ik heb op Black Friday het Keyboard Dock gekocht. Erg prettigquote:Op maandag 13 december 2010 20:09 schreef WSquater het volgende:
Toch maar een Bluetooth toetsenbord (ja, die van Apple) besteld. Als het goed is wordt het morgen bezorgd.
Klinkt misschien stom, maar soms merk ik dat ik voor grotere stukken tekst toch liever een toetsenbord heb. Oftewel: mijn iPad tijdelijk een soort "laptop" van maken.
Zit prima.quote:Op maandag 13 december 2010 11:30 schreef Wolfje het volgende:
Die dodo case schijnt de iPad niet zo goed vast te klemmen in het frame,
Ja, ik heb bij mycom voor 69 euro (incl. Verzendkosten) wireless Bluetooth toetsenbord gekocht. Even duur als dat keyboard Dock maar dan heb ik geen last van kabels of iets, en kan ik eventueel in landscape typen.quote:Op maandag 13 december 2010 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik heb op Black Friday het Keyboard Dock gekocht. Erg prettig.
Autocorrect heb ik onmiddellijk op iPhone en iPad uitgezetquote:Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, ik heb bij mycom voor 69 euro (incl. Verzendkosten) wireless Bluetooth toetsenbord gekocht. Even duur als dat keyboard Dock maar dan heb ik geen last van kabels of iets, en kan ik eventueel in landscape typen.
Waarvoor gebruik je het toetsenbord nu zo al? En verbetert het nog steeds automatisch woorden als je een toetsenbord gebruikt?
Binnenkort toch maar doen, merk dat ik soms inderdaad even wat prettiger wil typen dan op een touchscreen. En met studentenkorting maar 62 euroquote:Op maandag 13 december 2010 20:09 schreef WSquater het volgende:
Toch maar een Bluetooth toetsenbord (ja, die van Apple) besteld. Als het goed is wordt het morgen bezorgd.
Klinkt misschien stom, maar soms merk ik dat ik voor grotere stukken tekst toch liever een toetsenbord heb. Oftewel: mijn iPad tijdelijk een soort "laptop" van maken.
Ik gebruik al tijden een schildersezeltje van de Xenos.quote:Op maandag 13 december 2010 23:38 schreef WSquater het volgende:
Het is vast al 1000x gezegd, maar wat vinden jullie de beste iPad standaards?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd continue dat als ik in itunes een app koop dat die nergens terug te vinden is. Als ik hem dan op de ipad/iphone download en sync staat ie wel in itunes bij de programma's.
EDIT: Nu kwamen ze niet eens in itunes en waren ze ook op de ipad weg :S . HELP.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:38 schreef WSquater het volgende:
Het is vast al 1000x gezegd, maar wat vinden jullie de beste iPad standaards?
misschien mis ik iets maar wat is zo byzonder aan bovenstaande foto?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:00 schreef Godtje het volgende:
Mijn broer heeft zijn dodo case binnen.
Die is godverdomme wel heel erg mooi.![]()
Misschien ook maar bestellen
Ik zat aan te denken om deze te kopen:quote:Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, ik heb bij mycom voor 69 euro (incl. Verzendkosten) wireless Bluetooth toetsenbord gekocht. Even duur als dat keyboard Dock maar dan heb ik geen last van kabels of iets, en kan ik eventueel in landscape typen.
Ik weet niet in wat voor doos jouw Ipad kwam? Die van mij ziet er nl zo uit:quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:06 schreef rubje het volgende:
[..]
misschien mis ik iets maar wat is zo byzonder aan bovenstaande foto?![]()
Ik zie alleen een ipad en een phone in hun dozen opengeslagen...![]()
mensen die al sinds mei een ipad hebben en phone en een applecase die zijn toch baas boven dit?![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:09 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb ooit wel een een Palm PDA gehad met zo'n opvouwbaar toetsenbord, maar dat is nooit heel veel gebruikt geweest. Altijd als ik het had willen gebruiken, lag het thuis en als ik het bij me had was het alleen maar extra ballast waarvan ik op dat moment wilde dat ik het niet bij me had.
Maar goed, er zullen vast tevreden gebruikers te vinden zijn. Kan me wel voorstellen dat je zo'n dock + keyboard haalt als je geen laptop hebt oid om op de keukentafel te werken ofzo.
Zelf vind ik de Apple case nog steeds erg mooi en praktisch, zitten er nog echte nadelen aan die case?
Zijn er echt te veelquote:Op maandag 13 december 2010 19:19 schreef KingOfMars het volgende:
Zo, iPad 3G 16GB is besteld. Tips voor killer apps zijn vanaf nu welkom dus..
Volgens mij op ieder willekeurig bluetooth toetsenbord. Maaar ik kkoos voor ddat vvan Apple omdat 1) fatsoenlijke bluetooth toetsenborden nog steeds duur zijn 2) omdat het amper batterij kracht verbruikt 3) design is ook wel mooi.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:00 schreef Fogel het volgende:
Kan de ipad op zich met ieder willekeurig BT toetsenbord werken, of alleen die van Apple zelf?
Zo te zien blijven er wel eens wat toetsen hangen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:28 schreef WSquater het volgende:
[..]
Volgens mij op ieder willekeurig bluetooth toetsenbord. Maaar ik kkoos voor ddat vvan Apple omdat 1) fatsoenlijke bluetooth toetsenborden nog steeds duur zijn 2) omdat het amper batterij kracht verbruikt 3) design is ook wel mooi.
Daarnaast weet ik nu zeker dat het toetssenbord nu en in de toekomst ondersteund zal zijn omdat het ook van Apple is. Daarnaast is het wel handig dat ik vanaf mijn toetsenbord direct de helderheid kan verlagen of verhogen, muziek kan controleren (start/pauze, vorig of volgend liedje) en direct het geluid kan aanpassen.
Een naar kwaaltje van autocorrect. Tikte dat bericht trouwens niet met het toetsenbord.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:42 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Zo te zien blijven er wel eens wat toetsen hangen?
Tja, MSN is natuurlijk typisch Microsoft, en de iPad typsch Apple... Dat zijn geen vriendjes...quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:47 schreef men.mulder het volgende:
Wat vinden jullie de beste manier om te msnen via de iPad. Er zijn bijna geen apps daarvoor.
IM+quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:47 schreef men.mulder het volgende:
Wat vinden jullie de beste manier om te msnen via de iPad. Er zijn bijna geen apps daarvoor.
Wat gekost?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:18 schreef nelisb het volgende:
Ik verwacht er deze week 2 binnen. Heb er maar 1 nodig..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:18 schreef nelisb het volgende:
Ik verwacht er deze week 2 binnen. Heb er maar 1 nodig..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben systeembeheerder op een school (vo) en ik kan je zeggen: er wordt flink getest om vanaf volgend schooljaar de eerste klassen er mee te laten werken (uiteindelijk 2000+ leerlingen)quote:Op woensdag 15 december 2010 08:48 schreef athlonkmf het volgende:
Ik vraag me af hoeveel ipads verkocht zijn aan scholen:
http://www.mercurynews.com/ci_16860666
im+ meebo. Keuze zat. Gewoon zoeken op MSN in de appstore...quote:Wat vinden jullie de beste manier om te msnen via de iPad. Er zijn bijna geen apps daarvoor.
Is dat niet een duur grapje? Wordt dit vergoed of moet hier zelf voor worden betaald? En wat nou als zo'n ding kapot gaat?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:56 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Ik ben systeembeheerder op een school (vo) en ik kan je zeggen: er wordt flink getest om vanaf volgend schooljaar de eerste klassen er mee te laten werken (uiteindelijk 2000+ leerlingen)
De eerste gesprekken met uitgevers zijn al gevoerd, met als doel om (een deel van) het boekenpakket digitaal en interactiever te maken.
Vanaf m'n laptop werkt het gewoon. Zowel Music als App Store.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:56 schreef Godtje het volgende:
Store down? iPad en telefoon willen hem niet openen.
Komen vandaag binnen. Ben benieuwd. Zal vanavond even wat foto's maken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:38 schreef nelisb het volgende:
Nieuwe cover van mijn vrouw.
[ afbeelding ]
En de mijne. Zelfde als bovenstaande. Andere kleur.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:08 schreef nelisb het volgende:
Komen vandaag binnen. Ben benieuwd. Zal vanavond even wat foto's maken.
Ja dat weet ik. Daarom zei ik ook telefoon en tablet. Die zijn ook apart.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Vanaf m'n laptop werkt het gewoon. Zowel Music als App Store.
Even geprobeerd en ik kan gewoon openen en downloaden.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:17 schreef Godtje het volgende:
Ja dat weet ik. Daarom zei ik ook telefoon en tablet. Die zijn ook apart.
Mmmm tnxquote:Op donderdag 16 december 2010 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Even geprobeerd en ik kan gewoon openen en downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |