pakjes krijg :')
Bij 500 stuks houdt dat op, toch? Dan moet ik er nog 21 *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89132345
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:02 schreef Greys het volgende:
Oh en excuus aan degenen die hier ooit hebben geroepen geen special deliveries (meer) te willen, ik stuur ze toch naar iedereen elke dag :@ Weet niet meer wie het niet wilden en wie ik er tussenuit moet vissen. Da's de enige manier waarop ik nog aan shovels kan komen omdat ik er eindelijk eens vanaf wil dat ik steeds shovels uit die pakjes krijg :')
Bij 500 stuks houdt dat op, toch? Dan moet ik er nog 21 *O*
waarom stuur je dan geen shovel request? :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89132357
Heb ik een baby bourbon turkey, kan ie niet in het hok! :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  † In Memoriam † donderdag 25 november 2010 @ 13:06:44 #157
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89132470
Het klikken is voorbij, dan kan ik weer verder met mijn werk :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Redactie Sport donderdag 25 november 2010 @ 13:10:49 #158
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_89132590
Nog 2.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 november 2010 @ 13:13:29 #159
163650 Greys
pi_89132674
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:03 schreef sbientje het volgende:

[..]

waarom stuur je dan geen shovel request? :D
Dat heb ik wel eens gedaan, maar daar reageert bijna nooit iemand op :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 25 november 2010 @ 13:16:20 #160
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_89132776
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_89132788
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat heb ik wel eens gedaan, maar daar reageert bijna nooit iemand op :+
Ik altijd :6
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 november 2010 @ 13:17:11 #162
163650 Greys
pi_89132805
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:16 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Ik altijd :6
Dan ben jij de 'bijna' in mijn zin O+ ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 november 2010 @ 13:19:30 #163
163650 Greys
pi_89132889
quote:
Geklikt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 25 november 2010 @ 13:21:47 #164
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_89132959
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Geklikt.
bedankt!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_89133060
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat heb ik wel eens gedaan, maar daar reageert bijna nooit iemand op :+
ik stuur juist nooit special deliveries terug :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89133320
Het gaat lekker met die barn raises hier, dus ik doe ook een poging:

http://apps.facebook.com/(...)%28hzJ-6LdKai&ref=nf
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 november 2010 @ 13:57:56 #167
163650 Greys
pi_89134175
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:34 schreef Kimbell het volgende:
Het gaat lekker met die barn raises hier, dus ik doe ook een poging:

http://apps.facebook.com/(...)%28hzJ-6LdKai&ref=nf
You helped Jxxxxxx with their barn raising!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 november 2010 @ 13:58:52 #168
163650 Greys
pi_89134201
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 13:25 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik stuur juist nooit special deliveries terug :D
Waarom niet eigenlijk?
Gebruik jij ze niet? Hoef je ze niet, bedoel ik? Want dan ga ik gewoon op een briefje krabbelen wie echt geen special deliveries wil :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Sport donderdag 25 november 2010 @ 13:59:54 #169
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_89134243
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 november 2010 @ 14:06:00 #170
163650 Greys
pi_89134453
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 november 2010 @ 14:15:49 #171
163650 Greys
pi_89134802
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 november 2010 @ 14:19:38 #172
163650 Greys
pi_89134932
Ik hobbel achter de feiten aan, maar mag ik ook wat klikjes voor mijn chickies? >:O

Help de kippen van Greys aan wat meer ruimte om hun kippebipsen te kunnen keren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Sport donderdag 25 november 2010 @ 14:24:00 #173
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_89135054
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
Ik hobbel achter de feiten aan, maar mag ik ook wat klikjes voor mijn chickies? >:O

Help de kippen van Greys aan wat meer ruimte om hun kippebipsen te kunnen keren
KLIKKERDEKLIK
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 november 2010 @ 14:27:21 #174
163650 Greys
pi_89135170
Dank je! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 november 2010 @ 14:30:36 #175
163650 Greys
pi_89135297
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89135304
Greys, ik heb je shovels gestuurd, maar ik hoef niet terug :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 november 2010 @ 14:34:35 #177
163650 Greys
pi_89135427
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 14:30 schreef tombolafan het volgende:
Greys, ik heb je shovels gestuurd, maar ik hoef niet terug :+
Thanks! :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 november 2010 @ 14:42:39 #178
163650 Greys
pi_89135715


IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 25 november 2010 @ 15:11:26 #179
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_89136842
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_89136991
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 14:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Thanks! :*
heb er ook gestuurd, hoef ze ook niet terug :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89137000
quote:
sorry, only friends can help raise a barn :d
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 november 2010 @ 15:15:42 #182
163650 Greys
pi_89137016
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 15:15 schreef sbientje het volgende:

[..]

sorry, only friends can help raise a barn :d
Dat krijg ik ook bij hem. Misschien omdat we er eerder al op geklikt hebben :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 november 2010 @ 15:15:59 #183
163650 Greys
pi_89137026
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 15:15 schreef sbientje het volgende:

[..]

heb er ook gestuurd, hoef ze ook niet terug :D
Dankjewel! ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 25 november 2010 @ 15:31:42 #184
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89137650
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_89138806
ik ben mijn tweede barnraisinglinkje kwijt :') en ik moet er nog 5

edit - al gevonden.. wie wil er nog even klikken?
http://apps.facebook.com/(...)wSx%29%21QiDU&ref=nf
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89139922
En ik moet nog twee klikjes vor mijn eerste barnraising:

http://apps.facebook.com/(...)%28hzJ-6LdKai&ref=nf
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_89140181
Ik heb maar eens op een rijtje gezet welke bomen ik nog niet heb :')

Gewoon:

Acai (27 cash :o )
Arjuna (niet te koop)
Asian Pear (10 cash)
Caramel Apple I (niet te koop)
Caramel Apple II (niet te koop)
Coconut (10 cash)
Grapefruit (4 cash)
Heirloom Apple (5 cash)
Lemon (gekocht voor coins)
Lime (gekocht voor coins)
Lychee (niet te koop)
Mandarin (niet te koop)
Maple (niet te koop)
Rainbow Apple (iPhone)
Wax Apple (5 cash)
White Apple (iPhone)

Speciaal: (van)

Peach Palm (Acai)
Golden Apricot (Apricot)
Shinko Pear (Asian Pear)
Hass Avocado (Avocado)
Cuban Banana (Banana)
Wild Cashew (Cashew)
Alma Fig (Fig)
Star Ruby Grapefruit (Grapefruit)
Ponderosa Lemon (Lemon)
Key Lime (Lime)
Elberta Peach (Peach)
Golden Plum (Plum)
Amherstia (Tamarind)

Nu maar eens zien wat een beetje normaal te krijgen is :P

[ Bericht 2% gewijzigd door tombolafan op 25-11-2010 16:55:02 ]
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_89144629
Eens kijken of dit werkt. Ik moet nog 7 klikken. :o
http://apps.facebook.com/(...)%21u6RcLJBXHf&ref=nf
pi_89144743
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:16 schreef Bengeltje het volgende:
Eens kijken of dit werkt. Ik moet nog 7 klikken. :o
http://apps.facebook.com/(...)%21u6RcLJBXHf&ref=nf
Je moet me nog even toevoegen: http://www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=1474884239

Wie heeft mij trouwens allemaal verwijderd? Ik kon aan de meeste barn raisings niet meedoen. Mag ik weer terug?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_89144745
Ik begin ook maar een barnraising!

Klik alsjeblieft
pi_89144847
You dream it, I live it.
pi_89144893
quote:
Wij zijn dus ook geen vriendjes meer, waarom?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_89145029
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:23 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Wij zijn dus ook geen vriendjes meer, waarom?
Jawel hoor :D Je hebt denk ik al een keer geklikt :P
You dream it, I live it.
  † In Memoriam † donderdag 25 november 2010 @ 18:52:32 #195
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89146196
quote:
helaas wij zijn geen vriendjes
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_89146407
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:52 schreef just me het volgende:

[..]

helaas wij zijn geen vriendjes
Ik heb je vanmorgen toegevoegd :P Farmville zal het nog wel niet verwerkt hebben :'(
You dream it, I live it.
  donderdag 25 november 2010 @ 19:04:45 #197
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_89146771
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 november 2010 @ 19:13:28 #198
163650 Greys
pi_89147240
quote:
Geklikt!
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 18:57 schreef Meddo het volgende:

[..]

Ik heb je vanmorgen toegevoegd :P Farmville zal het nog wel niet verwerkt hebben :'(
Ben je er ook al aan toe mij toe te voegen, of nog steeds niet? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89148558
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Geklikt!

[..]

Ben je er ook al aan toe mij toe te voegen, of nog steeds niet? :+
Vooruit dan, kun je meteen helpen met de volgende

You dream it, I live it.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 november 2010 @ 19:41:22 #200
163650 Greys
pi_89148619
Done.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89149010
Ik denk de laatste tijd echt te veel aan farmville.

Laatst ook de wekker midden in de nacht gezet om mn plantjes te oogsten.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 november 2010 @ 20:07:46 #202
163650 Greys
pi_89149849
quote:
13s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:49 schreef hemelsblauw het volgende:
Ik denk de laatste tijd echt te veel aan farmville.

Laatst ook de wekker midden in de nacht gezet om mn plantjes te oogsten.
Da's een grapje, toch? :o Dat van die wekker?
Dan verpietert er toch e.e.a.? Dan zaai je het opnieuw?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 25 november 2010 @ 20:23:33 #203
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89150531
Done *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_89150623
Nee geen grap.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 november 2010 @ 20:31:48 #205
163650 Greys
pi_89150892
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89150985
You dream it, I live it.
  † In Memoriam † donderdag 25 november 2010 @ 21:14:12 #207
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89152923
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_89154868
Breadnut tree :)

En ik heb nog 3 clicks nodig.
  † In Memoriam † donderdag 25 november 2010 @ 21:53:29 #209
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89155122
Dank je wel voor de boom :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 25 november 2010 @ 21:54:24 #210
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89155175
Weer topic gemist :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_89155545
Ik ga zo collecties posten *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_89156103
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  donderdag 25 november 2010 @ 22:12:12 #213
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89156256
Beetle *O*
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † donderdag 25 november 2010 @ 22:12:13 #214
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89156258
Ik heb nr 3 genomen ! was een centipide
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_89156795
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  donderdag 25 november 2010 @ 22:22:10 #216
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89156839
FV werkt niet hier :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_89156977
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_89157357
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  donderdag 25 november 2010 @ 22:33:33 #219
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_89157492
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_89157530
Dank u tombo ^O^

You dream it, I live it.
pi_89157953
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  donderdag 25 november 2010 @ 22:44:56 #222
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89158227
Thanks Tombo _O_
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_89158441
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2010 22:44 schreef Harajuku. het volgende:
Thanks Tombo _O_
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_89158487
You dream it, I live it.
pi_89158756
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_89158811
Zo, kan mn giftbox weer wat leger gemaakt worden :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  donderdag 25 november 2010 @ 22:55:04 #227
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89158886
Ik kreeg twee keer banded *O*
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_89159172
You dream it, I live it.
pi_89160829
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89161119
Hoe later op de avond, hoe dankbaarder de expansions.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † donderdag 25 november 2010 @ 23:38:16 #231
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89161260
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_89161439
quote:
Mango was al weg, ik heb de mission olive gepakt. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 25 november 2010 @ 23:43:14 #233
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89161469
You helped Cat with their barn raising!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_89161532
quote:
7s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:43 schreef Harajuku. het volgende:
You helped Cat with their barn raising!
O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † vrijdag 26 november 2010 @ 00:16:48 #235
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89163011
Mission Olive
http://apps.facebook.com/(...)iMRsqlTYEVoUi&ref=nf

zo en dan ga ik nu met de kippen op stok :W
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_89166052
You dream it, I live it.
  † In Memoriam † vrijdag 26 november 2010 @ 09:12:13 #237
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89167402
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 26 november 2010 @ 09:25:31 #238
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_89167794
Thnx tombo, voor de Check Button die er nog te krijgen was. O+

En ontbijten met een Rainbow Mystery Egg? :9
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_89168434
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 november 2010 09:25 schreef Xebber het volgende:
Thnx tombo, voor de Check Button die er nog te krijgen was. O+

En ontbijten met een Rainbow Mystery Egg? :9
:Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89168450
Iedereen die heeft geklikt bedankt voor de hulp bij het vergroten van mijn coop!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89171825
tnx, formal en jewel button _O_
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89172239
haal gewoon na 45 minuten nog een copper butterfly van een feed :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89172289
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_89172314
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_89172396
oh oeps, ik dacht dat het een dish was :') Nu heb ik ze allebei :D sorry!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89172441
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89172671
Oh, dank je, ik heb er 1 gepakt en nu heb ik mn rode ribbon voor de mystery dingen *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_89172930
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
Oh, dank je, ik heb er 1 gepakt en nu heb ik mn rode ribbon voor de mystery dingen *O*
feli!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89172979
trouwens, die thanksgiving recipies voor de crafting.. niemand koopt die geloof ik, en het gaat best snel. Zo heb ik nu 51 kaarsen te koop staan :') Zouden die als de actie afgelopen is blijven staan? Of halen ze ze dan weg? _O-
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 26 november 2010 @ 12:00:45 #251
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_89173048
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  vrijdag 26 november 2010 @ 12:01:19 #252
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_89173079
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:59 schreef sbientje het volgende:
trouwens, die thanksgiving recipies voor de crafting.. niemand koopt die geloof ik, en het gaat best snel. Zo heb ik nu 51 kaarsen te koop staan :') Zouden die als de actie afgelopen is blijven staan? Of halen ze ze dan weg? _O-
Bij mij lopen ze nog aardig goed, maar ik heb ook geen idee wat er daarna mee gaat gebeuren...
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  vrijdag 26 november 2010 @ 12:03:16 #253
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_89173184
en als bedankje een cuban banana tree
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  † In Memoriam † vrijdag 26 november 2010 @ 12:05:05 #254
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89173274
dank je :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_89173845
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:01 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Bij mij lopen ze nog aardig goed, maar ik heb ook geen idee wat er daarna mee gaat gebeuren...
nou ja, ik verkoop er ook wel een aantal maar omdat je neit zo lang hebt voor de mastery, ben ik als een gek bezig _O- dus ze komen er sneller bij dan ik ze verkoop iig :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 26 november 2010 @ 12:27:02 #256
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_89174085
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:20 schreef sbientje het volgende:

[..]

nou ja, ik verkoop er ook wel een aantal maar omdat je neit zo lang hebt voor de mastery, ben ik als een gek bezig _O- dus ze komen er sneller bij dan ik ze verkoop iig :D
Dat herken ik ook wel weer

Ben nu een rondje inkopen aan het doen, dus bij iedereen die dat spul te koop heeft koop ik er een van ;)
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_89174219
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:27 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Dat herken ik ook wel weer

Ben nu een rondje inkopen aan het doen, dus bij iedereen die dat spul te koop heeft koop ik er een van ;)
Ja, dat doe ik ook maar steeds :D
Hoeveel dagen hebben we nog? :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  vrijdag 26 november 2010 @ 12:39:25 #258
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_89174602
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_89174771
Ik heb de bovenste, tnx! *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_89176559
Barn raising

Dit is voor mij de laatste dus klik aub :D
pi_89176906
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_89177001
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  vrijdag 26 november 2010 @ 13:41:04 #264
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89177043
Hooray! You collected the item! It will be in your Gift Box. Net terug, leuke binnenkomer.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_89177211
Help, ik hoef nog maar 120 dishes voor mn blauwe ribbon! :+

http://www.facebook.com/l(...)%3Dcasserole&h=1f850
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  vrijdag 26 november 2010 @ 13:47:01 #266
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89177265
Sorry, you can't give this user any more gifts right now, please try again later.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 november 2010 @ 15:51:28 #267
163650 Greys
pi_89183120
Hoeveel dishes heb je nodig voor een blauwe ribbon dan? :@
Ik collect me een ongeluk maar heb nog niet één ribbon _O- Of moet je ze daarvoor weer inleveren voor kadootjes?

Overigens, bepaalt Farmville soms zelf af en toe dat je een iets moet expanden? :D
Ik heb eindelijk toch maar een nursery gebouwd. Was klaar.
En nu krijg ik ineens weer blankets uit de special deliveries :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89183650
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:51 schreef Greys het volgende:
Hoeveel dishes heb je nodig voor een blauwe ribbon dan? :@
Ik collect me een ongeluk maar heb nog niet één ribbon _O- Of moet je ze daarvoor weer inleveren voor kadootjes?

Overigens, bepaalt Farmville soms zelf af en toe dat je een iets moet expanden? :D
Ik heb eindelijk toch maar een nursery gebouwd. Was klaar.
En nu krijg ik ineens weer blankets uit de special deliveries :')
Ik zag laatst dat je een funhouse aan het bouwen was ook? :o
En als je kan expanden dan krijg je blankets ja :P
Of als er niets anders te doen is waarschijnlijk :D

Dishes moet je inleveren voor cadeautjes inderdaad :Y volgens mij moet je in totaal 30 cadeautjes hebben voor alle ribbons :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  vrijdag 26 november 2010 @ 16:02:22 #269
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89183651
Tombo zei dat je die harvest dingen moet kopen, die tellen mee voor de ribbon. Maar ik heb nog maar 70 dishes :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 26 november 2010 @ 16:02:43 #270
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89183668
Zit niet snel te reageren, Tombo :(
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_89183707
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:02 schreef Harajuku. het volgende:
Zit niet snel te reageren, Tombo :(
:7

En je moet harvest surprises kopen ja :Y
Dus dat ben ik als een gek aan het doen, want dan hoef ik geen cash te gebruiken voor die ribbon *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  vrijdag 26 november 2010 @ 16:05:44 #272
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89183828
Wat moet je anders met dat cash doen? Het enige wat ik doe is die dingen kopen voor die ribbon :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 november 2010 @ 16:08:02 #273
163650 Greys
pi_89183942
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:02 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik zag laatst dat je een funhouse aan het bouwen was ook? :o
En als je kan expanden dan krijg je blankets ja :P
Of als er niets anders te doen is waarschijnlijk :D
Funhouse is al lang klaar.
De nursery was ook klaar. Die wil ik helemaal niet expanden _O-
Ik wil nu gewoon shovels, zodat ik eindelijk eens aan die 500 kom.
Je moet dat toch altijd zelf aangeven of je weer wilt expanden? :o

quote:
Dishes moet je inleveren voor cadeautjes inderdaad :Y volgens mij moet je in totaal 30 cadeautjes hebben voor alle ribbons :D
Oh zo ja! :Y
Ik heb de fontein er van gekocht en ga nu ook kadootjes sparen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89184038
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:05 schreef Harajuku. het volgende:
Wat moet je anders met dat cash doen? Het enige wat ik doe is die dingen kopen voor die ribbon :')
Ik koop soms paarden :P
En kleding moet je ook al van cash kopen, dus ik heb liever "gratis" cadeaus
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_89184504
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 november 2010 @ 16:26:04 #276
163650 Greys
pi_89184825
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89186756





Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 november 2010 @ 17:09:45 #278
163650 Greys
pi_89186800
Ik heb je ei genomen, dankjewel!
De rest is voor anderen :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89187116
ik ehb de kalkoen :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_89187362
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 november 2010 @ 17:44:13 #281
163650 Greys
pi_89188301
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 november 2010 @ 17:47:13 #283
163650 Greys
pi_89188350
Gedaan, en dank je :D

Ik ga er vanavond ook een horde inwisselen! :Y
Dan zal ik ze hier plaatsen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89188461
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 november 2010 @ 17:52:43 #285
163650 Greys
pi_89188524
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:50 schreef tombolafan het volgende:
Banded *O*
*O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89188540
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 november 2010 @ 17:53:22 #287
163650 Greys
pi_89188554
Alvast een paar kadootjes, de rest doe ik later vanavond:





IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 november 2010 @ 17:53:53 #288
163650 Greys
pi_89188573
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:52 schreef tombolafan het volgende:
kippen ophoging :+
You helped Tombo with their barn raising!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89188600
tnx en tnx *O* *G*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:02:10 #290
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89188840
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:53 schreef Greys het volgende:

[..]

You helped Tombo with their barn raising!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:02:51 #291
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89188866
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:50 schreef tombolafan het volgende:
Banded *O*
Niet te laat *O*
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 november 2010 @ 18:07:02 #292
163650 Greys
pi_89189014
Nog vijf dagen voor de kadootjes :D

Hara, heb jij er nog een paar nodig?
Zal ik er nog een paar doen nu?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:09:48 #293
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89189092
Nee, ik heb liever de dishes ;p
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 november 2010 @ 18:10:44 #294
163650 Greys
pi_89189129
Voor wie wel nog kadootjes wil:

Kadootje 1

Kadootje 2

Kadootje 3
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 november 2010 @ 18:13:08 #295
163650 Greys
pi_89189212
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:09 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, ik heb liever de dishes ;p
Verzonden :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:13:13 #296
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89189216
Ik heb nummer 3, er zat een Samsung in :o
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 november 2010 @ 18:14:58 #297
163650 Greys
pi_89189281
_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 november 2010 @ 18:15:57 #298
163650 Greys
pi_89189321
Hoe zit dat trouwens met 'you can send me more ....' dan iedereen?
Hoe kan je iemand aanwijzen die jou vaker dingen kan sturen dan een ander? :)

Ik heb al een paar keer die verzoeken gehad en ik doe het ook allemaal braaf, maar hoe werkt het?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_89189637
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
Hoe zit dat trouwens met 'you can send me more ....' dan iedereen?
Hoe kan je iemand aanwijzen die jou vaker dingen kan sturen dan een ander? :)

Ik heb al een paar keer die verzoeken gehad en ik doe het ook allemaal braaf, maar hoe werkt het?
dat is als je dat lijstje van 3x gebruikt :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 november 2010 @ 18:28:50 #300
163650 Greys
pi_89189796
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:24 schreef sbientje het volgende:

[..]

dat is als je dat lijstje van 3x gebruikt :D
Oh :o
Weer wat geleerd :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 26 november 2010 @ 18:36:49 #301
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_89190090
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')