Is Sons of the Stage gedropt?quote:Op maandag 4 april 2011 00:00 schreef Aisumasen het volgende:
"Across The Universe" nu.
Na Paradiso haalden ze "For Anyone" uit de set (hoge noten!), "Two Of A Kind" kwam daarvoor in de plaats. In de Royal Albert Hall speelden ze beide nummers, plus "Wigwam" voor het eerst.
Nee, nergens! "Wigwam" wel als toegift in de Royal Albert Hall, maar ze speelden alle toevoegingen die avond, dus 16 ipv 14 nummers.quote:
Ik ben niet zo weg van het nummer, maar fans schijnen er wel over te spreken te zijn.quote:Beady Eye have announced they will release their third single 'The Beat Goes On' on 11th July.
The single - available to buy on 7" and download - will feature the recently recorded brand new b-side 'In The Bubble With A Bullet'.
The limited edition and numbered 7" will be available to pre-order exclusively through the band's official store. A standard version of the 7" will be available to purchase through select retailers from 11th July.
Beady Eye head out for their debut shows in the US later in June and will be appearing on The Late Show with David Letterman in New York, they have also re-scheduled their already sold out Japanese Tour for September and announced dates in South America for November.
als ze met de herfst weer gaan touren dan gaan we gem+andy+chris niet bij team-Noel zien dan denk ik...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:58 schreef MCH het volgende:
Beady Eye gaat in de herfst opnieuw een tour doen in Europa. Er zijn twee shows aangekondigd in Italië, de rest volgt nog. Hopelijk snel een data bekend in Nederland, maar misschien moeten we wachten tot na Lowlands voor een bekendmaking. In ieder geval snel weer Beady Eye
Yup.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:48 schreef buishuis het volgende:
Meer mensen die nu/dalijk het optreden van Beady Eye op het Itunes Festival gaan kijken via Itunes?
Onzin, Italië heeft nu al meerdere cluboptredens gehad plus een festivaloptreden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:33 schreef IAmKloot het volgende:
nederland en belgie worden hoogstwaarschijnlijk overgeslagen, beide landen hebben 'al' 2 optredens gehad tegen die tijd
Whehe, vet iddquote:
Ik twijfel nog, qua sfeer zal het niet beter worden dan Paradiso en de setlist is vermoedelijk precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:16 schreef Elusive het volgende:
iemand nog kaartjes gekocht voor de hmh ? ze zijn nu in de voorverkoop (ben benieuwd of ze'm vol krijgen)
40 euro per kaartje.
Ik wilde gaan, maar mijn broer kon niet en verder zijn er geen Oasis/Beady Eye fans in mijn omgevingquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:16 schreef Elusive het volgende:
iemand nog kaartjes gekocht voor de hmh ? ze zijn nu in de voorverkoop (ben benieuwd of ze'm vol krijgen)
40 euro per kaartje.
Dezelfde reden waarom ik niet gaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, qua sfeer zal het niet beter worden dan Paradiso en de setlist is vermoedelijk precies hetzelfde.
En "In The Bubble With A Bullet" is weer een aanrader. Past mooi in het rijtje met de in totaal 5 ijzersterke B-kanten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:46 schreef Aisumasen het volgende:
Vinyl-tje weer ontvangen, nieuwe B-kant nog niet eens beluisterd. Maar als het in de buurt komt van de vorige paar kan dat niet misgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |