Even nabellen gaat ook niet om controle, maar om te kijken hoe het gaat, wanneer iemand weer denkt te kunnen werken en of iemand anders in de tussentijd iets moet overnemen. Bij mij werken ook geen fakers. En mijns inziens is er niks mis met een belangstellend telefoontje en een beterschapswens. Maar daar denkt baas anders over.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou ja, als ik ziek ben belt de baas me constant om te vragen of ik nog leef en of ik niet weer kan komen please![]()
Maar controles en zo daar doen ze niet aan.
En bij stomme collega's belt ie heus niet.
Maar bij ons is er op 1 collega na nooit iemand die er misbruik van maakt hoor, het werkt schijnbaar wel.
Belt P&O dan ook niet?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Even nabellen gaat ook niet om controle, maar om te kijken hoe het gaat, wanneer iemand weer denkt te kunnen werken en of iemand anders in de tussentijd iets moet overnemen. Bij mij werken ook geen fakers. En mijns inziens is er niks mis met een belangstellend telefoontje en een beterschapswens. Maar daar denkt baas anders over.
Ik zal je zo ff bellenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Even nabellen gaat ook niet om controle, maar om te kijken hoe het gaat, wanneer iemand weer denkt te kunnen werken en of iemand anders in de tussentijd iets moet overnemen. Bij mij werken ook geen fakers. En mijns inziens is er niks mis met een belangstellend telefoontje en een beterschapswens. Maar daar denkt baas anders over.
Dat lukt mij echt niet met Cad zegquote:
Zit er ook wijn in?quote:
Ik heb me niet ziekgemeldquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:24 schreef oh-oh het volgende:
ELIESABEEEEEEEEEJ!
Meld jij je maar beter dan
Dan was je ook niet ziekquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb me niet ziekgemeld![]()
Ben alleen op een ochtend een half uurtje later gegaan omdat het ontbijt dreigde er langs de onsympathieke weg uit te komen. Toen dat eenmaal gezakt was, heb ik nog drie dagen een vreemde maag gehad en nog een paar dagen wat opstandige darmen, maar verder was ik wel oke
had je de andere tekeningen al gezien?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat lukt mij echt niet met Cad zeg
En als je met krukken loopt?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:27 schreef oh-oh het volgende:
Als je nog kan lopen ben je niet ziek en kun je werken
En heb je zijn cijfer al gehoord Eliesquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
had je de andere tekeningen al gezien?
Klopt! Ik ben bijna nooit ziek eigenlijk. Heb vaak migraine, maar de gebruikelijke griep-, snotter- en buikachtige dingen sla ik standaard over. De beeb pakt alles altijd mee, en die heeft ook echt drie dagen liggen klappertanden. Sielugggggquote:
Zag de hamerquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
had je de andere tekeningen al gezien?
ik heb geen hamer getekendquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zag de hamerik zei al tegen de Mr kan jij dat?
Dan kun je ook werkenquote:
Yups. Grote klassequote:Op dinsdag 23 november 2010 21:28 schreef oh-oh het volgende:
En heb je zijn cijfer al gehoord Elies
Nah, ik loop op krukken en ben toch ziekquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zag de hamerik zei al tegen de Mr kan jij dat?
Ow, dat ga ik op kantoor ook eens zeggen. Kun je lachenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:28 schreef Maes het volgende:
De laatste keer dat ik een dagje ziek was, was ik bij de gyn geweest en kon ik niet lopen, dus ziek
Ja die had Cat moeten gebruiken, dan vragen ze echt niet verderquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat ga ik op kantoor ook eens zeggen. Kun je lachen
(willen die mannen namelijk allemaal helemaal niet weten)
Och je wil ze de kost niet geven die snotteren en ziek zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Klopt! Ik ben bijna nooit ziek eigenlijk. Heb vaak migraine, maar de gebruikelijke griep-, snotter- en buikachtige dingen sla ik standaard over. De beeb pakt alles altijd mee, en die heeft ook echt drie dagen liggen klappertanden. Sieluggggg
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat ga ik op kantoor ook eens zeggen. Kun je lachen
(willen die mannen namelijk allemaal helemaal niet weten)
Hmm hoe kom ik dan bij hamer.. naja college die man zei vast iets over de rechterlijke hamerquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Grote faal, dat was een dopsleutel
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nope.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Daar zou je nog van staan te kijken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die had Cat moeten gebruiken, dan vragen ze echt niet verder
Japs.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga ze gewoon nog een keer posten,omdat het kanEn geen bloosjes erbij, ZWABBER HAD EEN 9,3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Daar zijn wel grenzen aan hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar zou je nog van staan te kijken.
Maar wel lekker rustigquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben wel benieuwd wat er nog komt, want we krijgen tot ergens in januari CAD, nu pas twee lessen gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |