Yup.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:48 schreef buishuis het volgende:
Meer mensen die nu/dalijk het optreden van Beady Eye op het Itunes Festival gaan kijken via Itunes?
Onzin, Italië heeft nu al meerdere cluboptredens gehad plus een festivaloptreden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:33 schreef IAmKloot het volgende:
nederland en belgie worden hoogstwaarschijnlijk overgeslagen, beide landen hebben 'al' 2 optredens gehad tegen die tijd
Whehe, vet iddquote:
Ik twijfel nog, qua sfeer zal het niet beter worden dan Paradiso en de setlist is vermoedelijk precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:16 schreef Elusive het volgende:
iemand nog kaartjes gekocht voor de hmh ? ze zijn nu in de voorverkoop (ben benieuwd of ze'm vol krijgen)
40 euro per kaartje.
Ik wilde gaan, maar mijn broer kon niet en verder zijn er geen Oasis/Beady Eye fans in mijn omgevingquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:16 schreef Elusive het volgende:
iemand nog kaartjes gekocht voor de hmh ? ze zijn nu in de voorverkoop (ben benieuwd of ze'm vol krijgen)
40 euro per kaartje.
Dezelfde reden waarom ik niet gaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, qua sfeer zal het niet beter worden dan Paradiso en de setlist is vermoedelijk precies hetzelfde.
En "In The Bubble With A Bullet" is weer een aanrader. Past mooi in het rijtje met de in totaal 5 ijzersterke B-kanten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:46 schreef Aisumasen het volgende:
Vinyl-tje weer ontvangen, nieuwe B-kant nog niet eens beluisterd. Maar als het in de buurt komt van de vorige paar kan dat niet misgaan.
Uhuquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:41 schreef Aisumasen het volgende:
Volgende week Lowlands. Bij voorbaat het hoogtepunt van het weekend.
Hierboven wordt ergens gezegd dat For Anyone eruit is gehaald vanwege de (te) hoge noten..quote:Maar waarom spelen ze "For Anyone" niet meer? En dat ellendige "Wigwam" nu ineens wel? Verdomme.
Voor mij ook bij voorbaat het hoogtepunt van het weekendquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:41 schreef Aisumasen het volgende:
Volgende week Lowlands. Bij voorbaat het hoogtepunt van het weekend. Maar waarom spelen ze "For Anyone" niet meer? En dat ellendige "Wigwam" nu ineens wel? Verdomme.
Nog geprobeerd om Liam een handje te schudden, of was het gebied afgesloten als een VN-meeting?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:38 schreef Gaspanic het volgende:
Jezus Christus, zeker weten dat Liam de stoerste motherfucker ter wereld isVond het een goed optreden op Lowlands
Ik neem aan dat je dat trucje al wel kent? Dat doet hij namelijk overal wel...quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:32 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En naar wie in het publiek was hij toch steeds aan het wijzen aan de voor hem linkerkant?
Ik heb ze alleen in Paradiso gezien, maar ik voel me ook niet zo geroepen om naar de HMH te gaan. Paradiso is qua locatie veel beter en de setlist en het optreden zullen verder exact hetzelfde zijn. Terwijl ik voor Oasis rustig tien keer op rij naar de HMH zou gaanquote:Op maandag 19 september 2011 12:24 schreef MCH het volgende:
Het gaat goed met Beady Eye (not) In Duitsland is 1 van de 3 concerten afgezegd wegens onvoorziene omstandigheden zoals dat altijd mooi heet, maar geruchten in de wandelgangen wijten de afzegging aan tegenvallende kaartverkoop. Misschien toch wat te grote zalen uitgekozen om in te spelen deze aankomende tour. De HMH gaat natuurlijk ook lang niet uitverkopen. Kan me het eerlijk gezegd ook wel een beetje voorstellen. Heb Beady Eye dit jaar vier keer gezien en dan ken je dat kunstje langzamerhand wel.
Vraag hem hoe het is om met een FOOKIN' LEGEND op het podum te staanquote:Op vrijdag 30 september 2011 02:31 schreef Melodicloud het volgende:
Hoop dat ze de setlist ook een beetje omgooien. Heb ze nu ook 4 keer gezien, HMH wordt de laatste voor een tijdje. Vind de venue ook erg een domper. Maar 1x eerder geweest, maar echt geen sfeer en het podium is te hoog en te breed naar mijn mening.
Ga overigens het jonkie van de band interviewen, de bassist, dus als iemand nog interessante vragen voor hem heeft... Gooi ze mijn kant maar op.
Damon Albarnquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:36 schreef Melodicloud het volgende:
Haha is hij denk ik zo langzamerhand wel aan gewend, denk ik.(eerder al Damon Albarn, Paul Simonon, Mick Jones, Mark E Smith, Lou Reed, Nick McCabe, Damo Suzuki...)
Such a SHIIITEEE LIFFEEE!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:16 schreef Melodicloud het volgende:
Wah wah wah oude Oasis/Blur vete, dan maar meteen de tegenpartij haten, beetje jaren 90, niet? :p
En daar ben ik het niet mee eens.
Hatenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:40 schreef MCH het volgende:
Misschien acteert Your_mother_in_law gewoon een beetje als een mislukte persiflage van Liam G. himself.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:44 schreef MCH het volgende:
Zeker net zoveel gebruikt als het Oasis kamp tijdens Shit Life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |