Naja, ieder zijn ding natuurlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik kan me absoluut voorstellen dat mensen dit vet vinden maar mijn muziek is het niet.
Dit.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:28 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor, leuke shit maar mijn bedje is dat ook
Je signaturequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je moet ervan houden, maar op zijn tijd wel lekker
Caro, zekerheidje.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Geen Caro, Moke, De Staat @ Noorderslag. uuuhhm. Nog niet alle namen zijn bekend, maar 1 van die 3 wint vast de popprijs. Of toch de JvT? De Opposites zijn er in elk geval wel bij.
Je kan niet vroeg genoeg beginnen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:29 schreef miieejj het volgende:
15 jaar is de moeder.. 16 jaar is de vader
Weg toekomstquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:29 schreef miieejj het volgende:
Denk ook Caroquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:29 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Caro, zekerheidje.
Noorderslag lijkt me tof, wss kan ik er gratis naartoe
Handsome Poets staan er welquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Geen Caro, Moke, De Staat @ Noorderslag. uuuhhm. Nog niet alle namen zijn bekend, maar 1 van die 3 wint vast de popprijs. Of toch de JvT? De Opposites zijn er in elk geval wel bij.
wat valt hierover te zeggen, in veel gevallen komen ze niet meer terug op school. In mijn klas zou ook iemand terug komen om het laatste half jaar af te maken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:29 schreef miieejj het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
zo simpelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe heet het ook alweerquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:50 schreef Pino112 het volgende:
Een van de leukste nummers van Triggerfinger dit vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |