Ja komen jijquote:
ik stemde al op SwJquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:29 schreef Lutte het volgende:
De FOK! mod van het jaar 2010: De tweede en LAATSTE ronde!
Allemaal op Benny stemmen!
Echt? Ben er nooit geweestquote:
Jup! Altijd gezellig hier!quote:
Ja serieus, echt een mooie tent en er hang voor een vermogen aan gitaren aan de muurquote:
is hij er nog?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup! Altijd gezellig hier!En honkeytonk kan heeel
goed vertellen waar we het zo allemaal over hebben.
Gezelligquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben daar een vorige meet voor de helft gehouden
Is wel een leuke tent idd
Klinkt goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja serieus, echt een mooie tent en er hang voor een vermogen aan gitaren aan de muur
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:33 schreef Koen66 het volgende:
Probeer in Utrecht alleen geen Karaoke bar te zoeken
Nee.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
is hij er nog?
[..]
Gezellig
[..]
Klinkt goed
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Verloren stem dus.
Benny of Symph. Een nog beter FOK! begint bij hen!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Verloren stem dus.
Benny of Symph. Een nog beter FOK! begint bij hen!
heb het meestal te druk, maar heel af en toe een half uurtje een GRTDOJW gevoelquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
Allen val ik niet in deze doelgroep.
Ik moet 50 uur per week werken om de boel rond te krijgen...
50 uur is nogal watquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
Haha, overdag zitten hier de werkers, 's avonds een clubje mensen met een SC-drang.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
TAL? Daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:34 schreef Myraela het volgende:
Tering, nu zit TAL hier ook al.Serieus elke SC die ik openklik zit TAL.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:34 schreef Myraela het volgende:
Heee Mirquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:34 schreef Myraela het volgende:
TAL is overal. Goede slogan voor de FOK!verkiezing voor de leukste SC dalijk!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:34 schreef Myraela het volgende:
Ik kwam alleen omdat Lutte in de TT stond (vorige) en toen bleef ik ff hangen..quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:34 schreef Myraela het volgende:
Dit is een leuke SC.. gaat soms wat hard, maar toch altijd gezelligquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:35 schreef Symphonic het volgende:
TAl doet aan SC hoppen geloof ik
(ik niet overigens. Ik heb genoeg aan de KSC en TAL, maar moet zeggen, wel leuk hier
Ik zit alleen hier en in een SC waar niet iedereen bij kanquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook en dat kan ik al amper bijhouden.
Je bent tof hoor! Dus je bent altijd welkom!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kwam alleen omdat Lutte in de TT stond (vorige) en toen bleef ik ff hangen..
Maar als het als vervelend wordt ervaren ben ik zo weg hoor
Als ik er insta kom je dan ook gluren?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:36 schreef Myraela het volgende:
Ik zit eigenlijk alleen in Singles, maar als ik bekende namen of leuke TT's zie gluur ik ook in andere SC's.
niet iedereen of bijna niemand?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik zit alleen hier en in een SC waar niet iedereen bij kan
KELquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet iedereen of bijna niemand?
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als ik er insta kom je dan ook gluren?
Ik ben wel wat gewend hoor wat dat betreftquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dit is een leuke SC.. gaat soms wat hard, maar toch altijd gezellig
slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:38 schreef Lutte het volgende:
Maar gespuis, ik ga slapen!
Trusten allemaal en tot morgen!!!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan was mijn vraagstelling dus goed
Weltrusten Luttequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:38 schreef Lutte het volgende:
Truste Lutjequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:38 schreef Lutte het volgende:
Ow jou kwam ik geloof ik van de week tegen i de NBquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als ik er insta kom je dan ook gluren?
Kan best kloppen vandaag als het goed is weerquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow jou kwam ik geloof ik van de week tegen i de NB
Ik wil best vaker langskomen hoor... heb toch geen levenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:40 schreef Ploertendoder het volgende:
Zeg komen jullie morgen hier ook langs, of was dit eenmalig?
Is wel een gezellige chatquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:40 schreef Ploertendoder het volgende:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil best vaker langskomen hoor... heb toch geen leven
Nah heeeel af en toe vind ik het leuk, maar zeker niet dagelijksquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kan best kloppen vandaag als het goed is weer
Nou zegquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is wel een gezellige chatZal hem zeker niet vergeten
Whehehehequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wtf waarom?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:41 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik kan ook wel vaker langskomen. Ik ben weer werkloos.![]()
serieusquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:41 schreef Myraela het volgende:
Ik doe ook niet dagelijks maar onregelmatig wekelijksquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nah heeeel af en toe vind ik het leuk, maar zeker niet dagelijks
Ik heb voor mezelf eigenlijk een gouden regel: na 10 uur ben ik geen mod meer maar zit ik op het forum voor mezelf. (rare situaties natuurlijk uitgezonderd)
Ohoh is het fout gegaanquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:41 schreef Myraela het volgende:
nee zeker niet eenmalig, maar ook niet vol continuquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:40 schreef Ploertendoder het volgende:
Nou ja, met met zo'n enorme droplul als bedrijfsleider kan ik me er wel iets bij voorstellenquote:
ja je was er al niet erg tevreden over neequote:
Mja, ik ging al niet vrolijk naar mijn werk. Kijk ik op mijn rekening, nog niet eens 300 euro, voor een hele maand werken. Dat vind ik toch wel extreem weinig.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ja, met met zo'n enorme droplul als bedrijfsleider kan ik me er wel iets bij voorstellen
Tnx.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:44 schreef Koen66 het volgende:
Succes dan maar weer met zoeken Mir
Gaat vast snel goed komen weer
Wtf??? Niet lullig bedoeld hoor, maar daar zal zelfs een zwerver niet blij mee zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik ging al niet vrolijk naar mijn werk. Kijk ik op mijn rekening, nog niet eens 300 euro, voor een hele maand werken. Dat vind ik toch wel extreem weinig.
Hoeveel uur heb je daar voor gewerkt?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik ging al niet vrolijk naar mijn werk. Kijk ik op mijn rekening, nog niet eens 300 euro, voor een hele maand werken. Dat vind ik toch wel extreem weinig.
ja natuurlijk is dat goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:44 schreef Ploertendoder het volgende:
Zeg Sym... is het goed als ik morgen of zo een fatsoenlijke OP voor deze SC in elkaar ga zetten?
Rond de 30 uur per week.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je daar voor gewerkt?
300 euroquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah okequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja natuurlijk is dat goed
Moet je er gewoon een wiki van maken, kun je hem daar opslaan.
Alleen geen idee hoe dat werkt, dat moet je eigenlijk even in de KSC vragen, daar zitten de experts
YESYESYES!!!!!!!!!!! Symph je bent een held!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alleen geen idee hoe dat werkt, dat moet je eigenlijk even in de KSC vragen, daar zitten de experts
Pfff da's zelfs voor 18 jaar erg weinig...quote:
Hehehehe trusten meisquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
YESYESYES!!!!!!!!!!! Symph je bent een held!
Ik ga nu slapen als het gelukkigste meisje van FOK!.
Dat hebben we aan freule NBT te dankenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:47 schreef Symphonic het volgende:
Na 766 delen heeft deze SC wel bestaansrecht dat ik zo
slaap lekker gelukkigste meisje van FOK!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
YESYESYES!!!!!!!!!!! Symph je bent een held!
Ik ga nu slapen als het gelukkigste meisje van FOK!.
Hoeveel SC's zitten er eigenlijk in GC?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:47 schreef Symphonic het volgende:
Na 766 delen heeft deze SC wel bestaansrecht dat ik zo
Dat was ik sowieso niet van planquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:47 schreef Myraela het volgende:
Opletten met namen en UI's gebruiken in de OP. Word teveel gezien als kliekjesgedrag vaak.
Als er een OP wordt gemaakt wil ik (ook) wel de wiki doenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij hebt er ook zat ervaring mee alquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als er een OP wordt gemaakt wil ik (ook) wel de wiki doen
Dan maak ik de OP, dan mag jij de wiki doenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dealquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan maak ik de OP, dan mag jij de wiki doenIk ben slecht in wiki's
er zitten er wel een paarquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoeveel SC's zitten er eigenlijk in GC?
Dan zie je morgen wel een PMquote:
opgelostquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prima... komt goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan zie je morgen wel een PM
zow, meer dan ik dacht...quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zitten er wel een paar
[GRTDOJW] #766 Daar waar nieuw en oud elkaar tegenkomen
Chinese Webshop topic #104 - Waar we balkankers bestellen
[KSC #2156]Waar het nog druk wordt op de meet
The Lounge #925
Lesbeau #296 Emma Watson? :D
En bevalt het?quote:
en met stevenmac en een paar anderequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En bevalt het?Myr is tof btw!!!
Ik met L.noquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
en met stevenmac en een paar andere
De chinese webshop zekerquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zow, meer dan ik dacht...
Behale Lesbeau, hebben de anderen nog een bepaalde doelgroep?
Deze SC was een tijdje dood he?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De chinese webshop zeker
En de LSC is ook gewoon een erg leuk cluppie mensen bij elkaar. Ooit spontaan ontstaan uit een koffietopic en nooit meer weggegaan, en de Lounge is een spin off van de GCSC van vroeger, maar dat is een heeeel lang verhaal
mijn nachtmerrie op FOK!quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
en met stevenmac en een paar andere
Nooit geweten waar die vandaan kwamquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Deze SC was een tijdje dood he?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De chinese webshop zeker
En de KSC is ook gewoon een erg leuk cluppie mensen bij elkaar. Ooit spontaan ontstaan uit een koffietopic en nooit meer weggegaan, en de Lounge is een spin off van de GCSC van vroeger, maar dat is een heeeel lang verhaal
ik heb deze nooit gevolgd, dus geen idee, maar ik heb wel het idee dat het weer aardig leeft de laatste tijdquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Deze SC was een tijdje dood he?
veel mensen die geen reet te doen hebben opeendquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb deze nooit gevolgd, dus geen idee, maar ik heb wel het idee dat het weer aardig leeft de laatste tijd
Met dank aan een aantal ONZ-usersquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb deze nooit gevolgd, dus geen idee, maar ik heb wel het idee dat het weer aardig leeft de laatste tijd
niet mijn persoonlijke nachtmerrie hoor, maar in KLB wil ik het wel eens slaanquote:
Maar je wilt mij wel helpen toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet mijn persoonlijke nachtmerrie hoor, maar in KLB wil ik het wel eens slaan
weet je wel waar de letters voor staan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nooit geweten waar die vandaan kwamwe waren ineens in deeltje 7xx
Geen reet te doen op je werkquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weet je wel waar de letters voor staan?
En volgens mij is dit een spinn oof van het destijds verboden stage topic..
Een goatse-sc openen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
ik hoor de laatste tijd wel meer over SC reeksen die verboden zijn
hoe krijg je dat voor elkaar?
Wel ja joh, ik maak me echt niet druk over zulke dingen hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar je wilt mij wel helpen toch?
Dat had ik gemerkt jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel ja joh, ik maak me echt niet druk over zulke dingen hoor.
Als iemand over de schreef gaat trap ik op de rem, en als iemand tever gaat laat ik hem van het forum kieperen, maar bij een meet drinken we gewoon een biertje.
Oke een paar echteuitzonderingen opgeboued in 11 jaar FOK!, maar over het algemeen heb ik aan niemand een hekel
Nou dat is niet zo moeilijk hoor...quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
niet dat ik plannen had in die richting
en dan de stopwatch aanzetten en tellen hoe lang het duurt voordat je een ban hebtquote:
Zolang het maar gezellig blijft toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel ja joh, ik maak me echt niet druk over zulke dingen hoor.
Als iemand over de schreef gaat trap ik op de rem, en als iemand tever gaat laat ik hem van het forum kieperen, maar bij een meet drinken we gewoon een biertje.
Oke een paar echteuitzonderingen opgeboued in 11 jaar FOK!, maar over het algemeen heb ik aan niemand een hekel
in uren of minuten?quote:Op woensdag 24 november 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan de stopwatch aanzetten en tellen hoe lang het duurt voordat je een ban hebt
Heheheh inderdaad jaquote:Op woensdag 24 november 2010 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan de stopwatch aanzetten en tellen hoe lang het duurt voordat je een ban hebt
De FA's kennende? Minutenquote:
precies...quote:Op woensdag 24 november 2010 00:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zolang het maar gezellig blijft toch?
volgens mij probeerden er laatst op de TAL SC een stel dat uitquote:
mijn lijstje is echt heeeeel erg kort, maar ik heb hem wel hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 00:01 schreef Koen66 het volgende:
kom eigenlijk nooit mensen tegen waar ik de pest aan heb ook IRL niet
Alhoewel......
En dat is maar goed ookquote:Op woensdag 24 november 2010 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies...
En ik kan soms kneiterhard op de rem trappen, maar als het klaar en uitgesproken is, is het ook klaar.
Ja en die proberen helaas wel meer uit...quote:Op woensdag 24 november 2010 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij probeerden er laatst op de TAL SC een stel dat uit
zoals het hijacken van onschuldige werk-SC's?quote:Op woensdag 24 november 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en die proberen helaas wel meer uit...
Dat gaat ze niet lukkenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zoals het hijacken van onschuldige werk-SC's?
je weet wel wat ik bedoel, en dat vind ik echt zonde, achter de schermen slapen ze ook niet namelijkquote:Op woensdag 24 november 2010 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zoals het hijacken van onschuldige werk-SC's?
Mij zal je niet horen klagenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dit is slechts de eerste fase, waarin we mondjesmaat infiltreren
het was fijn je gekend te hebbenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mij zal je niet horen klagenAls het maar gezellig blijft en niet de users die in deze SC horen worden weggewerkt
quote:Op woensdag 24 november 2010 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was fijn je gekend te hebben
ik stuur je van de week wel een keer een Pmquote:Op woensdag 24 november 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
Waarom heb ik dat TAL-gebeuren niet gevolgd dan, kan iemand me bijpraten.
quote:
Hier is het momenteel droogquote:Op woensdag 24 november 2010 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het begint ook hard te regenen hier
Okay, tnx.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik stuur je van de week wel een keer een Pm
Hopen dat zijn pootjes er binnenkort af liggen.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:10 schreef Symphonic het volgende:
We hadden hier ook net weer een hoosbui...
En een of andere klootzak die al weken achter elkaar zeeeer zwaar vuurwerk afsteekt (zwaarder dan oefengranaten)
Sorryquote:Op woensdag 24 november 2010 00:10 schreef Symphonic het volgende:
We hadden hier ook net weer een hoosbui...
En een of andere klootzak die al weken achter elkaar zeeeer zwaar vuurwerk afsteekt (zwaarder dan oefengranaten)
quote:Op woensdag 24 november 2010 00:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hopen dat zijn pootjes er binnenkort af liggen.
dat hoop ik ook, het is altijd laat op de avond/begin van de nacht...quote:Op woensdag 24 november 2010 00:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hopen dat zijn pootjes er binnenkort af liggen.
ik heb vandaag 4 uur in de file gestaanquote:Op woensdag 24 november 2010 00:11 schreef Koen66 het volgende:
Vanochtend hoorde ik mensen krabben toen ik wakker werd
Vervolgens begon het 10 minuten daarna te regenen, ik dacht oh-oh
Maar het viel allemaal reuze mee op de weg
Dit dus. Sowieso vind ik knalvuurwerk niet veel aan. Geef mij maar siervuurwerk. En ja.. dat haal ik uit België (Essenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat hoop ik ook, het is altijd laat op de avond/begin van de nacht...
en een keer is niet erg, maar dit is dag in dag uit
ik op de heenweg 15 minuten (was afgevallen lading in Schipholtunnel, was net op tijd, uurtje later stond er 20 km file)quote:Op woensdag 24 november 2010 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb vandaag 4 uur in de file gestaan
Knal overdag is wel leuk en sier in de avondquote:Op woensdag 24 november 2010 00:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dit dus. Sowieso vind ik knalvuurwerk niet veel aan. Geef mij maar siervuurwerk. En ja.. dat haal ik uit België (Essen)
hey, vroeger ging ik ook vaak naar Essen, of Baarlequote:Op woensdag 24 november 2010 00:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dit dus. Sowieso vind ik knalvuurwerk niet veel aan. Geef mij maar siervuurwerk. En ja.. dat haal ik uit België (Essen)
ja en ik ben 24, dus heb die tijd wel gehad. Oke een 100.000 klapper is wel leuk en die neem ik ook uit Belgiëquote:Op woensdag 24 november 2010 00:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Knal overdag is wel leuk en sier in de avond
maarja ik ben nog maar een puber
werden aardig wat rode kaarten uitgedeeld laatstquote:Op woensdag 24 november 2010 00:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat er allemaal gebeurd is, to be honest.Ik hoor het nog wel.
Ik ben ook jong geweestquote:Op woensdag 24 november 2010 00:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Knal overdag is wel leuk en sier in de avond
maarja ik ben nog maar een puber
Ik ga er dan met de trein heen, want ik heb geen auto. Essen is vanaf hier te doen met één overstap op Roosendaal :pquote:Op woensdag 24 november 2010 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey, vroeger ging ik ook vaak naar Essen, of Baarle
mooi station dat Roosendaalquote:Op woensdag 24 november 2010 00:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ga er dan met de trein heen, want ik heb geen auto. Essen is vanaf hier te doen met één overstap op Roosendaal :p
Ach op school weleens een giga vlinder midden op schoolplein dat alle scooteralarmen afgingenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben ook jong geweest
Maar we hebben het nu echt over zware vuurwerkbommen, iedere dag weer..
Af en toe staan mijn ramen te trillen
Vroeger ook wel eens met de trein gedaan (toen woonde ik nog in Dordrecht)quote:Op woensdag 24 november 2010 00:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ga er dan met de trein heen, want ik heb geen auto. Essen is vanaf hier te doen met één overstap op Roosendaal :p
Zeker wetenquote:
Alsof de politie wat doetquote:Op woensdag 24 november 2010 00:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ach op school weleens een giga vlinder midden op schoolplein dat alle scooteralarmen afgingen
maar anders bel je toch gewoon de polisie?
Ik woon in Zwijndrechtquote:Op woensdag 24 november 2010 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vroeger ook wel eens met de trein gedaan (toen woonde ik nog in Dordrecht)
Nu vanuit Zoetermeer een paar keer met de auto gedaan
dat heeft geen enkele zin...quote:Op woensdag 24 november 2010 00:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ach op school weleens een giga vlinder midden op schoolplein dat alle scooteralarmen afgingen
maar anders bel je toch gewoon de polisie?
quote:Op woensdag 24 november 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heeft geen enkele zin...
Ik woon aan een behoorlijk bos en die gasten gaan ze daar toch niet vinden
Ken ik ook goed (tijdje gewerkt). Mijn ma woont nog in Dordt, en voor mijn werk zit ik geregeld in Papendrechtquote:
True truequote:Op woensdag 24 november 2010 00:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zeker wetenIk reis ook graag met de trein. In KLB wordt vaak over het OV geklaagd, maar ik heb er weinig problemen mee. Ik reis dan wel zo veel mogelijk buiten de spits.
[..]
Alsof de politie wat doetEer dat die komen, zijn die klapjosti's verdwenen
Tja of gewoon neerknallenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heeft geen enkele zin...
Ik woon aan een behoorlijk bos en die gasten gaan ze daar toch niet vinden
Paapcityquote:Op woensdag 24 november 2010 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ken ik ook goed (tijdje gewerkt). Mijn ma woont nog in Dordt, en voor mijn werk zit ik geregeld in Papendrecht
Dat hoort bij de gemeente Zwijndrechtquote:Op woensdag 24 november 2010 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
het dichtste dat ik ooit bij zwijndrecht ben geweest is heerjansdam
Zwijndrecht hoe is het daar?quote:Op woensdag 24 november 2010 00:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat hoort bij de gemeente Zwijndrecht
Was het gezellig?quote:Op woensdag 24 november 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
Ben laatst nog in Schiedam geweest voor een meet
Kut.. geen fuck te doenquote:
Ik moet er binnenkort heenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Was het gezellig?
[..]
Kut.. geen fuck te doen
Hier is weinig te beleven. Zwijndrecht is dan ook meer een voorstad van Dordrecht met zo'n 45.000 inwonersquote:
In Dordrecht is meer te doenquote:
slaap lekker Koenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:25 schreef Koen66 het volgende:
Over niks doen gesproken.....
Ik ga slapen, m'n wekker gaat om 5:30 weer![]()
Welterusten voor strax![]()
Ik ben als het goed is daar in de omgeving op 21 decemberquote:Op woensdag 24 november 2010 00:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hier is weinig te beleven. Zwijndrecht is dan ook meer een voorstad van Dordrecht met zo'n 45.000 inwoners
[..]
In Dordrecht is meer te doenMooie oude stad ook en heeft binnenkort weer de grootste kerstmarkt van Nederland
En is nog gezellig ook
daaromquote:Op woensdag 24 november 2010 00:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat hoort bij de gemeente Zwijndrecht
quote:
Gezelligquote:Op woensdag 24 november 2010 00:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben als het goed is daar in de omgeving op 21 december
ik ook, maar andere meet blijkbaarquote:Op woensdag 24 november 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
Ben laatst nog in Schiedam geweest voor een meet
Vanwege de nachttreinen zeker?quote:Op woensdag 24 november 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De meet was in Utrecht (oa Stairway)
ik woon bij Alkmaar, eerst met de auto naar Schiedam, met de trein naar Utrecht, met de trein terug naar Rotterdam, taxi naar Schiedam.. Mar wel een hele toffe meet
Dit was de TAL meetquote:Op woensdag 24 november 2010 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ook, maar andere meet blijkbaar
ja, en vanwege een geestelijk gehandicapte stiefdochter kan ik dan niet thuis slapen, dus heb ik het zo opgelostquote:Op woensdag 24 november 2010 00:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Vanwege de nachttreinen zeker?
Nette oplossing dan inderdaadquote:Op woensdag 24 november 2010 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, en vanwege een geestelijk gehandicapte stiefdochter kan ik dan niet thuis slapen, dus heb ik het zo opgelost
vorige week bij Siep?quote:Op woensdag 24 november 2010 00:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de mijne was een officieuze TAL meet
uhuhquote:Op woensdag 24 november 2010 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee iets langer terug, maar niet veel...
Ze is echt heeeel tof
ik sta er niet in als het goed isquote:Op woensdag 24 november 2010 00:30 schreef Ploertendoder het volgende:
Omg ik sta op 2 in de dagcijfers
Welterustenquote:
Ja, maar ik heb geen levenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik sta er niet in als het goed is
ik wel, maar ik sta maar een heel klein stukje onder jequote:Op woensdag 24 november 2010 00:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Welterusten![]()
[..]
Ja, maar ik heb geen leven
252quote:Op woensdag 24 november 2010 00:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wel, maar ik sta maar een heel klein stukje onder je
37729 (gemiddeld 62 per dag)quote:Op woensdag 24 november 2010 00:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik kijk eigenlijk helemaal nooit in dat topic.
Ik zou niet eens op de 1000 nauwkeurig weten hoeveel posts ik heb...
Vind je het gek als je KLB erbij modtquote:Op woensdag 24 november 2010 00:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Veel meer dan ik dacht
Ik kijk er serieus nooit naar
Goed idee. Ik ga zo ook plat jaquote:Op woensdag 24 november 2010 00:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik doe nog 1 peuk en dan ga ik ook slapen, de wekker gaat weer om 6 uur
Weer een TAL-meet?quote:Op woensdag 24 november 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
Volgend weekend weer een meet en dan blijf ik ook slapen
Oooh okay.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, KSC meet
Dat is van een heel andere orde
KSC is op zich ook wel een leuke SCquote:Op woensdag 24 november 2010 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, KSC meet
Dat is van een heel andere orde
Ja ik zit er al jaren (met afgelopen zomer een kleine onderbreking)quote:Op woensdag 24 november 2010 00:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
KSC is op zich ook wel een leuke SC
Dat is dan al een poos zegquote:Op woensdag 24 november 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik zit er al jaren (met afgelopen zomer een kleine onderbreking)
Met mijn originele account zit ik er al vanaf deel 1
Ik zat toen in de FP-Crew (2007-2008). Dus ja... ik was druk met het modden en het nieuws postenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:54 schreef Symphonic het volgende:
Ah oke, ik lees er wel regelmatig, ik reageer er eigenlijk nooit.
Af en toe op een column.. Ik zit al ruim 11 jaar op het forum, en daar ligt mijn hart toch wel
ik heb er ook niks mee (met de reakties in ieder geval)quote:Op woensdag 24 november 2010 00:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik zat toen in de FP-Crew (2007-2008). Dus ja... ik was druk met het modden en het nieuws postenMaar tegenwoordig kom ik nooit meer op de FP. Ik heb er helemaal niks meer mee
de crew op zich is wel leuk jaquote:Op woensdag 24 november 2010 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er ook niks mee (met de reakties in ieder geval)
Ik lees wel op alle subsites (behalve games want daar heb ik echt niks mee) maar opzich lijkt het me wel leuk FP crew
quote:Op woensdag 24 november 2010 01:02 schreef Symphonic het volgende:
Shit happens...
Ik ben ook een keer minder leuk weggegaan uit de crew, maar weer helemaal terug, en helemaal naar het zin
Welterustenquote:Op woensdag 24 november 2010 01:05 schreef Symphonic het volgende:
Ja dat hou ik ook wel zo
Ik ga slapen, ik moet er zo weer uit
Je ziet me wel weer langs waaien hier
Haha, als er wat mensen bijzitten gaat het hard ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 07:49 schreef ElmoFan het volgende:
Goedemorgen! Deze is ook al bijna weer vol..
Jaquote:Op woensdag 24 november 2010 07:47 schreef Lutte het volgende:
Haaai Michhas! We lopen elkaar steeds mis hier!
quote:Op woensdag 24 november 2010 00:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hier is weinig te beleven. Zwijndrecht is dan ook meer een voorstad van Dordrecht met zo'n 45.000 inwoners
[..]
In Dordrecht is meer te doenMooie oude stad ook en heeft binnenkort weer de grootste kerstmarkt van Nederland
En is nog gezellig ook
Ja.. zeker in vergelijking met Zwijndrechtquote:
Symph, Benny, Het_Fenomeen en ElmoFan! Nieuwe aanwinsten/mensen die gezellig een deeltje meepostten.quote:
Wooow, oke, hoop dat ik het nog kan bijhouden nu dan.quote:Op woensdag 24 november 2010 07:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Symph, Benny, Het_Fenomeen en ElmoFan! Nieuwe aanwinsten/mensen die gezellig een deeltje meepostten.
Aanwinsten?quote:Op woensdag 24 november 2010 07:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Symph, Benny, Het_Fenomeen en ElmoFan! Nieuwe aanwinsten/mensen die gezellig een deeltje meepostten.
Dan moet je eerst LaPo hunten!quote:Op woensdag 24 november 2010 07:57 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ga straks een mooie OP maken
vast welquote:Op woensdag 24 november 2010 07:57 schreef NBT het volgende:
[..]
Wooow, oke, hoop dat ik het nog kan bijhouden nu dan.
Nee hoor. Ik ga een officiele OP maken en die komt dan ook op de FOK! Wikiquote:
Wel MET de oude banner?quote:Op woensdag 24 november 2010 07:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ga een officiele OP maken en die komt dan ook op de FOK! Wiki
Ja de oude banner wordt in ere hersteldquote:
Nouja, straks word het drukker op mijn werk, en drukker hier... dus.... ben er bang voorquote:
Ja ok dat wel. Maar dan nog. Stappen in Dordt heb ik werkelijk nog nooit gedaan. Wij gingen naar Rotterdam. 's Zomers op de brommer ook gewoonquote:Op woensdag 24 november 2010 07:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja.. zeker in vergelijking met Zwijndrecht
GOEDEMORGEN SCHATJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
quote:Op woensdag 24 november 2010 07:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja de oude banner wordt in ere hersteld
Ik ben trots!quote:
Schoooolse!quote:Op woensdag 24 november 2010 08:00 schreef Lutte het volgende:
Maar ik ga naar school! Kusje op jullie neusjes en veel plezier op jullie werk!
Dat dus jaquote:Op woensdag 24 november 2010 07:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ok dat wel. Maar dan nog. Stappen in Dordt heb ik werkelijk nog nooit gedaan. Wij gingen naar Rotterdam. 's Zomers op de brommer ook gewoon![]()
Maar daar n de regio, papendrecht, dordrecht, zwijndrecht, sliedrecht is dordt idd het meest bruisend
School ze meisquote:Op woensdag 24 november 2010 08:00 schreef Lutte het volgende:
Maar ik ga naar school! Kusje op jullie neusjes en veel plezier op jullie werk!
gewoon hier iedereen temmenquote:Op woensdag 24 november 2010 07:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouja, straks word het drukker op mijn werk, en drukker hier... dus.... ben er bang voor
Dat lukt wel met haar tietenquote:
Ik heb jou ook gemist! * NBT wacht in spanning op PMquote:Op woensdag 24 november 2010 08:01 schreef Ploertendoder het volgende:
NBT ik heb je gemist ja en ooh ja ik PM je over afgelopen zondag
Ja inderdaad ja. Het was gisteravond behoorlijk gezellig hierquote:
Dat zie ik! Heb ik nog wat wereldschokkends gemist?quote:Op woensdag 24 november 2010 08:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja inderdaad ja. Het was gisteravond behoorlijk gezellig hier
Dan moet je teruglezenquote:Op woensdag 24 november 2010 08:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat zie ik! Heb ik nog wat wereldschokkends gemist?
Ja en ik ga niet alles vertellenquote:
Alleen de wereldschokkende dingenquote:Op woensdag 24 november 2010 08:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja en ik ga niet alles vertellen![]()
Oké, nog meer mensenquote:Op woensdag 24 november 2010 08:19 schreef Ploertendoder het volgende:
Nou.. er komt eindelijk een normale OP hier. Er zijn een aantal nieuwe mensen (ook uit TAL) Symhpnic, iBenny en een aantal anderen kletsen dan gezellig mee. Vooral gisteravond.
Ik wil de LAPO zodat ik makkelijker de nieuwe OP kan maken![]()
Moderators zijn ook mensenquote:Op woensdag 24 november 2010 08:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, nog meer mensenEn hebben we hier nu 3 (!!) moderators? Dat is niet goed
Echt nietquote:Op woensdag 24 november 2010 08:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Moderators zijn ook mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |