abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89376430
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:32 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Bezit er nog geen, maar overweeg wel de aanschaf .

De vraag was eigenlijk omdat er vanmorgen in de krant een artikel verscheen waarin gesteld werd dat de 'tablet' snel terrein won t.o.v. de klassieke pc en laptop .
Heb een normale windows pc staan en een MacBook Pro, soms wel een gedoe . Vandaar dus de vraag m.b.t. de toepassingen en het praktisch nut van zo'n Ipad. :)
Kopen ! Heb ook een pc, laptop en ipad en iphone.Gebruik de ipad veruit het meeste, het typt best lekker, surf er veel mee en lees de krant erop. Zo gebruik ik alles

Laptop - alleen voor school
PC - downloaden en gamen en pokeren
iPad - surfen, nieuws en games en veeeeeeeeeeel tijdschriften lezen (200+:) )
pi_89376946
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:02 schreef Stokstaart het volgende:
Kun je met zo'n Ipad nou precies hetzelfde als met een normale pc (fatsoenlijk gamen daargelaten) ?
http://news.cnet.com/8301-13556_3-20024089-61.html
pi_89376978
iPad Keyboard Dock binnen. Handig :).
pi_89382034
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:02 schreef Stokstaart het volgende:
Kun je met zo'n Ipad nou precies hetzelfde als met een normale pc (fatsoenlijk gamen daargelaten) ?
Een iPad is geen vervanging, maar wel een verrijking.

Er zijn dingen die je net zo goed of beter kunt met een iPad. Andere dingen kun je beter op een PC. En er zijn dingen die je goed kunt op een iPad, maar niet of moeilijk op een PC. En omgekeerd. Wat dan voor jou de doorslag geeft, hangt net af van wat je wilt doen of moet doen.

Ik heb veel gesprekken met één of twee klanten. Vaak wil ik dan een presentatie oid laten zien, en het is dan geweldig om even je iPad erbij te pakken. Dat werkt veel beter dan een laptop opstarten (wat bij mijn laptop meer dan 5 minuten duurt). Mindmap, diagrammen en tekeningen maken vind ik ook heerlijk op een iPad, veel makkelijker dan op een PC. Net als het lezen van artikelen of websites.
Dit is niet erotiserend bedoeld.
pi_89406818
nvt

[ Bericht 94% gewijzigd door Berend. op 01-12-2010 22:09:48 ]
  donderdag 2 december 2010 @ 03:32:31 #57
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_89416591
Mijn situatie, een gloednieuwe desktop, jaartje in bezit amper gebruik van gemaakt. Verkocht voor een leuk bedrag. Laptop die, naar ik dacht, stuk was, bleek het weer te doen. Verkocht voor een leuke prijs, omdat ik al een nieuwe laptop had gekocht ondertussen.

Ik heb nu genoeg gespaard om een iPad 3G 64 GB te kopen. Ik ben gister weer even naar de plaatselijke Saturn geweest om hem even te bekijken met eigen ogen. Ik ben helemaal om. Apple wint het toch wel voor mij gevoel op elk terrein.

Maak me alleen beetje zorgen om het ontbreken van flash en usb, maar ik begreep dat dit wel te behalen is met wat omwegen.
pi_89417954
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 03:32 schreef wolferl het volgende:
Mijn situatie, een gloednieuwe desktop, jaartje in bezit amper gebruik van gemaakt. Verkocht voor een leuk bedrag. Laptop die, naar ik dacht, stuk was, bleek het weer te doen. Verkocht voor een leuke prijs, omdat ik al een nieuwe laptop had gekocht ondertussen.

Ik heb nu genoeg gespaard om een iPad 3G 64 GB te kopen. Ik ben gister weer even naar de plaatselijke Saturn geweest om hem even te bekijken met eigen ogen. Ik ben helemaal om. Apple wint het toch wel voor mij gevoel op elk terrein.

Maak me alleen beetje zorgen om het ontbreken van flash en usb, maar ik begreep dat dit wel te behalen is met wat omwegen.
Als je hem jailbreakt kan je frash downloaden. :)
pi_89424279
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 03:32 schreef wolferl het volgende:

Een iPad is leuk voor erbij als je de rest al hebt, maar persoonlijk vind ik een 64GB 3G geldverspilling. Aan 32GB of zelfs 16GB heb je meer dan genoeg. Het ding is te groot om als MP3-speler te gebruiken en video's kun je streamen via AirVideo.

Als je geld hebt voor de duurste iPad, kun je net zo goed 100 euro bijleggen voor een 11,6" MacBook Air. Als je echt een iPad wilt, kun je jezelf 200-300 euro besparen door een goedkoper model te kopen die precies hetzelfde kan.
pi_89426490
quote:
Op donderdag 2 december 2010 12:27 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Een iPad is leuk voor erbij als je de rest al hebt, maar persoonlijk vind ik een 64GB 3G geldverspilling. Aan 32GB of zelfs 16GB heb je meer dan genoeg. Het ding is te groot om als MP3-speler te gebruiken en video's kun je streamen via AirVideo.

Als je geld hebt voor de duurste iPad, kun je net zo goed 100 euro bijleggen voor een 11,6" MacBook Air. Als je echt een iPad wilt, kun je jezelf 200-300 euro besparen door een goedkoper model te kopen die precies hetzelfde kan.
Helemaal mee eens !
pi_89426820
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:27 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Alsof je alleen MP3's of films erop zet als je die 64GB neemt :'). Kijk es hoeveel grote (mooie/interessante) apps er zijn. Ik heb van de 64GB nu ongeveer 20GB vrij. En met de komst van nog meer magazines of andere grotere apps is dat ideaal.

quote:
Nee. Een MBA kan ik niet als reader gebruiken zoals een iPad. Daarop kun je niet de apps gebruiken zoals op een iPad. Die kun je niet zo makkelijk vastpakken en relaxt mee op de bank hangen zoals een iPad.

Enz. enz.

Compleet ander apparaat. Compleet ander gebruiksdoel.
pi_89427056
quote:
2s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:39 schreef Roel_Jewel het volgende:

Die kun je niet zo makkelijk vastpakken en relaxt mee op de bank hangen zoals een iPad.

Enz. enz.

En compleet smaak afhankelijk. Ik vind de laptop makkelijker op de bank.
Die kan staan en hoef ik niet vast te houden namelijk en ik kan normaal tikken.

Dat maakt het zo lastig om advies te geven. Jij wil die iPad de andere een laptop of iets anders.
pi_89427170
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:45 schreef Godtje het volgende:

[..]

En compleet smaak afhankelijk. Ik vind de laptop makkelijker op de bank.
Die kan staan en hoef ik niet vast te houden namelijk en ik kan normaal tikken.

Dat maakt het zo lastig om advies te geven. Jij wil die iPad de andere een laptop of iets anders.
Klopt. Maar afgezien van de fysieke kenmerken gaat het vooral om het systeem dat gebruikt wordt. Apps kun je niet gebruiken op een MBA. Magazines kan ik op een MBA niet lezen zoals ik dat op een iPad doe. Hoe klein die MBA ook is. Andersom kan ik een iPad niet precies hetzelfde gebruiken als een MBA. Tuurlijk, er zijn tig apps die ervoor zorgen dat dat ongeveer mogelijk is, maar er zijn genoeg verschillen.
pi_89428385
quote:
2s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:39 schreef Roel_Jewel het volgende:t als je die 64GB neemt :'). Kijk es hoeveel grote (mooie/interessante) apps er zijn. Ik heb van de 64GB nu ongeveer 20GB vrij. En met de komst van nog meer magazines of andere grotere apps is dat ideaal.
Juist, want je je hebt 40GB aan magazines uitgelezen voordat je de mogelijkheid hebt je iPad nog een keer te syncen :') En zelfs de grootste apps zijn ca. 700mb. Magazines zijn zo'n 50MB max per stuk. Dus zelfs op een 16GB iPad kun je 15 van de grootste apps (waarvan je slechts een handvol echt gebruikt) en 70 magazines kwijt, en heb je nog steeds ruimte genoeg voor daadwerkelijk interessante apps, die vaak maar enkele MB's zijn.

Niet iedereen hoeft ten alle tijden ALLES op zijn iPad te hebben. Sommige mensen zijn wel in staat de moeite te nemen om te selecteren wat ze daadwerkelijk nodig hebben, een beetje extra als buffer, en zo honderden euro's te besparen.
quote:
Nee. Een MBA kan ik niet als reader gebruiken zoals een iPad. Daarop kun je niet de apps gebruiken zoals op een iPad. Die kun je niet zo makkelijk vastpakken en relaxt mee op de bank hangen zoals een iPad.

Enz. enz.

" enz. enz." Altijd een goed argument :') Daarbij pik je er meteen de functie uit waarin de iPad tegenvalt. De iPad is een mooi en veelzijdig apparaat, maar valt als eReader heel erg tegen. De 64GB 3G kost 800 euro. Voor nog geen 650 euro heb je een 16GB iPad en een Kindle, veel betere combi.

En geloof je zelf dat je een 11,6" MacBook Air, die vrijwel niets weegt, maar de dubbele processorkracht en acht (!) keer het werkgeheugen heeft, niet handzaam is? Spelen met het multitouch trackpad is bijna net zo leuk als met het multitouch scherm van de iPad spelen, en het toetsenbord is echt een verademing ten opzichte van het toetsenbord op de iPad. Geef mij maar functionaliteit over niche, zeker als die functionaliteit in een verpakking gestopt wordt die net zo mooi is en nauwelijks meer kost.

Ik raad hem trouwens helemaal niet af om een iPad te kopen. Als je al een goede laptop en smartphone hebt, en het geld over hebt voor een extra speeltje, is de iPad een goede keus. Maar qua functionaliteit verlies je er niets op als je voor de 16GB kiest tov de 64GB. In mijn ogen is de 64GB overkill, en zonde van je geld.
pi_89428536
quote:
2s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:48 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Klopt. Maar afgezien van de fysieke kenmerken gaat het vooral om het systeem dat gebruikt wordt. Apps kun je niet gebruiken op een MBA. Magazines kan ik op een MBA niet lezen zoals ik dat op een iPad doe. Hoe klein die MBA ook is. Andersom kan ik een iPad niet precies hetzelfde gebruiken als een MBA. Tuurlijk, er zijn tig apps die ervoor zorgen dat dat ongeveer mogelijk is, maar er zijn genoeg verschillen.
Jij zegt verschillen, ik lees "beperkingen". Ik heb minder voor mijn MacBook pro betaald dan een 64GB 3G iPad nieuw kost. Voor de spelletjes heb ik mijn iPhone, productieve applicaties zijn op de MacBook uitgebreider en beter. Wat kan ik met de iPad dat ik niet met deze combinatie kan?
pi_89429566
Relax surfen:) Ipad is bedoeld voor een beetje surfen, filmpjes kijken, beetje tijdschriften lezen en af en toe wat foto's kijken. Denk dat 90% hiervoor de ipad ook gebruikt.

Surfen is gewoon surfen door omvang,je hebt echt 1 apparaat op schoot ipv een toetsenbord en scherm zoals bij een laptop het geval is.
  donderdag 2 december 2010 @ 15:57:04 #67
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_89432426
Ik heb dus gekozen voor 16 GB wifi.

Ik heb namelijk een HTC Desire HD en een iPod Video 160 GB.
Dus voor de muziek doe ik het uberhaupt niet.

16 GB lijkt me dan ook, ook na jullie commentaar, ruim voldoende.

Waarom wifi? ik heb een Vodafone abo, en die tikt al aardig aan met mijn HTC.
Ik wil namelijk niet meer als 35 euro pm betalen, vandaar dat ik altijd op open netwerken zit.
Thuis, bij familie en in openbare gelegenheden.
pi_89435568
Welke openbare gelegenheden heb je dan wifi ? Vind dat Nederland op dit gebied achter blijft. KPN wou het overal invoeren maarde Opta heeft dit verboden.

Gister wel voor het eerst wifi gehad in de trein via t mobile, gratis :)
  donderdag 2 december 2010 @ 16:48:13 #69
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_89436048
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:43 schreef stoeltafel het volgende:
Welke openbare gelegenheden heb je dan wifi ? Vind dat Nederland op dit gebied achter blijft. KPN wou het overal invoeren maarde Opta heeft dit verboden.

Gister wel voor het eerst wifi gehad in de trein via t mobile, gratis :)
bijvoorbeeld OV ja.
Maar ook op mijn werk, in een aantal koffiezaken waar ik wel eens zit.
pi_89439804
quote:
Op donderdag 2 december 2010 12:27 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Die 16, 32 of 64 GB discussie is redelijk zinloos. Apple biedt juist die drie opties aan zodat je kunt kiezen wat je wilt. Wat maakt het nou uit wat iemand anders koopt, als hij/zij andere dingen wilt dan jij?
Dit is niet erotiserend bedoeld.
pi_89455065
Mijn ipad meld zich elke keer automatisch af van mijn wifi thuisnetwerk...
Iemand enig idee hoe dit kan?
  vrijdag 3 december 2010 @ 04:10:28 #72
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_89462552
Ik heb een oplossing bedacht, hopelijk.

Mijn HTC fungeert nu als Wifi hotspot. Hopelijk kan iPad hem vinden als hotspot.
pi_89463967
Bestaat er al een Ipad Apps topic ergens? Ik ben nl op zoek naar een app die ik vorige week ergens heb gezien, maar weet niet meer hoe hij heet.

Die app gaf de App Store een soort van Matrix look, zodat je een overzichtelijker Store had. Iemand een idee?
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 december 2010 @ 08:51:37 #74
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_89463994
appshopper?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_89464022
Nee, dat is hem niet - bedankt though! Die app is vrij nieuw, geloof vorige week ergens uitgekomen. Zag er ook echt uit als de Matrix...
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
pi_89464031
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 04:10 schreef wolferl het volgende:
Ik heb een oplossing bedacht, hopelijk.

Mijn HTC fungeert nu als Wifi hotspot. Hopelijk kan iPad hem vinden als hotspot.
Dat werkt, ik doe het dagelijks.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_89467017
Dat werkt zeker, een andere optie is je laptop als wifi hotspot te laten fungeren.
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:44:32 #78
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_89473677
Meld mij hier ook maar vast. De afgelopen dagen is mijn drang om een iPad te kopen haast ondragelijk. Waarschijnlijk zal ik één dezer dagen eraan toegeven en er eentje aanschaffen.
Vraagje: kan ik mijn micro-sim van mijn telefoon ook in de 3G Ipad doen voor internet? Of moet ik een speciaal iPad abonnement aanschaffen?
pi_89474538
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:44 schreef Miriampje het volgende:
Meld mij hier ook maar vast. De afgelopen dagen is mijn drang om een iPad te kopen haast ondragelijk. Waarschijnlijk zal ik één dezer dagen eraan toegeven en er eentje aanschaffen.
Vraagje: kan ik mijn micro-sim van mijn telefoon ook in de 3G Ipad doen voor internet? Of moet ik een speciaal iPad abonnement aanschaffen?
Ik heb dezelfde drang. Het is een virus, een ziekte. :')
pi_89474813
Lui: is er al een goeie jailbreak voor de laatste iPad OS versie? :? of blijft het maar wachten en wachten en wachten etc... :{ ;(
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89475023
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:44 schreef Miriampje het volgende:
Nee, je hoeft er geen speciaal Ipad abo voor te nemen. Elke micro-sim past :)
En ik denk dat je er geen spijt van gaat krijgen!
pi_89475031
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 08:49 schreef Plus1 het volgende:
Bestaat er al een Ipad Apps topic ergens? Ik ben nl op zoek naar een app die ik vorige week ergens heb gezien, maar weet niet meer hoe hij heet.

Die app gaf de App Store een soort van Matrix look, zodat je een overzichtelijker Store had. Iemand een idee?
pi_89475263
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:14 schreef Plus1 het volgende:

[..]

Zie deze reactie onder je zelfde bericht van vanmorgen.
2 keer een berichtje heeft geen zin.

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 08:51 schreef Tokus het volgende:
appshopper?
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:34:12 #84
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_89475973
quote:
Op vrijdag 3 december 2010 14:09 schreef rubje het volgende:
Lui: is er al een goeie jailbreak voor de laatste iPad OS versie? :? of blijft het maar wachten en wachten en wachten etc... :{ ;(
Redsn0w werkt alweer voor de iPad, maar de jailbreak is nog steeds tethered, dwz als je je iPad reboot moet je hem even via een pc weer in jailbreak mode zetten.
pi_89484219
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:19 schreef nelisb het volgende:
Zie deze reactie onder je zelfde bericht van vanmorgen.
2 keer een berichtje heeft geen zin.
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 08:54 schreef Plus1 het volgende:
Nee, dat is hem niet - bedankt though! Die app is vrij nieuw, geloof vorige week ergens uitgekomen. Zag er ook echt uit als de Matrix...
En zie zijn reactie daarop dáár weer onder ;)
pi_89484934
Schaam
pi_89522507
Jaja.. Heb de verleiding niet kunnen weerstaan. Vandaag mijn iPad 3G gekocht!
Ben benieuwd of hij bevalt, ben er nu blij mee.
Houd 'm voorlopig nog origineel. Misschien in de toekomst wat aanpassingen maken.
pi_89530312
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:27 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik heb een 32 GB met 3G. 3G-versie heb ik eigenlijk vooral GPS en omdat, als ik hem een keer ergens mee naar toe neem (gebruik 'm eigenlijk vooral thuis), ik dan in ieder geval de mogelijkheid heb om overal te internetten. En 32 GB, i.p.v. 16 GB, omdat ik zoiezo kut internet heb waardoor streamen niet echt fijn is en daarnaast ook niet overal kan streamen (in het buitenland bijvoorbeeld). Daarom graag films lekker op de hard disk. En ik hoef niks te converteren dankzij de VLC Player die ook .avi enzo ondersteunt. Ik besef wel dat een 32 GB met 3G een aardig smak geld is, maar bij 16 GB twijfelde ik of het wel genoeg zou zijn (films, en ik luister er ook muziek op) en 64 GB is gewoon overkill. 3G voor o.a. GPS (want ik denk dat ik achteraf anders wel spijt zou hebben gekregen als ik geen GPS had gehad).

Maar mijn allergrootste gemis op de iPad zijn, nee niet een camera of USB poort maar, torrents! Ik download vaak muziek en films, en het zou echt veel fijner zijn als ik deze in 1x kon downloaden naar mijn iPad (naar bijvoorbeeld de video-app of de VLC-app).
pi_89533477
Klote apple :(

Apple verbied multiple file upload dus je mag plaatje voor plaatje aanklikken bij dropbox. :')
Handig met een mobile device met beperkte opslag. :')
pi_89534760
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:02 schreef WSquater het volgende:

[..]

Ik heb een 32 GB met 3G. 3G-versie heb ik eigenlijk vooral GPS en omdat, als ik hem een keer ergens mee naar toe neem (gebruik 'm eigenlijk vooral thuis), ik dan in ieder geval de mogelijkheid heb om overal te internetten. En 32 GB, i.p.v. 16 GB, omdat ik zoiezo kut internet heb waardoor streamen niet echt fijn is en daarnaast ook niet overal kan streamen (in het buitenland bijvoorbeeld). Daarom graag films lekker op de hard disk. En ik hoef niks te converteren dankzij de VLC Player die ook .avi enzo ondersteunt. Ik besef wel dat een 32 GB met 3G een aardig smak geld is, maar bij 16 GB twijfelde ik of het wel genoeg zou zijn (films, en ik luister er ook muziek op) en 64 GB is gewoon overkill. 3G voor o.a. GPS (want ik denk dat ik achteraf anders wel spijt zou hebben gekregen als ik geen GPS had gehad).

Maar mijn allergrootste gemis op de iPad zijn, nee niet een camera of USB poort maar, torrents! Ik download vaak muziek en films, en het zou echt veel fijner zijn als ik deze in 1x kon downloaden naar mijn iPad (naar bijvoorbeeld de video-app of de VLC-app).
Dat kan als je iPad gejailbreakt is. Dan kun je torrents downloaden en afspelen in VLC.
pi_89535332
quote:
Op zaterdag 4 december 2010 22:31 schreef Godtje het volgende:
Klote apple :(

Apple verbied multiple file upload dus je mag plaatje voor plaatje aanklikken bij dropbox. :')
Handig met een mobile device met beperkte opslag. :')
Kan goodreader geen uitkomst bieden?
pi_89542996
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:03 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat kan als je iPad gejailbreakt is. Dan kun je torrents downloaden en afspelen in VLC.
Afspelen in VLC kan nu ook. Maar hoe kan dat dan bij een jailbreak? (Niet illegaal om over te praten omdat muziek en films downloaden voor privé gebruik gewoon mag).
  zondag 5 december 2010 @ 12:10:44 #93
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_89545515
Toch maar een Ipad gekocht :@

Nu heb ik een vraag over VLC, kan ik daar ook mappen in maken? Voor verschillende films en series? Nu staat alles door elkaar. Of kan ik beter een andere app downloaden?
  zondag 5 december 2010 @ 12:57:15 #94
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_89546964
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 12:10 schreef detulp050 het volgende:
Toch maar een Ipad gekocht :@

Nu heb ik een vraag over VLC, kan ik daar ook mappen in maken? Voor verschillende films en series? Nu staat alles door elkaar. Of kan ik beter een andere app downloaden?
Volgens mij kan dat inderdaad niet. Ik heb het zelf ook niet kunnen vinden in ieder geval...

Interwebz zegt dit in een review:

quote:
Sorting Files

There's a surprising lack of tweaks you can perform on the VLC app. Videos auto-populate a row of shelves in chunky block icons, and you scroll through them by running your finger along the screen. Videos seem to fill in randomly and are not sorted alphabetically, nor are there options to view them as a list. You'll need to make sure your titles indicate what movie you want to view because if you upload several short files, they can get lost in the shuffle. Longer titles trail off into ellipses, so short and sweet is your friend
Half bezopen is weggegooid geld.
  zondag 5 december 2010 @ 13:01:02 #95
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_89547065
En is er ook een goed alternatief zover je weet?
  zondag 5 december 2010 @ 13:04:59 #96
239294 PierreTT
pi_89547197
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 13:01 schreef detulp050 het volgende:
En is er ook een goed alternatief zover je weet?
CineXplayer is het enige dat bij me opkomt zo, en anders zou je even moeten zoeken.. :)
  zondag 5 december 2010 @ 13:05:35 #97
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_89547218
Dank voor de tip :)
  zondag 5 december 2010 @ 13:32:24 #98
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_89548080
Een maat van me heeft een iPad maar de browser is ruk, heel veel sites functionernen gewoon niet naar behoren. En ik dacht dat dit ding juist voor surfen bedoeld was?
  zondag 5 december 2010 @ 13:34:39 #99
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_89548144
Ik heb nooit problemen met Safari en het openen van sites :?
  zondag 5 december 2010 @ 13:34:52 #100
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_89548149
quote:
Op zondag 5 december 2010 13:32 schreef Microtubuli het volgende:
Een maat van me heeft een iPad maar de browser is ruk, heel veel sites functionernen gewoon niet naar behoren. En ik dacht dat dit ding juist voor surfen bedoeld was?
Hoezo functioneren veel sites niet? Flash werkt niet nee, maar dan blijft er nog heel wat van internet over. Werkt prima hier.
  zondag 5 december 2010 @ 13:36:55 #101
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_89548232
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 13:34 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Hoezo functioneren veel sites niet? Flash werkt niet nee, maar dan blijft er nog heel wat van internet over. Werkt prima hier.
Ja vooral flash spul volgens mij, Youtube deed het niet (dan heb je weer een aparte app nodig maar dat is niet zoals ik het wil hebben), bij google maps kon ik streetview niet meer terugvinden (?) en van dat soort dingen.
Fok niet geprobeerd, werkt dat bv wel gewoon zoals op de pc, en wat gebeurt er als je een youtubefilmpje aanklikt?
  zondag 5 december 2010 @ 13:42:34 #102
239294 PierreTT
pi_89548453
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 13:36 schreef Microtubuli het volgende:

Fok niet geprobeerd, werkt dat bv wel gewoon zoals op de pc, en wat gebeurt er als je een youtubefilmpje aanklikt?
Dan opent Youtube en zie je je filmpje :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')