abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 17 december 2010 @ 09:31:28 #276
45833 crew  Fogel
pi_90032027
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 00:02 schreef nelisb het volgende:

[..]

Ik krijg deze denk ik maandag of dinsdag binnen.
Voor 40 euro ex verzenden wil ik er 2 verkopen. Ophalen kan ook in Dronten, Flevoland.
Iemand interesse? Stuur me even een PM.
40¤ per stuk of voor beide? Kan op beide manieren opgevat worden ;)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_90032185
Zo..mijn onderzoeksleven is zojuist een heel stuk leuker geworden: http://www.thirdstreetsof(...)s-now-available.html
Calmer than you are
pi_90032987
Hm, bij de Dixons was de originele Apple hoes uitverkocht. Ze hadden nog wel diverse hoezen en sleeves van Belkin. Zag er op zich prima uit. En ik ben nu toch aan het twijfelen geslagen of ik wel zo'n map-idee wil, misschien is een sleeve wel handiger voor mijn doel (opbergen voornamelijk, in de trein haal ik 'm er wel gewoon uit denk ik).

Iemand ervaringen, tips? Wil eigenlijk wel van het weekend nog een hoes/sleeve scoren zodat ik 'm maandag mee kan nemen in de trein... Dus of ergens bestellen met 24 -uurs levering, of morgen bij de Dixons toch nog even naar het Belkin spul kijken (waar ze dus ook een map van hebben, a la Apple zeg maar).
pi_90033518
Ik heb de originele Apple hoes en daar ben ik erg tevreden over. Ik heb ooit ook 's zo'n Snugg case gehad, maar daar zat de iPad niet al te stevig in vast.
Calmer than you are
pi_90033577
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:31 schreef Fogel het volgende:

[..]

40¤ per stuk of voor beide? Kan op beide manieren opgevat worden ;)
Per stuk ;)
pi_90033584
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb de originele Apple hoes en daar ben ik erg tevreden over. Ik heb ooit ook 's zo'n Snugg case gehad, maar daar zat de iPad niet al te stevig in vast.
Hm ja ik vind hem wel mooi maar ik zie mezelf de iPad niet zo gebruiken eigenlijk. Heb 'm liever zo in de hand (denk ik!) maar wil wel bescherming voor in m'n rugtas.
pi_90033691
Als je wilt typen op je iPad is een case bijna onvermijdelijk omdat je hem toch in een hoek moet zetten.

Ik gebruik hem eigenlijk amper uit de case.
Calmer than you are
pi_90033814
Ik ga 'm voornamelijk als e-reader gebruiken en natuurlijk af en toe een kort berichtje op de twitter of hier...
pi_90035459
Ik gebruik de iPad icm CineXPlayer om series en films te kijken.
pi_90045847
quote:
Ik ga 'm voornamelijk als e-reader gebruiken en natuurlijk af en toe een kort berichtje op de twitter of hier...
Dat zeg je nu, maar binnen een week gebruik je hem voor veel meer dingen
Calmer than you are
pi_90046168
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Haha, vast, maar ook dan zie ik mezelf niet echt zo'n map gebruiken. Aan de andere kant lijkt zo'n map ook wel meer op een boek natuurlijk. Lastig, lastig. :7.
pi_90046720
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Dat hoeft niet hoor. Ik gebruik de iPad nauwelijks.
Pak veel liever een laptop.
  vrijdag 17 december 2010 @ 16:46:58 #288
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_90048676
Ik heb al een iPod-touch en wil graag een iPad. Wat kan ik van iTunes verwachten? Gezeur? Of gaan 2 devices prima? Kan ik apps overzetten?
I follow you......but not on Twitter
pi_90048909
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 december 2010 16:46 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ik heb al een iPod-touch en wil graag een iPad. Wat kan ik van iTunes verwachten? Gezeur? Of gaan 2 devices prima? Kan ik apps overzetten?
Gaat prima, kunt gewoon per apparaat aangeven welke apps/muziek erop gezet moeten worden. iPod apps werken ook gewoon op de iPad, alleen in een kleiner venster of opgerekt beeld.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_90056672
Nieuwe editie van Intelligent Life magazine is uit met paar leuke artikelen (Appleism vs Googleism en over het Rijksmuseum).
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:03:20 #291
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_90056993
Tip: de 12 dagen app.
Met de feestdagen elke dag iets gratis (muziek of app's). Weet niet of het een fout was.. Maar vanmiddag had ik al 3 liedjes van Kylie Minogue gratis kunnen downloaden.
pi_90057215
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:03 schreef Miriampje het volgende:
Tip: de 12 dagen app.
Met de feestdagen elke dag iets gratis (muziek of app's). Weet niet of het een fout was.. Maar vanmiddag had ik al 3 liedjes van Kylie Minogue gratis kunnen downloaden.
Was geen fout. Kerst begint vroeg, stond erbij ;).
pi_90061290
Flash-browser Skyfire komt binnenkort naar de iPad [Update]
vrijdag, 17 december 2010 (10:03) | Michel Lusthof
Skyfire, de Flash-browser voor de iPhone en iPod touch, komt binnenkort naar de iPad. Dat hebben de ontwikkelaars gisteren bekendgemaakt. Hoewel het iOS-besturingssysteem geen Flash ondersteunt, kun je met de applicatie toch Flash-video’s op je iPhone, iPod touch en binnenkort iPad bekijken. Skyfire zet Flash-video’s op websites om naar HTML5 en H.264, twee technologieën die door het iOS-platform wel worden ondersteund. Dit vindt op de achtergrond plaats, door de servers van het bedrijf.
Naast het bekijken van Flash-video’s krijgt de iPad-versie een aantal functies die zijn kleinere broertje nog niet heeft. Zo krijgt de app uitgebreide ondersteuning voor sociale netwerken als Facebook en Twitter. Een onderdeel daarvan is de Facebook Like-knop, die de software op elke pagina die je met de browser bezoekt plaatst. Andere functies zijn Google Reader-integratie, Fireplace Feed Reader die links, plaatjes en video’s van je Facebook-vrienden verzamelt en de functie Popular Content om te zien wat je vrienden en andere Facebook-gebruikers interessant vinden.

Hoeveel de iPad- versie van Skyfire gaat kosten is nog niet bekendgemaakt, maar volgens MobileCrunch wil het bedrijf de app voor 4,99 dollar in de App Store zetten. De eerste versie van de applicatie is inmiddels bij Apple gediend en zal naar verwachting binnen twee weken beschikbaar komen. De iPhone-versie, die na een overweldigende belangstelling tijdelijk uit de App Store verdween en afgelopen week in heel Europa beschikbaar kwam, kost momenteel ¤2,39.
Update 13:58 uur:
Skyfire heeft inmiddels bekendgemaakt dat Skyfire voor de iPad nog voor de kerst verkrijgbaar zal zijn voor 4,99 dollar. Ook is alvast onderstaande demovideo vrijgegeven.

Vet!
pi_90077787
Hoe komt het dat ik sommige podcasts uit de iTunes Store niet kan downen en afspelen?
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
  zaterdag 18 december 2010 @ 11:34:21 #295
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90079964
Groot op de voorpagina van Het Parool: vanaf vandaag Het Parool op iPad. Eerste tien nummers gratis.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 18 december 2010 @ 12:55:31 #296
215 misterDre
Paint it black!
pi_90081986
quote:
5s.gif Op donderdag 16 december 2010 19:23 schreef misterDre het volgende:
Wegens ruimtegebrek op mijn C:\ schijf wilde ik de backup van mijn iPad die inmiddels al 12GB is geworden verplaatsen. Dit is fout gegaan waardoor ik nu geen goede backup meer heb.

Hoe kom ik aan een nieuwe backup zonder gegevens kwijt te raken en hoe voorkom ik dat iTunes weer voor C:\ kiest?

Ik kan er niets over vinden.

Wie kan mij helpen?
Niemand die het weet ;(
pi_90082064
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:34 schreef Copycat het volgende:
Groot op de voorpagina van Het Parool: vanaf vandaag Het Parool op iPad. Eerste tien nummers gratis.
Dan ga ik vanmiddag eens even kijken hoe die het vormgegeven hebben.
pi_90089790
Ik krijg van de week een iPad. Nu ga ik een 3G abbonoment nemen, en zit een beetje te kijken te kijken welke magazines of kranten er zijn. Maar is er nu nergens een overzicht beschikbaar van magazines en tijdschriften, want ik word er niet echt wijs uit zo.
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:35:38 #299
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_90091587
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:55 schreef misterDre het volgende:

[..]

Niemand die het weet ;(
Als je toch gewoon opnieuw synct dan krijg je toch een nieuwe backup?
  zaterdag 18 december 2010 @ 20:26:11 #300
215 misterDre
Paint it black!
pi_90096065
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 18:35 schreef Neelix het volgende:

[..]

Als je toch gewoon opnieuw synct dan krijg je toch een nieuwe backup?
Dat weet ik dus niet zeker. En als dat wel zo is dat wordt de backup op C:\ gezet en daar heb ik niet voldoende ruimte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')