Zeg chef, doe jij aan noise reduction?quote:Op woensdag 24 november 2010 01:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
En laatste plaatje voor het slapen gaan!
[ afbeelding ]
Meer is hier te vinden.
Soms wel, soms nietquote:Op woensdag 24 november 2010 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
Wie is er slim
[..]
Zeg chef, doe jij aan noise reduction?
THENK YOU SJENTIEquote:Op woensdag 24 november 2010 08:19 schreef Chanty het volgende:
Wat maak jij toch ontzettend gave foto's DA
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:51 schreef Chanty het volgende:
Ga ik naar de wc, trek de deur open, staat daar gebukt een andere vrouwwe schrokken beiden heeeeel erg
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:26 schreef Isdatzo het volgende:
24-11-2010 195224019 0331594 ROKE MOTORS>\MIJDRECHT>
PASVOLGNR 010 24-11-10 12 UUR 03
TRANSACTIENR 2768747 -1.236,88
Daar gaat je geld.
En goffedomme wat was het koud. Nu weet ik weer waarom ik niet buitenkom rijd als 't onder de 15 graden is.
2046 heb ik gezien ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:04 schreef problematiQue het volgende:
En hier een trailer, als we toch bezig zijn.
Wist dat die film deel is van een trillogy? Samen met 'Sympathy for Lady Vengeance' en 'Sympathy for Mister Vengeance'.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef Cryothic het volgende:
Ik ben nog steeds enorm onder de indruk van "Old Boy"
Verhaal, sfeer, beeld, heb hem nu een paar keer gezien, maar damn, wat blijft die indrukwekkend.
Succesquote:Op woensdag 24 november 2010 18:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga Beth Hart maar eens op de plaat zetten, ben benieuwd naar je platen Kano
Tis niet echt een shoot oid, ze krijgen een bloemetje van de voorzitter tijdens de najaarsledenvergadering. Maar misschien kan ik er wat moois van maken.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga Beth Hart maar eens op de plaat zetten, ben benieuwd naar je platen Kano
Al is mijn batterij een beetje leeg, lichamelijke dusquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 19:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Al is mijn batterij een beetje leeg, lichamelijke dusmorgen maar even bijslapen voor vrijdag! Faithless! Yeah!
Ik ook, Ahoy ontmaagding qua fotografiequote:Op woensdag 24 november 2010 19:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan ben ik weer benieuwd naar die foto's!
Huh? Niet meer in de HMH? Sta je zodrekt in Londen?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ook, Ahoy ontmaagding qua fotografie
Lievquote:Op woensdag 24 november 2010 20:06 schreef Isdatzo het volgende:
SHHHHHHHHH!!
[ afbeelding ]
Hij (winter)slaapt!
Ok. Goed dat je er ff bij zegt dat je toch wel van hem houdtquote:Op woensdag 24 november 2010 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
Vies vuil smerig %@$##&*
$()*)
!^^*!( -ding.
Bijna danquote:Op woensdag 24 november 2010 17:17 schreef problematiQue het volgende:
En zonder dat je het door hebt is het gewoon al weer donderdag
Betere reclame kan je haast niet krijgen als zaal/podium!quote:Op donderdag 25 november 2010 00:12 schreef Omniej het volgende:
Dat 'TIVOLI' precies onder die hand.Alsof ze de naam zelf omhoog houdt.
Echt niet, alleen digitale. Analoog ftwquote:Op donderdag 25 november 2010 10:51 schreef problematiQue het volgende:
http://www.kuwaittimes.net/read_news.php?newsid=MzAwMTg4ODg1
In Kuweit zijn spiegelreflexcamera's per nu verboten.
quote:Op donderdag 25 november 2010 00:12 schreef Omniej het volgende:
Dat 'TIVOLI' precies onder die hand.Alsof ze de naam zelf omhoog houdt.
Volgens mij komt die foto beter uit de verf zonder 'TIVOLI'. Nu gaat alle aandacht daarnaartoe en niet naar de krachtige houding van de mevrouw in kwestie.quote:Op donderdag 25 november 2010 10:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Betere reclame kan je haast niet krijgen als zaal/podium!
quote:Op donderdag 25 november 2010 10:51 schreef problematiQue het volgende:
Ik ga er geeneens op in. Die mensen hebben gewoon geen idee waar ze het over hebben en zijn een kleine kutcamera gewend.quote:
Dat ie niet digitaal is?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:10 schreef problematiQue het volgende:
Maar hoe leg je dat uit aan de politiemeneer?
Moet geen probleem zijn met mijn K1000quote:Op donderdag 25 november 2010 11:23 schreef problematiQue het volgende:
[..]
In je allerbeste Kuweits?
Tamelijk geniale comment van hier:quote:Op donderdag 25 november 2010 10:51 schreef problematiQue het volgende:
quote:"Hmm. I can't seem to find the URL for Craigslist Kuwait."
Achterkant laten zienquote:Op donderdag 25 november 2010 11:23 schreef problematiQue het volgende:
[..]
In je allerbeste Kuweits?
En dat is goed omdat?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:39 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Achterkant laten zienKijk meneer de agent er zit geen schermpje op. Ouderwets he?
Zo, ik ben sinds kort weer dslr-loos
Bij de kanovereniging dan, maar das nog leuker dan thuis. Die kinderen zijn altijd zo lief dan opeensquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
die is vroeg!![]()
Hier lekker van een dagje vrij aan het genieten!
Wordt dat dan een nieuwe/tweedehands 1D, of ga je voor een 5D mark 3001 turbo deluxe?quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou op naar Arnhem, even voor een nieuw broertje kijken voor m'n 1D
Tweedehands 1Dquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wordt dat dan een nieuwe/tweedehands 1D, of ga je voor een 5D mark 3001 turbo deluxe?
Vet! Je kan meteen wel even langs de Arnhemse golfclub, met zoveel gewicht heb je al bijna een caddy nodigquote:
Denk dat je bij HAFO nog de meeste kans maakt eigenlijkquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:25 schreef Chanty het volgende:
Ik betwijfel of die zitten te wachten op noobs die een kapotte analoge camera hebbenMaar kan altijd eens bellen en vragen als er verder niks is.
Xil jij moet dit toch weten als Den Haag en fotografiekenner?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vet! Je kan meteen wel even langs de Arnhemse golfclub, met zoveel gewicht heb je al bijna een caddy nodig
tnxquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk dat je bij HAFO nog de meeste kans maakt eigenlijkhttp://hafo.nl/hafonline/ Die doen ook reparaties.
Sport zequote:Op vrijdag 26 november 2010 10:58 schreef Timmos het volgende:
Heb hier nog een Canon AE1 of EA1 of wat dan ook liggen met een 50mm f/1.8.. Wil ik ook nog is een keer proberen ooit..
Nu eerst maar weer is een keertje uitsloven @ sportschool
Oh, ik dacht dat je gewoon een donkere kamer nodig had om 'm eens proberen open te maken zonder het rolletje te verpesten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:25 schreef Chanty het volgende:
Ik betwijfel of die zitten te wachten op noobs die een kapotte analoge camera hebbenMaar kan altijd eens bellen en vragen als er verder niks is.
Xil jij moet dit toch weten als Den Haag en fotografiekenner?
Dan kan ik hem er nog niet uithalen. Het vermoeden is namelijk dat het rolletje gescheurd is (eerder ook al eens gebeurd). Dus de foto's moeten direct ontwikkeld worden (wat ik niet kan).quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:04 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je gewoon een donkere kamer nodig had om 'm eens proberen op te maken zonder het rolletje te verpesten.
HAFO zou ik ook gezegd hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:11 schreef Chanty het volgende:
Yeahhhhhhze kunnen het ontwikkelen daar
Ik ben zo benieuwd wat erop staat ook. Heb twee jaar geleden foto's gemaakt, maar het rolletje niet vol geschoten. Gisteren heb ik hem eens volgeschoten, maar geen flauw idee wat ik twee jaar geleden erop heb gezet. Best kans dat er nog foto's van onze overleden kat op staan.
Mja eens zien wat het me gaat kosten. Grote kans dat de foto's dat bedrag niet waard zijn, maar als er ook maar een mooie foto van Bounty opstaat, is het me driedubbeldwars waard. En anders blijf ik me afvragen wat erop heeft gestaan. Morgen dan maar een rondje shoppen in Den Haag, als we er dan toch al zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
HAFO zou ik ook gezegd hebben![]()
Goede zaak (niet de goedkoopste btw...)
Wel gaaf om zo'n oud rolletje weer tot leven te zien komen dan!
Dan moet ik nog een week wachten, niemand wil een model met 2,5 cm uitgroeiquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Chanty, als je aanbiedt gelijk ff model te zitten krijg je zeker hulp.
quote:
Je bent bang dat je je cam niet meer kan tillen binnenkort?quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:48 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ging weer lekker.. Ook maar eens met bankdrukken begonnen
Ik weet niet wat ik er op moet zetten voor dat ding 70 kilo weegtquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent bang dat je je cam niet meer kan tillen binnenkort?
Bijv.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:10 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er op moet zetten voor dat ding 70 kilo weegt?
[ afbeelding ]
Zoiets?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wij zijn tweeee vriendjes, jij en ik! !
[ afbeelding ]
Dat dacht ikquote:
16,5 kilo weegt dat ding.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:24 schreef Timmos het volgende:
[..]
Alleen als jij deze erop zet; de lens dan he
[ afbeelding ]
En zonder statief![]()
Wat zou zoiets serieus wegen?
Krijg ik die dame erbij?quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:24 schreef Timmos het volgende:
[..]
Alleen als jij deze erop zet; de lens dan he
[ afbeelding ]
En zonder statief![]()
Wat zou zoiets serieus wegen?
Owwwwwwwwwwwww, das niks.. Is de 1200 f/5.6 inderdaad.. Al zal je er geen hele dag mee moeten zeulenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:26 schreef Omniej het volgende:
[..]
16,5 kilo weegt dat ding.(als het de 1200 f/5.6L is tenminste)
Die van de dame of allebei de lenzenquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En ik gok dat ze allebie 16.5 kg zijn
De dame en het objectiefquote:Op vrijdag 26 november 2010 16:34 schreef Timmos het volgende:
Die van de dame of allebei de lenzen?
Relaxedquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:15 schreef Chanty het volgende:
Net een sollicitatie de deur uit gedaan van een baan gewoon hier in RijswijkDat zou toch wel lekker zijn. Half uurtje reizen per dag ipv dik 2,5 uur.
Ja joh, doe ik ook altijd als ik me verveel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:03 schreef kanovinnie het volgende:
Lag ik in de kruipruimte in de natte klei
Ja ik voldoe alleen niet echt aan een van de eisen die zij stellen...quote:
Gewoon gaan praten als je een uitnodiging krijgtquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja ik voldoe alleen niet echt aan een van de eisen die zij stellen...
- Afgestudeerd (ontwikkelings)psychologie/ pedagogiek met research master.
Hopen dat ze daar niet teveel waarde aan hechten, want buiten dat vind ik mezelf uitermate geschikt
De nieuwe kachels werden opgehangen, dus die gasten onderer de vloer alles aansluiten. Kwamen ze erachter dat er een rotte balk inzit, dus ging ik verder op speurtocht.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja joh, doe ik ook altijd als ik me verveel.
Ben nu ook druk aan het solliciteren, maar 't is echt kut dat ik nog echt helemaal nergens ook maar iets positiefs heb gehoord over een baan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja ik voldoe alleen niet echt aan een van de eisen die zij stellen...
- Afgestudeerd (ontwikkelings)psychologie/ pedagogiek met research master.
Hopen dat ze daar niet teveel waarde aan hechten, want buiten dat vind ik mezelf uitermate geschikt
Duhhh anders zou ik niet solliciteren hequote:Op vrijdag 26 november 2010 18:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon gaan praten als je een uitnodiging krijgt
Wat zoek je?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben nu ook druk aan het solliciteren, maar 't is echt kut dat ik nog echt helemaal nergens ook maar iets positiefs heb gehoord over een baan.
Terwijl ik voor stage's nooit ben afgewezen
Met de nieuweling in de tas? Succes!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Op weg naar Ahoy! Ben net een klein kind zo zenuwachtig![]()
Wat ga je fotograferen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Op weg naar Ahoy! Ben net een klein kind zo zenuwachtig![]()
Ik gok bij Faithlessquote:
Werktuigbouwkunde, tekenaar/constructeur.(met programma's als autocad/inventor/solidworks) Volgende week heb ik een afspraak bij dosign, dus ik hoop dat daar wat nuttigs uitkomt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Duhhh anders zou ik niet solliciteren he
[..]
Wat zoek je?
Wel al gesprekken gehad of word je al na je brief afgewezen? Het vervelende is dat werkgevers nu lekker de keuze hebben en hoge eisen kunnen stellen waar je als starter lastig aan kunt voldoen. Nog los van of er uberhaupt werk is in je richting. Mijn grootste probleem is het gebrek aan werk en de sterke concurrentie. Maar goed... ooit komt de vergrijzing en dan nemen we wraak
Kan me voorstellen dat daar de banen nu ook niet voor het oprapen liggen inderdaadquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Werktuigbouwkunde, tekenaar/constructeur.(met programma's als autocad/inventor/solidworks) Volgende week heb ik een afspraak bij dosign, dus ik hoop dat daar wat nuttigs uitkomt.
Nog geen gesprekken, bij 1tje werd ik afgewezen omdat ik geen werkervaring had. Toen ik hem vertelde dat ik nooit werkervaring op kan doen als niemand mij aanneemt moest ie wel lachen, maar hij kon evengoed niets voor mij doen
Maargoed, nu heb ik via een vader van een vriend van me, en een exbaas van een vakantiebaan wat adresjes, dus hopelijk komt daar wat uit
Yeaaaahhhquote:
quote:
Vanavond voor Mpodia, Gooddayz. En misschien muziek.nl verder soms voor Oor en bijvoorbeeld voor het label zelfquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Waar fotografeer jij nu eigenlijk voor
Behalve 1tje. Die ging even fijn vertellen dat de pieten nep warenquote:Op vrijdag 26 november 2010 10:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij de kanovereniging dan, maar das nog leuker dan thuis. Die kinderen zijn altijd zo lief dan opeens
quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Insert plaatje van je weet wel wie.
[ afbeelding ]
Nu weer even doorgaan met bewerken.
Ik wil ook slapenquote:Op zaterdag 27 november 2010 01:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nog 13 min en dan zijn mijn foto's gekopieerd. Ik wil slapen.
Ik heb gister van 1 tot 2:30 geslapenquote:
Ai.... Wat is er gebeurd dan? Oh, anders lees ik ff.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:02 schreef Salteh. het volgende:
Denk je wat zeehondjes neer te gaan knuppelen met je toch wel stevige Tokina 12-24.... blijkt 'ie toch niet zo stevig:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
(gisteravond deed alles het nog perfect, vandaag bij het uit de tas halen was de lens opeens los... terwijl de spullen sinds gisteravond niet gevallen zijn of klappen hebben gekregen).
Geen goud! Das goed! Zilver is mooier!quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:16 schreef Chanty het volgende:
Woeiiiii net trouwringen gekochtZe zijn zo mooi, ben helemaal verliefd
![]()
[ afbeelding ]
In het echt zijn ze veel mooier dan op de foto trouwens
En het rolletje is ook ontwikkeld. Heb nu de negatieven dus kon in ieder geval kijken wat er nu opstaat. Dat rolletje zat er dus al ruim 2,5 jaar in.
Xil, er staan foto's op van die keer dat wij naar Scheveningen waren zonsondergang fotograferenMaar eens afdrukken, kijken of het iets is geworden.
Witgoudquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Geen goud! Das goed! Zilver is mooier!
En jeetje! Das lang geleden!
Was Pdehoog daar ook niet bij?
Mooi manquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:16 schreef Chanty het volgende:
Woeiiiii net trouwringen gekochtZe zijn zo mooi, ben helemaal verliefd
![]()
[ afbeelding ]
In het echt zijn ze veel mooier dan op de foto trouwens
Neequote:
quote:Beste xxxxxx,naam is Christiaan Riethorst, ben 45 jaar en kom uit België.De den at ik u dit alles vertel is, omdat ik zeer geinteresseerd ben in het product dat u aanbiedt . Graag zou Ik zou graag willen weten of het artikel staat is zoals beschreven?, aangezien ik dit product als cadeau voor mijn zoon bestemd is Graag zou ik direct voor het product willen betalen. Ook zou ik u willen vragen om het totale ostenplaatje naar mij te versturen inclusief zendkosten .Ook zou ik u direct willen vragen om uw rekening nr , Naam ,.Zodra u mij uw gegevens hebt gemaild zal ik u het geld toe sturen.onderstaand vindt alvast de gegevens van mijn zoon in Nigeria.
quote:Ik ben geïnteresseerd in het kopen van deze post, heeft het item is nog beschikbaar en hoeveel is de laatste prijs? , Wil van u te horen afgelopen.
Ohja dat zeker..! Maar goed vaak heb ik gewoon geen zin in al die debielen en wil ik gewoon snel iets effectief verkopenquote:Op zondag 28 november 2010 10:31 schreef freud het volgende:
I know, maar ben er al vaker spul kwijtgeraakt voor meer dan er op tweakers of fok voor gegeven zou zijn. Je moet even door de debielen heen, en ach, het is ook wel vermakelijk.
Tofquote:Op zondag 28 november 2010 11:01 schreef problematiQue het volgende:
Yeaah, ik heb drie foto's geschonken aan een gallerij in de Filipijnen dat kunst verkoopt ten behoeve van een weeshuis daar in de buurt, en ze zijn eindelijk aangekomen (in augustus in Shanghai op de post gedaan). Binnenkort foto's van hoe ze in de gallerij hangen![]()
Dus, mocht iemand nog langs Tagaytay komen binnenkort
Supahgeil man.quote:
Gewoon een plakkertje joh.quote:Op zondag 28 november 2010 11:44 schreef Isdatzo het volgende:
Welnee.. al dat zinloos gebruik van carbon overal.
Ook mooiquote:
Analoog blijft tofquote:En nee P. was daar niet bij. Volgens mij heb jij toen meer foto's gemaakt met dat dingEn dat enthousiasme van je schitterend
Was jij er ook niet eens bij? Toen met je OM ook? Of wat dat met vuurwerk een keer?quote:
Neequote:Op zondag 28 november 2010 12:02 schreef Xilantof het volgende:
Was jij er ook niet eens bij? Toen met je OM ook? Of wat dat met vuurwerk een keer?
quote:Op zondag 28 november 2010 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee![]()
Volgens mij heb ik nooit vuurwerk gedaan met de OM hoor
Maar goed...al die OM-foto's liggen hier in negatiefstrippen en envelopjes bovenop de kast in het kader van "leuk voor later maar nu is het bagger"
quote:Op zondag 28 november 2010 11:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://derrickalmero.blogspot.com/2010/01/jdp-lens-hood.html
quote:How do you know when something is cool?...When its absolutely unnecessary.
quote:Op zondag 28 november 2010 12:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Onder het mom van we hadden niets te doen
[ afbeelding ]
Ik heb ook een keer te lijden gehad toen ik een z/w rolletje wilde laten afdrukken en op cd wilde laten zetten. Ik ben er toen iets van 5 keer voor terug geweest.quote:Op zondag 28 november 2010 12:39 schreef Erasmo het volgende:
Gloeiende gloeiende...
Gisteren foto's gehaald bij de hema, hebben ze ipv afdrukken alle drie de rolletjes ingeraamd
Je moet wat met die dingen af en toequote:
Ze waren oververhit geraakt?quote:Op zondag 28 november 2010 12:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Onder het mom van we hadden niets te doen
[ afbeelding ]
Uhuhquote:Op zondag 28 november 2010 12:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je moet wat met die dingen af en toe
Ja dat ja! Zo keihard mee staan schietenquote:
Dagje vrij, heerlijke weer, en gewoon veels te koud om buiten plaatjes te gaan schieten dus dan zet ik ze maar in de koelkast.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 13:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
gewoon veels te koud om buiten plaatjes te gaan schieten dus dan zet ik ze maar in de koelkast.
Of de blender natuurlijkquote:
Een 1D blendt ook wel hoor. Stuur 'm op, dan proberen ze het!quote:
Wtf zeg.quote:Op zondag 28 november 2010 11:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Die lenskap
[ afbeelding ]
http://derrickalmero.blogspot.com/2010/01/jdp-lens-hood.html
Cool.quote:Op zondag 28 november 2010 11:01 schreef problematiQue het volgende:
Yeaah, ik heb drie foto's geschonken aan een gallerij in de Filipijnen dat kunst verkoopt ten behoeve van een weeshuis daar in de buurt, en ze zijn eindelijk aangekomen (in augustus in Shanghai op de post gedaan). Binnenkort foto's van hoe ze in de gallerij hangen![]()
Dus, mocht iemand nog langs Tagaytay komen binnenkort
Deze 3:quote:Op zondag 28 november 2010 14:06 schreef Omniej het volgende:
Cool.Ik kom even niet meer in de buurt helaas, maar mag ik vragen om welke foto's het gaat?
quote:Op zondag 28 november 2010 14:06 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wtf zeg.Hoe voor lul wil je lopen....
[..]
Cool.Ik kom even niet meer in de buurt helaas, maar mag ik vragen om welke foto's het gaat?
Oh ja, die laatste vooral.quote:Op zondag 28 november 2010 14:30 schreef problematiQue het volgende:
Deze 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 november 2010 18:01 schreef Isdatzo het volgende:
FOK! Sinterklaas gedichtenactie! - Stemmen graag!
Julliekunnen
stemmen
.
quote:Op zondag 28 november 2010 18:41 schreef Timmos het volgende:
Mag ik alsnog op Chanty stemmen alleen al voor haar avatar?
Huh, waar?quote:Op zondag 28 november 2010 18:54 schreef Erasmo het volgende:
Morgen met een beetje geluk de eerste natuurijsmarathon
Moet je dan ff bij fok-sport melden.quote:Op zondag 28 november 2010 19:14 schreef Erasmo het volgende:
Het is te hopen, wellicht dat ik dan ff foto's ga maken.
Ik vind zijn portfolio net tekeningen. Sowieso vind ik die bewerkingen niet echt heel mooi, terwijl het onderwerp meestal wel heel tof is.quote:Op zondag 28 november 2010 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.erwinolaf.com/#/portfolio/de_la_mar/gallery/
Dit al gezien, vriendjes?Mooie serie foto's
Ik vind het niet echt foto's door de bewerking, maar daarom niet minder mooiquote:Op zondag 28 november 2010 23:03 schreef Erasmo het volgende:
Jup op tv laatst, prachtige foto's zijn het.
Standaard-opmerking voor iemand die nog niet zo lang fotografeertquote:Op zondag 28 november 2010 23:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind zijn portfolio net tekeningen. Sowieso vind ik die bewerkingen niet echt heel mooi, terwijl het onderwerp meestal wel heel tof is.
Dat denk ik nietquote:Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Standaard-opmerking voor iemand die nog niet zo lang fotografeertVerandert over een tijdje wel
Geloof me....op een gegeven moment heb je door hoe je bepaalde dingen kan aanpassen en doen en dan verandert je smaak echt welquote:Op zondag 28 november 2010 23:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat denk ik nietMaar we zullen zien
quote:Op zondag 28 november 2010 23:26 schreef Timmos het volgende:
Erwin Olaf is gewoon^ 10 ofzo..
Al kijk ik op tegen Robin Utrecht vanuit mijn soort fotografie
Yep.. Ik heb met hem gefotografeerd zonder dat ik het wist.. Ik vroeg me af welke klojo zich nou weer in mijn gebied bevond, toen ik de foto's zag op het ANP kwam ik erachter dat het Robin Utrecht is.. Is mijn foto held sinds ik zijn werk ben tegen gekomenquote:Op zondag 28 november 2010 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Die is ook leuk bezig ja
En wat dacht je van die amerikaan
James Nachtwey. Dat vind ik ook echt mooie fotografie. Daar wil ik nog wel een boek van hebben
quote:Op zondag 28 november 2010 23:28 schreef Timmos het volgende:
[..]
Yep.. Ik heb met hem gefotografeerd zonder dat ik het wist.. Ik vroeg me af welke klojo zich nou weer in mijn gebied bevond, toen ik de foto's zag op het ANP kwam ik erachter dat het Robin Utrecht is.. Is mijn foto held sinds ik zijn werk ben tegen gekomen
Ik wil goede persfotografie boeken, maar die kan ik niet echt vinden
*Jaloers*quote:Op zondag 28 november 2010 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]De fotoclub regelt nog een keer een presentatie door hem. Ben heel benieuwd
Zomaar een vraagje, heb je een P2000 scanner oid?quote:Op zondag 28 november 2010 23:28 schreef Timmos het volgende:
[..]
Yep.. Ik heb met hem gefotografeerd zonder dat ik het wist.. Ik vroeg me af welke klojo zich nou weer in mijn gebied bevond, toen ik de foto's zag op het ANP kwam ik erachter dat het Robin Utrecht is.. Is mijn foto held sinds ik zijn werk ben tegen gekomen
Ik wil goede persfotografie boeken, maar die kan ik niet echt vinden
Ik heb P2000 piepers, scanners behoren tot de verleden tijd, helaas.. Of niet helaas, anders zouden er nu massa's fotografen bij een degelijk incident staanquote:Op zondag 28 november 2010 23:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zomaar een vraagje, heb je een P2000 scanner oid?
Werkt het een beetje prettig?quote:Op zondag 28 november 2010 23:43 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb P2000 piepers, scanners behoren tot de verleden tijd, helaas.. Of niet helaas, anders zouden er nu massa's fotografen bij een degelijk incident staan
Heb ik nog op voorraad, uit Olmenquote:Op zondag 28 november 2010 23:58 schreef PKfotografie het volgende:
HELP.
hehe ik zoek een foto vijn mij met mijn camera voor mijn neus. (liefste met die compensatielens 70-200) iemand die me daar bij kan helpen?
Yep.. Je wordt gelijk gepiept met de brandweer zelf, dus geen tijdverlies in de melding.. Via telefoonapps of P2000 op internet kan je zo al een minuut kwijt zijn, en dat kan soms een minuut teveel zijnquote:Op zondag 28 november 2010 23:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Werkt het een beetje prettig?
Ik heb een scanner app op mijn telefoon maar die moet ik handmatig controleren
mag ik die hebben? op facebook vragen mensen wie ik ben, maar die kennen me alleen met mijn camera voor mijn gezichtquote:Op maandag 29 november 2010 00:02 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Heb ik nog op voorraad, uit Olmen
Misschien ben ik dan ook nog te groen, maar die foto's doen me echt helemaal niks.quote:Op zondag 28 november 2010 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Standaard-opmerking voor iemand die nog niet zo lang fotografeertVerandert over een tijdje wel
zet me maar ff op facebook erbij, dan gooi ik morgenochtend de foto erop en tag je ff.quote:Op maandag 29 november 2010 00:08 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
mag ik die hebben? op facebook vragen mensen wie ik ben, maar die kennen me alleen met mijn camera voor mijn gezicht
dus dat zou wel een handige leuke foto zijn
Die ene minuut vertraging zal wel meevallen hier, als ik hier in de achterhoek 4 meldingen per dag heb is het veelquote:Op maandag 29 november 2010 00:07 schreef Timmos het volgende:
[..]
Yep.. Je wordt gelijk gepiept met de brandweer zelf, dus geen tijdverlies in de melding.. Via telefoonapps of P2000 op internet kan je zo al een minuut kwijt zijn, en dat kan soms een minuut teveel zijn
Ik heb er soms dagen geen.. Wat 1 van de redenen is dat ik hier het liefste weg wil puur voor fotografie.. Maar 1 minuut kan het verschil zijn tussen vlammen of niet, bijvoorbeeld..quote:Op maandag 29 november 2010 00:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die ene minuut vertraging zal wel meevallen hier, als ik hier in de achterhoek 4 meldingen per dag heb is het veel
Grappig, ik herkende zijn naam niet, maar nu ik zo op zijn site rond zit te kijken kom ik aardig wat foto's tegen die ik dus wél ken. Nooit geweten wie er achter die foto's zat, maar hij dus.quote:Op zondag 28 november 2010 23:26 schreef Timmos het volgende:
Al kijk ik op tegen Robin Utrecht vanuit mijn soort fotografie
Denk niet dat het gaat lukken..quote:Op zondag 28 november 2010 19:14 schreef Erasmo het volgende:
Het is te hopen, wellicht dat ik dan ff foto's ga maken.
Pics or it didn't happenquote:
Tja, op de parkeerplaats hier wil het ook wel... nog geen 4cm, maar t blijft allemaal wel liggen. Maar op de weg is alles nog helemaal schoon :/quote:
Of het raakt de grond niet eens en blijft gewoon boven een dikke laag smog zweven.quote:Op maandag 29 november 2010 16:39 schreef problematiQue het volgende:
Ik ben jaloers! En benieuwd hoe Beijing is als het sneeuwt. Waarschijnlijk is de sneeuw al bruin voordat het de grond raakt
Kan ook zijn dat er direct op tijd is gestrooid dat de wegen schoon zijnquote:Op maandag 29 november 2010 16:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, op de parkeerplaats hier wil het ook wel... nog geen 4cm, maar t blijft allemaal wel liggen. Maar op de weg is alles nog helemaal schoon :/
Leuk begin van een serie misschienquote:Op maandag 29 november 2010 16:55 schreef kanovinnie het volgende:
Heb ik tijdens sinterklaas 2 fotos gemaakt van een jongetje dat naar voren loopt, maar hij heeft met zijn lichaam precies dezelfde houding. Dus ik heb precies 2 keer dezelfde stap, maar dan op een andere plek op de foto
Ga er denk geen serie van maken.quote:Op maandag 29 november 2010 16:58 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Leuk begin van een serie misschien
Ik bedoelde eerder van, je zou dit soort situaties op kunnen zoeken (in de stad oid) en er zo een serie van maken. Elke keer twee foto's waarin je mensen in dezelfde positie hebt, maar op een andere plek. Ik denk dat het wel een leuk effect geeft.quote:Op maandag 29 november 2010 16:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga er denk geen serie van maken.
Geen idee, maar ik zou er niet bang voor zijn dat je in de problemen raakt (zeker als het gewoon 'normale' foto's zijn). Lijkt me stug dat ouders je zouden aangeven als je meteen de foto offline zou halen, mochten ze er al tegen zijn.quote:Als ik trouwens foto's upload van mensen (kinderen in dit geval), en diegene (of de ouders) willen dat achteraf gezien niet, kan ik dan in de problemen komen? Zelfs als ik ze meteen verwijder?
Das waar. En 't zijn foto's van kinderen in hun gymkleren, dus niet gek oid.quote:Op maandag 29 november 2010 17:03 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerder van, je zou dit soort situaties op kunnen zoeken (in de stad oid) en er zo een serie van maken. Elke keer twee foto's waarin je mensen in dezelfde positie hebt, maar op een andere plek. Ik denk dat het wel een leuk effect geeft.
[..]
Geen idee, maar ik zou er niet bang voor zijn dat je in de problemen raakt (zeker als het gewoon 'normale' foto's zijn). Lijkt me stug dat ouders je zouden aangeven als je meteen de foto offline zou halen, mochten ze er al tegen zijn.
We leven in een tijd dat iedereen z'n hele sdkaart op picasa zet, ik denk niet dat veel mensen er nog problemen mee hebben dat foto's op het internet komen.
Toch zijn er mensen die moeilijk doen.. Been there done that.. Iemand die de foto van zijn kind wou hebben en zoniet zou die verdere stappen nemenquote:Op maandag 29 november 2010 17:03 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerder van, je zou dit soort situaties op kunnen zoeken (in de stad oid) en er zo een serie van maken. Elke keer twee foto's waarin je mensen in dezelfde positie hebt, maar op een andere plek. Ik denk dat het wel een leuk effect geeft.
[..]
Geen idee, maar ik zou er niet bang voor zijn dat je in de problemen raakt (zeker als het gewoon 'normale' foto's zijn). Lijkt me stug dat ouders je zouden aangeven als je meteen de foto offline zou halen, mochten ze er al tegen zijn.
Kan je toch zo van je website/flickr afhalen?quote:Op maandag 29 november 2010 17:12 schreef Timmos het volgende:
[..]
Toch zijn er mensen die moeilijk doen.. Been there done that.. Iemand die de foto van zijn kind wou hebben en zoniet zou die verdere stappen nemen.. En iemand die uit zn dak ging omdat er mogelijk een persoon van een blijf van mijn lijf huis op de foto stond, wist ik veel
.. Foto niet verwijderd overigens, vraag het me maar normaal.
quote:Op maandag 29 november 2010 17:16 schreef problematiQue het volgende:
Ja maar dat is zeeland, daar zijn mensen misschien nog niet zo gewend aan electronica
Gaat moeilijk als je de foto net gemaakt heb en nog niet eens thuis bent om de foto;s online te gooienquote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je toch zo van je website/flickr afhalen?
Ja dan kan je het idd lekker bekijkenquote:Op maandag 29 november 2010 17:19 schreef Timmos het volgende:
[..]
[..]
Gaat moeilijk als je de foto net gemaakt heb en nog niet eens thuis bent om de foto;s online te gooien![]()
Groenloseweg/Deventer Kunstweg?quote:Op maandag 29 november 2010 17:17 schreef Erasmo het volgende:
Waarom zou je strooien en schuiven op een doorgaande weg?
[ afbeelding ]
Is zo te zien wel gedaan.. alleen als er op zon boerenweg niet genoeg gereden wordt doet dat zout ook niet veel. In Duitsland zijn er genoeg van dat soort wegen waar ze niet strooien en das altijd prima te doen, ook met meer sneeuw dan die halve cm.quote:Op maandag 29 november 2010 17:17 schreef Erasmo het volgende:
Waarom zou je strooien en schuiven op een doorgaande weg?
[ afbeelding ]
Precies, als het trouwens idd de groenloseweg is dan zou die al wel gestrooid moeten zijn, die weg is aangemerkt als A-route. Maar dan moet er wel gereden worden.quote:Op maandag 29 november 2010 17:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is zo te zien wel gedaan.. alleen als er op zon boerenweg niet genoeg gereden wordt doet dat zout ook niet veel. In Duitsland zijn er genoeg van dat soort wegen waar ze niet strooien en das altijd prima te doen, ook met meer sneeuw dan die halve cm.
135/80/R15 maar liever 125, maar daarvan zijn zelfs goede zomerbanden schaars.quote:
Blijf het toch idioot vinden hoe Nederland jaar in, jaar uit helemaal stil komt te staan als er nog geen 2 cm sneeuw valt...quote:Op maandag 29 november 2010 18:08 schreef Timmos het volgende:
935 kilometer file op het moment
966 op het moment
Rijdt prima, en vooral omdat het een eend isquote:Op maandag 29 november 2010 18:37 schreef Isdatzo het volgende:
135 (en 125 helemaal) is wel erg smal. Dat kan toch nooit lekker rijden, ook niet onder zo'n kever?
Resize pls, mijn mobiele telefoon vindt hem niet zo leukquote:Op maandag 29 november 2010 18:58 schreef Isdatzo het volgende:
Over bandjes gesproken... deze jongens eindelijk verkocht.
[ afbeelding ]
Goed voorbeeld voor al die anderen die hun afbeelding van 1030px moeten resizen.quote:Op maandag 29 november 2010 18:58 schreef Isdatzo het volgende:
Over bandjes gesproken... deze jongens eindelijk verkocht.
[ afbeelding ]
Vergeet jij je ff niet op te geven voor een bepaald dinertjequote:
Already did.quote:Op maandag 29 november 2010 19:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vergeet jij je ff niet op te geven voor een bepaald dinertje
Godzijdank! Iig nog een beetje gezelligheidquote:
Dan halen we iets van de gemiddelde bejaardenleeftijd.quote:Op maandag 29 november 2010 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Godzijdank! Iig nog een beetje gezelligheidIk zag die lijst en dat waren met name de ouderen onder ons
quote:Op maandag 29 november 2010 19:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan halen we iets van de gemiddelde bejaardenleeftijd.
Strak plan.quote:Op maandag 29 november 2010 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Misschien moeten we ook Chanty de fotoclub inloodsen?
Dan wordt het steeds jonger daar
Yeah babyquote:
Ze kan toch wel tegen kritiek?quote:Op maandag 29 november 2010 19:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yeah babyWeet alleen niet hoe lang Chanty met het gemierenneuk van sommigen volhoudt
Jawelquote:Op maandag 29 november 2010 19:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ze kan toch wel tegen kritiek?
We wijzen ze gewoon van te voren aan welke ze wel serieus moet nemen en wie vooral niet.quote:Op maandag 29 november 2010 19:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JawelEr is alleen een verschil tussen kritiek en de opmerkingen op de fotoclub
AUB niet doen.quote:Op maandag 29 november 2010 19:34 schreef Chanty het volgende:
Ik snoer ze de mond wel met een paar naaktfoto's
quote:Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
AUB niet doen.
De meeste zullen dat niet overleven.![]()
Klopt, maar dan is de club meteen bijna alle leden kwijt.quote:Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef Chanty het volgende:
[..]goede manier om de club te verjongen toch
quote:Op maandag 29 november 2010 19:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
We wijzen ze gewoon van te voren aan welke ze wel serieus moet nemen en wie vooral niet.
En Karel soms.
quote:Op maandag 29 november 2010 19:34 schreef Chanty het volgende:
Goed plan juistemquote:Op maandag 29 november 2010 19:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
AUB niet doen.
De meeste zullen dat niet overleven.![]()
Fuck it, het is de SC gullie kunt me watquote:Op maandag 29 november 2010 19:04 schreef Omniej het volgende:
[..]
Goed voorbeeld voor al die anderen die hun afbeelding van 1030px moeten resizen.
quote:Op maandag 29 november 2010 19:46 schreef Isdatzo het volgende:
Wait. Whut. Ik lees naaktfoto's. Even terugscrollen.
Je kunt niet alles hebben. Of een volle club met ouwe zeikerds, of een lege club met een lekker wijfquote:Op maandag 29 november 2010 19:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is de club meteen bijna alle leden kwijt.
Ik denk dat ze meer open zullen vallen, waarna 1-1-2 een goeie optie is, maar goed wel interessante uitwerking van de thema-opdracht 'kerstmuts'.quote:Op maandag 29 november 2010 19:34 schreef Chanty het volgende:
Neuhquote:Op maandag 29 november 2010 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
Ok. Gelezen. Wel eerst hier ter goedkeuring overleggen, chanty.
Ik prefereer dat laatstequote:Op maandag 29 november 2010 19:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben. Of een volle club met ouwe zeikerds, of een lege club met een lekker wijfzoiets over jezelf zeggen ook...
Dikke piemel, weet je hoe weinig tijd ik heb. Ik werk goddomme al 32u per weekquote:Op maandag 29 november 2010 19:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Neuhdan kom je maar bij de fotoclub
IDZ is een potentieel nieuw lid![]()
Maar 32 uur? Ik 36 en dan nog fotografie erbijquote:Op maandag 29 november 2010 19:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dikke piemel, weet je hoe weinig tijd ik heb. Ik werk goddomme al 32u per week.
Hoi.quote:Op maandag 29 november 2010 19:54 schreef freud het volgende:
[..]
* freud is te lui voor zo'n fotoclub...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Wisselendquote:Op maandag 29 november 2010 19:54 schreef freud het volgende:
[..]
Maar 32 uur? Ik 36 en dan nog fotografie erbij.
* freud is te lui voor zo'n fotoclub...
Hoe is het kennisniveau daar P?
Nee, zit er op de Phoenixstraat een fotoclub dan??quote:Op maandag 29 november 2010 19:50 schreef freud het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer open zullen vallen, waarna 1-1-2 een goeie optie is, maar goed wel interessante uitwerking van de thema-opdracht 'kerstmuts'.
Welke fotoclub is het trouwens P, die op de Phoenixstraat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |