quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:41 schreef golfer het volgende:
Portie kibbeling de oven ingooit.
*troostvoedsel*
Dat helpt allang niet meer. Wat Nederlands clubvoetbal betreft zijn we op het punt aangeland dat we het alleen nog over vroeger kunnen hebben, toen we nog goed warenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:41 schreef golfer het volgende:
Portie kibbeling de oven ingooit.
*troostvoedsel*
Ik zat er vanochtend doorheen, maar ik heb mijn schouders weer gevondenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:40 schreef MissHobje het volgende:
Volgens mij zat ik er weer eens doorheen
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
foei!
het is dat je van die leuke cupcakes hebt gemaakt
Ja, weet je nog wel die wedstrijd in 1967 tegen Dukla Praag?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef TAV74 het volgende:
Dat helpt allang niet meer. Wat Nederlands clubvoetbal betreft zijn we op het punt aangeland dat we het alleen nog over vroeger kunnen hebben, toen we nog goed waren
Zo veelquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hehe thanks
zaterdag krijg ik daarmee een vuurdoop.. wil ik ze strak met witte basislaag en dan iets met zwart en paars en dan stuk of 50 stuks.
Nadia!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus nu hebben jullie een synthia die koffie zetHoe heet de kuismadam, claudia?
Ik zat meer met iets als Ajax - Bayern in 1995 in mijn hoofd, in het Olympisch. Wat een feest was dat, en wat waren we goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, weet je nog wel die wedstrijd in 1967 tegen Dukla Praag?
Dat waren pas mooi duels.
Ik hoor je hier! Het klinkt prachtig!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zat er vanochtend doorheen, maar ik heb mijn schouders weer gevonden
En dan ga ik NU ipv zwemmen (heb er echt de kracht niet voor om tussen zoveel menselijk vlees te zwemmen, te botsen en uit te wijken) ff lekker zingen in mijn 'studio' beneden
Hip! Ook de achtergrond enzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:47 schreef Tezz het volgende:
Aan tafel! Een vierkante, 1.40 x 1.40 mtr, standaard tegen de muur met zes stoelen, maar in een handomdraai in de ruimte te plaatsen met 8 stoelen!![]()
[ afbeelding ]
Dan heb je niet veel keus nee.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:44 schreef Aure het volgende:
House was weer leuk
Mijn eettafel/werkplek staat tegen het raamKan ook niet anders dan tegen het raam of de muur met een kamer van ong. 18m2
De vernederpartij die wij Madrid ooit bezorgden in Bernabeau was ook onvergetelijk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:47 schreef TAV74 het volgende:
Ik zat meer met iets als Ajax - Bayern in 1995 in mijn hoofd, in het Olympisch. Wat een feest was dat, en wat waren we goed
Oh! wat een heerlijke eethoek zegquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:47 schreef Tezz het volgende:
Aan tafel! Een vierkante, 1.40 x 1.40 mtr, standaard tegen de muur met zes stoelen, maar in een handomdraai in de ruimte te plaatsen met 8 stoelen!![]()
[ afbeelding ]
Ik ben het kitsbeu.... Dat rood als accentkleur siert mijn huis inmiddels een jaartje of vijf en ik ben wel toe aan iets anders eigenlijk. Dus binnenkort maar eens 'vergaderen' met mijn man!quote:
Later dat jaar inderdaad, net voordat we de wereldbeker ophaaldenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
De vernederpartij die wij Madrid ooit bezorgden in Bernabeau was ook onvergetelijk.
Paars! grijs of zwartquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben het kitsbeu.... Dat rood als accentkleur siert mijn huis inmiddels een jaartje of vijf en ik ben wel toe aan iets anders eigenlijk. Dus binnenkort maar eens 'vergaderen' met mijn man!
Ze zijn ge-airbrushed... Mijn man start in januari met een cursus (airbrushen is een oude hobby die hij weer op wil gaan pakken) dus ik zal alvast zeggen dat ie kan beginnen met het spuiten van twee boedha's, haha!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oh! wat een heerlijke eethoek zegen die Boeddha's
!!! wanna have!!! oe als manlief deze ziet is ie meteen van slag, die heeft een heuse Boeddha tick.
Ik wil 'rendierbruin'.... En nieuwe gordijnen. En de rest knalwit.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Paars! grijs of zwartja of heerlijk knal wit
Och zoveel mogelijkheden hehe, alles kan ook!
Af Thijs! Af!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
er zit er hier een kwispelend de worteltjes uit mijn mond te kijken
De enige die het niveau aankan inderdaadquote:
Haha ja dat snap ik dan wel, als je het al vijf jaar hebtquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben het kitsbeu.... Dat rood als accentkleur siert mijn huis inmiddels een jaartje of vijf en ik ben wel toe aan iets anders eigenlijk. Dus binnenkort maar eens 'vergaderen' met mijn man!
Ik kan weinig schuiven hier in de voorkamer (openhaard, dat is niet echt makkelijk verplaatsen zeg maar). Maar achter, op de plek waar nu de eettafel staat wil ik een hele grote boekenkast met een chaise longe onder mijn lichtkoepel..... Enige nadeel is dat dan de eettafel zowat voor de tuindeuren komt te staan en deels in 'de loop' staat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha ja dat snap ik dan wel, als je het al vijf jaar hebtIk raak ook heel snel uitgekeken op mn inrichting
Elk half jaar zet ik het dan maar anders haha. Alleen nu wil ik binnenkort de muur gaan verven, Ben het zwarte beu (Heb 1 zwarte muur, de rest is wit met op 1 muur nog een graffititekening), ik weet alleen nog niet welke kleur ik wil. Eigenlijk past zwart het beste
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ze zijn ge-airbrushed... Mijn man start in januari met een cursus (airbrushen is een oude hobby die hij weer op wil gaan pakken) dus ik zal alvast zeggen dat ie kan beginnen met het spuiten van twee boedha's, haha!
De muren durf ik niet aan eigenlijk. We hebben niet zo'n heel groot huis dus die houd ik liever wit. We hebben al een hele gezellig druk gekleurde boekenkast..quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
Wij hebben een knalwit huis en ik ben te lui om te schilderen
Bij mij is er superveel roodquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben ook wel vrij snel uitgekeken. Handige is dat onze nieuwe bank zwart is en we dus straks met alle kleuren van de regenboog kunnen variëren wbt de kussentjes en andere accessoires.
Alleen de eetkamerstoelen blijven rood. Mooi rood is niet lelijk![]()
Ja, ik zal eens nieuwe foto's maken, haha! Deze zijn nog van een paar jaar terug....quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:55 schreef rijsttafel het volgende:
Tezz, die foto heb ik volgens mij eerder gezien. Tof!
Kleuren in m'n woonkamer doe ik niet aan![]()
Maar krijg nu wel zin om het eens een beetje te veranderen.
Ik durfde dat ook nooit... Maar mijn beste vriendje is schilder en die wil nog wel eens wat uitproberen met mijn huis als proefkonijn...quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De muren durf ik niet aan eigenlijk. We hebben niet zo'n heel groot huis dus die houd ik liever wit. We hebben al een hele gezellig druk gekleurde boekenkast..
Een roze vloer had ook wel leuk geweest.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Bij mij is er superveel roodRood kastje, rood stoelkussen, rode kussens op de bank
Maar op zich wel mooi in combo met de rest vind ik. Witte houten vloer, witte muren met op eentje dan die poparttekening, zwarte muur, stoel en bank. Wit, rood en zwart dus
(010 he
)
Dan moet je een kamer verderop zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Een roze vloer had ook wel leuk geweest.
Of hier 1 verdieping hoger (nou ja, een roze muur dan)quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:05 schreef Aure het volgende:
[..]
Dan moet je een kamer verderop zijn
Roze muurquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Of hier 1 verdieping hoger (nou ja, een roze muur dan)
Ja hallo, ze is acht!quote:
Jup in de keukenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hallo, ze is acht!![]()
Moest jij ook een roze muur van je moeder vroeger?
Toen wij hier kwamen wonen waren de keukenkastjes roze.quote:
Van zn exquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hallo, ze is acht!![]()
Moest jij ook een roze muur van je moeder vroeger?
Jij met je gratis raamquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:10 schreef rijsttafel het volgende:
En daardoor ben ik heel rebels geworden () en heb ik nu een zwarte muur. Mijn grootste trots van mijn leven!
[ afbeelding ]
En ja, druppels op de lens ofzoPee, hoe krijg ik dat eraf?
Komt vast door het fotograferen van die dampende pan soep van de week![]()
Je kijkt zo m'n slaapkamer inquote:
Orbjes? wasdat? Kan niet goed zijn! Geesten in huis?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:13 schreef Tezz het volgende:
Je zwarte raam muur is top!
En die vlekjes, dat zijn orbjes hoor!
Grappig, op die andere foto leek het een begin van een heeele grote kamerquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:19 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heb speciaal voor jullie even mijn tafel-die-in-het-midden-van-de-kamer-staat op de foto gezet. Tevens met pijl aangegeven de deur naar buiten, aangezien die nogal lastig te vinden is op deze foto.
[ afbeelding ]
En nog maar eens.quote:
Ja! Geesten!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Orbjes? wasdat? Kan niet goed zijn! Geesten in huis?
Yep, wat een topperquote:
Past net, maar ik moet zeker niet aankomen. 600kb/s gaat nog net.quote:
Daar geniet ik dan weer vanquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Yep, wat een topperHet is echt om te janken die, hoe goed Real ook is, als je Ajax ziet kloten als een stel 4e klasse amateurs
Dat snap ik nooit zo goed, ik kan er nooit tegen als NL clubs het slecht doen Europees.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Daar geniet ik dan weer vanhehe
Nog een kiekje dan, speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:23 schreef MissHobje het volgende:
Leuk rijsttafelaltijd leuk om kiekjes te zien
Lekker. Pepernoten! Ik doe alleen elk jaar rond 5 dec wat in de schoen van de buurvrouw. We zetten onze schoenen hier in de portiek als het heeft geregend. Volgens mij heeft ze nog steeds niet door dat ik het benquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:35 schreef Tezz het volgende:
Jeuheu ik heb pepernoten! Want ik was net zwarte piet en moest een schoentje vullen!
Heb je dat hoekje nou nog steeds niet opgeruimdquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:36 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nog een kiekje dan, speciaal voor jou.
![]()
Bij de roze pijl zie je waar ik zometeen Dexter ga kijken, onder het genot van het object bij de groene pijl.![]()
Bij de blauwe pijl mogen jullie niet kijken. Dat is zeker niet iets wat mijn moeder zou accepteren.
Zomaar je Playboys laten slingeren![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop dat jullie van de rondleiding hebben genoten. De volgende aflevering: De WC. Stay tuned.![]()
Tevens zoekplaatje voor Sun en Tav. Zoek het meesterlijk goede boek
Alles is leuker dan Ajaxquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:39 schreef golfer het volgende:
Showroom is leuker dan Ajax, dus dat maar kijken,
zet een schoen klaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:35 schreef Tezz het volgende:
Jeuheu ik heb pepernoten! Want ik was net zwarte piet en moest een schoentje vullen!
Bijna! Geen LOTR. Wel twee maal Feist! Mullisch, Jack Londonquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zie wel boeken op de plank, er lijkt een LOTR te staan?? En ik zie Feist.. Toch?
En gezellig hoekje zo
Hahha meesterlijk kiekje zoquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:36 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nog een kiekje dan, speciaal voor jou.
![]()
Bij de roze pijl zie je waar ik zometeen Dexter ga kijken, onder het genot van het object bij de groene pijl.![]()
Bij de blauwe pijl mogen jullie niet kijken. Dat is zeker niet iets wat mijn moeder zou accepteren.
Zomaar je Playboys laten slingeren![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop dat jullie van de rondleiding hebben genoten. De volgende aflevering: De WC. Stay tuned.![]()
Tevens zoekplaatje voor Sun en Tav. Zoek het meesterlijk goede boek
Oh die dikke rode lijkt op onze LOTR versiequote:Op dinsdag 23 november 2010 22:41 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Bijna! Geen LOTR. Wel twee maal Feist! Mullisch, Jack Londonen speciaal voor Steer: Dostoyevsky
![]()
Thx, de perfecte Dexter-hoek
Ik wil F de Boer erbijquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:40 schreef golfer het volgende:
Uiterste houdbaarheidsdatum van Jol begint nu toch echt dichtbij te komen.
Laat Blind het maar weer over nemen.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Heb je dat hoekje nou nog steeds niet opgeruimd
Had nog zo gezegd...quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hahha meesterlijk kiekje zohehe, enne heb stiekum wel gekeken naar die blauwe pijl
Ziet er gezellig uit je woonkamer
Zeker! Er staat ook een vingerdrumstel opquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh die dikke rode lijkt op onze LOTR versievandaar..
Maar leuk plankje dus ook![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zeker! Er staat ook een vingerdrumstel opbomtik bom tik boemboam takska
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:45 schreef Tezz het volgende:
Rijst, hoe laat kom je met de volgende ronde, de wc??? Want ik wil eigenlijk naar bed
Klinkt als een Zenspreukquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben heel consequent in inconsequentie![]()
Oke dan.... Trusten! Veel plezier alvast met poepen voor straks!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Voorlopig hoef ik nog niet te schijten, dus ik zou maar gaan slapen als ik jou was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |