quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:41 schreef golfer het volgende:
Portie kibbeling de oven ingooit.
*troostvoedsel*
Dat helpt allang niet meer. Wat Nederlands clubvoetbal betreft zijn we op het punt aangeland dat we het alleen nog over vroeger kunnen hebben, toen we nog goed warenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:41 schreef golfer het volgende:
Portie kibbeling de oven ingooit.
*troostvoedsel*
Ik zat er vanochtend doorheen, maar ik heb mijn schouders weer gevondenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:40 schreef MissHobje het volgende:
Volgens mij zat ik er weer eens doorheen
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
foei!
het is dat je van die leuke cupcakes hebt gemaakt
Ja, weet je nog wel die wedstrijd in 1967 tegen Dukla Praag?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef TAV74 het volgende:
Dat helpt allang niet meer. Wat Nederlands clubvoetbal betreft zijn we op het punt aangeland dat we het alleen nog over vroeger kunnen hebben, toen we nog goed waren
Zo veelquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hehe thanks
zaterdag krijg ik daarmee een vuurdoop.. wil ik ze strak met witte basislaag en dan iets met zwart en paars en dan stuk of 50 stuks.
Nadia!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus nu hebben jullie een synthia die koffie zetHoe heet de kuismadam, claudia?
Ik zat meer met iets als Ajax - Bayern in 1995 in mijn hoofd, in het Olympisch. Wat een feest was dat, en wat waren we goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, weet je nog wel die wedstrijd in 1967 tegen Dukla Praag?
Dat waren pas mooi duels.
Ik hoor je hier! Het klinkt prachtig!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zat er vanochtend doorheen, maar ik heb mijn schouders weer gevonden
En dan ga ik NU ipv zwemmen (heb er echt de kracht niet voor om tussen zoveel menselijk vlees te zwemmen, te botsen en uit te wijken) ff lekker zingen in mijn 'studio' beneden
Hip! Ook de achtergrond enzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:47 schreef Tezz het volgende:
Aan tafel! Een vierkante, 1.40 x 1.40 mtr, standaard tegen de muur met zes stoelen, maar in een handomdraai in de ruimte te plaatsen met 8 stoelen!![]()
[ afbeelding ]
Dan heb je niet veel keus nee.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:44 schreef Aure het volgende:
House was weer leuk
Mijn eettafel/werkplek staat tegen het raamKan ook niet anders dan tegen het raam of de muur met een kamer van ong. 18m2
De vernederpartij die wij Madrid ooit bezorgden in Bernabeau was ook onvergetelijk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:47 schreef TAV74 het volgende:
Ik zat meer met iets als Ajax - Bayern in 1995 in mijn hoofd, in het Olympisch. Wat een feest was dat, en wat waren we goed
Oh! wat een heerlijke eethoek zegquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:47 schreef Tezz het volgende:
Aan tafel! Een vierkante, 1.40 x 1.40 mtr, standaard tegen de muur met zes stoelen, maar in een handomdraai in de ruimte te plaatsen met 8 stoelen!![]()
[ afbeelding ]
Ik ben het kitsbeu.... Dat rood als accentkleur siert mijn huis inmiddels een jaartje of vijf en ik ben wel toe aan iets anders eigenlijk. Dus binnenkort maar eens 'vergaderen' met mijn man!quote:
Later dat jaar inderdaad, net voordat we de wereldbeker ophaaldenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
De vernederpartij die wij Madrid ooit bezorgden in Bernabeau was ook onvergetelijk.
Paars! grijs of zwartquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben het kitsbeu.... Dat rood als accentkleur siert mijn huis inmiddels een jaartje of vijf en ik ben wel toe aan iets anders eigenlijk. Dus binnenkort maar eens 'vergaderen' met mijn man!
Ze zijn ge-airbrushed... Mijn man start in januari met een cursus (airbrushen is een oude hobby die hij weer op wil gaan pakken) dus ik zal alvast zeggen dat ie kan beginnen met het spuiten van twee boedha's, haha!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oh! wat een heerlijke eethoek zegen die Boeddha's
!!! wanna have!!! oe als manlief deze ziet is ie meteen van slag, die heeft een heuse Boeddha tick.
Ik wil 'rendierbruin'.... En nieuwe gordijnen. En de rest knalwit.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Paars! grijs of zwartja of heerlijk knal wit
Och zoveel mogelijkheden hehe, alles kan ook!
Af Thijs! Af!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
er zit er hier een kwispelend de worteltjes uit mijn mond te kijken
De enige die het niveau aankan inderdaadquote:
Haha ja dat snap ik dan wel, als je het al vijf jaar hebtquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben het kitsbeu.... Dat rood als accentkleur siert mijn huis inmiddels een jaartje of vijf en ik ben wel toe aan iets anders eigenlijk. Dus binnenkort maar eens 'vergaderen' met mijn man!
Ik kan weinig schuiven hier in de voorkamer (openhaard, dat is niet echt makkelijk verplaatsen zeg maar). Maar achter, op de plek waar nu de eettafel staat wil ik een hele grote boekenkast met een chaise longe onder mijn lichtkoepel..... Enige nadeel is dat dan de eettafel zowat voor de tuindeuren komt te staan en deels in 'de loop' staat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha ja dat snap ik dan wel, als je het al vijf jaar hebtIk raak ook heel snel uitgekeken op mn inrichting
Elk half jaar zet ik het dan maar anders haha. Alleen nu wil ik binnenkort de muur gaan verven, Ben het zwarte beu (Heb 1 zwarte muur, de rest is wit met op 1 muur nog een graffititekening), ik weet alleen nog niet welke kleur ik wil. Eigenlijk past zwart het beste
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ze zijn ge-airbrushed... Mijn man start in januari met een cursus (airbrushen is een oude hobby die hij weer op wil gaan pakken) dus ik zal alvast zeggen dat ie kan beginnen met het spuiten van twee boedha's, haha!
De muren durf ik niet aan eigenlijk. We hebben niet zo'n heel groot huis dus die houd ik liever wit. We hebben al een hele gezellig druk gekleurde boekenkast..quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
Wij hebben een knalwit huis en ik ben te lui om te schilderen
Bij mij is er superveel roodquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben ook wel vrij snel uitgekeken. Handige is dat onze nieuwe bank zwart is en we dus straks met alle kleuren van de regenboog kunnen variëren wbt de kussentjes en andere accessoires.
Alleen de eetkamerstoelen blijven rood. Mooi rood is niet lelijk![]()
Ja, ik zal eens nieuwe foto's maken, haha! Deze zijn nog van een paar jaar terug....quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:55 schreef rijsttafel het volgende:
Tezz, die foto heb ik volgens mij eerder gezien. Tof!
Kleuren in m'n woonkamer doe ik niet aan![]()
Maar krijg nu wel zin om het eens een beetje te veranderen.
Ik durfde dat ook nooit... Maar mijn beste vriendje is schilder en die wil nog wel eens wat uitproberen met mijn huis als proefkonijn...quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De muren durf ik niet aan eigenlijk. We hebben niet zo'n heel groot huis dus die houd ik liever wit. We hebben al een hele gezellig druk gekleurde boekenkast..
Een roze vloer had ook wel leuk geweest.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Bij mij is er superveel roodRood kastje, rood stoelkussen, rode kussens op de bank
Maar op zich wel mooi in combo met de rest vind ik. Witte houten vloer, witte muren met op eentje dan die poparttekening, zwarte muur, stoel en bank. Wit, rood en zwart dus
(010 he
)
Dan moet je een kamer verderop zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Een roze vloer had ook wel leuk geweest.
Of hier 1 verdieping hoger (nou ja, een roze muur dan)quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:05 schreef Aure het volgende:
[..]
Dan moet je een kamer verderop zijn
Roze muurquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Of hier 1 verdieping hoger (nou ja, een roze muur dan)
Ja hallo, ze is acht!quote:
Jup in de keukenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hallo, ze is acht!![]()
Moest jij ook een roze muur van je moeder vroeger?
Toen wij hier kwamen wonen waren de keukenkastjes roze.quote:
Van zn exquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hallo, ze is acht!![]()
Moest jij ook een roze muur van je moeder vroeger?
Jij met je gratis raamquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:10 schreef rijsttafel het volgende:
En daardoor ben ik heel rebels geworden () en heb ik nu een zwarte muur. Mijn grootste trots van mijn leven!
[ afbeelding ]
En ja, druppels op de lens ofzoPee, hoe krijg ik dat eraf?
Komt vast door het fotograferen van die dampende pan soep van de week![]()
Je kijkt zo m'n slaapkamer inquote:
Orbjes? wasdat? Kan niet goed zijn! Geesten in huis?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:13 schreef Tezz het volgende:
Je zwarte raam muur is top!
En die vlekjes, dat zijn orbjes hoor!
Grappig, op die andere foto leek het een begin van een heeele grote kamerquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:19 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heb speciaal voor jullie even mijn tafel-die-in-het-midden-van-de-kamer-staat op de foto gezet. Tevens met pijl aangegeven de deur naar buiten, aangezien die nogal lastig te vinden is op deze foto.
[ afbeelding ]
En nog maar eens.quote:
Ja! Geesten!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Orbjes? wasdat? Kan niet goed zijn! Geesten in huis?
Yep, wat een topperquote:
Past net, maar ik moet zeker niet aankomen. 600kb/s gaat nog net.quote:
Daar geniet ik dan weer vanquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Yep, wat een topperHet is echt om te janken die, hoe goed Real ook is, als je Ajax ziet kloten als een stel 4e klasse amateurs
Dat snap ik nooit zo goed, ik kan er nooit tegen als NL clubs het slecht doen Europees.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Daar geniet ik dan weer vanhehe
Nog een kiekje dan, speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:23 schreef MissHobje het volgende:
Leuk rijsttafelaltijd leuk om kiekjes te zien
Lekker. Pepernoten! Ik doe alleen elk jaar rond 5 dec wat in de schoen van de buurvrouw. We zetten onze schoenen hier in de portiek als het heeft geregend. Volgens mij heeft ze nog steeds niet door dat ik het benquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:35 schreef Tezz het volgende:
Jeuheu ik heb pepernoten! Want ik was net zwarte piet en moest een schoentje vullen!
Heb je dat hoekje nou nog steeds niet opgeruimdquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:36 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nog een kiekje dan, speciaal voor jou.
![]()
Bij de roze pijl zie je waar ik zometeen Dexter ga kijken, onder het genot van het object bij de groene pijl.![]()
Bij de blauwe pijl mogen jullie niet kijken. Dat is zeker niet iets wat mijn moeder zou accepteren.
Zomaar je Playboys laten slingeren![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop dat jullie van de rondleiding hebben genoten. De volgende aflevering: De WC. Stay tuned.![]()
Tevens zoekplaatje voor Sun en Tav. Zoek het meesterlijk goede boek
Alles is leuker dan Ajaxquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:39 schreef golfer het volgende:
Showroom is leuker dan Ajax, dus dat maar kijken,
zet een schoen klaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:35 schreef Tezz het volgende:
Jeuheu ik heb pepernoten! Want ik was net zwarte piet en moest een schoentje vullen!
Bijna! Geen LOTR. Wel twee maal Feist! Mullisch, Jack Londonquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zie wel boeken op de plank, er lijkt een LOTR te staan?? En ik zie Feist.. Toch?
En gezellig hoekje zo
Hahha meesterlijk kiekje zoquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:36 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nog een kiekje dan, speciaal voor jou.
![]()
Bij de roze pijl zie je waar ik zometeen Dexter ga kijken, onder het genot van het object bij de groene pijl.![]()
Bij de blauwe pijl mogen jullie niet kijken. Dat is zeker niet iets wat mijn moeder zou accepteren.
Zomaar je Playboys laten slingeren![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop dat jullie van de rondleiding hebben genoten. De volgende aflevering: De WC. Stay tuned.![]()
Tevens zoekplaatje voor Sun en Tav. Zoek het meesterlijk goede boek
Oh die dikke rode lijkt op onze LOTR versiequote:Op dinsdag 23 november 2010 22:41 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Bijna! Geen LOTR. Wel twee maal Feist! Mullisch, Jack Londonen speciaal voor Steer: Dostoyevsky
![]()
Thx, de perfecte Dexter-hoek
Ik wil F de Boer erbijquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:40 schreef golfer het volgende:
Uiterste houdbaarheidsdatum van Jol begint nu toch echt dichtbij te komen.
Laat Blind het maar weer over nemen.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Heb je dat hoekje nou nog steeds niet opgeruimd
Had nog zo gezegd...quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hahha meesterlijk kiekje zohehe, enne heb stiekum wel gekeken naar die blauwe pijl
Ziet er gezellig uit je woonkamer
Zeker! Er staat ook een vingerdrumstel opquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh die dikke rode lijkt op onze LOTR versievandaar..
Maar leuk plankje dus ook![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zeker! Er staat ook een vingerdrumstel opbomtik bom tik boemboam takska
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:45 schreef Tezz het volgende:
Rijst, hoe laat kom je met de volgende ronde, de wc??? Want ik wil eigenlijk naar bed
Klinkt als een Zenspreukquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben heel consequent in inconsequentie![]()
Oke dan.... Trusten! Veel plezier alvast met poepen voor straks!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Voorlopig hoef ik nog niet te schijten, dus ik zou maar gaan slapen als ik jou was.
Bedankt en slaap lekker!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oke dan.... Trusten! Veel plezier alvast met poepen voor straks!
Jo.. Ik zie elke dag een reclame van z'n nieuwe boek bij de metro, maar ik heb nog nooit van 'm gehoord.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:40 schreef golfer het volgende:
Uiterste houdbaarheidsdatum van Jol begint nu toch echt dichtbij te komen.
Laat Blind het maar weer over nemen.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
Staat die magnetron niet veel te hoog voor jou?
2 beeldschermen = 2x zo snel fokkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Waar zijn die 2 beeldschermen voor![]()
En vind je koken op electra niet lastig?
Verder prima huissieHopelijk krijg je weer net zoiets
heb dezelfde kookplaat geloof ik en kan er ook prima mee over wegquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
2 beeldschermen = 2x zo snel fokken
Of 1 scherm Dexter kijken en 1 scherm fokken
Koken op electra hou ik doorgaans niet van maar deze platen worden zeer snel zeer warm. Kan er goed mee uit de voeten.
En ja, hopelijk weer zoiets, op deze plek, voor deze prijs
Mooi zo.quote:
Leuk. We hadden een rondleiding bij de drukkerij.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo.
Hoe was het bij de Persgroep?
Ah, de drukfabriek. Altijd leuk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:52 schreef borisz het volgende:
Leuk. We hadden een rondleiding bij de drukkerij.. Heb wel eens gezien hoe de Televaag gemaakt werd maar het is ook eens leuk hier geweest te zijn.
Ja waren twee gepensioneerde mannen die daar tig jaar hebben gewerkt en de rondleidingen gaven. Waren leuke gasten en konden goed vertellenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, de drukfabriek. Altijd leuk.
Daar hield ik ook regelmatig rondleidingen voor mijn relaties.
Tofquote:Op woensdag 24 november 2010 06:53 schreef Duderella het volgende:
Lekker wakker worden met een berichtje (msn) van een Draak:
cc sa va [insert mijn naam] c moi [insert haar naam]
je t'aime de tout mon coeur
et toi tu m'aime de tout ton coeur oui ou nono tu m'aime pas de tout ton coeur?
(Half msn-taal en half ouderwets Frans drama)
Maar snel bevestigd dat ook ik met heel mijn hartje van heur houd.![]()
Vast wel. Ik heb een keer een vernietigende presentatie over een P&O activiteit gehouden, niet wetende dat de hoogste baas van die club in de zaal zatquote:Op woensdag 24 november 2010 08:00 schreef Den_Haag het volgende:
Vandaag presentatie houden voor regiomanagement. Hopelijk kunnen ze tegen een stootje
quote:Op woensdag 24 november 2010 08:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vast wel. Ik heb een keer een vernietigende presentatie over een P&O activiteit gehouden, niet wetende dat de hoogste baas van die club in de zaal zatOp zich was dat ook geen punt, maar het had wel iets minder cynisch gekund hier en daar, gelukkig was ie gast erg blij met de feedback
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 november 2010 08:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Haha, geef ze er van langs!quote:Op woensdag 24 november 2010 08:00 schreef Den_Haag het volgende:
Vandaag presentatie houden voor regiomanagement. Hopelijk kunnen ze tegen een stootje
dankje! ik doe mn bestquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
Tony's Chocoloney met hazelnoten is trouwens lekker
Voor de hazelnoten of voor de hele reep?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!
[..]
dankje! ik doe mn best![]()
leuk verslagje Borisz! lijkt me een leuk restaurant ook. en leuke kiekjes allemaal van de huisjes
mijne doet gekquote:Op woensdag 24 november 2010 09:01 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Weer op kantoorEens kijken wat we vandaag kunnen vernachelen
Lang leve paracetamol btw
Mijn koppijn waar ik vanmorgen mee op stond is voor een groot gedeelte weg
En de weegschaal was liefIk nader het einddoel voor dit jaar steeds meer
Misschien ga ik er wel overheen
![]()
hazelnotenquote:Op woensdag 24 november 2010 09:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor de hazelnoten of voor de hele reep?
jaloers! lekker hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 09:41 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge. Ik heb heerlijk geslapen, bijna 9 uur![]()
Nu een oefening aan het geven aan een klein groepje studenten. Hele morgen uit mijn neus eten, dus
zelfde tijd postenquote:Op woensdag 24 november 2010 09:47 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen. Hier ook lekker geslapen en tis nog soort van mooi weer ook.
Vandaag eens een klusje doen die ik al tijden voor mij uitschuif, bah
en oh ja: van thuis Pilates kun je dus ook spierpijn krijgen, amai! Mijn buik en kont doen zeer.
Ach das goed voor ze
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zelfde tijd posten![]()
Goedemorgen
je doet het best regelmatig toch? krijg je iedere keer andere oefeningen (omdat je nog steeds iedere keer spierpijn hebt)quote:Op woensdag 24 november 2010 09:47 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen. Hier ook lekker geslapen en tis nog soort van mooi weer ook.
Vandaag eens een klusje doen die ik al tijden voor mij uitschuif, bah
en oh ja: van thuis Pilates kun je dus ook spierpijn krijgen, amai! Mijn buik en kont doen zeer.
Ach das goed voor ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Heerlijk leven heb jij af en toequote:Op woensdag 24 november 2010 09:41 schreef ColdFeet het volgende:
Nu een oefening aan het geven aan een klein groepje studenten. Hele morgen uit mijn neus eten, dus
Mijn buikspieren zijn nog zwak, de ene keer kunnen ze (lijkt het) meer aan dan de andere keer... en er zat zeker een week tussen nu. Ik heb mijzelf dus ook op mijn kop gegeven: meer regelmaat!quote:Op woensdag 24 november 2010 09:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je doet het best regelmatig toch? krijg je iedere keer andere oefeningen (omdat je nog steeds iedere keer spierpijn hebt)
van danstraining heb ik geen spierpijn meer of ik heb heel heftig met mn arm 3x in de rondte gedraaid in 1 seconde, of mn been te ver gerekt (krak)
Toen ik eenmaal sliep wel jaquote:Op woensdag 24 november 2010 09:47 schreef MissHobje het volgende:
goedemorgen![]()
goed geslapen allemaal? ik als een blok![]()
OOk een top daggie dusquote:Op woensdag 24 november 2010 09:41 schreef ColdFeet het volgende:
Ojee benauwd gedoe ofzo? das nie tof zeg dat hoesten.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toen ik eenmaal sliep wel jaDaarvoor nog een uur liggen hoesten in bed
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:54 schreef DarkElf het volgende:
Oh en ja gisteravond kregen we nieuws:Hoe tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar idd erg dubbel
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Nee. Niet benauwd. Alleen maar flink hoesten. En waarom....geen idee. Het zijn van die aanvallenquote:Op woensdag 24 november 2010 09:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ojee benauwd gedoe ofzo? das nie tof zeg dat hoesten.
quote:Op woensdag 24 november 2010 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Niet benauwd. Alleen maar flink hoesten. En waarom....geen idee. Het zijn van die aanvallen
rondje dok aanstonds als het vaker is ?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Niet benauwd. Alleen maar flink hoesten. En waarom....geen idee. Het zijn van die aanvallen
Ik wacht deze week ff afquote:Op woensdag 24 november 2010 10:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
[..]
rondje dok aanstonds als het vaker is ?
Dat kan ook natuurlijk, en dat slijm moet er toch een keer uit hehe.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wacht deze week ff afIk vermoed dat het vooral te maken heeft met wat slijmvorming in de keel door verkoudheid.
denk dat er maar aandelen in Kleenex gekocht moeten worden ja. En tis zeker tof voor zequote:Op woensdag 24 november 2010 10:07 schreef ColdFeet het volgende:
Toch wel tof, DE. Zal een bijzondere dag worden!
Ik mocht van mezelf kiezen tussen linnenkast opruimen en de keukenkastjes... het wordt de eerste aangezien badkamer schrobben ook al op t programma staat.quote:Welk klusje ga je doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Oh en ja gisteravond kregen we nieuws:zeker dubbel maar heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Dat is inderdaad vreemd, misschien houdt je ergens vocht door vast?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mijne doet gekik eet niet meer dan anders en ik kom in 3 weken 3 kilo aan. ik merk vooral dat mn beha en truitjes aan de bovenkant strakker zitten
zal wel komen doordat ik bijna van medicijnen af ben (ofzo, vreemd)
mijn buikspieren blijven zwak denk ik. waar anderen ook al voelen ze ze goed toch aardig wat door kunnen gaan met oefeningen kan ik na een paar keer écht niet meer door. wel jammer want had graag een strakke gespierde buik gewildquote:Op woensdag 24 november 2010 09:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mijn buikspieren zijn nog zwak, de ene keer kunnen ze (lijkt het) meer aan dan de andere keer... en er zat zeker een week tussen nu. Ik heb mijzelf dus ook op mijn kop gegeven: meer regelmaat!
Te ver rekken, auw!
jes als slijm nog vastzit blijf je heel irritant hoesten. gelukkig komt het na een paar dagen eindelijk los te zitten. (dan kun je iedere keer rochelend naar de wasbak groen slijm uitspugenquote:Op woensdag 24 november 2010 10:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk, en dat slijm moet er toch een keer uit hehe.
Oh en ja gisteravond kregen we nieuws:Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Oh, ik snap t al.
Nou, hardstikke mooie dag van maken dus!
[ Bericht 9% gewijzigd door Aphrodyte op 24-11-2010 10:29:54 ]Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
jaa veel zakdoekjes idd, wel nodig!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:12 schreef Isabeau het volgende:
Linnenkast opruimen is vaak leuker dan je denkt. Achteraf
En wat tof van die bruiloft! Flink veel kleenex mee idd en gewoon een onvergetelijke dag er van maken voor het bruidspaar
FFT, je kan idd afvallen en aankomen van jouw medicijnen en dus ook aankomen of afvallen als je er mee stopt.
quote:Op woensdag 24 november 2010 08:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]bekend probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
elke avond een paar buikspier oefeningen doen. met maar een beperkt aantal herhalingen.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mijn buikspieren blijven zwak denk ik. waar anderen ook al voelen ze ze goed toch aardig wat door kunnen gaan met oefeningen kan ik na een paar keer écht niet meer door. wel jammer want had graag een strakke gespierde buik gewild
ik zal het eens proberen. wil ook proberen om iedere avond mezelf in spagaat te wurmen, dan moet het op een gegeven moment lukken hoop ik!quote:Op woensdag 24 november 2010 10:29 schreef z80 het volgende:
[..]
elke avond een paar buikspier oefeningen doen. met maar een beperkt aantal herhalingen.
eerst rustig de rechte buikspieren, en als dit goed gaat dan pas de schuine buikspieren er bij pakken.
Ja vind het erg tof voor zequote:Op woensdag 24 november 2010 10:50 schreef Bluezz het volgende:
Hey Elf, dat is bijzonder voor je schzus/broer
Je hebt nog 55 minuten hoorquote:
Ow ruim op tijd dusquote:
skinny bitchquote:Op woensdag 24 november 2010 11:16 schreef Stereotomy het volgende:
Gewicht vanochtend voor de 5e keer op rij in de 65 kg'ersGaat lekker zo
BMI ook de 23'ers ingedoken
Goed werkquote:Op woensdag 24 november 2010 11:16 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat ProRail een groot deel van het geld dat de overheid heeft gegeven voor het updaten en verbeteren van de betrouwbaarheid lekker in eigen zak heeft gestoken. Het is toch onverklaarbaar dat er voor zo'n belangrijk systeem geen spare isquote:Op woensdag 24 november 2010 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
Soms vraag ik me echt wat de politiek nou allemaal aan het uitspoken is: zowel de NS als ProRail doen soms domme dingen, maar omdat er een verkeersleiding van ProRail uitbrand moet de NS maar direct excuses aanbieden aan de gebruikers? En ProRail moet maar terug de overheid in? Ze had uberhaupt nooit moeten worden geprivatiseerd![]()
Oh. Dat ben ik helemaal met je eens hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 11:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik denk dat ProRail een groot deel van het geld dat de overheid heeft gegeven voor het updaten en verbeteren van de betrouwbaarheid lekker in eigen zak heeft gestoken. Het is toch onverklaarbaar dat er voor zo'n belangrijk systeem geen spare is
Amai Steer, je hebt me verslagenquote:Op woensdag 24 november 2010 11:16 schreef Stereotomy het volgende:
Is er een CUL-SC-afval-weddenschap aan de gang of zoquote:Op woensdag 24 november 2010 11:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Amai Steer, je hebt me verslagenGoed bezig zeg!
dan verlies ik, ik blijf voor nu even steken op 68 kilo.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is er een CUL-SC-afval-weddenschap aan de gang of zo
Ergens in het voorjaar/de zomer toen ik de 89/90 had bereikt zouden we nog -10k proberen voor het eind v/h jaar.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:24 schreef PdeHoog het volgende:
nou soms mis ik wel eens een toiletquote:Op woensdag 24 november 2010 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
Soms vraag ik me echt wat de politiek nou allemaal aan het uitspoken is: zowel de NS als ProRail doen soms domme dingen, maar omdat er een verkeersleiding van ProRail uitbrand moet de NS maar direct excuses aanbieden aan de gebruikers? En ProRail moet maar terug de overheid in? Ze had uberhaupt nooit moeten worden geprivatiseerd![]()
En de Tweede Kamer die zich bemoeit met de toiletten in een trein. Dan vraag ik me ook af of ze niks beters te doen hebben. Een bus heeft toch ook geen toiletEn daar reis je toch soms ook wel eens langer mee
Je kan wel merken dat de politiek echt weet wat belangrijk is![]()
stabiel is ook goed !quote:Op woensdag 24 november 2010 11:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ergens in het voorjaar/de zomer toen ik de 89/90 had bereikt zouden we nog -10k proberen voor het eind v/h jaar.
Ik hang nog op de 89/90
wat goed!!quote:Op woensdag 24 november 2010 11:16 schreef Stereotomy het volgende:
Mooi gewichtjequote:Op woensdag 24 november 2010 11:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dan verlies ik, ik blijf voor nu even steken op 68 kilo.
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ergens in het voorjaar/de zomer toen ik de 89/90 had bereikt zouden we nog -10k proberen voor het eind v/h jaar.
Ik hang nog op de 89/90
zie post aan Bquote:Op woensdag 24 november 2010 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooi gewichtjeNiks mis mee toch? Of heb je een ander einddoel?
Dan had je eerder moeten gaanquote:Op woensdag 24 november 2010 11:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou soms mis ik wel eens een toiletheb een half uur krom gezeten in de trein ri Gouda bv toen we naar de lijken in R'dam gingen en dat was geen pretje
Ik ben er wel tevreden mee.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:27 schreef DarkElf het volgende:
stabiel is ook goed )
ook al snap ik dat t soms frustrerend is, maar je hebt echt al zoveel bereikt! kan ik ook tegen mezelf zeggen maar goed, tegen anderen is veel makkelijker. Ik zou nog 4 kilo eraf willen (maximaal en hoeft echt niet snel ofzo... gewoon ... een keertje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never mindquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben er wel tevreden mee.Snap ik. Dus idd gewoon blij zijn met wat je al bereikt hebt, en dat is veel vind ik. Zeker gezien je houding toen je begon: ik probeer het nog 1x en als t niet lukt, jammer dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en kijk nu eens!
En gezien alle stress en zorgen is stress om af te vallen idd totaal niet wenselijk.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
[..]
Ik ben er wel tevreden mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Jaquote:
Ik ben ook een editsletquote:
Dan kun je nog wel een slet zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 11:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oi ik ben geen slet, ik ben een keurig getrouwd vrouwtje
(*grin)
als je mij echt kende zou je weten dat dat in mijn wereld niet kanquote:Op woensdag 24 november 2010 11:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel een slet zijnik zeg niet dat je dat bent he
![]()
wie het eerste wegwaaitquote:Op woensdag 24 november 2010 11:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
jes een sprinterquote:Op woensdag 24 november 2010 11:27 schreef Bluezz het volgende:
In wat voor trein zat je dan FF? Alleen sprinters hebben geen toilet voor zover ik weet
station Alphen hebben ze geen restaurant of toilettenquote:Op woensdag 24 november 2010 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan had je eerder moeten gaanVolop mogelijkheden in het restaurant en zo
En was dat idd zo'n nieuwe sprinter? Want daar is het de politiek om te doen
serieus, ik snap niet dat ze zich met zoiets bezighouden
Ga het bankenprobleem of het begrotingstekort ff oplossen of zo
Maar ik ken je niet echtquote:Op woensdag 24 november 2010 11:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je mij echt kende zou je weten dat dat in mijn wereld niet kan
[..]
Ik ben er wel tevreden mee.zeker. als het je nog maar om een paar kilo's gaat, laat het even lekker. je hebt je aandacht wel voor genoeg andere dingen nodig nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Planning, planning, planning!quote:Op woensdag 24 november 2010 11:36 schreef FutureFairytale het volgende:
station Alphen hebben ze geen restaurant of toilettenik werd gek in de trein. sprintje getrokken eenmaal uit de sprinter (flauw)
Hoe oud is ie ?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
Maar ik ken je niet echtAlleen als de donkere elf
En verder geloof ik je direct
Ik moet straks nog een sinterklaascadeautje voor mijn neefje regelen. Mijn zus begon over Toy Story lego OF een bus van lego. Iemand verder nog een leuke suggestie?eigenlijk wil ik haar een beetje zieken en iets kopen wat veel herrie maakt
wil jij afvallen? ik vind je dude achtig slank! (en dat is slankquote:Op woensdag 24 november 2010 11:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Amai Steer, je hebt me verslagenGoed bezig zeg!
Hij wordt eind januari 6quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kwam het op als poepen Pee
getrouwde vrouwen zijn de ergstequote:Op woensdag 24 november 2010 11:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel een slet zijnik zeg niet dat je dat bent he
![]()
Binnenkort ken je mij beterquote:Op woensdag 24 november 2010 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar ik ken je niet echtAlleen als de donkere elf
En verder geloof ik je direct
Herrie is altijd goed, vind ik ook leuk bij mijn neefjesquote:Ik moet straks nog een sinterklaascadeautje voor mijn neefje regelen. Mijn zus begon over Toy Story lego OF een bus van lego. Iemand verder nog een leuke suggestie?eigenlijk wil ik haar een beetje zieken en iets kopen wat veel herrie maakt
ik werd helemaal rood en begon te trillen en te zweten en ik zat zenuwachtig te bewegen.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]In dat geval: training, training, training in het ophouden that is
![]()
Moet ik bang worden?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:[..]
Herrie is altijd goed, vind ik ook leuk bij mijn neefjesof gewoon dingen die mijn zus niet in huis wil hebben: zie voorbeeld:
Mijn neefje was eens mee naar het tuincentrum, en daar zag hij een bamboestok met een énorme pluim erop. Een heel groot gifgroene pluim met allemaal kleine pluisjes die eraf kwamen. Hij vond het geweldig! (geen idee waarom) Mijn zus vond het afschuwelijk! Dus ik heb t voor hem gekochtHij was als een kleuter zo blij, dat is ook dus dat is niet raar
Mijn zus moest wel lachen maar niet heel van harte... Thuisgekomen is hij als een wilde met dat ding gaan rondrennen en ó-ve-ral lagen groene pluisjes... Dus mijn zus en zwager waren heel blij met mij
Hmmm....evil jijquote:
Lammetjes zijn lekkerquote:Op woensdag 24 november 2010 11:47 schreef DarkElf het volgende:
niemand hoeft bang voor mij te zijn, ik ben precies een lief onschuldig lammetje
hahahah waarom deed je dat?quote:Op woensdag 24 november 2010 11:43 schreef DarkElf het volgende:
Herrie is altijd goed, vind ik ook leuk bij mijn neefjesof gewoon dingen die mijn zus niet in huis wil hebben: zie voorbeeld:
Mijn neefje was eens mee naar het tuincentrum, en daar zag hij een bamboestok met een énorme pluim erop. Een heel grote gifgroene pluim met allemaal kleine pluisjes die eraf kwamen. Hij vond het geweldig! (geen idee waarom) Mijn zus vond het afschuwelijk! Dus ik heb t voor hem gekochtHij was als een kleuter zo blij, dat is ook dus dat is niet raar
Mijn zus moest wel lachen maar niet heel van harte... Thuisgekomen is hij als een wilde met dat ding gaan rondrennen en ó-ve-ral lagen groene pluisjes... Dus mijn zus en zwager waren heel blij met mij
Wij hebben een Vtech laptop voor mijn neefjes verjaardag gekocht, vind hij erg leukquote:Op woensdag 24 november 2010 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....evil jij
Ik vind die laptop wel tof eigenlijk
gewoon, beetje plagenquote:Op woensdag 24 november 2010 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahahah waarom deed je dat?
P. een trommel?
Ik ben bijna 20 kilo afgevallen. Eigenlijk wil ik er nog wel een kilootje of 5 vanaf, maar ik heb geen zin om er heel heftig voor te gaan dieten ofzo. Ik blijf nu stabiel en dat is ook OK.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wil jij afvallen? ik vind je dude achtig slank! (en dat is slank)
nee met een leuk jurkjequote:Op woensdag 24 november 2010 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lammetjes zijn lekkerIig het vlees
Lamsbout met mosterd-honing-sausje of zo?
Groot gelijk en je bent al hartstikke slankquote:Op woensdag 24 november 2010 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben bijna 20 kilo afgevallen. Eigenlijk wil ik er nog wel een kilootje of 5 vanaf, maar ik heb geen zin om er heel heftig voor te gaan dieten ofzo. Ik blijf nu stabiel en dat is ook OK.
Lammetjes in een jurkjequote:
Coolquote:Op woensdag 24 november 2010 11:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Wij hebben een Vtech laptop voor mijn neefjes verjaardag gekocht, vind hij erg leuk
Ben bang dat ik dan regelmatig op hem moet gaan passenquote:
Ik vind je een goed figuurtje hebben zo hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben bijna 20 kilo afgevallen. Eigenlijk wil ik er nog wel een kilootje of 5 vanaf, maar ik heb geen zin om er heel heftig voor te gaan dieten ofzo. Ik blijf nu stabiel en dat is ook OK.
20 kilo wow, goeie prestatie zegquote:Op woensdag 24 november 2010 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:
Ok. Dat kan ik dus schrappen van het menuquote:
Lamquote:
Nou noem je net 3 dingen die ik niezo vindquote:Op woensdag 24 november 2010 12:02 schreef Aphrodyte het volgende:
Lam
Gestoofd met abrikozen en couscous
Haha grappig hoe smaken kunnen verschillenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou noem je net 3 dingen die ik niezo vind
Wandelen is goed idd en een zonnetje meepakken natuurlijk ookquote:Op woensdag 24 november 2010 12:13 schreef AnneX het volgende:
pffft, en weer terug van half uurtje flink doorwandelen in het zonnetje.
Het schijnt goed te zijn voor het verlagen van de slechte cholesterollen.
Het zal ook wel goed zijn voor de cal.verbranding, mag ik hopen. verwachten.
Juliie hadden het er net over: eraf - erbij en stabiliseren.
In 6 weken en 5 kg erbij is ook niet leuk, zelfs balen.
Bijzonder huwelijk en dag komt er dan aan, DE.
Niet van de pilletjes vermoed ik. Er komt er ws nog eentje bij ! hoi hoi.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:15 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje, dat is wel erg veel aankomen in korte tijd Anne
Met opletten is natuurlijk nix mis.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef Sarabi het volgende:
Als ik jullie allemaal zo hoor over afvallen moet ik misschien ook maar weer eens beter gaan opletten
Thanksquote:Op woensdag 24 november 2010 12:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Met opletten is natuurlijk nix mis.
Je moet niets waarbij jij je niet lekker voelt.
ps. op de laatste foto's ziet het er ook prima uit.
Ja het is inderdaad een Marokkaanse stoofschotel, erg lekkerquote:Op woensdag 24 november 2010 12:10 schreef FutureFairytale het volgende:
klinkt Marokkaans Aphro. nog nooit gegeten. hmm misschien volgend recept idee voor deze week; couscous....
Brie is gewoon zó ook lekker op goed brood hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 12:11 schreef FutureFairytale het volgende:
is er nog iets lekkers met brie? kan ik honing evt weglaten en iets anders erbij doen? voor lunch zo ideeën nodig
quote:Op woensdag 24 november 2010 11:18 schreef Bluezz het volgende:
Lekker bezig Steer, jij hebt nu al onze weddenschap gewonnen![]()
Drie dozen legoquote:Op woensdag 24 november 2010 12:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben benieuwd wat het wordt!
Leuk leuk leukquote:Op woensdag 24 november 2010 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Drie dozen legoEen busstation, een Toy Story 3 vrachtauto en een piratenbootje
Januari 2007: 82 kgquote:
Nicequote:Op woensdag 24 november 2010 12:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Januari 2007: 82 kg
Mei 2010: 76 kg (besluit genomen actief te gaan rekenen en afvallen, doel 62 kg op 31 december)
November 2010: 66 kg
Ik heb nog met deze in mijn handen gestaan: http://shop.lego.com/Prod(...)9&s_button=moreViewsquote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
Spuit 11 weer bijgelezen
Ik vind dat we het allemaal erg goed hebben gedaan qua vet schaven aan ons lichaamEn we hebben het ook nog op een relaxtere manier gedaan dan de mensen in het
dieettopic
(sowwy
)
Sterktequote:
wel grappig dat zoveel mensen in de culsc moesten afvallenquote:Op woensdag 24 november 2010 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
Spuit 11 weer bijgelezen
Ik vind dat we het allemaal erg goed hebben gedaan qua vet schaven aan ons lichaamEn we hebben het ook nog op een relaxtere manier gedaan dan de mensen in het
dieettopic
(sowwy
)
Dit is de verkapte betere versie van de dieetclubquote:Op woensdag 24 november 2010 13:07 schreef DarkElf het volgende:
wel grappig dat zoveel mensen in de culsc moesten afvallen
maar idd, we hebben het goed gedaan en ook nog eens op een manier waarop we wel lekker kunnen blijven eten, mooi is dat he?
Als je het alleen maar in een dieettopic plaatst gaat dat zo overheersen en als je hier gelijkgezinden treft waarbij het over echt vanalles gaat maakt het dat veel fijner om het er over te hebbenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:07 schreef DarkElf het volgende:
maar idd, we hebben het goed gedaan en ook nog eens op een manier waarop we wel lekker kunnen blijven eten, mooi is dat he?
Wat heeft mamma verteld in dat boek?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:07 schreef Bluezz het volgende:
Heb net een hele fijn msn-sessie met zoon F. achter de rug, bij wie allerlei vragen omhoog komen na het lezen van het 'mama vertel 's boek' wat ik een tijd terug in heb zitten vullen op zijn verzoek.
Makes my day
Hij realiseerde zich bijv. dat ik mijn grootouders nooit gekend heb (ik was te jong, had oude ouders, en zij ook) en hij vroeg het hemd van mijn lijf over die andere babi J (zijn zus dus eigenlijk)quote:Op woensdag 24 november 2010 13:09 schreef Stereotomy het volgende:
Wat heeft mamma verteld in dat boek?![]()
Mwah, 'lekker', ik blijf iig m'n KFC chickenwings op dinsdag eten jaquote:Op woensdag 24 november 2010 13:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
de meeste mensen koken hier toch echt wel lekker en gezondquote:Op woensdag 24 november 2010 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mwah, 'lekker', ik blijf iig m'n KFC chickenwings op dinsdag eten ja![]()
![]()
wat fijn!quote:Op woensdag 24 november 2010 13:07 schreef Bluezz het volgende:
Heb net een hele fijn msn-sessie met zoon F. achter de rug, bij wie allerlei vragen omhoog komen na het lezen van het 'mama vertel 's boek' wat ik een tijd terug in heb zitten vullen op zijn verzoek.
Makes my day
Ik heb mijn grootouders ook nooit echt gekend... aangezien ze 13.000 km verderop woonden... maar elke keer als ik mijn oma's zag had ik wel direct zo'n 'bloedverwant'quote:Op woensdag 24 november 2010 13:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij realiseerde zich bijv. dat ik mijn grootouders nooit gekend heb (ik was te jong, had oude ouders, en zij ook) en hij vroeg het hemd van mijn lijf over Jamie
Kloptquote:Op woensdag 24 november 2010 13:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
de meeste mensen koken hier toch echt wel lekker en gezond
Ja, zo werkt het welquote:Op woensdag 24 november 2010 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb mijn grootouders ook nooit echt gekend... aangezien ze 13.000 km verderop woonden... maar elke keer als ik mijn oma's zag had ik wel direct zo'n 'bloedverwant'gevoel waar we het een paar dagen geleden over hadden...
gek he?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Het ging bij mij op een gegeven moment ook echt m'n gedachten beheersen. Ik ben wel blij dat ik nu niet meer zo vreselijk obsessief bezig benquote:Op woensdag 24 november 2010 13:08 schreef Bluezz het volgende:
Als je het alleen maar in een dieettopic plaatst gaat dat zo overheersen en als je hier gelijkgezinden treft waarbij het over echt vanalles gaat maakt het dat veel fijner om het er over te hebben
Dochter zit tussen de jongens inquote:Op woensdag 24 november 2010 13:16 schreef ColdFeet het volgende:
Het ging bij mij op een gegeven moment ook echt m'n gedachten beheersen. Ik ben wel blij dat ik nu niet meer zo vreselijk obsessief bezig ben
Wel speciaal, dat gesprek. Je dochter was er toch eerder dan je zoon?
Fijn ook dat boek wat je gemaakt hebt voor je zoon. Lijkt mij wel bijzonderquote:Op woensdag 24 november 2010 13:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dochter zit tussen de jongens in
En hoe toepasselijk nu op de radio "isn't she lovely" terwijl ik dit typ (stevie wonder)
Dat is haar liedje (op de uitvaart)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |