abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 13 december 2010 @ 19:25:41 #205
45833 crew  Fogel
pi_89885640
Tip: als je kinderen hebt vooral niet de angry birds app installeren.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_89888091
Toch maar een Bluetooth toetsenbord (ja, die van Apple) besteld. Als het goed is wordt het morgen bezorgd.

Klinkt misschien stom, maar soms merk ik dat ik voor grotere stukken tekst toch liever een toetsenbord heb. Oftewel: mijn iPad tijdelijk een soort "laptop" van maken.
pi_89888497
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:09 schreef WSquater het volgende:
Toch maar een Bluetooth toetsenbord (ja, die van Apple) besteld. Als het goed is wordt het morgen bezorgd.

Klinkt misschien stom, maar soms merk ik dat ik voor grotere stukken tekst toch liever een toetsenbord heb. Oftewel: mijn iPad tijdelijk een soort "laptop" van maken.
ik heb op Black Friday het Keyboard Dock gekocht. Erg prettig :Y.
pi_89889093
quote:
2s.gif Op maandag 13 december 2010 11:30 schreef Wolfje het volgende:
Die dodo case schijnt de iPad niet zo goed vast te klemmen in het frame,
Zit prima.
pi_89889400
quote:
7s.gif Op maandag 13 december 2010 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

ik heb op Black Friday het Keyboard Dock gekocht. Erg prettig :Y.
Ja, ik heb bij mycom voor 69 euro (incl. Verzendkosten) wireless Bluetooth toetsenbord gekocht. Even duur als dat keyboard Dock maar dan heb ik geen last van kabels of iets, en kan ik eventueel in landscape typen.

Waarvoor gebruik je het toetsenbord nu zo al? En verbetert het nog steeds automatisch woorden als je een toetsenbord gebruikt?
pi_89900637
Het is vast al 1000x gezegd, maar wat vinden jullie de beste iPad standaards?
pi_89900919
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef WSquater het volgende:

[..]

Ja, ik heb bij mycom voor 69 euro (incl. Verzendkosten) wireless Bluetooth toetsenbord gekocht. Even duur als dat keyboard Dock maar dan heb ik geen last van kabels of iets, en kan ik eventueel in landscape typen.

Waarvoor gebruik je het toetsenbord nu zo al? En verbetert het nog steeds automatisch woorden als je een toetsenbord gebruikt?
Autocorrect heb ik onmiddellijk op iPhone en iPad uitgezet :).
Voor Keyboard dock heb je ook geen kabels nodig. Gebruikt stroom van iPad zelf. Maar idd niet landscape te typen.

Ik heb 't nu een aantal keren gebruikt om langere teksten te typen. Handig :). Werkt prima.
pi_89901690
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:09 schreef WSquater het volgende:

Binnenkort toch maar doen, merk dat ik soms inderdaad even wat prettiger wil typen dan op een touchscreen. En met studentenkorting maar 62 euro ;)
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_89901745
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:38 schreef WSquater het volgende:
Ik gebruik al tijden een schildersezeltje van de Xenos. :P
  dinsdag 14 december 2010 @ 01:30:11 #214
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_89904310
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik heb de laatste tijd continue dat als ik in itunes een app koop dat die nergens terug te vinden is. Als ik hem dan op de ipad/iphone download en sync staat ie wel in itunes bij de programma's.

EDIT: Nu kwamen ze niet eens in itunes en waren ze ook op de ipad weg :S . HELP :( .

The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_89910237
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:38 schreef WSquater het volgende:

Voor 8 dollar

Heb er 3 van gekocht. Lekker handig omdat het zowel in portrait als in landscape de ipad snel stevig vasthoudt en alle knoppen toch goed bedienbaar zijn. Vooral handig in de keuken
pi_89910337
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 15:00 schreef Godtje het volgende:
Mijn broer heeft zijn dodo case binnen.
Die is godverdomme wel heel erg mooi. :9~
Misschien ook maar bestellen

misschien mis ik iets maar wat is zo byzonder aan bovenstaande foto? :{
Ik zie alleen een ipad en een phone in hun dozen opengeslagen... :?

mensen die al sinds mei een ipad hebben en phone en een applecase die zijn toch baas boven dit? :6 :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89910341
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef WSquater het volgende:

[..]

Ik zat aan te denken om deze te kopen:

Is opvouwbaar, dus makkelijk meenemen. Maar ja... ik typ niet echt boeken op de ipad, dus of ik het nodig heb...
pi_89910465
Ik heb ooit wel een een Palm PDA gehad met zo'n opvouwbaar toetsenbord, maar dat is nooit heel veel gebruikt geweest. Altijd als ik het had willen gebruiken, lag het thuis en als ik het bij me had was het alleen maar extra ballast waarvan ik op dat moment wilde dat ik het niet bij me had :').

Maar goed, er zullen vast tevreden gebruikers te vinden zijn. Kan me wel voorstellen dat je zo'n dock + keyboard haalt als je geen laptop hebt oid om op de keukentafel te werken ofzo.

Zelf vind ik de Apple case nog steeds erg mooi en praktisch, zitten er nog echte nadelen aan die case?
pi_89914500
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:06 schreef rubje het volgende:

[..]

misschien mis ik iets maar wat is zo byzonder aan bovenstaande foto? :{
Ik zie alleen een ipad en een phone in hun dozen opengeslagen... :?

mensen die al sinds mei een ipad hebben en phone en een applecase die zijn toch baas boven dit? :6 :s)
Ik weet niet in wat voor doos jouw Ipad kwam? Die van mij ziet er nl zo uit:

Oftwel: wat je ziet is een case van het merk Dode :)
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
pi_89914623
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:09 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb ooit wel een een Palm PDA gehad met zo'n opvouwbaar toetsenbord, maar dat is nooit heel veel gebruikt geweest. Altijd als ik het had willen gebruiken, lag het thuis en als ik het bij me had was het alleen maar extra ballast waarvan ik op dat moment wilde dat ik het niet bij me had :').

Maar goed, er zullen vast tevreden gebruikers te vinden zijn. Kan me wel voorstellen dat je zo'n dock + keyboard haalt als je geen laptop hebt oid om op de keukentafel te werken ofzo.

Zelf vind ik de Apple case nog steeds erg mooi en praktisch, zitten er nog echte nadelen aan die case?
quote:
14s.gif Op maandag 13 december 2010 19:19 schreef KingOfMars het volgende:
Zo, iPad 3G 16GB is besteld. Tips voor killer apps zijn vanaf nu welkom dus. :7.
Zijn er echt te veel :)
Maar dit zijn wel leuke sites om op de hoogte te blijven:

www.ipadinfo.nl
www.ipadplanet.nl
www.ipadblog.nl
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:51:53 #221
100878 remcheese
Op de dag dat woei wiiiii werd
pi_89918524
Ik kijk voor mijn ipad gamenieuws altijd graag op

www.toucharcade.com
en
www.pocketgamer.co.uk
Giggity giggity giggity!
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:56:20 #222
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_89918725
Zijn de iPads nog ergens in de aanbieding? 'k Wil er op korte termijn eentje :Y
I follow you......but not on Twitter
pi_89919262
Zo mijn eerste berichtje met mijn gloednieuwe, en eerste, bluetooth toetsenbord van Apple. Het is wel even wennen, zo'n nieuwe toetsenbord maar het is zeker wel fijn. Geweldig!

Toetsenbord ziet er verder erg mooi uit en lijkt goed te werken. Maar goed, dit was mijn eerste - korte - berichtje dus :)
pi_89923230
Hier ook vanaf de iPad en het fijne toetsenbord. Hieronder heb ik wat + en - punten over dit dock toetsenbord

+ punten:

-sneller typen
-makkelijk onder het internetten (applicatie) muziek bedienen
-iPad staat stevig in de dock
-handige upper buttons

- punten:

- ik mis de gemakkelijkheid om bijvoorbeeld met de cursor-toetsen naar beneden/boven te scrollen of met backspace een pagina terug te gaan.

Algemeen: een perfect toetsenbordje
  Moderator dinsdag 14 december 2010 @ 17:00:33 #225
45833 crew  Fogel
pi_89923601
Kan de ipad op zich met ieder willekeurig BT toetsenbord werken, of alleen die van Apple zelf?
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_89929416
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:00 schreef Fogel het volgende:
Kan de ipad op zich met ieder willekeurig BT toetsenbord werken, of alleen die van Apple zelf?
Volgens mij op ieder willekeurig bluetooth toetsenbord. Maaar ik kkoos voor ddat vvan Apple omdat 1) fatsoenlijke bluetooth toetsenborden nog steeds duur zijn 2) omdat het amper batterij kracht verbruikt 3) design is ook wel mooi.

Daarnaast weet ik nu zeker dat het toetssenbord nu en in de toekomst ondersteund zal zijn omdat het ook van Apple is. Daarnaast is het wel handig dat ik vanaf mijn toetsenbord direct de helderheid kan verlagen of verhogen, muziek kan controleren (start/pauze, vorig of volgend liedje) en direct het geluid kan aanpassen.
pi_89932997
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 19:28 schreef WSquater het volgende:

[..]

Volgens mij op ieder willekeurig bluetooth toetsenbord. Maaar ik kkoos voor ddat vvan Apple omdat 1) fatsoenlijke bluetooth toetsenborden nog steeds duur zijn 2) omdat het amper batterij kracht verbruikt 3) design is ook wel mooi.

Daarnaast weet ik nu zeker dat het toetssenbord nu en in de toekomst ondersteund zal zijn omdat het ook van Apple is. Daarnaast is het wel handig dat ik vanaf mijn toetsenbord direct de helderheid kan verlagen of verhogen, muziek kan controleren (start/pauze, vorig of volgend liedje) en direct het geluid kan aanpassen.
Zo te zien blijven er wel eens wat toetsen hangen?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  Moderator dinsdag 14 december 2010 @ 20:50:09 #228
45833 crew  Fogel
pi_89933398
Ik weet nog niet of ik een extern toetsenbord ga gebruiken, heb een laptop voor schrijfwerk, maar indien ieder BT TB zou moeten werken, test ik wel met een die ik op het werk heb liggen.

Is iemand toevallig al een soort van cradle tegengekomen die je aan de hoofdsteun van een autostoel kan bevestigen? Een die je met een zuignap aan de voorruit kan plakken heb ik al gevonden (en besteld bij dealextreme, kan ik meteen testen of die ook op een andere manier te bevestigen is).
pi_89934771
Ik verwacht er deze week 2 binnen. Heb er maar 1 nodig..

[ Bericht 70% gewijzigd door nelisb op 14-12-2010 22:10:31 ]
pi_89936004
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 20:42 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Zo te zien blijven er wel eens wat toetsen hangen?
Een naar kwaaltje van autocorrect. Tikte dat bericht trouwens niet met het toetsenbord.
pi_89936416
Wat vinden jullie de beste manier om te msnen via de iPad. Er zijn bijna geen apps daarvoor.
pi_89937423
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:47 schreef men.mulder het volgende:
Wat vinden jullie de beste manier om te msnen via de iPad. Er zijn bijna geen apps daarvoor.
Tja, MSN is natuurlijk typisch Microsoft, en de iPad typsch Apple... Dat zijn geen vriendjes...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_89937765
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 21:47 schreef men.mulder het volgende:
IM+
Dit is niet erotiserend bedoeld.
pi_89938728
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:18 schreef nelisb het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wat gekost? :P
pi_89938883
55¤
  Moderator dinsdag 14 december 2010 @ 22:44:31 #236
45833 crew  Fogel
pi_89939806
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:18 schreef nelisb het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Inderdaad precies wat ik bedoel :)

Is dat van Apple zelf?
pi_89941552
Nee. Unkown brand.
pi_89942147
CNN iPad-app is uit. Nice :Y
pi_89947406
Nu op zoek naar een magic mouse voor de iPad
pi_89947455
Ik vraag me af hoeveel ipads verkocht zijn aan scholen:
http://www.mercurynews.com/ci_16860666
pi_89947585
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 08:48 schreef athlonkmf het volgende:
Ik vraag me af hoeveel ipads verkocht zijn aan scholen:
http://www.mercurynews.com/ci_16860666
Ik ben systeembeheerder op een school (vo) en ik kan je zeggen: er wordt flink getest om vanaf volgend schooljaar de eerste klassen er mee te laten werken (uiteindelijk 2000+ leerlingen)
De eerste gesprekken met uitgevers zijn al gevoerd, met als doel om (een deel van) het boekenpakket digitaal en interactiever te maken.
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_89947657
Als je alleen al die syllabi van hogescholen digitaal aanbiedt, dan kan een school al zoveel besparen. Er hoeft dan in ieder geval niet een eigen copyshop onderhouden te worden. Of iig een veel kleinere.

Ah... de tijd dat ik elk semester een paar kilo aan syllabi moest kopen voor "productieprijs" (zelf kopieren/inbinden is duurder)
pi_89947837
quote:
im+ meebo. Keuze zat. Gewoon zoeken op MSN in de appstore...
pi_89972131
Nieuwe iBooks in de App Store: nu met Airprint en mogelijkheid om collecties te maken.
pi_89973953
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 08:56 schreef Vince22 het volgende:

[..]

Ik ben systeembeheerder op een school (vo) en ik kan je zeggen: er wordt flink getest om vanaf volgend schooljaar de eerste klassen er mee te laten werken (uiteindelijk 2000+ leerlingen)
De eerste gesprekken met uitgevers zijn al gevoerd, met als doel om (een deel van) het boekenpakket digitaal en interactiever te maken.
Is dat niet een duur grapje? Wordt dit vergoed of moet hier zelf voor worden betaald? En wat nou als zo'n ding kapot gaat?
pi_89988492
Bargain!

Sim City HD dus. Gisteren nog 5 euro zoveel. nu 0,79
http://itunes.apple.com/n(...)rld/id405584670?mt=8
pi_89989940
Geen idee of dat sinds vandaag is of al langer maar het viel me net op dat ook Need For Speed en Red Alert (en nog wat andere EA games) slechts 79 cent waren. Gelijk maar ff gekocht voor m'n iPad die hopelijk vandaag komt!
pi_89989961
Navigon Navigator is een universal app geworden, dus ook voor iPad :9
pi_89990004
Store down? iPad en telefoon willen hem niet openen.
pi_89990037
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:56 schreef Godtje het volgende:
Store down? iPad en telefoon willen hem niet openen.
Vanaf m'n laptop werkt het gewoon. Zowel Music als App Store.
pi_89990265
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:38 schreef nelisb het volgende:
Nieuwe cover van mijn vrouw.

[ afbeelding ]

En de mijne. Zelfde als bovenstaande. Andere kleur.

[ afbeelding ]
Komen vandaag binnen. Ben benieuwd. Zal vanavond even wat foto's maken.
  donderdag 16 december 2010 @ 10:15:01 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89990444
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:08 schreef nelisb het volgende:

Komen vandaag binnen. Ben benieuwd. Zal vanavond even wat foto's maken.
*O* *O* *O*
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_89990497
quote:
7s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:58 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Vanaf m'n laptop werkt het gewoon. Zowel Music als App Store.
Ja dat weet ik. Daarom zei ik ook telefoon en tablet. Die zijn ook apart.
  donderdag 16 december 2010 @ 10:22:56 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89990625
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:17 schreef Godtje het volgende:
Ja dat weet ik. Daarom zei ik ook telefoon en tablet. Die zijn ook apart.
Even geprobeerd en ik kan gewoon openen en downloaden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_89990676
quote:
11s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Even geprobeerd en ik kan gewoon openen en downloaden.
Mmmm tnx
Nadat ik je bericht gelezen heb maar even wifi uitgezet. ;(
Via 3g lukt het wel dus het ligt aan mij hier. Tnx :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')