quote:Op woensdag 24 november 2010 10:31 schreef Noek het volgende:
De trein rijdt ook altijd net weg als ik aan kom lopen. En je moet er je mond houden.
Dat kost dan 40 euro.![]()
Mensen die nooit met de trein gaan, en er dan wel over klagen.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:31 schreef Noek het volgende:
De trein rijdt ook altijd net weg als ik aan kom lopen. En je moet er je mond houden.
Dat kost dan 40 euro.![]()
Klaag niet zo, manquote:Op woensdag 24 november 2010 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mensen die nooit met de trein gaan, en er dan wel over klagen.
Ik klaag toch ook niet over de benzineprijs.
Ja, stiltecoupé hè. Voor de mensen die ongestoord in een volgepropte trein zitten op hun vierkante cm maar geen last van die 1000 mensen willen hebben. Oh man, ga dan net als Laura reizen en val mij niet lastig met dat sssssttt-gedoe. Dat stoort me!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je mond houden, mag jij niet praten in de trein dan??/ heb je zwijg verbod bij de NS
jawel ik, maar was er gisteren niet, die 2 homo`s met dochter Lily hahaha nee vind het leuke serie, in Amerika is het een winnaar die al veel prijzen in de wacht hebben gesleeptquote:Op woensdag 24 november 2010 10:38 schreef CarOnline het volgende:
Waarom kijkt er hier niemand Modern Family?
Dat is zo leuk!
Wat nou nooit? Ik klaag nooit over diesel dus waar heb je het over?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mensen die nooit met de trein gaan, en er dan wel over klagen.
Ik klaag toch ook niet over de benzineprijs.
ja maar Noek, je gaat toch niet in een stiltecoupe zittenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, stiltecoupé hè. Voor de mensen die ongestoord in een volgepropte trein zitten op hun vierkante cm maar geen last van die 1000 mensen willen hebben. Oh man, ga dan net als Laura reizen en val mij niet lastig met dat sssssttt-gedoe. Dat stoort me!
Ik ben nog nooit geshustquote:Op woensdag 24 november 2010 10:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, stiltecoupé hè. Voor de mensen die ongestoord in een volgepropte trein zitten op hun vierkante cm maar geen last van die 1000 mensen willen hebben. Oh man, ga dan net als Laura reizen en val mij niet lastig met dat sssssttt-gedoe. Dat stoort me!
Ach, ga toch weg en koop een zeilboot, denk ik dan. Je bent onder mensen en wat doen mensen? Nou, die doen IETS! Zo zijn ze hoor, mensen.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar Noek, je gaat toch niet in een stiltecoupe zittenecht nooit meer doen hoor en dat sstttttt werkt irritatie op, iedergeval bij mij denk ik, ik zal keihard sstttttt terug slissen
Ik ook, heerlijk. Vooral die met dat kunstschaatsenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jawel ik, maar was er gisteren niet, die 2 homo`s met dochter Lily hahaha nee vind het leuke serie, in Amerika is het een winnaar die al veel prijzen in de wacht hebben gesleept
ik ga amper met de trein, en ga ik met de trein ach heb de tijd, ga ook niet hollen voor een bus/trein/tram of wat ook, dan maar later aankomen op me bestemming, zal me mezelf daar druk om gaan maken.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit geshust
Maar ik bel dan ook niet in de trein. Ik zit altijd met doppen in mn oren te verguppen.
Je betaalt van A naar B.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:43 schreef Noek het volgende:
Ik wil in een teringherrie coupé. Vol met gabbers en metalfans. Ik weet zeker dat wij het dan wél leuk hebben! Da's ook belangrijk, want je betaalt er immers voor.
Ik al drie keer.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit geshust
Maar ik bel dan ook niet in de trein. Ik zit altijd met doppen in mn oren te verguppen.
Dat heb ik de drie laatste keren gedaan en dat zat zo royaal, dat ik bij elk station naar het perron ging wuiven.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:41 schreef Dementor het volgende:
Als je stilte wenst in de trein ga je maar 1e klas reizen.
Dan kun je weer op de laptops meekijken en je verbazen over gesprekken op MSN, ook spannend!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:46 schreef Noek het volgende:
En wat is er nu leuker dan gesprekken af te luisteren en daar later in KLB over gaan lopen zeiken. Dat mis je dan allemaal maar mooi in zo'n saaie kutcoupé.
Groepjes collega's, het gaat altijd over die ene secretaresse. En de baas natuurlijk! Wat een eikelquote:Op woensdag 24 november 2010 10:46 schreef Noek het volgende:
En wat is er nu leuker dan gesprekken af te luisteren en daar later in KLB over gaan lopen zeiken. Dat mis je dan allemaal maar mooi in zo'n saaie kutcoupé.
Nee hoor, dat moet uitgezocht worden en als ze fout heeft gehandeld moet ze dokken en opbokken.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:46 schreef Toverheks het volgende:
Remloffffffff, ben je nu boos op me, heb een stukje gepost over Miep *lekker graaien* Elatik van de PVDA, dat vind ik zo een dom wijf he, kan er niks aan doen, elke keer als ze met dat hoofd bij AT5 verschijnt heb ik al zoiets van bbbrrrr meisje jij bent niet zuiver op de graat.
Ik vind het ook leuk als mensen gaan bellen en hun dag vertellen aan de telefoon. Dan leer je ze toch een beetje kennen hè. En dan denk ik:"Zo nouhou, dat had ik niet achter je gezocht."quote:Op woensdag 24 november 2010 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Groepjes collega's, het gaat altijd over die ene secretaresse. En de baas natuurlijk! Wat een eikel.
ze is zo fout als de pest, ook met dat boottochtje van 35.000 euro, ze is wel meer hier in Amsterdam in opspraak geweest, afserveren, laat ze maar parkeerwacht worden of zoiets, of nog beter handhaving, ook zo idioot, lopen er 6 gasten in spuuglelijke te grote jassen, fluoriserend Geel, een beetje te lanterfanten, gewoon over de markt en winkeltjes kijken en druk in gesprek met elkaar.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, dat moet uitgezocht worden en als ze fout heeft gehandeld moet ze dokken en opbokken.
dat vind ik aso, zie het vaak hoor, lopen ze te bellen en schreeuwen door die telefoon echt iedereen geniet mee, wil je bellen of gebeld worden fluister dan. vind ik danquote:Op woensdag 24 november 2010 10:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk als mensen gaan bellen en hun dag vertellen aan de telefoon. Dan leer je ze toch een beetje kennen hè. En dan denk ik:"Zo nouhou, dat had ik niet achter je gezocht."Verrassend!
Ik houd van de reuring van veel verschillende mensen in de trein, dat is het enige wat nog wel leuk is. Ook toen ik dagelijks met de trein reisde want de ns bestaat al langer dan 2 jaar.
Oh, ik vind het fijn en luister mee. Ja god, je bent een RLS-er of je bent het niet hè.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:54 schreef Toverheks het volgende:
dat vind ik aso, zie het vaak hoor, lopen ze te bellen en schreeuwen door die telefoon echt iedereen geniet mee, wil je bellen of gebeld worden fluister dan. vind ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |