Script 400 staat er. Als ik wilde quoten.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee... Danny was de IE-fan toch?
Maar ik kom het niet tegen in de feedback of bugs... maar het hoeft dus niet gemeld te worden?
Het is geen javascript-melding hè
Machtig gewoon.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:30 schreef remlof het volgende:
Kijkje over noord-west Europa bij nacht vanuit de space shuttle:
[ link | afbeelding ]
(klik voor groter formaat)
London Brussels Antwerp Rotterdam Amsterdam and seemingly countless towns and villages sing out on this peaceful night. A nightscape that reveals familiar coastlines, prominent ports, and metropolitan areas. A scene more beautiful than spoken words can tell.
bron
Eerst inzepen en dan glibberig de emmer in?quote:Op woensdag 24 november 2010 14:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eerst lekker inzepen op de commode en dan hóp, de emmer in.
En dan zuigen ze zich klem aan je pink, echt handig!
Of met 1 hand achter de bol en 1 vinger onder de kin. Soms vallen ze dan gewoon in slaap
[ afbeelding ]
Ik heb dit staan:quote:Op woensdag 24 november 2010 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
@Leandra (kan niet editen) Code 400.
Hier hetzelfde, behoorlijk ergerlijk.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:15 schreef Leandra het volgende:
Nog meer mensen met een script-melding in IE?
Het begint inmiddels vervelend te worden, maar bij iedere F5 is hij er weer, ongeacht het topic (niet in de MyAT overigens)
En de emoticons zijn daardoor (door het stoppen van het script) ook niet meer zichtbaar, ondanks het feit dat die wel vastgezet zijn in de instellingen.
indrukwekkendquote:Op woensdag 24 november 2010 14:30 schreef remlof het volgende:
Kijkje over noord-west Europa bij nacht vanuit de space shuttle:
[ link | afbeelding ]
(klik voor groter formaat)
London Brussels Antwerp Rotterdam Amsterdam and seemingly countless towns and villages sing out on this peaceful night. A nightscape that reveals familiar coastlines, prominent ports, and metropolitan areas. A scene more beautiful than spoken words can tell.
bron
Hier krijg ik sinds een halve minuut die melding ook niet meer, weer opgelost dus.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Script 400 staat er. Als ik wilde quoten.
Inmiddels weer in orde. Bij jou ook?
jep.quote:
Ja, alleen een beetje jammer dat ik een 14" scherm heb en de tekstblokjes dus moet sluiten (en verwijderen) om iemand te kunnen quoten of op een volgende pagina te kunnen klikken, want het valt over elkaar heen.quote:
ik vind het wel handig, hoe je niet uit de sc om je pb te lezen, zelfs met verversen blijft het staan (komthet terug), alleen iemand quoten kan dan niet zo handigquote:
ik op Leaquote:
Ja, maar daar staat de reclame nu, dus dat zal niet gebeurenquote:Op woensdag 24 november 2010 15:28 schreef Marrije het volgende:
die berichtjes moeten dus links komen te staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |