Een voor dagelijks gebruik en een om naar NL te bellenquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou en. Ik heb Strongbow ook door Google gemikt hoor
. Google is my friend
.
[..]
Waarom heb je er 2?
Ja, nog een jaar teveel betalenquote:
Je telefoon voor dagelijks gebruik wil niet naar Nl. bellenquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:46 schreef Stuart het volgende:
En hier maar weer verder dus
[..]
Een voor dagelijks gebruik en een om naar NL te bellen
De BB is al 1,5 jaar oud hoor. De iPhone is daar de vervanger van
Ja, vind ik ook altijd lullig dat buitenland sms-jes buiten de bundel vallen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, nog een jaar teveel betalen.
Ik zie nu dat ik 150 min. en 100 sms-jes mee mag nemen naar een volgende maand, dan heb ik dus standaard 300 min en 200 sms-jes.
Verdomme, ik zie dat mijn totale gebruikskosten van oktober 42 cent waren. Zit ik zo ruim in minuten en sms-jes, moet ik voor die 2 sms-jes naar 't buitenland (
) nog 's apart gaan betalen
.
[..]
Je telefoon voor dagelijks gebruik wil niet naar Nl. bellen.
Mwah... Eigenlijk boeit me dat niet, ik vond 't leukquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook altijd lullig dat buitenland sms-jes buiten de bundel vallen.
Mijn telefoon voor dagelijks gebruik is O2 en die voor naar NL is Vodafone (oude prepaid). Die oude prepaid kan 60 minuten naar een UK Vodafone bellen en dan maar 21 pence betalen. Het ontvangen van een gesprek op een UK Vodafone in het buitenland is 75 pence. Ik kan dus 60 minuten mobiel bellen naar Nederland voor 96 pence
Enjoy & sweet dreams voor laterquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:01 schreef Stuart het volgende:
Ik ga TV kijken. Spreek je snel weer Es en ik heb 27 december in de telefoon staan
Da's er onverwacht snel gekomen hequote:
iddquote:Op zondag 21 november 2010 00:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's er onverwacht snel gekomen he.
Dat kan jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Ik heb wel voor interessante mensen gewerkt in Londen. Maar krijg je dan net zoals op FB verzoekjes van mensen om te worden toegevoegd
Richting onzin helaas.quote:Op zondag 21 november 2010 08:15 schreef Kuukske het volgende:
Hé waar gaan jullie met het topic heen.
Ja dat is us niet veel soeps.quote:Op zondag 21 november 2010 11:57 schreef Bengeltje het volgende:
Nou ben benieuwd wat er allemaal uit jouw toetsenbord komt.
Ik heb een stalker blijkbaarquote:Op zondag 21 november 2010 00:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's er onverwacht snel gekomen he.
op het a. forum?quote:Op zondag 21 november 2010 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een stalker blijkbaar
Marc heeft mij een ban gegeven op 'mijn' oude forum omdat ik een PB-tje openbaar heb gemaakt. Tsja, toch zielig als iemand al mijn posts op een ander forum gaat nalezen om mij maar een ban te kunnen geven
Marc, flinke jongen hoor
Jaquote:
OMF Christ, how low can you go...quote:Op zondag 21 november 2010 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Wist niet dat ik een stalker had maar nu weet ik dat dus wel. Ik had een pb-tje van dat forum hier geplaatst om aan Esther te laten zien en om die reden heb ik daar nu een permban. Nou ja, het zal hem wel een goed gevoel geven vermoed ik.
Inderdaad ja. Hij haat mij blijkbaar en zoekt al maanden naar een reden om mij een permban te geven. Dat was ook de strekking van zijn pb-tjes die ik dusdanig belachelijk en bedreigend vond dat ik ze openbaar maakte. Elke keer kwam diezelfde dreiging namelijk. Heel naar mannetje om zo met mensen om te gaan. Maar goed, soitquote:Op zondag 21 november 2010 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMF Christ, how low can you go...
Zo ga je dus met je oprichter om
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |