ik op Leaquote:
Ja, maar daar staat de reclame nu, dus dat zal niet gebeurenquote:Op woensdag 24 november 2010 15:28 schreef Marrije het volgende:
die berichtjes moeten dus links komen te staan
voor de eeuwige jeugd, zo had ik het nog niet bekekenquote:Op woensdag 24 november 2010 15:29 schreef Laysa het volgende:
Ik vind het stom....en hier zijn we het over eens dat het meer een kinderforum functie is
Nu voel ik me oud....bedanktquote:Op woensdag 24 november 2010 15:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
voor de eeuwige jeugd, zo had ik het nog niet bekeken
beter ik dan iemand die HEE JIJ HEBT LEKKERE GROTE TIETEN op je scherm pleurtquote:Op woensdag 24 november 2010 15:31 schreef Copycat het volgende:
Marrije zette mij voor het blokje.
Ik vind msn ook stom en dit idd meer iets voor Habbo Hotel.
Je kan nu nog sneller mensen lastigvallen..wat een topideequote:Op woensdag 24 november 2010 15:34 schreef Leandra het volgende:
Ik ben benieuwd wat de regels zijn in deze qua mogen posten... want MSN-gesprekken en PM's openbaar maken is not-done, maar eerlijk gezegd denk ik dat voor sommigen de grens net wat minder ernstig is om een onbekende op deze wijze voor van alles en nogwat uit te maken, en dan?
Mag dat gepost worden?
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
beter ik dan iemand die HEE JIJ HEBT LEKKERE GROTE TIETEN op je scherm pleurt
huh, omdat ik een opmerking maak over je dikke lekkere tieten hahaha oh ik wordt zo melig van die domme doos in den haag, ze heeft ook heel stom colbertje aan.quote:
Dat was precies de boodschap van jouw berichtje!quote:Op woensdag 24 november 2010 15:35 schreef Marrije het volgende:
beter ik dan iemand die HEE JIJ HEBT LEKKERE GROTE TIETEN op je scherm pleurt
Ik heb al kenbaar gemaakt dat ik het stom vind.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:37 schreef Marrije het volgende:
ik zal eens verder op het forum kijken wat de reacties zijn
Ja, als je al kijkt waarvoor sommigen een ban krijgen in bepaalde topics, dan wil ik helemaal niet weten wat de gevolgen van een beetje een pittige discussie kunnen zijn met dit systeem.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je kan nu nog sneller mensen lastigvallen..wat een topidee![]()
Whahahaquote:Op woensdag 24 november 2010 15:44 schreef Copycat het volgende:
De eerste kuddo's en dikke tieten (Dementor!) zijn al binnen ...
bij veelvuldig misbruik gelden dezelfde banregels, dus dan zou je denken dat ze het kunnen controleren, maar misschien ook niet, dat je printscreens moet laten zien ofzoquote:Op woensdag 24 november 2010 15:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als je al kijkt waarvoor sommigen een ban krijgen in bepaalde topics, dan wil ik helemaal niet weten wat de gevolgen van een beetje een pittige discussie kunnen zijn met dit systeem.
Bij PM's kunnen de admins de boel nog controleren bij misbruik, ben benieuwd hoe dat hiermee zit.
Ja, das lekker dan... krijg je een opmerking voor je kiezen die te grof voor woorden is, moet je er nog een printscreen van maken ookquote:Op woensdag 24 november 2010 15:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
bij veelvuldig misbruik gelden dezelfde banregels, dus dan zou je denken dat ze het kunnen controleren, maar misschien ook niet, dat je printscreens moet laten zien ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |