Even nabellen gaat ook niet om controle, maar om te kijken hoe het gaat, wanneer iemand weer denkt te kunnen werken en of iemand anders in de tussentijd iets moet overnemen. Bij mij werken ook geen fakers. En mijns inziens is er niks mis met een belangstellend telefoontje en een beterschapswens. Maar daar denkt baas anders over.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou ja, als ik ziek ben belt de baas me constant om te vragen of ik nog leef en of ik niet weer kan komen please![]()
Maar controles en zo daar doen ze niet aan.
En bij stomme collega's belt ie heus niet.
Maar bij ons is er op 1 collega na nooit iemand die er misbruik van maakt hoor, het werkt schijnbaar wel.
Belt P&O dan ook niet?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Even nabellen gaat ook niet om controle, maar om te kijken hoe het gaat, wanneer iemand weer denkt te kunnen werken en of iemand anders in de tussentijd iets moet overnemen. Bij mij werken ook geen fakers. En mijns inziens is er niks mis met een belangstellend telefoontje en een beterschapswens. Maar daar denkt baas anders over.
Ik zal je zo ff bellenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Even nabellen gaat ook niet om controle, maar om te kijken hoe het gaat, wanneer iemand weer denkt te kunnen werken en of iemand anders in de tussentijd iets moet overnemen. Bij mij werken ook geen fakers. En mijns inziens is er niks mis met een belangstellend telefoontje en een beterschapswens. Maar daar denkt baas anders over.
Dat lukt mij echt niet met Cad zegquote:
Zit er ook wijn in?quote:
Ik heb me niet ziekgemeldquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:24 schreef oh-oh het volgende:
ELIESABEEEEEEEEEJ!
Meld jij je maar beter dan
Dan was je ook niet ziekquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb me niet ziekgemeld![]()
Ben alleen op een ochtend een half uurtje later gegaan omdat het ontbijt dreigde er langs de onsympathieke weg uit te komen. Toen dat eenmaal gezakt was, heb ik nog drie dagen een vreemde maag gehad en nog een paar dagen wat opstandige darmen, maar verder was ik wel oke
had je de andere tekeningen al gezien?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat lukt mij echt niet met Cad zeg
En als je met krukken loopt?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:27 schreef oh-oh het volgende:
Als je nog kan lopen ben je niet ziek en kun je werken
En heb je zijn cijfer al gehoord Eliesquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
had je de andere tekeningen al gezien?
Klopt! Ik ben bijna nooit ziek eigenlijk. Heb vaak migraine, maar de gebruikelijke griep-, snotter- en buikachtige dingen sla ik standaard over. De beeb pakt alles altijd mee, en die heeft ook echt drie dagen liggen klappertanden. Sielugggggquote:
Zag de hamerquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
had je de andere tekeningen al gezien?
ik heb geen hamer getekendquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zag de hamerik zei al tegen de Mr kan jij dat?
Dan kun je ook werkenquote:
Yups. Grote klassequote:Op dinsdag 23 november 2010 21:28 schreef oh-oh het volgende:
En heb je zijn cijfer al gehoord Elies
Nah, ik loop op krukken en ben toch ziekquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zag de hamerik zei al tegen de Mr kan jij dat?
Ow, dat ga ik op kantoor ook eens zeggen. Kun je lachenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:28 schreef Maes het volgende:
De laatste keer dat ik een dagje ziek was, was ik bij de gyn geweest en kon ik niet lopen, dus ziek
Ja die had Cat moeten gebruiken, dan vragen ze echt niet verderquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat ga ik op kantoor ook eens zeggen. Kun je lachen
(willen die mannen namelijk allemaal helemaal niet weten)
Och je wil ze de kost niet geven die snotteren en ziek zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Klopt! Ik ben bijna nooit ziek eigenlijk. Heb vaak migraine, maar de gebruikelijke griep-, snotter- en buikachtige dingen sla ik standaard over. De beeb pakt alles altijd mee, en die heeft ook echt drie dagen liggen klappertanden. Sieluggggg
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat ga ik op kantoor ook eens zeggen. Kun je lachen
(willen die mannen namelijk allemaal helemaal niet weten)
Hmm hoe kom ik dan bij hamer.. naja college die man zei vast iets over de rechterlijke hamerquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Grote faal, dat was een dopsleutel
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nope.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Daar zou je nog van staan te kijken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die had Cat moeten gebruiken, dan vragen ze echt niet verder
Japs.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga ze gewoon nog een keer posten,omdat het kanEn geen bloosjes erbij, ZWABBER HAD EEN 9,3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Daar zijn wel grenzen aan hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar zou je nog van staan te kijken.
Maar wel lekker rustigquote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben wel benieuwd wat er nog komt, want we krijgen tot ergens in januari CAD, nu pas twee lessen gehad
Geen idee, ik heb het in ieder geval niet.quote:
Is vast leukquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Goed bezig Zwabbert!![]()
Ik krijg net een enthousiaste mail van een vriendin:Zaterdag naar Jan Smit!
Hoe laat ben je hier?
![]()
Als ik nu ergens geen zin in heb....Maar dat komt vast wel weer goed. Avondje uit is altijd lollig, zelfs als Jan zingt.
Personeel Organisatie en Ongeduldig/Ongelukkig of?quote:
Ik ken diverse mensen (wie niet) en dat gaat dan als volgt:quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
Och je wil ze de kost niet geven die snotteren en ziek zijn.
Ik word meestal naar huis gestuurddat is ook niet goed of ik kan mijn bed niet uit, ook niet handig zonder bediening.
Opleidingenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Personeel Organisatie en Ongeduldig/Ongelukkig of?
Zie de gemiddelde directeur toch echt zijn werknemers niet bellen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:37 schreef Goodbye het volgende:
Sowieso ligt die taak ook niet bij P&O, maar bij de leidinggevende, vind ik.
Het stikt van de mannen bij mij op kantoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:32 schreef Maes het volgende:
Zijn dan alle mannen hetzelfde, lief zusje?
Bij mij ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het stikt van de mannen bij mij op kantoor
Ben niet zo vlot meerquote:
maar 1 andere vrouw op kantoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het stikt van de mannen bij mij op kantoor
Ow, zo'n volk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken diverse mensen (wie niet) en dat gaat dan als volgt:
ElisaB: hoe is het?
Certain person: hatsjoe
ElisaB: beetje verkouden?
Certain person: Hondsberoerd; ik had vanmorgen zwaar de griep
ElisaB:![]()
![]()
![]()
![]()
Andere certain person: beetje last van [insert iets waar je een beetje last van kan hebben
(twee uur later)
Andere certain person: net de dokter gebeld en ik ga nu naar de huisartsenpost
En dat dan zeker 8 tot 10 keer per jaar. Na het bezoek aan de HAP hoor je er nooit meer iets van. Kortom: niets aan de hand, overdreven en nergens voor nodig.
Mijn oude huisarts zei altijd: "Als 90% van de mensen een dag langer zou wachten met naar de HA komen, dan zou ik het de helft minder druk hebben." En da's dan niet omdat de helft van die mensen ondertussen overleden is
Leidinggevende is niet altijd hetzelfde als directeur he.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zie de gemiddelde directeur toch echt zijn werknemers niet bellen.
Jup dat zijn meestal de personen die het niet doen die die 2 functies combineren.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leidinggevende is niet altijd hetzelfde als directeur he.![]()
Ik vind het iets voor de direct leidinggevende. Toevallig is dat bij mij ook de directeur.
whehehe, en ik vond dat ik de laatste tijd wel vaak naar de huisarts ging met m'n 1x per jaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Andere certain person: beetje last van [insert iets waar je een beetje last van kan hebben
(twee uur later)
En dat dan zeker 8 tot 10 keer per jaar. Na het bezoek aan de HAP hoor je er nooit meer iets van. Kortom: niets aan de hand, overdreven en nergens voor nodig.
Mijn oude huisarts zei altijd: "Als 90% van de mensen een dag langer zou wachten met naar de HA komen, dan zou ik het de helft minder druk hebben." En da's dan niet omdat de helft van die mensen ondertussen overleden is
Zo'n werknemer moeten ze duplicerenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehehe, en ik vond dat ik de laatste tijd wel vaak naar de huisarts ging met m'n 1x per jaar
Trust!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:44 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mijzelf van bank naar bed verplaatsen. En... lekker slapen en morgen gezond weer op! [/Sonja Barend].
Arme buren!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:44 schreef oh-oh het volgende:
Oeps, daar slikte het hondje het zoveelste te grote botje in , met een hoop gekrijs, hij heeft veel krijsmomenten vandaag
nieuwe pogingquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik wilde nog iets heelt nuttigs zeggen, maar fok! spacet
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga ze gewoon nog een keer posten,omdat het kanMooi zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moest je die allemaal maken voor je tentamen?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
You go Cat, zweet het er maar uitquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:44 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga mijzelf van bank naar bed verplaatsen. En... lekker slapen en morgen gezond weer op! [/Sonja Barend].
Het kwam hier in ieder geval op neer ML.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leidinggevende is niet altijd hetzelfde als directeur he.![]()
Ik vind het iets voor de direct leidinggevende. Toevallig is dat bij mij ook de directeur.
Dat kan ook de directeur zijn en daar doelde ik op dat zijn vaak de mensen die dus gewoon niet bellen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het kwam hier in ieder geval op neer ML.
Met leidinggevende bedoel ik gewoon de persoon die boven je staat, waar je ook gesprekken mee voert over je functioneren en dergelijke.
De timing ook van die voetquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:46 schreef Goodbye het volgende:
Alle keren dat ik naar de huisarts ben geweest (afgelopen anderhalf jaar toch wel vier keer) was het imo toch wel de juiste beslissing, kreeg alle keren in ieder geval een recept uitgeschreven waarvan twee keer AB.
Weten jullie nog die opgezwollen voet van me?
Hetzelfde bij de SEH in het ziekenhuis. Vandaar dat wij nu triage hebben. Een soort van vooraf beoordeling van de klachten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, zo'n volk.![]()
Ik woon hier inmiddels 3 jaar en moet me nog steeds inschrijven bij een huisarts. Die paar keer dat ik ziek ben komt dat vanzelf goed, geen dokter voor nodig.
Jaren geleden was er een jongen bij zo'n huisartsenpostprogramma: in het weekend naar de HAP... omdat de vriendin bij het opstaan had gezegd dat hij uit zijn mond stonk.Verder niks ziek, geen opgezette klieren, maar wel acuut naar de dokter.
![]()
Die eens in zijn mond keek en hem aanraadde om DOOR DE WEEK een afspraak met zijn tandarts te maken.
Ja, erg hè!quote:
Ze konden ieg niet mopperen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, erg hè!Nog aan de AB en al moeilijk lopend toch maar gaan werken
Ze hebben het zich niet eens gerealiseerd denk ikquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze konden ieg niet mopperen.
Maar dat was echt sneu voor je ja.
Per telefoon dan of?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:49 schreef Maes het volgende:
[..]
Hetzelfde bij de SEH in het ziekenhuis. Vandaar dat wij nu triage hebben. Een soort van vooraf beoordeling van de klachten.
Was dat weer Sjon?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:44 schreef oh-oh het volgende:
Oeps, daar slikte het hondje het zoveelste te grote botje in , met een hoop gekrijs, hij heeft veel krijsmomenten vandaag
Ow, ik heb ruzie gehad met de triage-damequote:Op dinsdag 23 november 2010 21:49 schreef Maes het volgende:
Hetzelfde bij de SEH in het ziekenhuis. Vandaar dat wij nu triage hebben. Een soort van vooraf beoordeling van de klachten.
Wat is het dan? Google negeert/quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, ik heb ruzie gehad met de triage-dameMaar pas een dag later
Da's gewoon het verpleegbeestje dat beoordeelt hoe terminaal je bent bij binnenkomstquote:
Mijn vader heeft ook ruzie gehad met de triage-dame, toen mijn zusje naar de SEH moestquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, ik heb ruzie gehad met de triage-dameMaar pas een dag later
Hoor ik ook vaakquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
(twee uur later)
Je wilt niet weten hoeveel mensen er naar de SEH komen zonder vooraf te bellen en zitten dan met een snee van een papiertje in de wachtkamer. Worden d.m.v. een vragenlijst in volgorde van ergheid geholpen. Hartaanval gaat dan voor ook al komt die patiënt later binnen. En geloof me er zijn mensen die daar kwaad om worden. Beveiliging draait overuren 'avonds en 'nachts.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Per telefoon dan of?
@ i kaz ia kreeg ik een kleurcode met een gebroken arm nou dat was niet fijnzat je te verrekken en iedereen ging voor.Andere keer met een overdreven blaasontsteking was het prima richting toilet en ik hoor het wel.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoor ik ook vaak![]()
"vandaag zitten we eigenlijk vol, moet het echt vandaag of kan het wachten tot morgen?"
"nee, echt vandaag, want morgen is het mss weer over".
WTF
Aja beetje zelfde idee dus als het labeltje.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's gewoon het verpleegbeestje dat beoordeelt hoe terminaal je bent bij binnenkomst
Ja dat zie je bij die ziekenhuisprogramma's ook vaker dan denk ik doe toch een pleister om die vinger, maar aan de andere kant zit hier bij de huisartsenpraktijk een assistente die iedereen afwimpelt en waar je dus al moet overdrijven wil je een afspraak krijgenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn vader heeft ook ruzie gehad met de triage-dame, toen mijn zusje naar de SEH moestZe mocht (gelukkig) wel komen uiteindelijk.
Kwaad niet hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:56 schreef Maes het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen er naar de SEH komen zonder vooraf te bellen en zitten dan met een snee van een papiertje in de wachtkamer. Worden d.m.v. een vragenlijst in volgorde van ergheid geholpen. Hartaanval gaat dan voor ook al komt die patiënt later binnen. En geloof me er zijn mensen die daar kwaad om worden. Beveiliging draait overuren 'avonds en 'nachts.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
"vandaag zitten we eigenlijk vol, moet het echt vandaag of kan het wachten tot morgen?"
"nee, echt vandaag, want morgen is het mss weer over".
Of zoals ik 1x in het jaar misschien heb ik de HA nodig en dan bel ik van de week, is de beste man op cursusquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe achterlijk is dat
Wat ik ook erg vind is als mensen al dagen met iets lopen en dan in het weekend naar de HA gaan
Vrijdag om half vijf geldt nog niet al weekend, hè?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe achterlijk is dat
Wat ik ook erg vind is als mensen al dagen met iets lopen en dan in het weekend naar de HA gaan
Nope, dat is nog keurig voor het weekendquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:04 schreef Goodbye het volgende:
Vrijdag om half vijf geldt nog niet al weekend, hè?
Gelukkig hebben wij er in dit prachtige dorp 4quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:04 schreef Maes het volgende:
Of zoals ik 1x in het jaar misschien heb ik de HA nodig en dan bel ik van de week, is de beste man op cursus
Wij hebben er ook wel meer maar dit is niet echt dringend, ik heb een verwijzing nodig voor de huidartsquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij er in dit prachtige dorp 4
Hè gelukkigquote:
In dezelfde praktijk, mallerdquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:08 schreef Maes het volgende:
Wij hebben er ook wel meer maar dit is niet echt dringend, ik heb een verwijzing nodig voor de huidarts
Of vrijdagmiddag half 5 bellen en willen komen, omdat ze al de hele week last hebbenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe achterlijk is dat
quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of vrijdagmiddag half 5 bellen en willen komen, omdat ze al de hele week last hebben
Das zeker luxe zo had ik het niet begrepenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In dezelfde praktijk, mallerd
Dus er zijn er altijd twee. Soms drie en bij topdrukte ook wel eens vier. Met een eigen avond- en weekenddienst. Hoe luxe is dat
Nou ja bij mijn HA moet je t geloof ik 2 weken van te voren weten als je een afspraak wil hebben, das ook niet altijd even handigquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of vrijdagmiddag half 5 bellen en willen komen, omdat ze al de hele week last hebben
Was Ll aan het klussen? Nieuw huis?quote:
Ja, bel dan eerderquote:
Pff ja, paar kasten e.d. uit elkaar gehaaldquote:
Bij ons kun je altijd de zelfde dag terecht, zonder kruisverhoor,quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja bij mijn HA moet je t geloof ik 2 weken van te voren weten als je een afspraak wil hebben, das ook niet altijd even handig
Ik hoop dat het nog lang zo blijft, want ik vind het wel erg prettig dat het zo isquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:12 schreef Maes het volgende:
Das zeker luxe zo had ik het niet begrepenOnze arts heeft wel vervanging maar daar ga ik niet naar toe voor een verwijzing.
Hebben we toch dezelfde moederquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nog lang zo blijft, want ik vind het wel erg prettig dat het zo is
Ik ga geloof ik ook niet erg vaak. Of in elk geval niet erg snél. Mijn moeder zegt altijd 'wat vanzelf gekomen is, gaat vanzelf ook wel weer weg'. En ze heeft meestal gelijk
Jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:17 schreef Maes het volgende:
Hebben we toch dezelfde moeder![]()
Ik ben toch zo blij dat we nu toch officieel familie van elkaar zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja
Ik heb altijd al graag een zus willen hebben
* blij is
Ik heb Maes al, dus jij kan je eigen zus houdenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:19 schreef oh-oh het volgende:
ik heb nog wel een zus voor je in de aanbieding, leuk is anders, als ze leuk was hield ik dr wel zelf
Nohquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb Maes al, dus jij kan je eigen zus houden
Precies de zus die ik niet wil dusquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Noh![]()
Ze is beledigd, omdat ik geen vrij wil nemen om op haar kinderen te passen tussen kerst en oud en nieuw.
Nu moet ze t zelf doen![]()
nee een beetje raar dat jij vakantie dagen op zou moeten nemen voor haar kinderenquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Noh![]()
Ze is beledigd, omdat ik geen vrij wil nemen om op haar kinderen te passen tussen kerst en oud en nieuw.
Nu moet ze t zelf doen![]()
Die van mij is nu zwangert en ik wil best es voor de leuk op de frummel passen, maar niet structureelquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Precies de zus die ik niet wil dus
Beetje op de kinderen van een ander gaan zitten passen zeker
No way![]()
Ik zie ze drie keer per jaar of zo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van mij is nu zwangert en ik wil best es voor de leuk op de frummel passen, maar niet structureel![]()
Net m'n eerste Tante-aankoop gedaan voor Frummel trouwens
Schattig en kwijlend net als Sjon & Corkyquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet down, gewoon speciaal. En uniek. En een heel lief forum
Zolang het nog baby is en niet kan praten, slaapt het maar lekker bij pa en ma in geval van calamiteitquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie ze drie keer per jaar of zo.
En ze mogen best es komen logeren maar dan wel wanneer het mij uit komt graag![]()
Ik hbe 20 vrije dagen per jaar, die heb ik wel beter te besteden hoor
Corky was een lieve jongen mooie serie vroegerquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Schattig en kwijlend net als Sjon & Corky
Ik neem ze pas weer voor de nacht als ze zindelijk zijnquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zolang het nog baby is en niet kan praten, slaapt het maar lekker bij pa en ma in geval van calamiteit![]()
Ik beperk me tot babykamert behangen en babysjoppen en hormoongerelateerde woede-uitbarstingen jegens de hele wereld die allemaal stom is aanhoren.
Mij vindt ze overigens nog wel lief, ben benieuwd hoe lang nog
Bij Tombo is het altijd de vraag of je het kind weer terugkrijgtquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:39 schreef indaha het volgende:
Ik ook niet want ik moet werken en anders had ik mijn petekind op vakantie (maar wel vrijwillig niet omdat ze haar nergens kunnen laten)![]()
Maat Tombola doet toch op kinderen passen misschien heeft zij nog plaats
Ja dat is het risico als je je kinderen een week kwijt wilquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij Tombo is het altijd de vraag of je het kind weer terugkrijgt![]()
Tombo, lekkere rammelmuts![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |