abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89085885
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:31 schreef Noek het volgende:
De trein rijdt ook altijd net weg als ik aan kom lopen. En je moet er je mond houden.
Dat kost dan 40 euro. O+
:o je mond houden, mag jij niet praten in de trein dan??/ heb je zwijg verbod bij de NS >:)
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_89085926
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:31 schreef Noek het volgende:
De trein rijdt ook altijd net weg als ik aan kom lopen. En je moet er je mond houden.
Dat kost dan 40 euro. O+
Mensen die nooit met de trein gaan, en er dan wel over klagen.

Ik klaag toch ook niet over de benzineprijs.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_89085956
Waarom kijkt er hier niemand Modern Family?
Dat is zo leuk! :D
Screw them.
We're going home.
pi_89085966
quote:
8s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Klaag niet zo, man }:|
Screw them.
We're going home.
pi_89085977
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:35 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:o je mond houden, mag jij niet praten in de trein dan??/ heb je zwijg verbod bij de NS >:)
Ja, stiltecoupé hè. Voor de mensen die ongestoord in een volgepropte trein zitten op hun vierkante cm maar geen last van die 1000 mensen willen hebben. Oh man, ga dan net als Laura reizen en val mij niet lastig met dat sssssttt-gedoe. Dat stoort me! :(
Go hard or go home
pi_89085979
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:38 schreef CarOnline het volgende:
Waarom kijkt er hier niemand Modern Family?
Dat is zo leuk! :D
jawel ik, maar was er gisteren niet, die 2 homo`s met dochter Lily hahaha nee vind het leuke serie, in Amerika is het een winnaar die al veel prijzen in de wacht hebben gesleept
pi_89085997
quote:
8s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Wat nou nooit? Ik klaag nooit over diesel dus waar heb je het over?
Go hard or go home
pi_89086013
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:39 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, stiltecoupé hè. Voor de mensen die ongestoord in een volgepropte trein zitten op hun vierkante cm maar geen last van die 1000 mensen willen hebben. Oh man, ga dan net als Laura reizen en val mij niet lastig met dat sssssttt-gedoe. Dat stoort me! :(
ja maar Noek, je gaat toch niet in een stiltecoupe zitten 8)7 echt nooit meer doen hoor en dat sstttttt werkt irritatie op, iedergeval bij mij denk ik, ik zal keihard sstttttt terug slissen >:)
pi_89086025
Maar ssssst, we zitten in Pietjes coupé. De coupé die wel ervaring heeft met treinen. Ofzo!
Go hard or go home
pi_89086034
Als je stilte wenst in de trein ga je maar 1e klas reizen.
Ook altijd mooi als de trein propvol zit en er mensen moeten staan in de stiltecoupé. :D

De trein remt opeens af... bots! au!... sssssht ik probeer een boek te lezen.
pi_89086035
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:39 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit geshust :o
Maar ik bel dan ook niet in de trein. Ik zit altijd met doppen in mn oren te verguppen.
Screw them.
We're going home.
pi_89086052
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:40 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja maar Noek, je gaat toch niet in een stiltecoupe zitten 8)7 echt nooit meer doen hoor en dat sstttttt werkt irritatie op, iedergeval bij mij denk ik, ik zal keihard sstttttt terug slissen >:)
Ach, ga toch weg en koop een zeilboot, denk ik dan. Je bent onder mensen en wat doen mensen? Nou, die doen IETS! Zo zijn ze hoor, mensen.
*O* *O*
Go hard or go home
pi_89086060
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:39 schreef Toverheks het volgende:

[..]

jawel ik, maar was er gisteren niet, die 2 homo`s met dochter Lily hahaha nee vind het leuke serie, in Amerika is het een winnaar die al veel prijzen in de wacht hebben gesleept
Ik ook, heerlijk. Vooral die met dat kunstschaatsen :D
Echt heel erg leuk!
Screw them.
We're going home.
pi_89086073
Ik wil in een teringherrie coupé. Vol met gabbers en metalfans. Ik weet zeker dat wij het dan wél leuk hebben! Da's ook belangrijk, want je betaalt er immers voor.
Go hard or go home
pi_89086084
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:41 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Maar ik bel dan ook niet in de trein. Ik zit altijd met doppen in mn oren te verguppen.
ik ga amper met de trein, en ga ik met de trein ach heb de tijd, ga ook niet hollen voor een bus/trein/tram of wat ook, dan maar later aankomen op me bestemming, zal me mezelf daar druk om gaan maken. :N

maar ja ligt natuurlijk anders als je elke dag naar je werk moet zoals Remlof.
pi_89086087
quote:
14s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:43 schreef Noek het volgende:
Ik wil in een teringherrie coupé. Vol met gabbers en metalfans. Ik weet zeker dat wij het dan wél leuk hebben! Da's ook belangrijk, want je betaalt er immers voor.
Je betaalt van A naar B.
Niet of het gezellig is. Daar vragen ze dan zo een tientje voor als je niet oppast.
Screw them.
We're going home.
pi_89086102
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:41 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ik al drie keer. :') Maar ik begin niet met praten. O-) Toch raar want ik heb helemaal geen aardig snuitje maar toch willen ze een praatje maken. Bizar!
Go hard or go home
pi_89086156
Remloffffffff, ben je nu boos op me, heb een stukje gepost over Miep *lekker graaien* Elatik van de PVDA, dat vind ik zo een dom wijf he, kan er niks aan doen, elke keer als ze met dat hoofd bij AT5 verschijnt heb ik al zoiets van bbbrrrr meisje jij bent niet zuiver op de graat.
pi_89086157
En wat is er nu leuker dan gesprekken af te luisteren en daar later in KLB over gaan lopen zeiken. Dat mis je dan allemaal maar mooi in zo'n saaie kutcoupé. :{
Go hard or go home
  woensdag 24 november 2010 @ 10:46:49 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89086173
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:41 schreef Dementor het volgende:
Als je stilte wenst in de trein ga je maar 1e klas reizen.

Dat heb ik de drie laatste keren gedaan en dat zat zo royaal, dat ik bij elk station naar het perron ging wuiven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_89086179
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:46 schreef Noek het volgende:
En wat is er nu leuker dan gesprekken af te luisteren en daar later in KLB over gaan lopen zeiken. Dat mis je dan allemaal maar mooi in zo'n saaie kutcoupé. :{
Dan kun je weer op de laptops meekijken en je verbazen over gesprekken op MSN, ook spannend!
pi_89086241
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:46 schreef Noek het volgende:
Groepjes collega's, het gaat altijd over die ene secretaresse. En de baas natuurlijk! Wat een eikel :D.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 24 november 2010 @ 10:50:48 #113
104871 remlof
Europees federalist
pi_89086283
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:46 schreef Toverheks het volgende:
Remloffffffff, ben je nu boos op me, heb een stukje gepost over Miep *lekker graaien* Elatik van de PVDA, dat vind ik zo een dom wijf he, kan er niks aan doen, elke keer als ze met dat hoofd bij AT5 verschijnt heb ik al zoiets van bbbrrrr meisje jij bent niet zuiver op de graat.
Nee hoor, dat moet uitgezocht worden en als ze fout heeft gehandeld moet ze dokken en opbokken.
Yankee go home!
pi_89086311
quote:
10s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Groepjes collega's, het gaat altijd over die ene secretaresse. En de baas natuurlijk! Wat een eikel :D.
Ik vind het ook leuk als mensen gaan bellen en hun dag vertellen aan de telefoon. Dan leer je ze toch een beetje kennen hè. En dan denk ik:"Zo nouhou, dat had ik niet achter je gezocht." :o Verrassend!

Ik houd van de reuring van veel verschillende mensen in de trein, dat is het enige wat nog wel leuk is. Ook toen ik dagelijks met de trein reisde want de ns bestaat al langer dan 2 jaar.
Go hard or go home
  woensdag 24 november 2010 @ 10:53:20 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_89086360
Ik vind de trein vooral duur... en dat is als ik het vergelijk met in m'n uppie met de auto gaan, als het met meer personen is dan kan het helemaal amper uit.
Heb ik natuurlijk wel het nadeel dat ik van of naar S'veen eigenlijk altijd lastig uitkom en niet op fietsafstand van een station zit, en het OV van/naar het station ook niet echt ideaal is.

Met andere woorden: als ik vanuit S'veen een trein wil nemen, dan moet ik sowieso al met de auto naar het station, en als de terugreis wat later wordt dan moet ik eigenlijk al met de auto naar Amersfoort om daar de trein te nemen...
Dan ben je al bijna halverwege, en moet je ook nog eens betalen voor het parkeren, dus dan is met de trein gaan niet echt een alternatief voor de auto meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_89086361
quote:
14s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:50 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee hoor, dat moet uitgezocht worden en als ze fout heeft gehandeld moet ze dokken en opbokken.
ze is zo fout als de pest, ook met dat boottochtje van 35.000 euro, ze is wel meer hier in Amsterdam in opspraak geweest, afserveren, laat ze maar parkeerwacht worden of zoiets, of nog beter handhaving, ook zo idioot, lopen er 6 gasten in spuuglelijke te grote jassen, fluoriserend Geel, een beetje te lanterfanten, gewoon over de markt en winkeltjes kijken en druk in gesprek met elkaar.
pi_89086374
Mijn Bol.com order is weg.

Ik mag het opnieuw bestellen als ik toch nog de cd's wil hebben. Nou wow great, thanks a lot! :')
Go hard or go home
pi_89086394
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:51 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik vind het ook leuk als mensen gaan bellen en hun dag vertellen aan de telefoon. Dan leer je ze toch een beetje kennen hè. En dan denk ik:"Zo nouhou, dat had ik niet achter je gezocht." :o Verrassend!

Ik houd van de reuring van veel verschillende mensen in de trein, dat is het enige wat nog wel leuk is. Ook toen ik dagelijks met de trein reisde want de ns bestaat al langer dan 2 jaar.
dat vind ik aso, zie het vaak hoor, lopen ze te bellen en schreeuwen door die telefoon echt iedereen geniet mee, wil je bellen of gebeld worden fluister dan. vind ik dan
pi_89086429
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:54 schreef Toverheks het volgende:

dat vind ik aso, zie het vaak hoor, lopen ze te bellen en schreeuwen door die telefoon echt iedereen geniet mee, wil je bellen of gebeld worden fluister dan. vind ik dan
Oh, ik vind het fijn en luister mee. Ja god, je bent een RLS-er of je bent het niet hè. :D
Go hard or go home
pi_89086462
De auto geeft vooral in de winter wat meer zekerheid, ik heb afgelopen winter ook gestaan op Utrecht CS omdat de treinen niet meer verder reden en ook regelmatig kwam het voor dat de trein naar Den Haag niet reed.
Fuckerdefuck, dan neem ik wel de auto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')