ja kloptquote:
je tweet nu ook in beeldquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
accu is bijna leeg, triggerfinger is bijna afgelopen
Lijkt wel heel erg op reclame.quote:Domien :
Holy cow. Bij 1 Day Fly.com vandaag een 42 inch full HD LED TV voor 'spotprijs' 780 euro. Als ik niet al een hele fijne televisie had..
is echt door domien zelf getweetquote:
Dat snap ik.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
is echt door domien zelf getweet
mooiquote:
die opbouw is idd verdacht, alleen de tweet is in het NL dus dan lijkt het me sterk dat het gehackt is.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:47 schreef Paul-89 het volgende:
Maar het komt zo apart over met site vermelding en de aanbieding en dan zo van ik zou het wel weten hoor als ik niet al een goede tv had.
Nee maar 'bekende mensen' twitteren weleens met opzet reclame gewoon omdat er aan verdienen.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die opbouw is idd verdacht, alleen de tweet is in het NL dus dan lijkt het me sterk dat het gehackt is.
wel een hele goedkope manier om op deze manier te schnabbelen.quote:Op woensdag 24 november 2010 01:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee maar 'bekende mensen' twitteren weleens met opzet reclame gewoon omdat er aan verdienen.
Ik meen dat ene Marco Borsato dat ook deed met een of ander koffiemerk.
Idd, wat een kut'lied'.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Ziiiiiiiing een liedje voor me Frans...
![]()
Ik mag zo lijen dat dit geen hit wordt
Oeh, beter zou mijn dag niet kunnen beginnenquote:Op woensdag 24 november 2010 09:00 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Idd, wat een kut'lied'.
Er komt zo trouwens volgens Giel goed nieuws over Kane. Zouden ze stoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |