quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:41 schreef golfer het volgende:
Portie kibbeling de oven ingooit.
*troostvoedsel*
Dat helpt allang niet meer. Wat Nederlands clubvoetbal betreft zijn we op het punt aangeland dat we het alleen nog over vroeger kunnen hebben, toen we nog goed warenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:41 schreef golfer het volgende:
Portie kibbeling de oven ingooit.
*troostvoedsel*
Ik zat er vanochtend doorheen, maar ik heb mijn schouders weer gevondenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:40 schreef MissHobje het volgende:
Volgens mij zat ik er weer eens doorheen
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
foei!
het is dat je van die leuke cupcakes hebt gemaakt
Ja, weet je nog wel die wedstrijd in 1967 tegen Dukla Praag?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef TAV74 het volgende:
Dat helpt allang niet meer. Wat Nederlands clubvoetbal betreft zijn we op het punt aangeland dat we het alleen nog over vroeger kunnen hebben, toen we nog goed waren
Zo veelquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hehe thanks
zaterdag krijg ik daarmee een vuurdoop.. wil ik ze strak met witte basislaag en dan iets met zwart en paars en dan stuk of 50 stuks.
Nadia!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus nu hebben jullie een synthia die koffie zetHoe heet de kuismadam, claudia?
Ik zat meer met iets als Ajax - Bayern in 1995 in mijn hoofd, in het Olympisch. Wat een feest was dat, en wat waren we goedquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, weet je nog wel die wedstrijd in 1967 tegen Dukla Praag?
Dat waren pas mooi duels.
Ik hoor je hier! Het klinkt prachtig!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zat er vanochtend doorheen, maar ik heb mijn schouders weer gevonden
En dan ga ik NU ipv zwemmen (heb er echt de kracht niet voor om tussen zoveel menselijk vlees te zwemmen, te botsen en uit te wijken) ff lekker zingen in mijn 'studio' beneden
Hip! Ook de achtergrond enzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:47 schreef Tezz het volgende:
Aan tafel! Een vierkante, 1.40 x 1.40 mtr, standaard tegen de muur met zes stoelen, maar in een handomdraai in de ruimte te plaatsen met 8 stoelen!![]()
[ afbeelding ]
Dan heb je niet veel keus nee.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:44 schreef Aure het volgende:
House was weer leuk
Mijn eettafel/werkplek staat tegen het raamKan ook niet anders dan tegen het raam of de muur met een kamer van ong. 18m2
De vernederpartij die wij Madrid ooit bezorgden in Bernabeau was ook onvergetelijk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:47 schreef TAV74 het volgende:
Ik zat meer met iets als Ajax - Bayern in 1995 in mijn hoofd, in het Olympisch. Wat een feest was dat, en wat waren we goed
Oh! wat een heerlijke eethoek zegquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:47 schreef Tezz het volgende:
Aan tafel! Een vierkante, 1.40 x 1.40 mtr, standaard tegen de muur met zes stoelen, maar in een handomdraai in de ruimte te plaatsen met 8 stoelen!![]()
[ afbeelding ]
Ik ben het kitsbeu.... Dat rood als accentkleur siert mijn huis inmiddels een jaartje of vijf en ik ben wel toe aan iets anders eigenlijk. Dus binnenkort maar eens 'vergaderen' met mijn man!quote:
Later dat jaar inderdaad, net voordat we de wereldbeker ophaaldenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
De vernederpartij die wij Madrid ooit bezorgden in Bernabeau was ook onvergetelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |