Ga het anders even navragen vanmiddagquote:Op woensdag 24 november 2010 11:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Volgens mij is die uit hoor maar dat was vast weer verwerkt in een voetbal spreekbeurt van anderhalf uur in de auto dus het kan zijn dat ik net wat cruciale info heb gemist.
NIET WAAR!!!quote:Op woensdag 24 november 2010 11:53 schreef Anniebab het volgende:
Er zijn nog wel meer heethoofdjes te vinden....bijv. Janssen
hoe je het beschrijft met die voeten naast haar oren, oh zie het zo voor me hahahquote:Op woensdag 24 november 2010 11:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou de oudsten waren zo klein, die gingen de eerste weken inderdaad in de wastafel in bad. Handig, want we hadden er 2![]()
Wastafels en kinders
Daarna in de emmer, vonden ze echt heerlijk.
Lara zat op een gegeven moment met dr voeten naast d'r oren![]()
![]()
Maar dat was ook een beer!
Ken jij de namen van de spelers ook tegenwoordig?quote:
Ik moet steeds wachten op resultaat, dus ik Fok! ondertussen gewoon.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ken jij de namen van de spelers ook tegenwoordig?
Maar Janssen mag weg van Twente, zeggen ze in mijn koffietijd voor mannenprogramma.. omdat hij wat te weinig zelfbeheersing heeft voor Twente, die een "fatsoenlijke club" wil zijn.
Afijn, het is alweer 12 uur!
Ben gewoon alweer een uur aan het FOK!-en zonder tussendoor te werken.
Wat aardig (hihi ik schreef aarsig) van je kinders.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:01 schreef Noek het volgende:
Kijk! Hier mocht Ruiz met mijn kinderen op de foto.
[ afbeelding ]
Zijn dag kon niet meer stuk. Zo is Ruiz, dankbaar en blij.
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:01 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hebben ook een tummy tub gekocht, ik vond dat zo leuk... B. ging nog gewoon in een badje, niet in een emmer, dus als ik dan toch een herkansing kreeg dan ook een emmer erbij.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha, ja is wel lief hoor maakte ook een grapje, maar heb jij echt je kindertjes in zo een badje laten zakkenoh wat een ondingen vind ik dat, gewoon in de gootsteen worden ze hard van
Ja... da's bij mij ook min of meer wel zo. Soms ineens flink aan de bak, en dan weer wachten.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik moet steeds wachten op resultaat, dus ik Fok! ondertussen gewoon.
Wil je bij mij op koersoes? Ik ga workshops geven.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:02 schreef Gert het volgende:
Jij wordt ook steeds rapper en beter met foto knutselen!
Ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ken jij de namen van de spelers ook tegenwoordig?
Maar Janssen mag weg van Twente, zeggen ze in mijn koffietijd voor mannenprogramma.. omdat hij wat te weinig zelfbeheersing heeft voor Twente, die een "fatsoenlijke club" wil zijn.
Afijn, het is alweer 12 uur!
Ben gewoon alweer een uur aan het FOK!-en zonder tussendoor te werken.
Toen bestond het volgens mij nog niet toen jou Jr en mijn puberkind geboren waren.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij hebben ook een tummy tub gekocht, ik vond dat zo leuk... B. ging nog gewoon in een badje, niet in een emmer, dus als ik dan toch een herkansing kreeg dan ook een emmer erbij.
Nope, dat kwam een paar jaar later pas, maar ik vond het helemaal geweldig...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Toen bestond het volgens mij nog niet toen jou Jr en mijn puberkind geboren waren.
Die van ons mag van mij alleen maar in de Tummy de eerste tijd. Een badje vind ik zielig en onnatuurlijk, lekker in zo'n emmertje in foetus houding, das veel beter.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij hebben ook een tummy tub gekocht, ik vond dat zo leuk... B. ging nog gewoon in een badje, niet in een emmer, dus als ik dan toch een herkansing kreeg dan ook een emmer erbij.
Ach welja joh. Is 't een beetje gezellig? Met ook hapjes en drankjes?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Wil je bij mij op koersoes? Ik ga workshops geven.
OMG!quote:Op woensdag 24 november 2010 11:42 schreef CarOnline het volgende:
Ahhhh kiektan!![]()
![]()
![]()
Kou is slecht voor biggetjes. Een Britse boer geeft zijn varkentjes daarom een warm bad.
[ afbeelding ]
http://www.depers.nl/opmerkelijk/526016/Biggetjes-in-bad.html
Haha dat snuitje
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:07 schreef Dementor het volgende:
Ik vind zo'n emmer maar raar wat voor hippe naam ze er ook aan geven.
Is dat het briljante enfant terrible van PSV, of ben ik weer eens abuis?quote:Op woensdag 24 november 2010 12:01 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind t een goeie voetballer....topspeler zelfs...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:01 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, U bent abuis. Hij is van Fc Twente. Groot fan van mijn kinders.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat het briljante enfant terrible van PSV, of ben ik weer eens abuis?
Die middelste dus.
Ik kijk wel even wat voor het krummel zelf de voorkeur heeft, kan zijn dat een kind sowieso een hekel aan badderen heeft, maar het kan ook zijn dat de manier van badderen niet gewaardeerd wordt.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:09 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Die van ons mag van mij alleen maar in de Tummy de eerste tijd. Een badje vind ik zielig en onnatuurlijk, lekker in zo'n emmertje in foetus houding, das veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |