Als je kijkt hoeveel miljoen er in het team van Madrid zit is het eigenlijk onmogelijk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:31 schreef Stiggie het volgende:
Tsja dit is nou het klasse verschil. Doe je niks aan
Skip 'effect', noteer 'van richting veranderd'.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:31 schreef detulp050 het volgende:
Wat een schot van afstand zegIk denk wel dat Stekelenburg er beter bij had moeten zitten, maar met zoveel effect valt dat niet mee.
Geen Sport1quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:32 schreef Cheesdick het volgende:
Wat een commentaar weer zeg. 'hij houdt van hete thee'
Dat gekanker op snoeks ook altijd. Zet je toch lekker je geluid uit? Of NOS aan..quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:28 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Echt, beter zenden ze op 2 zenders uit met verschillend commentaar. 1tje met Snoeks en de ander met normaal commentaar.
Dat moet jou als Twentefan toch aanspreken. Las vandaag op Vi.nl dat Twente de meeste overtredingen in de CL maaktquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:32 schreef TwenteFC het volgende:
Ben de wedstrijd niet aan het kijken, maar als ik dit lees op VI:
[..]
Dan weet ik al genoeg, voor de Nederlandse punten is dit weer erg jammer.
Neequote:Op dinsdag 23 november 2010 21:33 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Hadden jullie nou echt verwacht dat Ajax zou gaan winnen dan?
Als je kijkt naar het verschil in centen tussen ADO en Ajax ook.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:32 schreef Gramulanion het volgende:
Als je kijkt hoeveel miljoen er in het team van Madrid zit is het eigenlijk onmogelijk.
Iets beter mochten we wel verwachtenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:33 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:33 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ja, laten we dat vergelijkenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:33 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het verschil in centen tussen ADO en Ajax ook.
Waarom? Het begint net leuk te wordenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ga denk maar zappen naar de rijdende rechter om 21:55
dit is kansloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |