Kans zit er wel in inderdaadquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
Mido is geblesseerd aan zn lies volgens mij. Misschien De Jong in de spits dan.
Nee, gewoon enorm slim gedaan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:39 schreef wolfrolf het volgende:
Wel lomp dat Real 2 rode kaarten heeft gepakt.
Hij heeft niks van de wedstrijd gezien en komt gewoon even trollen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, gewoon enorm slim gedaan.
Oja, ik zie het, triestquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij heeft niks van de wedstrijd gezien en komt gewoon even trollen.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:46 schreef superbad het volgende:
de overwinning van Real was wel onverdiend
Eensquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:46 schreef superbad het volgende:
Eindelijk iemand die het snapt!!!!11quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:46 schreef superbad het volgende:
Nee het is oorlog%#@*^$quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:48 schreef Paul-89 het volgende:
Aah jongens het is maar een spelletje.
Eens.quote:
Mourinhoquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:50 schreef HaagsPietje het volgende:
die rode kaarten ook echt![]()
![]()
nog nooit vertoond volgens mij, zo opzichtig, zo overduidelijk.....op dat podium, de CL....geweldig!
Gaat meer over de wedstrijd inderdaad, maar ik vind het best wel geniaal dat hij dit flikt en dat de UEFA er niets aan kan doen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dit is het Ajaxtopic he. Weet niet waarom je hier over Mourinho begint.
Onthoud wel zij hebben geld en kwaliteit en Ajax op dit moment niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:05 schreef FireFox1 het volgende:
Zo ongelooflijk veel balverlies, en geen enkele speler nam de bal correct aan. Het zag er schrijnend uit. Ajax was net als in Madrid compleet kansloos. Het positiespel van Madrid zag er ook 10x beter uit.
Dat was ook zo, dit soepzooitje heeft taktisch en qua inzet en beleving ook niets in de CL te zoeken, vanaf moment 1 kregen ze voetballes.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:38 schreef DeTolk het volgende:
Wat me het meeste pijn deed is dat Ron Jans in de rust zei: "Madrid doet niet eens z'n best"
Ronaldo werd vanaf minuut 1 uitgefloten door een deel van het publiekquote:Op woensdag 24 november 2010 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, Ratnaldo blijft het verwerpelijkste brok vreten ooit op een veld, zo goed kunnen voetballen en blijven janken en zeiken... die wens je echt een einde-carriere-blessure toe.
Logischquote:Op woensdag 24 november 2010 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wellicht 7 wedstrijden schorsing voor Suarez.
En terecht, walgelijk pestventje.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ronaldo werd vanaf minuut 1 uitgefloten door een deel van het publiek
Bijzonder hoog. Maar volgens mij zit daar ook nog een deel voorwaardelijke straf van zijn vorige schorsing bij.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch.
7 is echt overdreven, er worden wekelijks aanslagen gepleegd die iemand kunnen verwonden, dit is een debiele actie, maar meer dan een rood plekje houdt die grafboer er niet aan over...
Dan nog is het achterlijk. De KNVB wil gewoon PSV compenseren voor het verlies van Appelvlaai ofzo...quote:Op woensdag 24 november 2010 09:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bijzonder hoog. Maar volgens mij zit daar ook nog een deel voorwaardelijke straf van zijn vorige schorsing bij.
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog is het achterlijk. De KNVB wil gewoon PSV compenseren voor het verlies van Appelvlaai ofzo...
Wat heeft het voor zin om zo'n dingen te gaan verkondigen.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog is het achterlijk. De KNVB wil gewoon PSV compenseren voor het verlies van Appelvlaai ofzo...
knvb en PSV helpen in 1 zin. Hoe krijg je het verzonnenquote:Op woensdag 24 november 2010 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |